abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10469997
Je hebt het vast wel es gehad, een of andere domme move die er voor zorgde dat er dingen en halve garages in de fik vlogen? Het kan natuurlijk ook van niet, maar dan hoef je hier niet te posten

Ikzelf weet niet zeker of ik dit wel moet vertellen, maar ik heb het over het algemeen maar een keer gedaan en nooit twee keer en ik was nog jong en onbezonnen

Komen ze;

Ik was een keer aan het sleutelen aan mijn Suzuki TSX, ik had er een nieuwe cilinder en carburateur opgezet en toen wou ik het benzineslangetje op de carburateur doen, maar die was een beetje uitgedroogd en hard, die paste niet meer op de carb, wat ik toen deed was errug dom, maar ja.. ik pakte een aansteker en wou het benzineslangetje warm maken zodat ie makkelijk over het nippeltje van de carburateur zou glijden... ik zet die aansteker tegen het slangetje aan en hij vloog in de fik Ik heb er een stuk zwart frame en een verschroeide draadboom aan over gehouden

En ook een keer iets aan een MT5, de zijstandaard was afgebroken en moest er weer op gelast worden Ik kon zelf niet lassen en dat knapte een maatje van me op, dus bij hem in de schuur gingen we lassen. Er stond alleen net achter de brommer een emmertje met wasbenzine... ik zag de vonk richting die emmer vliegen met als resultaat.... een gigantische steekvlam uit die emmer en die gozer zei "We moeten een doek over de emmer heen gooien" Gooide die hem er niet op, maar erin Dus die doek vloog ook in de fik, die hengelde hij er weer snel uit en gooide hem mijn kant op toen met een oude badhanddoek het vuur uitgekregen, net op tijd overigens want dat emmertje was bijna helemaal gesmolten en het was misschien een kwestie van seconden voordat dus de hele schuur in de fik stond!

En ook nog een keer met een Honda Vision.. die kregen we niet aan de praat, later bleek dat er een groot gat in de zuiger zat. Maar toen we nog niet wisten dat dat zo was hebben we de accu leeggestard en daarna met de kickstart verder.. de hele uitlaat liep vol met benzine en op een gegeven moment ontbrandde dat, steekvlam ook weer.. tegen mijn been aan, dus mijn onderste broekspijp stond in vuur en vlam, maar met die zelfde badhanddoek ook weer uitgekregen..

Lachuh he

vrijdag 16 mei 2003 @ 11:55:43 #2
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_10470046
Jij bent handig
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_10470073
jij bent vaste klant bij de brandweer?!
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_10470099
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:55 schreef Cheiron het volgende:
Jij bent handig
Als ik moet vertellen hoe vaak ik in de fik ben gevlogen en waarom, dan ben ik wel een poosje bezig
  vrijdag 16 mei 2003 @ 11:59:02 #5
38926 Napalmmm
Ondertitel:
pi_10470128
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:57 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Als ik moet vertellen hoe vaak ik in de fik ben gevlogen en waarom, dan ben ik wel een poosje bezig

Ga je gang, vond t wel een grappig verhaal
Signature:
Max. 4 regels
  vrijdag 16 mei 2003 @ 11:59:07 #6
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10470131
En hoe zit het met je no-claim?

Ontopic:

Ik heb geen sleutelblunders. Ik ben te onhandig en moet alles laten doen. Das eigenlijk nog erger.

pi_10470213
LOL, ik dacht dat IK onhandig was....
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:03:03 #8
40714 Subhuman
Televised confession
pi_10470222

Wat een verhalen!

pi_10470232
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:53 schreef LangeJan het volgende:
Ik was een keer aan het sleutelen aan mijn Suzuki TSX, ik had er een nieuwe cilinder en carburateur opgezet en toen wou ik het benzineslangetje op de carburateur doen, maar die was een beetje uitgedroogd en hard, die paste niet meer op de carb, wat ik toen deed was errug dom, maar ja.. ik pakte een aansteker en wou het benzineslangetje warm maken zodat ie makkelijk over het nippeltje van de carburateur zou glijden... ik zet die aansteker tegen het slangetje aan en hij vloog in de fik Ik heb er een stuk zwart frame en een verschroeide draadboom aan over gehouden

En ook een keer iets aan een MT5, de zijstandaard was afgebroken en moest er weer op gelast worden Ik kon zelf niet lassen en dat knapte een maatje van me op, dus bij hem in de schuur gingen we lassen. Er stond alleen net achter de brommer een emmertje met wasbenzine... ik zag de vonk richting die emmer vliegen met als resultaat.... een gigantische steekvlam uit die emmer en die gozer zei "We moeten een doek over de emmer heen gooien" Gooide die hem er niet op, maar erin Dus die doek vloog ook in de fik, die hengelde hij er weer snel uit en gooide hem mijn kant op toen met een oude badhanddoek het vuur uitgekregen, net op tijd overigens want dat emmertje was bijna helemaal gesmolten en het was misschien een kwestie van seconden voordat dus de hele schuur in de fik stond!

En ook nog een keer met een Honda Vision.. die kregen we niet aan de praat, later bleek dat er een groot gat in de zuiger zat. Maar toen we nog niet wisten dat dat zo was hebben we de accu leeggestard en daarna met de kickstart verder.. de hele uitlaat liep vol met benzine en op een gegeven moment ontbrandde dat, steekvlam ook weer.. tegen mijn been aan, dus mijn onderste broekspijp stond in vuur en vlam, maar met die zelfde badhanddoek ook weer uitgekregen..

Lachuh he

Je lijkt Tim 'The Toolman' Taylor wel
_________________________________________________________________________________________________
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:04:34 #10
24175 M_tha_Man
Zo ziet een loser eruit:
pi_10470251
Het enige wat ik altijd heb, is dat een moer nogal strak vastzit, dus dan ga je steeds meer kracht zetten, en op een gegeven moment schiet die moer dan los. Met bijna altijd als resultaat dat je met je vuisten tegen 1 of ander scherp onderdeel van je brommer/scooter zit
pi_10470316
Vroeger heb ik met een maat een raketje gebouwt van onderdelen van verschillende vuurpijlen.

Ding staken we aan(woog natuurlijk veel te zwaar) => rende de schuur in => raket schoot ongeveer 4 meter hoog => door de hitte smolt het omhulsel waar het kruit mengsel in zat => als gevolg dat de raket een afwijking naar rechts kreeg en met een noodvaart bij de buren in de wasmand terecht kwam en in de fik vloog.

Dit allen met als gevolg dat wij een half jaar lang geen zakgeld kregen en 2 maanden binnen moesten zitten als huisarrest.

pi_10470353
iemand hier uit de buurt was met zn cross auto aan het lassen... nou ff koffie drinken tussendoor... dus hun het huis binnen... na de koffie lopen ze terug... staat de hele schuur in de fik.... Dat vind ik nog wel een grote blunder....
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:11:22 #13
21747 Roderick
Warom !?!?!?!?!
pi_10470391
vriend van mij voor paar jaar terug bij oud en nieuw.... wondertol vliegt de heg in hele heg in de vik.... brandweer erbij..... geblust 2 uur later weer zelfde heg in de vik en jawel ook door hem
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:12:42 #14
30307 Disher
Sors Salutis
pi_10470420
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:07 schreef von_manstein het volgende:
Vroeger heb ik met een maat een raketje gebouwt van onderdelen van verschillende vuurpijlen.

Ding staken we aan(woog natuurlijk veel te zwaar) => rende de schuur in => raket schoot ongeveer 4 meter hoog => door de hitte smolt het omhulsel waar het kruit mengsel in zat => als gevolg dat de raket een afwijking naar rechts kreeg en met een noodvaart bij de buren in de wasmand terecht kwam en in de fik vloog.

Dit allen met als gevolg dat wij een half jaar lang geen zakgeld kregen en 2 maanden binnen moesten zitten als huisarrest.

hahahaha... hoe krijg je het gewoon voorelkaar en ik altijd maar denke dak van die onmogelijke dingen heb
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_10470478
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:12 schreef Disher het volgende:

[..]

hahahaha... hoe krijg je het gewoon voorelkaar en ik altijd maar denke dak van die onmogelijke dingen heb

Dit krijg je er van als je op een te jonge leeftijd naar documentaires gaat kijken mbt. raket/vliegtuig techniek en thuis een heleboel bewegings vrijheid hebt.

Ik was overgens 13 jaar toen dat gebeurde.

pi_10470550
Ik was overigens 16 ong. toen dit alles gebeurde... blijft je wel bij, zelfs na 5 jaar

Nu pak ik het wel iets beter aan hoor

vrijdag 16 mei 2003 @ 12:30:42 #17
30307 Disher
Sors Salutis
pi_10470799
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:15 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Dit krijg je er van als je op een te jonge leeftijd naar documentaires gaat kijken mbt. raket/vliegtuig techniek en thuis een heleboel bewegings vrijheid hebt.

Ik was overgens 13 jaar toen dat gebeurde.

Hehehehe.. ik maakte meestal bommen, maar geen projectielen die kunnen vliegen, vonk toen al gevaarlijk
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_10471024
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:53 schreef LangeJan het volgende:
maar ja.. ik pakte een aansteker en wou het benzineslangetje warm maken zodat ie makkelijk over het nippeltje van de carburateur zou glijden... ik zet die aansteker tegen het slangetje aan en hij vloog in de fik Ik heb er een stuk zwart frame en een verschroeide draadboom aan over gehouden
OMG

ging zelf wel vaak de fout in met de elektronica van mijn brommers. knetterde dan lekker of liep helemaal niet meer.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_10471991
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:30 schreef Disher het volgende:

[..]

Hehehehe.. ik maakte meestal bommen, maar geen projectielen die kunnen vliegen, vonk toen al gevaarlijk

Ik hem ooit nog eens een vlammenwerper proberen te maken. (met dezelfde kamaraad als van die raket)

Alleen toen kwamen mijn ouders hier achter en was ik al mn spullen kwijt. (Die voor de vlammenwerper waren bedoelt)
En weer twee maanden binnen zitten.

M'n moeder vond op zolder twee 5 liter onkruit verdelg bussen (Dat zijn van die plastic bussen waar mee je de druk dmv een handpomp op peil kan houden. Zo te koop bij de boerenbond) en vroeg zich af wat die dingen daar deden met drie flessen wasbenzine er bij dat allen in een vuilniszak verstopt in een kast.

Het is misschien maar goed ook dat ze er toen achter kwamen want anders waren er waarschijnlijk ongelukken door gekomen.

Want aangezien die kamaraad van mij zo gek was om dat ding zo op zijn rug te binden zonder er verder bij na te denken wat de gevolgen konden zijn als die vlam ivm druk vermindering de fles in schiet.

Maarja die streken heb ik afgeleert in de loop van de jaren

vrijdag 16 mei 2003 @ 13:32:26 #20
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_10472102
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 13:27 schreef von_manstein het volgende:

[..]
...
Want aangezien die kamaraad van mij zo gek was om dat ding zo op zijn rug te binden zonder er verder bij na te denken wat de gevolgen konden zijn als die vlam ivm druk vermindering de fles in schiet.
....

Hahahaha wou ie vliegen???

Beetje offtopic: Met een vriend van mij naast de snelweg staan in de bosjes met een zaklamp, en bij bijna elke auto even aandoen en uit doen. Gevolg: Automobilisten die als een gek gingen remmen.
Totdat er een brede vent op de vluchtstrook stopte en uit stapte om de "flits" te slopen uit woede. We wisten niet hoe snel we weg moesten wezen. Eenmaal uit de bosjes gekomen zat ik helemaal onder de krassen van de takken.

Signature:
Max. 4 regels
pi_10472154
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 13:27 schreef von_manstein het volgende:
Maarja die streken heb ik afgeleert in de loop van de jaren
* BroesWillems hoopt....
pi_10477884
In de schuur aan puch maxi sleutele 12 mm carburateur eraf en 15 mm erop dus inmiddels lag die 12 op de grond en alle benzine die nog in de vlotterkamer zat lag op de grond.

had k nie gezien maarjah dus ik starte ( zonder uitlaat ) stond ineens heel de grond onder die puch in de fik waarschijnlijk door een vonkje uit
de uitlaat poort maar moe je is probere uit te krijge

MeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt
  vrijdag 16 mei 2003 @ 18:02:50 #23
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_10478399
M'n overbuurman is monteur en vertelde gisteren deze klassieker:

Een man kwam bij hem langs in de garage met een vraag over z'n anti-statische stripje. Hij had em gemonteerd, maar nog steeds kreeg hij ontladingen als ie uitstapte en z'n deur aanraakte.
Dus de auto op de brug (voor het gemak) en even gekeken.

Monteur merkt heel droog op; "Goh meneer, u heeft de strip netjes vastgemaakt aan de benzinetank. Wist u dat die van plastic is ?"

En van mezelf:
Paar jaar geleden reed ik in een Citroën AX van m'n baas. Op een gegeven moment stond ie voor de deur met een lekke band. Ik dus braaf het hele handeltje op gekrikt, lekke band eraf en ik wil m'n reservewiel erop zetten.
Op dat moment kom ik erachter dat m'n reservewiel 2 inches hoger is, en 1 gat meer heeft om een wielbout doorheen te steken...

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_10498106
Als ik ga sleutelen aan mn auto, zorg ik altijd dat ik hulp heb van een goede auto monteur (dat is het voordeel van het werken bij een autobedrijf), dan gaat er zelden iets fout.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_10498201
- Carburateur schoonmaken en dan gewoon peuk roken
- Stuk katoen als tankdop gebruiken voor je crosser, en weer die peuk
- Frame vasthouden bij testen bougie 500cc crosser
- Voorwiel niet vastdraaien en dan een wheelie maken

Mja heb wel genoeg blunders gemaakt eigenlijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: