quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Hehe, die heb ik gezien toen ik 1702 zochtquote:
Jij zei dat je 'm al klaar had staan... En al dat werk voor niets is ook zo zonde. Ik doe de 1731 wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, die heb ik gezien toen ik 1702 zocht![]()
Het staat iedereen vrij om een OP te fiksen he, kwestie van zeggen dat je hem maakt
Of 1704quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij zei dat je 'm al klaar had staan... En al dat werk voor niets is ook zo zonde. Ik doe de 1731 wel.
Ik heb niet zoveel autofoto'squote:Op woensdag 21 maart 2012 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ga je ook een china topic op BB maken, Paal?
Rotjeknorquote:
Je mag ook best diep in de buidel tasten voor die Safari - als-ie inmiddels nog steeds niet verkocht is staat hij ook al een aardig tijdje te koop - maar dan heb je natuurlijk ook wel weer wat bijzondersquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
Ik weet het nog niet, ik wil ooit weer een 900, maar dan geen Safari denk ik.
Rotjeknorquote:
De 1731 heeft het stadswapen van Purmerend, daar heb ik toffere foto's van.quote:
Ik heb een niet zo dure 900 classic gehad, en ik snap waarom ie niet zo duur was.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Je mag ook best diep in de buidel tasten voor die Safari - als-ie inmiddels nog steeds niet verkocht is staat hij ook al een aardig tijdje te koop - maar dan heb je natuurlijk ook wel weer wat bijzonders![]()
Aan de andere kant, voor een goede 900 Classic met een beetje specs mag je ook altijd al best veel neertellen vind ik altijd
"Volgens de NS zijn er geen mogelijkheden om vervangend busvervoer te regelen."quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:52 schreef .Neovo. het volgende:
Morgen.
"Door het extreme lenteweer ligt het treinverkeer in en rond amsterdam plat"
Omdat er niet genoeg vervoersvolume qua bussen beschikbaar is, het dus toch nooit gaat passen, zodat je je maar beter de teleurstelling kunt besparen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:03 schreef Anne het volgende:
[..]
"Volgens de NS zijn er geen mogelijkheden om vervangend busvervoer te regelen."
Serieus, waarom niet en wtf.
Zit ook geen tempo in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:55 schreef Anne het volgende:
Oh ja, volgende maand moet de jongeman van mijn spiegel voor de rechtbank verschijnen, ben benieuwd.
4800 auto's extra op de snelweg is een goede file tussen Amsterdam en Utrecht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:06 schreef .Neovo. het volgende:
Lang leve de auto, die ook nog eens goedkoper is (als je het goed doet :p)
Hoop dat die jongen en fixe schadevergoeding mag gaan betalen en lekker mag gaan schoffelen. (als dat betalen nog niet is gebeurd)
Dat doet me denken aan de stijd op de Nurburgring tussen Nissan en Porsche. Nissan wint dus.quote:
Om eerlijk te zijn sta ik (nog) niet eens op de lijst van de benadeelden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zit ook geen tempo in.Heb je spreekrecht?
Idioterie...quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn sta ik (nog) niet eens op de lijst van de benadeelden.
Leuk, want zonder SD was er geeneens een zaak/hadden mensen niet eens aangifte kunnen doen..
Ja, je restecp voor het neerlandsche rechtssysteem stijgt met de dag als je ermee te maken hebt. Moet je zelf die sukkels pakken, aangifte doen, heel drama, vergeten ze je een heel freakin' jaar na dato gewoon effe te voegenquote:
Laagstaande zon, en de machinist heeft geen zonnebril?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:52 schreef .Neovo. het volgende:
Morgen.
"Door het extreme lenteweer ligt het treinverkeer in en rond amsterdam plat"
Dan deze?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef Anne het volgende:
Ik vind dit icoontje trouwens toffer dan die andere, Duvel.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
![]()
Verhoudingen kloppen niet helemaal maargoed, dat vergeef ik je
Goed bezigquote:
Dank je, maar ik ben helaas niet de schilder van dit tafereel...quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
![]()
Verhoudingen kloppen niet helemaal maargoed, dat vergeef ik je
Wil je een lollie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:29 schreef Anne het volgende:
Ik word nu wel afgeschilderd als een kleuter trouwens.
Naais, feli'squote:
Je vergeet een deel van de vraag...quote:
Daar moet je voor de grap eens op googlenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je vergeet een deel van de vraag...
"Wil jij een lollie, kleine meid?"
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom moet dat 'kleine meid' erbij dan?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom moet dat 'kleine meid' erbij dan?
Daarom.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar moet je voor de grap eens op googlen*snel wegklikt*
NSFW.
Ik google erop maar zie niks?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:45 schreef Anne het volgende:
[..]
NSFW.
Dat kost de NS nog meer geldquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:03 schreef Anne het volgende:
[..]
"Volgens de NS zijn er geen mogelijkheden om vervangend busvervoer te regelen."
Serieus, waarom niet en wtf.
huh?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:45 schreef Anne het volgende:
[..]
NSFW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
courage is ook wel in het engelsquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
Neen, want: Nederlands, en geen T&J
Dan komt het nog steeds niet in de búúrt van de good old T&J cartoonsquote:
Wij hebben de twijfelaar de deadline van 13 april gegeven, als hij het dan nog niet weet gaan we voor ons tweeën plannenquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:08 schreef Paladijn het volgende:
Mya, de carbagerun komt hard dichterbij... wij moeten onze plannen nog steeds uitwerken
quote:
Ze komen deze zomer hier in Nederland met 5 nieuwe smaken, moeten rond deze tijd in de winkels komen te liggenquote:
Hagendaasz is nog duurderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef iBenny het volgende:
Nieuwe Ben & Jerry's...:
[ afbeelding ]
Berry White
Vanilleijs met grote witte choco chunks, frambozenijs met echte frambozen en een zachte chocolade truffel kern
[ afbeelding ]
Karamel Sutra
Chocoladeijs met grote choco chunks, karamelijs en een kern van zachte karamel
[ afbeelding ]
Dough-ble Whammy
chocoladeijs, vanileijs met cookie dough en choco chunks en een kern van zachte chocolade
En verder komen Oh My Apple Pie en The Vermonster terug...:
Oh My Apple Pie
Appeltaartijs met stukjes appel en krokante korst-chunks
The Vermonster
Maple ice cream, geroosterde pecannoten en een caramel swirl
Binnen nu en 2 a 3 weken in de videotheken en vanaf 15 april bij de Albert Heijn.
Dat vond de NS ook vanmorgen, dus reden ze maar nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind dit weer levensgevaarlijk. Ik ben alleen vandaag al 2x bijna achterop een andere auto gereden vanwege het weer.
Die hebben dan ook het geld om achter de vader des vaderlands te staanquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:55 schreef Dingest het volgende:
Er is een B&Js topic op CUL
[..]
Hagendaasz is nog duurderHuismerken zoals van AH vind ik ook altijd nog aan de forse prijs maar lang niet zo lekker, de Aldi heeft wel een paar vergelijkbare smaken die best goed te doen zijn voor een schappelijke prijs
een terrasje pikken met een goudgele rakker voor je neusquote:
Lekkelquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef lipje het volgende:
[..]
een terrasje pikken met een goudgele rakker voor je neus
dat krijg je als je haar het huishouden laat doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
Damn, ik word hier net bijna neergeschoten met één of ander BH clippie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Moet dat speciaal daar dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef lipje het volgende:
[..]
een terrasje pikken met een goudgele rakker voor je neus
nee, eigenlijk in belgisch limburgquote:
Goede keuze.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:32 schreef lipje het volgende:
[..]
nee, eigenlijk in belgisch limburg
maar ik zit nu eenmaal morgen in braboland, en niet in belgenland.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:27 schreef lipje het volgende:
[..]
dat krijg je als je haar het huishouden laat doenWat hebben BH clips met het huishouden te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
wasgoed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat hebben BH clips met het huishouden te maken?
Weekendje centerparcs ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:32 schreef lipje het volgende:
[..]
nee, eigenlijk in belgisch limburg
maar ik zit nu eenmaal morgen in braboland, en niet in belgenland.
Ze had het afschietmechanisme nog aanquote:
landalquote:
2CV kan ook meequote:
kempervennen, dus ook vismogelijkhedenquote:
schitterend, net als de bossen in de kempenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:20 schreef lipje het volgende:
[..]
kempervennen, dus ook vismogelijkheden
en het mooiste komt maandag.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef densmee het volgende:
[..]
schitterend, net als de bossen in de kempen
dan zitte gij dus in het schonste stukske brabant, witte gij da wel![]()
aanstaande. dan komt de weg naar Rotterdam in zichtquote:
Ik vind haar een beetje te jong.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2CV kan ook mee![]()
[ afbeelding ]
verrekte koekwausquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef lipje het volgende:
[..]
aanstaande. dan komt de weg naar Rotterdam in zicht
quote:
Bovenstaande moet ik even citeren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent geweldig.
Het was de laatste trouwens.
Dat hoor/lees ik niet vaakquote:
Wat heb je vernaggeld? of gaan we dat daar lezen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Er was hier toch ook een topic met blunders van PTA'ers tijdens het sleutelen?
Ik kan met de search niks vinden namelijk. Misschien dat iemand hier wat weet?
Oh ik heb niks vernaggeld hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat heb je vernaggeld? of gaan we dat daar lezen?
hmkay, dan is de opzet van het topic geslaagdquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leedvermaak, het is leuk om te lezen hoe anderen blunderen.
Oh gelukkig, ik was even bang dat mijn reactie nogal gemeen over zou komen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hmkay, dan is de opzet van het topic geslaagd
'ter lering ende vermaack'
Is dat eem verkapte vraag hoe die zut werkt, of ben je gewoon blij dat je in een stokbroodmobiel rijdt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heb nu een weekje een peugeot 207 station uit 2011 als huur auto, wat een techniek zit er in die dingen zeg
ben er nog niet eens achter hoe de cruise control werkt
welnee, leedvermaak is- en blijft het beste vermaakquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik was even bang dat mijn reactie nogal gemeen over zou komen...
beidequote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat eem verkapte vraag hoe die zut werkt, of ben je gewoon blij dat je in een stokbroodmobiel rijdt?
Ik rijd weleens in de Astra van m'n moeder, maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
welnee, leedvermaak is- en blijft het beste vermaak
Wat rijd je zelf?
Ik weet het ook niet, meestal werkt het alleen boven een bepaalde snelheid, maar ze verzinnen elk jaar nieuwe onzinquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
beide
volgens de handleiding werkt ie alleen in z'n 4 en z'n 2 ofzo maar snap er weinig van
verder is het een leuke auto alleen beetje futloos af en toe, lijkt wel een diesel soms
ja, ik heb hem nog een weekje dus kom er wel achterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, meestal werkt het alleen boven een bepaalde snelheid, maar ze verzinnen elk jaar nieuwe onzin![]()
Moet je effe een topicje openen, dan komt Sjukkie je wel redden met zijn oneindige wijsheid
Meestal is het niet echt rocket science hoor, zou voor iedereen redelijk intuitief moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, ik heb hem nog een weekje dus kom er wel achter
van de week naar hilversum en dan is cruise control wel lekker aangezien je met die 1.4 in zo'n grote bak toch niet echt lekker tussen het verkeer door vliegt
ik heb nog nooit zo'n nieuwe auto geredenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meestal is het niet echt rocket science hoor, zou voor iedereen redelijk intuitief moeten zijn.
Als het goed is, gewoon rijden en bijv. als je 100 rijdt een tik tegen die stengel geven. Goed omhoog of omlaag duwen dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, ik heb hem nog een weekje dus kom er wel achter
van de week naar hilversum en dan is cruise control wel lekker aangezien je met die 1.4 in zo'n grote bak toch niet echt lekker tussen het verkeer door vliegt
Zal toch wel op het stuur zitten mag ik hopen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als het goed is, gewoon rijden en bijv. als je 100 rijdt een tik tegen die stengel geven. Goed omhoog of omlaag duwen dus.
nee, een hele irritante hendel onder de richtingaanwijzerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal toch wel op het stuur zitten mag ik hopen?
Is van een Peus iig, want hij komt van de Peugeot site afquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zo iets ja (dat is hem geloof ik zelfs!). Heeft Mercedes ook een handje van. Alleen daar zit nog wat knoppenwerk in het stuur verwerkt.
Tik op de kopse kant trouwens ook zo te zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
Draaiwieltje op 'on', en dan een tikkie op de kop van de schakelaar. bovenste en onderste knoppen zijn dan om te versnellen en te vertragen. Remmetje of koppeling schakelen de boel uit.
Zat wat te zoeken op een 207 en meen ook zoiets gezien te hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is van een Peus iig, want hij komt van de Peugeot site af
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik rijd weleens in de Astra van m'n moeder, maar dat is het wel zo'n beetje.
Ik ook!quote:
die jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
jij ookquote:
maar je krijgt gewoon een keukenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:53 schreef Anne het volgende:
We zitten er ook niet in. De spullen die her en der liggen zijn ook niet van ons. Ze zijn nog een beetje aan het schilderen.
Dat mag je van mij wel weten; 500 all inquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:27 schreef .Neovo. het volgende:
Wat ben je nu ongeveer aan huur kwijt als ik vragen mag?
quote:
Het is niet die van SD, maar van Dekatria hier op FOK!. Of ie gloednieuw is weet ik eigenlijk niet..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:43 schreef lipje het volgende:
Is dat nou een gloei nieuw of de ouwe van SD?
Lekker naar je Laserpijp luisterenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef Anne het volgende:
Mijn uitlaat valt op. Kreeg net dit mailtje:
"Did you came by bike today???
Maybe it sound a bit strange, please excuse me, don’t get me wrong but I would like to listen to your Laser exhaust and your V2."
Je weet toch heul de achterliggende reden nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lekker naar je Laserpijp luisterenjoepie.
Standaard PSA-meuk, zit in onze Picasso ookquote:
Nieuw zat, ik geloof niet dat er heel veel km's mee gereden is, of iemand heeft zich het schompes gepoetst aan het dingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:43 schreef lipje het volgende:
Is dat nou een gloei nieuw of de ouwe van SD?
Veel pleziahquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:09 schreef lipje het volgende:
Anne je hebt ook weer DM.
ik ga Densmee zijn bos vervuilen
Humorobject?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef Anne het volgende:
Mijn uitlaat valt op. Kreeg net dit mailtje:
"Did you came by bike today???
Maybe it sound a bit strange, please excuse me, don’t get me wrong but I would like to listen to your Laser exhaust and your V2."
Nah, dat grappie is al zo oud als het bos volgens mijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Humorobject?dat moet ook wel Belgisch zijn.
Da's eigenlijk ook klote, dan kun je hem in de file niet gebruiken, of je moet hem helemaal doodschakelenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Standaard PSA-meuk, zit in onze Picasso ookDaarin werkt hij alleen in de 4de en 5de versnelling.
Wieltje op ON idd, dan aan de achterkant (zitten wel holtes voor je vingers) bij gewenste snelheid bovenste of onderste knop even ingedrukt om hem daarop vast te zetten.
Tikje aan bovenste knop is circa 1,5 km/u harder, tikje aan onderste knop is zachter, knop op de zijkant is een pauzeknop: indrukken en cruise controle valt uit, daarna weer indrukken (of nadat je rem of koppeling hebt ingetrapt en de cc uit is gevallen) dan gaat hij weer aan op de snelheid waarop hij eerst stond (trekt zonodig automatisch ook op)Dankzij die pauzeknop en een beetje goed anticiperen kan ik hele inhaalacties ondernemen zonder de pedalen te hoeven gebruiken
Je kunt CC toch sowieso niet gebruiken onder de 50? Tenminste niet in de Peugs waarin ik gereden heb.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook klote, dan kun je hem in de file niet gebruiken, of je moet hem helemaal doodschakelen
Dat is dan een uitzondering, ik heb auto's gereden waarbij het bij 30 nog kon.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je kunt CC toch sowieso niet gebruiken onder de 50? Tenminste niet in de Peugs waarin ik gereden heb.
Ik heb 'm NET de filmpjes van je doorgestuurd, lolquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Dan heeft ie de mijne nog niet gehoord zeker?
In de handgeschakelde kon ik ook gewoon 30km/u op de cruise rijden in z'n 2. Bij meerdere overigens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
In de AMG kon het wel iig, en in ongeveer alle vrachtwaggels waarin ik heb gereden, en in de ouwe LaRo van Nederploff werkte het ook gewoon @ all speeds. De AMG en de LaRo waren automaten trouwens, misschien dat daar het verschil in zit?
Dan zit ie nu ws. te fappenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm NET de filmpjes van je doorgestuurd, lol.
Nou.. Ik denk het niet. YouTube is geblokkeerd op mijn PC, op de zijne vast ookquote:
Ik denk dat dat 4e en 5e versnelling verhaal een veiligheids verhaal is, van de laatste jaren ofzo. is wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In de handgeschakelde kon ik ook gewoon 30km/u op de cruise rijden in z'n 2. Bij meerdere overigens.
Fucking onzin. Als ik 50 rijd wil ik ook cruise control gebruiken. En nee, ik rijd geen 50 in z'n 4.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 4e en 5e versnelling verhaal een veiligheids verhaal is, van de laatste jaren ofzo. is wat voor te zeggen
Als het dat racehok is, is het volgens mij een Soes TLR, maar weet het niet meer zeker..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou.. Ik denk het niet. YouTube is geblokkeerd op mijn PC, op de zijne vast ook. En zo niet; Hij heeft het druk.
Ik zal straks eens kijken wat hij nou eigenlijk voor een motor rijdt.
Hij staat wel altijd naast mij, maar ik heb er nooit op gelet![]()
.
Maar da's wel de bedoeling natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Fucking onzin. Als ik 50 rijd wil ik ook cruise control gebruiken. En nee, ik rijd geen 50 in z'n 4.
Nee, die is volgens mij van iemand van de beveiliging, aangezien ik daar weer vaak "ook lekker op de motor?" van te horen krijg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het dat racehok is, is het volgens mij een Soes TLR, maar weet het niet meer zeker..
Sowieso is het bij oude auto's onmogelijk maar ik rijd met alles minimaal 2000tpm.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar da's wel de bedoeling natuurlijk![]()
Ikke trouwens wel, in 5 vindt de Niksan niks, dan loopt ie bijna stationair![]()
Dan heb ik hem nog nooit gezien, alleen dat racemormel heb ik zien staan, verder niksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, die is volgens mij van iemand van de beveiliging, aangezien ik daar weer vaak "ook lekker op de motor?" van te horen krijg.
Ik dacht dat het een naked was.
Ik rijd bijna altijd zo laag mogelijk in de RPM's, zolang de motor nog een beetje souplesse heeft kan dat best.. Anne d'r Cupra vindt dat ook best, en dan heeft ie nog zat prut om zonder terug te schakelen vlot op te trekken... is best een lekker torretjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Sowieso is het bij oude auto's onmogelijk maar ik rijd met alles minimaal 2000tpm.
Ja, hij is dus op zoek naar twee nieuwe uitlaten, vandaar zijn mail naar mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb ik hem nog nooit gezien, alleen dat racemormel heb ik zien staan, verder niks
Ah, edit niet gezien; dan is het toch die Soes; dikke 1000cc V-twin, dat geeft wel dikke klappen![]()
Hmkay, zonde, dan kan hij die niet meer verpatsen dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, hij is dus op zoek naar twee nieuwe uitlaten. Maar voor de time being heeft ie even wat gaten in zijn uitlaat geboord![]()
.
Maar bij 3000-4000 toeren schiet ie ineens wel heel vlot doorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd bijna altijd zo laag mogelijk in de RPM's, zolang de motor nog een beetje souplesse heeft kan dat best.. Anne d'r Cupra vindt dat ook best, en dan heeft ie nog zat prut om zonder terug te schakelen vlot op te trekken... is best een lekker torretje
Als je mij maandag nou even ophaaltquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, zonde, dan kan hij die niet meer verpatsen dus.
Volgens mij maakt een TL best een teringherrie met andere dempers erop, een flinke bak meer als de mijne iig..
Fiat van mij heeft er ook geen problemen mee. Lekker stilquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd bijna altijd zo laag mogelijk in de RPM's, zolang de motor nog een beetje souplesse heeft kan dat best.. Anne d'r Cupra vindt dat ook best, en dan heeft ie nog zat prut om zonder terug te schakelen vlot op te trekken... is best een lekker torretje
Ja, naar 40liter per 100 kmquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar bij 3000-4000 toeren schiet ie ineens wel heel vlot door.
Hij is vandaag op zijn vouwfiets?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je mij maandag nou even ophaalt. Ken je ook luisteren.
Geen idee, maar ik ben vandaag niet op de bromfietsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, naar 40liter per 100 km
[..]
Hij is vandaag op zijn vouwfiets?
Ik heb effe YT filmpies gecheckt.. adviseer hem maar om zijn spaarpot te killen en 2 Akrapovic dempers te kopen![]()
![]()
![]()
Volgens mij kan dat op zich wel met bijna elke auto, mits je geen 1100cc aggregaatje in het vooronder hebt liggen. Ik heb wel opgemerkt dat Anne d'r auto met 50 in 4 zuiniger is als met 50 in 5, dus écht tof vindt hij het nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Fiat van mij heeft er ook geen problemen mee. Lekker stil.
met m'n oude fiat kon ik gewoon 30 in de 4 doen. 1200 toeren.
Tsss.. ik had wel een ritje gepland vanmiddag, maar dan zoek ik wel een stukkie bosquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben vandaag niet op de bromfiets.
Dus, maandagmiddag danquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tsss.. ik had wel een ritje gepland vanmiddag, maar dan zoek ik wel een stukkie bos
Voor dat geld heeft ie géén Akra's![]()
Homepage doet hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of ligt werk.nl of zijn reet?
[ edit] WTF; in IE doet ie het welquote:An error occurred while processing the request. Try refreshing your browser. If the problem persists contact the site administrator
Ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd, ik haalde die info uit het boekjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook klote, dan kun je hem in de file niet gebruiken, of je moet hem helemaal doodschakelen
De boordcomputer van de Ka van mij moeder geeft rond de 55 aan dat-ie naar z'n 5 wil, om vervolgens bij het verbruik aan te geven dat het onzuiniger isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat op zich wel met bijna elke auto, mits je geen 1100cc aggregaatje in het vooronder hebt liggen. Ik heb wel opgemerkt dat Anne d'r auto met 50 in 4 zuiniger is als met 50 in 5, dus écht tof vindt hij het niet
Juist met dikke motoren is dat allemaal heel goed mogelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het doet al pijn al mijn auto als ik dat allemaal zo hoor.
Zonder al te grote schade aan je krukaslagers?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Juist met dikke motoren is dat allemaal heel goed mogelijk
Ik gebruik het alleen als het echt nut heeft mbt verbruik, stukjes van 5 seconden maken dan niet uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
Als ik een auto heb met cc, gebruik ik hem constant, en zo vaak als mogelijk
Dan nog, het kan nooit goed zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Juist met dikke motoren is dat allemaal heel goed mogelijk
Stel je eens even niet zo aan zegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het doet al pijn al mijn auto als ik dat allemaal zo hoor.
Ik zal het fietsvoorbeeld er maar niet bijhalen.quote:
Als je een beetje gevoel in je donder hebt voel je neem ik aan wel of je motor dat wel of niet fijn vindt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zonder al te grote schade aan je krukaslagers?
Ligt aan de situatie inderdaad; maar in een file of langzaam rijdend verkeer kan je best je cc gebruiken.. al is het maar uit luiigheid, als de boel 30 -35 rijdt, kan hij best op 29, dan tip ik af en toe het gas wel aan om het gaatje niet te groot te laten worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen als het echt nut heeft mbt verbruik, stukjes van 5 seconden maken dan niet uitFiles en stadsritten zijn te onregelmatig dat je er wat aan hebt.
Je wilt gewoon niet, geeft niet hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan nog, het kan nooit goed zijn.
Heb jij cc op je fiets?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zal het fietsvoorbeeld er maar niet bijhalen.
Ook dat inderdaad. Uitrollen is veel effectiever bij modernere auto's.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet, geeft niet hoor
Daar had ik het nog godnondeju helemaal niet over jongeuh!quote:
In de oude fiat had ik er wel een 1100 in. Trap het gas in en hij trekt vrij vlot weer op.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat op zich wel met bijna elke auto, mits je geen 1100cc aggregaatje in het vooronder hebt liggen. Ik heb wel opgemerkt dat Anne d'r auto met 50 in 4 zuiniger is als met 50 in 5, dus écht tof vindt hij het niet
Lul niet, want je rijdt in een oud hok; non - issue. Moderne auto's zijn er juist wél op gebouwd om low rev te rijden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Uitrollen is veel effectiever bij modernere auto's.
Dat ken me godnondeju nie bomme, geen geloel over freakin' fietsen in deze SC; dan rot je maar lekker naar SPO ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daar had ik het nog godnondeju helemaal niet over jongeuh!
Dacht ik toch even dat een fiets en een auto twee totaal verschillende zaken warenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zal het fietsvoorbeeld er maar niet bijhalen.
Mja, als je het prettiger vindt moet je het zelf weten, maar ik zie er geen meerwaarde in voor een paar seconden. Te vaak vlotter optrekken, doorschakelen of afremmen dan de cc aan kan. Als je het constant moet aanpassen doe ik het liever met het gaspedaal, biedt ook meer spelingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie inderdaad; maar in een file of langzaam rijdend verkeer kan je best je cc gebruiken.. al is het maar uit luiigheid, als de boel 30 -35 rijdt, kan hij best op 29, dan tip ik af en toe het gas wel aan om het gaatje niet te groot te laten worden.
Je bent een chronisch zeikwijfquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar dan nog SDik vind het kut als ik rijd, wat voor'n auto dan ook.
Je was waarschijnlijk nummer 2754 vandaag, dus daar zijn ze idd een beetje doof voor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
bah, net een parkeerbon van fucking 85 euro gekregen
was alleen ff iets aan het afgeven en er heilig van overtuigd dat ik daar mocht parkeren maar dat kon die gast niet zoveel schelen
hij had ook gewoon kunnen stoppen met schrijven toen ik hem aansprak
ja, dat dacht ik achteraf ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk nummer 2754 vandaag, dus daar zijn ze idd een beetje doof voor.
Volgende keer dubbel parkeren met alarmlichten aan, dan maak je meer kans.
Die zin is nogal kromquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
21 graden. Eerste keer zonder jas open gereden en het was niet eens koud![]()
Ik ben vrolijk.
En ik een snelheidsboete van 140 euroquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
bah, net een parkeerbon van fucking 85 euro gekregen
was alleen ff iets aan het afgeven en er heilig van overtuigd dat ik daar mocht parkeren maar dat kon die gast niet zoveel schelen
hij had ook gewoon kunnen stoppen met schrijven toen ik hem aansprak
haha nice, het jeukt bij mij wel met dit soort weer ;-)quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
En ik géén prent voor in het bos rijden![]()
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had mezelf nog effe mooi klemgereden door een heel smal 'paadje' in te rijden wat na 200 meter dood bleek te lopen, en ik kon daar niet draaien
Was effe zweten maar toch heelhuids eruit gekomen, had er wel effe een zwaar hoofd in, maar de aanhouder wint![]()
Meer pics : Motorclub topic #979: Waar je kijkt voor 't oversteken.
heeft hij het gehaald met zijn stukgaatiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
GaafCollega kwam vanmorgen met z'n duc 748 met compleet open uitlaat systeem aan knallen. Dat hoor je aan het begin van het industrieterrein al aankomen. Op dat soort momenten jeukt het even :-)
Hahaha, ding is vorig jaar gereviseerd omdat z'n motor was vastgelopen op de snelwegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef densmee het volgende:
[..]
heeft hij het gehaald met zijn stukgaatie
Dan kun je beter voor een Soes TL(R) gaan ofzo, ook een dikke V-twin, maar die blijven wel een beetje heelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hahaha, ding is vorig jaar gereviseerd omdat z'n motor was vastgelopen op de snelweg![]()
4500 euro schade geloof ik.
Maar stug blijven rijden en zeggen dat er niks mooiers is![]()
Nouja, dat mooiers heeft hij wel een beetje gelijk, maar italiaanse troep moet ik niet meer.
Ja, mijn idee, maar hij moet en zal een 748 senna editie rijden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan kun je beter voor een Soes TL(R) gaan ofzo, ook een dikke V-twin, maar die blijven wel een beetje heel
Isse mooi dingegiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, mijn idee, maar hij moet en zal een 748 senna editie rijden.
[ afbeelding ]
Het is ook wel mooi, en het klinkt ook wel hemels, maar het gezeik en de kosten word je toch niet vrolijk van.
Tof, die trap met dat groen op de leuningen, is dat echt of plassstiek?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef densmee het volgende:
gisteren hier geweest voor een netwerkdag
[ afbeelding ]
best indrukwekkend kasteel Middachten
[ afbeelding ]
Borrel en netwerk zaal
[ afbeelding ]
entree met trappenhuis
ICC schakel is inderdaad niet tof om te onderhouden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Isse mooi dingegie![]()
Om in de hoek van de kamer onder een glazen stolp te zetten![]()
Karten is leuk, maar veel te duur, terwijl motorrijden financieel goed te doen is als je een beetje normaal doet en niet om de haverklap op je bek ligt.
Zo'n entree wil ik ook! Alleen dan modernquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef densmee het volgende:
gisteren hier geweest voor een netwerkdag
[ afbeelding ]
best indrukwekkend kasteel Middachten
[ afbeelding ]
Borrel en netwerk zaal
[ afbeelding ]
entree met trappenhuis
reken maar dat dat echt is, is kerst versiering. andere foto is niet te vindenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tof, die trap met dat groen op de leuningen, is dat echt of plassstiek?
Ik misquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
Even op een rijtje wat ik eigenlijk allemaal wil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl ik eigenlijk moet sparen voor een huis![]()
Ikke vin kewl.. leuk idee voor de trap in ons nieuwe hutjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
reken maar dat dat echt is, is kerst versiering. andere foto is niet te vinden
quote:
Dat zijn echt van die kerstpakketzakkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt wel een beetje raar
In de aanbieding bij de Jumbo net voor onze verjaardagen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die kerstpakketzakken
Kan ik me wat bij voorstellen, dat zeezout gaat nog wel, maar vanille chips?quote:
De tering die 1e fotoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik mis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt heel gek, en het meurt ook naar vanille nu hier in de huiskamer. Ga de zak wegleggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen, dat zeezout gaat nog wel, maar vanille chips?
Troost je; Anne reed pas geleden door rood, dat kost fokking 220¤, alsof het niks is gewoon.. is echt niet meer normaal tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zit nog steeds te flippen om die boete
wie bedenkt die bedragen in hemelsnaam, 85 euro
zie laatste dagen overal weer motorrijders, krijg er nu zelf ook wel weer zin in
Ik mag niks zeggen, dan krijg ik straks weer klappiesquote:
Dan ben ik net op tijd door rood gereden, bij mij was het nog "maar" 130 euro.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Troost je; Anne reed pas geleden door rood, dat kost fokking 220¤, alsof het niks is gewoon.. is echt niet meer normaal tegenwoordig
Ik ga ze maar niet proberen; ik ben sowieso niet zo'n chips fan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is echt heel gek, en het meurt ook naar vanille nu hier in de huiskamer. Ga de zak wegleggen.
Krijg je daar nou ook nog een beetje doekoes voor?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:50 schreef Paladijn het volgende:
Mijn spel is gereviewed door googleZe waren positief
Kreeg alleen wel als tip mee om een designer in te huren, programmer art is niet zo gewaardeerd
Als het zo populair is als angry birds welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg je daar nou ook nog een beetje doekoes voor?
Vorig jaar was het volgens mij 180¤, en sinds 1 Jan 12 is het 220.. en dat zal ook nog wel excl. die 6 kut euro's voor de tikgeit zijn. pleurisdieven.. moet je gewoon 2 dagen voor werkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan ben ik net op tijd door rood gereden, bij mij was het nog "maar" 130 euro.
Maar ik ga kappen met al die onzin. Voortaan ga ik vol in de ankers voor elk stoplicht en ga ik rijden als een opa. Zal wel een hoop ergernis opleveren, maarja
De boetes + het rijden van een auto is gewoon echt niet leuk meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vorig jaar was het volgens mij 180¤, en sinds 1 Jan 12 is het 220.. en dat zal ook nog wel excl. die 6 kut euro's voor de tikgeit zijn. pleurisdieven.. moet je gewoon 2 dagen voor werken
Dude, bijna 500 ouderwetse florijnen, dat gaat toch nérgens meer over?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef Paladijn het volgende:
Boetes voor het door rood rijden zijn imho terecht hoog, de kans op een zwaar ongeluk is er dermate hoger. Snelheid otoh...
Ik heb tot nu toe vijf kratten Palm aan inkomsten binnen, dus het schiet niet heel erg opquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg je daar nou ook nog een beetje doekoes voor?
Ja, ben het met je eens als je vol door het rood gaat. Maar ik rij 10x per dag door oranje. En na mijn boete nog steeds. Dat doet iedereen 10x per dag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef Paladijn het volgende:
Boetes voor het door rood rijden zijn imho terecht hoog, de kans op een zwaar ongeluk is er dermate hoger. Snelheid otoh...
Idd, zoals ik ergens in een ander topic al postte, de lol van het autorijden is er echt wel een beetje vanaf inmiddels, kost gewoon klauwen met geld, het is net een potje valkuil; elke verkeerde beweging die je maakt is kassaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De boetes + het rijden van een auto is gewoon echt niet leuk meer.
Ik heb dan nog een redelijk goedkoop rothok om te rijden, maar de tijd dat je een BMW 540 voor de lol erbij nam is echt voorbij. Je ziet alleen maar van die trage wegenbelasting vrij hokken rijden
Als je een beetje inspiratie hebt, lijkt het me een erg toffe manier om je centjes mee te verdienen, al is het maar als extraatjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe vijf kratten Palm aan inkomsten binnen, dus het schiet niet heel erg op
Maar't is op zich een leuke ervaring en staat daarnaast leuk op mijn CV.
Ik heb ook niet de intentie om heel commercieel te gaan verkopen, dan ben je nogal gelimiteerd in wat je kunt bouwen (populaire spelletjes vliegen van de ene naar de andere hype).
Absoluut, 10 minuten voor ik de boete van 140 euro op de keukentafel aan trof moest ik op de snelweg nog vol in de ankers voor een flitser.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd, zoals ik ergens in een ander topic al postte, de lol van het autorijden is er echt wel een beetje vanaf inmiddels, kost gewoon klauwen met geld, het is net een potje valkuil; elke verkeerde beweging die je maakt is kassa
Als ze hun respect weer terug willen, moeten die schijt Gatso's allemaal in de kliko gooien en weer ouderwets mensen aan de kant moeten gaan zetten en per stuk bekeuren, dan kunnen ze het weer motiveren, en wordt het misschien weer wat geaccepteerd, maar wat ze nu doen is gewoon domweg collecteren, en je kunt niet eens weigerenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Absoluut, 10 minuten voor ik de boete van 140 euro op de keukentafel aan trof moest ik op de snelweg nog vol in de ankers voor een flitser.
Ik weet het ik rij 140 waar je 120 mag, maar kom op op de A58 in Zeeland is geen fuck te doen. Ik rij er 400x per jaar ongeveer. wtf is het probleem. Dat heeft echt niks meer met veiligheid te maken. Wat ze wel claimen waarom ze het doen.
Ik ga horizontaal want ik heb teveel gezopen en kan amper zitten, dus trustenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb een non-automobiele OP klaarstaan; iemand interesse om de nieuwe te maken? anders plof ik deze erin daluk
Way to goquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga horizontaal want ik heb teveel gezopen en kan amper zitten, dus trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |