Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn postgeschiedenis gaat anders ook gewoon verder.De afgelopen maand niet gepost; echt, hoe verzin je het.
quote:
quote:
Wie heeft er de afgelopen maand op je account gepost dan? Je piemel?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:47 schreef stoereboii het volgende:
Jullie zijn in en in triest. Ik heb fok in een maand niet bezocht, ik had hier een pak maten en nu haten jullie me...
Aan die pukkelpuber moet gewoon geen aandacht meer worden gegeven. Ook niet op zn FUT vragen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:47 schreef stoereboii het volgende:
Jullie zijn in en in triest. Ik heb fok in een maand niet bezocht, ik had hier een pak maten en nu haten jullie me...
Iedereen verzaakt steeds door hem te helpen en antwoord te geven op z'n vragenquote:
Kan zijn dat het m'n broertje was, hij mag op mijn account FIFA spelen en m'n account stond nu blijkbaar nog aangemeld (nooit uitgelogd)quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie heeft er de afgelopen maand op je account gepost dan? Je piemel?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan zijn dat het m'n broertje was, hij mag op mijn account FIFA spelen en m'n account stond nu blijkbaar nog aangemeld (nooit uitgelogd)
Dus jij merkt niets als er compleet andere teams op je account zijn en je iemand een speler verkoopt?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan zijn dat het m'n broertje was, hij mag op mijn account FIFA spelen en m'n account stond nu blijkbaar nog aangemeld (nooit uitgelogd)
Okee hoor ik geloof jequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Weet niet heb lang geen FIFA meer gespeeldquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus jij merkt niets als er compleet andere teams op je account zijn en je iemand een speler verkoopt?
Idd, zat te kijken voor die voor mn Serie A maar 55 is echt te langzaam.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
die Legrottaglie is trouwens wel pure stront, 55 pace
Thibaultvw heeft alleen maar FIFA gespeeldquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Weet niet heb lang geen FIFA meer gespeeld
Ik had niet eens Torres' xpquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
he hallo hier is jacob ik ben de beroertje van lindgren xD hallo ik verkop je en torres
Omdat ik enkel FIFA op dat acc speelquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thibaultvw heeft alleen maar FIFA gespeeld
Maar even alles terzijde, je zei een aantal minuten geleden dat het geen zin had om te posten in dit topic als niemand je mocht. Doeiquote:
rot nou gewoon op want het lukt je weer goed om weer een pagina te verkrachtenquote:
Dat account was elke dag online, dus je kan niet een heletijd geen FUT gespeelt hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Omdat ik enkel FIFA op dat acc speel
Wil eens weten waarom. Maar nu jullie weten dat het m'n broertje is kunnen jullie me toch leuk laten meepostenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar even alles terzijde, je zei een aantal minuten geleden dat het geen zin had om te posten in dit topic als niemand je mocht. Doei
lol neequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wil eens weten waarom. Maar nu jullie weten dat het m'n broertje is kunnen jullie me toch leuk laten meeposten
Neequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wil eens weten waarom. Maar nu jullie weten dat het m'n broertje is kunnen jullie me toch leuk laten meeposten
Kan best zijn met 2 ps3's in huisquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat account was elke dag online, dus je kan niet een heletijd geen FUT gespeelt hebben
Leest ze mee?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:55 schreef Rijst het volgende:
Stoereboii mn vtiendin vindt het zielig voor je.
Al heb je 100 PS3's, wat heeft dat te maken met een account dat alleen maar op FIFA actief is?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan best zijn met 2 ps3's in huis
Dat ik bf3 op mn kamer speel als m'n broertje op ons account FIFA speeltquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Al heb je 100 PS3's, wat heeft dat te maken met een account dat alleen maar op FIFA actief is?
Waarom speelde ik dan laatst tegen jou FIFA en hoorde ik een piepstemmetje in de achtergrond?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat ik bf3 op mn kamer speel als m'n broertje op ons account FIFA speelt
Wanneer is laatst? Ik heb FIFA heel die tijd niet aangeraaktquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom speelde ik dan laatst tegen jou FIFA en hoorde ik een piepstemmetje in de achtergrond?
Jij was degene met de zwaarste stem
We zitten nu in de trein naat mn huisquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:56 schreef Anthony9219 het volgende:
Rijst heeft dan ook wel veel te doen wanneer je met je vriendin achter je pc op FOK zit te posten:)
Negeren is het beste, even je trots opzij zetten en we zijn hopelijk snel van hem afquote:
Die met de zware stem was zijn moederquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom speelde ik dan laatst tegen jou FIFA en hoorde ik een piepstemmetje in de achtergrond?
Jij was degene met de zwaarste stem
Ik vind het gewoon triest voor mezelf dat ik hier lang niet ben geweest en zo word vernederdquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:06 schreef Rijst het volgende:
Stoereboii hoe lang hou je dit nog vol? We zullen altijd zo tegen je gaan doen. Dat weet je zelf ook wel. Waarom blijf jw terug komen?
Geef antwoord op zijn vraagquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest voor mezelf dat ik hier lang niet ben geweest en zo word vernederd
Wat moeten we doen om je weg te krijgen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest voor mezelf dat ik hier lang niet ben geweest en zo word vernederd
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:
Als je hier steeds wordt vernederd dan blijf je toch niet terugkomen.. dan zit er echt een steekje los. Doen je vrienden ook zo tegen je?quote:
NIET TEGEN LINDGREN BEGINNE JONGE!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je hier steeds wordt vernederd dan blijf je toch niet terugkomen.. dan zit er echt een steekje los. Doen je vrienden ook zo tegen je?
Negeer die puist gewoon joh, dit soort posts zijn alleen maar meer aanleiding om verder te gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je hier steeds wordt vernederd dan blijf je toch niet terugkomen.. dan zit er echt een steekje los. Doen je vrienden ook zo tegen je?
Moet ik nog eens zeggen dat het m'n broer was?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:18 schreef Rijst het volgende:
Ik wil het hem duidelijk maken dat er echt iets mis is met hem. Het is geeneens trollen wat hij doet maar gewoon jezelf voor lul zetten.
eerste zei je broertjequote:Op woensdag 21 maart 2012 17:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moet ik nog eens zeggen dat het m'n broer was?
BUSTED BIG TIMEquote:
quote:
Wel leuk team verderquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:24 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat die kuttige oranje en rode lijnen.
Na wisselsquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
Gerrard en UP Nani verkocht,bijna genoeg geld om Messi terug te halen, dan wordt de voorhoede na wissels: Ronaldo - UP Aguero - Messi
Ja, anders is het onmogelijk om ze alle 3 met chem 9 te krijgen, anders zou ik dat wel doen natuurlijkquote:
want hij scoorde 2 keer in de beker tegen een eerste divisie ploegje?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Geen Torres in het TOTW?!?!!?! Wat een bullshit!
Zou wel weer een stunt van EA zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
want hij scoorde 2 keer in de beker tegen een eerste divisie ploegje?
TOTW uit medelijden?
Zal wel een aanvulling op mijn post geweest zijn.quote:
Je maakt jezelf echt schandalig belachelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moet ik nog eens zeggen dat het m'n broer was?
En hier volgt een reactie op en zo blijft het doorgaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zal wel een aanvulling op mijn post geweest zijn.
[..]
Je maakt jezelf echt schandalig belachelijk.Tyft gewoon op. Niemand mag je en dat komt door niemand anders dan jezelf.
Tenzij je iemand naar het middenveld verhuist inderdaad. In 3-4-1-2 moet het zeker kunnen. Met Higuain er nog bij in het driehoekje en Ronaldo op LM. Staat wat verder naar achter maar wel veel ruimte omdat er niemand voor hem loopt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, anders is het onmogelijk om ze alle 3 met chem 9 te krijgen, anders zou ik dat wel doen natuurlijk
Heb je m gestuurd: "did you do the Confetti trick?"quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
volgens mij speelde ik net tegen iemand die de confetti truc gebruikte
Ik baal ervan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Hazard als cam..mijn LW blijft zijn geld dus wel waard. Nu kan je er ook een spits van maken haha, leuk duo met Lukaku
Die comments op futhead over UP Neuer zijn belovendquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:43 schreef StijnDa het volgende:
Zal ik in mijn 3-4-3 Kolo Touré en Cech vervangen door IF Huth en UP Neuer?
Dat ik hier nog niet eerder aan heb gedacht...
Werkt toch niet, 5x geprobeerd en alleen de 1x leek het te werken, sindsdien gewoon handicapimania zoals gebruikelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
volgens mij speelde ik net tegen iemand die de confetti truc gebruikte
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/117031054quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:47 schreef BDIL het volgende:
Is het geen vet idee om iedereen op dit forum zijn goals te laten uploaden naar EA server en ze allemaal vervolgens te downloaden en er een film van te maken
Nee. Want kutkwaliteit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:47 schreef BDIL het volgende:
Is het geen vet idee om iedereen op dit forum zijn goals te laten uploaden naar EA server en ze allemaal vervolgens te downloaden en er een film van te maken
Ze wil vanavond wfilm kijken en ik voetbal.... Maar ik heb er niks over gezegt nog dus het wordt filmquote:
Ben jij uitgehuwelijkt of vind je elke dag een nieuwe chickquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze wil vanavond wfilm kijken en ik voetbal.... Maar ik heb er niks over gezegt nog dus het wordt film
Daarom moet je ook op vrouwen vallen die gezellig potten bier meedrinken tijdens het voetbalquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze wil vanavond wfilm kijken en ik voetbal.... Maar ik heb er niks over gezegt nog dus het wordt film
Die roken dan waarschijnlijk ook zware shag en hebben teveel schaam- en okselhaar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Daarom moet je ook op vrouwen vallen die gezellig potten bier meedrinken tijdens het voetbal
Nee gadverdammequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Daarom moet je ook op vrouwen vallen die gezellig potten bier meedrinken tijdens het voetbal
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die roken dan waarschijnlijk ook zware shag en hebben teveel schaam- en okselhaar.
Ik zie dames. Geen bier.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mythe ontkracht
Inkoppertje natuurlijk. Maar nee, ze bestaan echt (zonder sjek overal)quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die roken dan waarschijnlijk ook zware shag en hebben teveel schaam- en okselhaar.
Mijn ex is een keer meegegaan met mij naar een UEFA cup wedstrijd van AZ in Duitsland. Je mocht 4 bier p.p. meenemen, en zij hoefde niet, dus had ik 8 bier. Dat is pas liefdequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Inkoppertje natuurlijk. Maar nee, ze bestaan echt (zonder sjek overal)
Vucinic hierquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:12 schreef DutchSL het volgende:
Er is een "laatste kans om IF Robben te krijgen" happy hour.
Drie pakjes geopend, Soldado was de beste.. de NIF Soldado dus
Die zin snap ik even niet..quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij single match zit er bij teamrating 69 een 'grens' zitten daarboven ook nog grenzen?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
Als Torres vanavond nou minstens 1 goal scoort tegen City dan mag die IF wel komen.
volgens mij dat dat de grens is naar 3,5 sterren ofzo? en waar de grens van 4, 4,5 en 5 sterren ligt? Iets wat je best makkelijk zelf uit kan vogelen volgens mij.quote:
Ja zoiets verwachtte ik al maar je weet het maar nooit met voetbal. Zo schiet Ebeclio er ook even 3 in met zijn zwakke voet.quote:
Als je een single match speelt tegen een team van 69 dan hebben ze vaak allemaal silvers van rond de 74 in de opstelling (en een bronze bank). Blijkbaar zit er dus een soort 'grens' bij een rating van 69 waardoor je tegen minder rated teams speelt. Ik vraag me af of er meer van dit soort grenzen zijn.quote:
Wat is een tiki taka team?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Op EA forum is zo'n hele hype met tiki taka teams..kneusjes
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiki-takaquote:
Dat topic las ik dus vanochtend he. En nu zit het al bij pagina 102quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Op EA forum is zo'n hele hype met tiki taka teams..kneusjes
Dus rondtikken, eindeloos, tot er een gaatje komt, en dan toeslaan? Net als Barcelona en Ajax in de jaren 90?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiki-taka
Alleen in FIFA bestaat er geen tiki taka voetbal, alleen lame ass eindeloos rondtikken en dat doen die gasten dus.
Was toch iemand die een compleet topic had gemaakt incl. custom tactics etc. ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiki-taka
Alleen in FIFA bestaat er geen tiki taka voetbal, alleen lame ass eindeloos rondtikken en dat doen die gasten dus.
Ja, maar IRL ziet het er, op de attacking half, echt heel tof uit en is het moeilijk. In FIFA kan iedere debiel zo spelen..daarom is het ook mogelijk om achterin te gaan rondtikken als je voor staat en daarmee de wedstrijd te winnen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus rondtikken, eindeloos, tot er een gaatje komt, en dan toeslaan? Net als Barcelona en Ajax in de jaren 90?
Dat is 2k duurder dan de goedkoopste BIN.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:18 schreef StijnDa het volgende:
IF Duricic te koop. Heb het geld nodig. 4-3-3 als CM. 22k voor jullie.
in die formatie?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is 2k duurder dan de goedkoopste BIN.
Als CM ook?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Custom tactics zijn inderdaad handig als je snel wilt rondtikken op de helft van de tegenstander. Achterin rond blijven tikken tot de 90e min is wel triest inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar IRL ziet het er, op de attacking half, echt heel tof uit en is het moeilijk. In FIFA kan iedere debiel zo spelen..daarom is het ook mogelijk om achterin te gaan rondtikken als je voor staat en daarmee de wedstrijd te winnen.
Deze mannetjes denken allemaal dat ze god's gift to FIFA zijn en dat ze er speciale custom tactics voor nodig hebben. Posten ook allemaal stoer filmpjes en plaatjes waarop ze veel balbezit hebben
Jaquote:
Neequote:
Dit is absoluut geen slechte dealquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het toch wel een aardig prijs. Ik had me verkeken op de positie, daardoor is ie toch wel wat meer waard dan bijvoorbeeld CAM 4-3-3. Sorry, sorry, sorryquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit is absoluut geen slechte deal4-3-3 Duricic kom je gewoon zelden tegen, en dan ook van CAM naar CM veranderd. Hij staat er op voor 23,5k.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed, stoereboii let op je account en de rest, hou die jongen een beetje heel
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het toch wel een aardig prijs. Ik had me verkeken op de positie, daardoor is ie toch wel wat meer waard dan bijvoorbeeld CAM 4-3-3. Sorry, sorry, sorry
Zijn aanwezigheid wordt steeds irritanter. Praat onzin etc.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maak TR's als je denkt dat zijn post te ver gaan, dan grijpen we inquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn aanwezigheid wordt steeds irritanter. Praat onzin etc.
Houden jullie admins wel van ons ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je bent de enige die het gelooftquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Top, will doquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maak TR's als je denkt dat zijn post te ver gaan, dan grijpen we in
Je moest eens wetenquote:
Gewoon brazilie dus, net zoals head to head.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:47 schreef koenie95 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/244845
Zou dit lekker spelen?
Ja daar komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gewoon brazilie dus, net zoals head to head.
Mooi zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je moest eens wetenHij staat op onze radar dus mocht het gezeur doorgaan dan is het zo over.
Ben ik op een bepaalde lijst gezet?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je moest eens wetenHij staat op onze radar dus mocht het gezeur doorgaan dan is het zo over.
Goed meegelopen en knap afgerond voor een rbquote:
Haha ik zou niet durvenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooi zoNiet heel de dag in KPD hangen he haha
Nee. Post gewoon gezellig mee hier (en elders) dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ben ik op een bepaalde lijst gezet?
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van jequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja. Komt allemaal door je broertje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heeft ie dat ook geflikt hahahahahhaquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je
Idd geweldig! Al ben ik dan waarschijnlijk alleen maar aan het lachen ipv voetballenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:53 schreef GuRBuH het volgende:
Hoe geweldig is dit: http://www.facebook.com/p(...)fa13/368482379851574 ??
Veel slechter dan Evert & Youri kan het niet worden maar Sierd is live wel een baas, weet niet hoe dat uitpakt in een spel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:53 schreef GuRBuH het volgende:
Hoe geweldig is dit: http://www.facebook.com/p(...)fa13/368482379851574 ??
Thanks!quote:
Daar heb je wel een punt. In het echt verteld hij ook wel vaak hetzelfde verhaal, maar ik denk dat je na 100x het verhaal van de motor van de pa van Busquets wel kent.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Veel slechter dan Evert & Youri kan het niet worden maar Sierd is live wel een baas, weet niet hoe dat uitpakt in een spel.
En als het niet bevalt, ga je dan FC Patat maken, morgen een baquette halen, en kijken of dát bevalt?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks!
't is dat jij het bent, anders had ik alleen een 'quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als het niet bevalt, ga je dan FC Patat maken, morgen een baquette halen, en kijken of dát bevalt?![]()
(slechte/matige zelfbedachte grap)
Ik moest er zelf gewoon om lachenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
't is dat jij het bent, anders had ik alleen een '' geplaatst.
Lindgren hoe heb je dat onder als status gezet op die datum schreef hij het volgende ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
't is dat jij het bent, anders had ik alleen een '' geplaatst.
Gewoon een link in je sig?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lindgren hoe heb je dat onder als status gezet op die datum schreef hij het volgende ?
Lol , heb linkadres gekopieerd en geplakt maar dan krijg je het forum onderaan als linkquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
Al leent een Belgenteam zich wel mooi voor zo'n teamnaam.
[..]
Gewoon een link in je sig?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn Liga BBVA silver team weer wat aangepast. Ik heb er een hybrid van gemaakt en ik heb die 2 CBs vervangen door 2 redelijk snelle (Antonio Ferreira en Mario Fernandes) en ik heb Aranha als GK en meteen gaat het stukken beter met het team
Ik ga denk ik toch maar voor 1 van die bronze IFs, ook al worden ze niet duur. Die Estrada kan best goede in-game stats hebben maar hij heeft denk ik 2* of 3*
Ja , ik ook toen ik het voor het eerst lasquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier moest ik écht hardop om lachen
Geen idee. Zit op m'n telefoon dus kijk thuis wel even.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lol , heb linkadres gekopieerd en geplakt maar dan krijg je het forum onderaan als linken niet een post van diegene
Neem Zelao ipv Ferreira. Zelfde league. 92 strength, medium attack ipv de high van Ferreira. Die jongen liep bij mij vaker in de tegenstanders' 16 dan andersom.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn Liga BBVA silver team weer wat aangepast. Ik heb er een hybrid van gemaakt en ik heb die 2 CBs vervangen door 2 redelijk snelle (Antonio Ferreira en Mario Fernandes) en ik heb Aranha als GK en meteen gaat het stukken beter met het team
Ik ga denk ik toch maar voor 1 van die bronze IFs, ook al worden ze niet duur. Die Estrada kan best goede in-game stats hebben maar hij heeft denk ik 2* of 3*
Ja heb er ook 2 nog op de TPquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:03 schreef Fuszy het volgende:
Tello is een baas. Kan je ook wel redelijk mee handelen
Wat mis ik? Ik zie geen sigs.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja , ik ook toen ik het voor het eerst lasNu weer hahhaa
Ik dacht er eerder aan om Mario Fernandes te vervangen, ik had hem toevallig al in mijn club in 4-5-1 maar ik kan natuurlijk ook Antonio Ferreira + Zelao doen. Mijn RB heeft nog 9 chemistry ook al is hij niet een Braziliaan en hij zit niet in dezelfde league.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee. Zit op m'n telefoon dus kijk thuis wel even.
[..]
Neem Zelao ipv Ferreira. Zelfde league. 92 strength, medium attack ipv de high van Ferreira. Die jongen liep bij mij vaker in de tegenstanders' 16 dan andersom.
Lahm fixen, die komt een week niet in pakjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
Fer fix mislukt, heb er ook geen zin meer in.
Ze gaan nu weer voor 2,5k ofzo
Lahm IF is RBquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lahm fixen, die komt een week niet in pakjes
Beiden is geen goede combo. Niet bij mij in ieder geval. Leg dan wat extra coins neer voor Thiago Helenoquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht er eerder aan om Mario Fernandes te vervangen, ik had hem toevallig al in mijn club in 4-5-1 maar ik kan natuurlijk ook Antonio Ferreira + Zelao doen. Mijn RB heeft nog 9 chemistry ook al is hij niet een Braziliaan en hij zit niet in dezelfde league.
LB toch? De NIF Is RB, afijn, de RB wordt niet uitgegeven deze week doordat ie IF is. Robben werd ook meer waardquote:
Ja, was niet echt een reactie op jou. Alleen omdat ik net hoor dat Lahm IF alsnog gewoon RB is ipv LB zoals in die link staat dacht ik ik quote jou ff.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
LB toch? De NIF Is RB, afijn, de RB wordt niet uitgegeven deze week doordat ie IF is. Robben werd ook meer waard
Ik heb de coins niet om Lahm te fixenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
LB toch? De NIF Is RB, afijn, de RB wordt niet uitgegeven deze week doordat ie IF is. Robben werd ook meer waard
Ik ook niet genoeg, 540K nu, maar wil Meneer Messi kopen. En ben bang dat als ik 25 Lammeren insla, dat het dan fout gaat en zn prijs toch dropt of 1 of andere manier.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb de coins niet om Lahm te fixen
Ik heb hem al maar ik heb hem in mijn BraSilver team met 4-2-3-1 en met dit team speel ik 4-5-1quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beiden is geen goede combo. Niet bij mij in ieder geval. Leg dan wat extra coins neer voor Thiago Heleno.
Alleen de namenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:23 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft er iemand een link van de TOTW ?
Dank u.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alleen de namen
FIFA Ultimate Team: Team Of The Week - March 21
GK: Helton, FC Porto - 82>84
LB: Lahm, Bayern München - 87>88
CB: Legrottaglie, Catania - 76>79
RB: Valera, Getafe CF - 72>80
RM: Valencia, Manchester United - 83>85
CAM:Hazard, LOSC Lille - 86>88
CAM: Lucas, São Paulo - 82>84
CAM: Müller, Bayern München - 83>86
RW: Vuini, Juventus - 81>83
ST: Kerzhakov, Zenit ST. Petersburg - 82>84
ST: Soldado, Valencia CF - 82>85
SUBS
GK: Consigli, Atalanta - 73>74
RB: Cole, Sydney FC - 59>62
CDM: Karacan, Reading - 69>73
CM: Allen, Swansea City - 68>72
LW: Cejas, Pachura - 69>73
ST: Symes, Rochdale - 60>63
ST: Estrada, Seattle Sounders - 57>61
Boeiend, op die eerste dag zijn de prijzen altijd belachelijk. Gewoon wachten tot dit weekend/na het weekend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dank u.
Wat zou ik Lucas graag hebben, op ps3 gaat hij voor 140k
Het zal eens niet..quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Is EA nou aan het fucken Gerben? Lahm IF ineens wel RB en Vucinic LW?
Hoe duur denk je dat SIF Soldado gaat wordenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil sif soldado. 93 shooting
Lahm is ingame iig een RB. LB IF is niet uitgegeven.
Zie hem best rond de 100k hangen. Volgens mij is het echt een beest.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe duur denk je dat SIF Soldado gaat worden
Heb je een linkje van je team?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou eerste potje met mijn NL team + Vertonghen is en feit. Heb er uiteindelijk toch een 4231 van gemaakt. Ging niet erg lekker maar toch met 2-0 gewonnen van iemand met een 86 Liga BBVA team met Torres en Drogba voorin. Na de 1-0 haalde hij gelijk Iniesta eruit en zette hij Eto'o erin...
Zag Huntelaar vaak loop acties lopen maar het ging allemaal net niet lekker. Wijnaldum was nergens te bekennen maar Emanuelson deed het weer fantastisch. Vermeer is trouwens wel echt een gigantische prutser.... Wat kwam ik daar 2x toch goed weg met een mislukte redding van hem.
Niet normaal, op de ps3 is er ook een bod uitgebracht op SIF Hazard van 403k met nog 20 min. te gaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zie hem best rond de 100k hangen. Volgens mij is het echt een beest.
De IF is 25k.
edit: al is er nu al eentje voor 200k BIN op de ps3
100k laten lopenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef dion_v_k het volgende:
Wordt er net gewoon even IF Lucas voor me neus weggekocht voor 50k BIN terwijl hij voor 150k wordt verkocht
Misschien was de gemiddelde lengte bij de tegenstander wel gewoon wat hoger, visueel bedrogquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
Allereerst: ik heb niks geblowd, gedronken, geen pilletjes, lijntjes, paddo's, truffels of weet ik veel wat op, maar ik zou zweren dat de helft van mijn MLS team niet groter was dan 1 meter 20, de tegenstander had ook een aantal dwergen er tussen zitten, heel raar.
Je zou 433 kunnen gaan spelen. En dan ingame veranderen. Aan de andere kant speel je ook met een 5 chem Mertens. En ik denk dat je je Belgen nog chiller vind?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Dit team speelt zo lekker
[ afbeelding ]
Zou alleen liever met Lukaku of Klaas spelen, maar dan heb ik een 7 chem.
IF Lens is zo sick he
KJH en Robben?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Dit team speelt zo lekker
[ afbeelding ]
Zou alleen liever met Lukaku of Klaas spelen, maar dan heb ik een 7 chem.
IF Lens is zo sick he
is een bekende bug ja, zijn ook grappige filmpjes van op YTquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
Allereerst: ik heb niks geblowd, gedronken, geen pilletjes, lijntjes, paddo's, truffels of weet ik veel wat op, maar ik zou zweren dat de helft van mijn MLS team niet groter was dan 1 meter 20, de tegenstander had ook een aantal dwergen er tussen zitten, heel raar.
haha ja dat is ook waar..misschien Lukaku gewoon op 7 chem erin gooien. Dit team is wel redelijk gelijkwaardig aan mijn Belgen. Vd Wiel is beter dan Odoi, Heitinga is minder dan Kompany, IF Fer is beter dan Naingolan, Lens is veel beter dan IF Mertensquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je zou 433 kunnen gaan spelen. En dan ingame veranderen. Aan de andere kant speel je ook met een 5 chem Mertens. En ik denk dat je je Belgen nog chiller vind?
Robben haal ik in de toekomst nog wel, maar speel zo graag met IF Lens..echt een heldquote:
21/22Kquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Wat is de max om voor SIF vertonghen neer te tellen op de ps3?
moet je slowmotion uitzettenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/117507950
Hazard
Bal lijkt altijd zo traag te gaan in die replays terwijl ik 'm toch best hard poeierde.
Ligue 1?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
Nou, daar gaat ie dan. Eerste potje met FC Baguette.
IF Heitingaquote:
Je kan Kompany er gewoon in doen als je wilt. Wel lelijk omdat de verhouding Belgen/Nederlanders dan niet echt meer gelijk is. Maar denk jij niet dat je beter een andere Formatie voor NederBelgen kan maken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja dat is ook waar..misschien Lukaku gewoon op 7 chem erin gooien. Dit team is wel redelijk gelijkwaardig aan mijn Belgen. Vd Wiel is beter dan Odoi, Heitinga is minder dan Kompany, IF Fer is beter dan Naingolan, Lens is veel beter dan IF Mertens
Als ik alleen dit team had zou ik gewoon 4-4-1-1 hebben gemaakt, maar ik ga mijn Belgenteam niet weg doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan Kompany er gewoon in doen als je wilt. Wel lelijk omdat de verhouding Belgen/Nederlanders dan niet echt meer gelijk is. Maar denk jij niet dat je beter een andere Formatie voor NederBelgen kan maken?
Paar potjes met IF Heitinga gespeeld en die beviel stiekem wel.quote:
4231/4222 kan nu ook wel leuk worden met SIF Hazard!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik alleen dit team had zou ik gewoon 4-4-1-1 hebben gemaakt, maar ik ga mijn Belgenteam niet weg doen.
Sport 1 zal de wedstrijd wel hebben hequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt Chelsea nog op de TV uitgezonden of moet ik streams gebruiken?
Ik weet niet hoeveel coins jij hebt maar hij werdt net op de ps3 verkocht voor 540kquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4231/4222 kan nu ook wel leuk worden met SIF Hazard!
genoeg. En het is de eerste dag dat hij uit is. Pas vanaf maandag dinsdag kan je de prijs bepalen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel coins jij hebt maar hij werdt net op de ps3 verkocht voor 540k
Ah dat heb ik niet, dat wordt volgen via FOK!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sport 1 zal de wedstrijd wel hebben he
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet, dat wordt volgen via FOK!
Streampje?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet, dat wordt volgen via FOK!
Mag doordeweeks niet meer op de computer of PS3 na 20:00quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag doordeweeks niet meer op de computer of PS3 na 20:00
ohja je bent 10 tochquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom het hier zo rustig wasquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen moeite mee. Ik pleur toch liever m'n bed in om half 9 en dan een beetje internetten op m'n telefoon dan dat ik tot 's avonds laat achter de computer ga zittenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:46 schreef poker4lifee het volgende:
Dat werkt lekker dan als je op je mobiel verder gaat totdat je gaat slapen.
Zo worden die school prestaties wel beter!
Ik FOK! mobiel verder altijd, maar soms is die rust hier wel eens fijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom het hier zo rustig was
Het dringt niet tot je door dat jouw afwezigheid als reden daarvan wordt genoemd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik FOK! mobiel verder altijd, maar soms is die rust hier wel eens fijn
Tuurlijk wel, ik houd het levend tochquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het dringt niet tot je door dat jouw afwezigheid als reden daarvan wordt genoemd?
Pak anders nog even je Nederlands boeken erbij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik houd het levend toch
Nee maar als het rustig is ga ik lang niet zoveel posten dan normaal
Ik vind het ook zo dom dat je de positie van rw bijvoorbeeld naar rm kan maken, maar dat het ingame dan nog steeds een rw isquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
0-3 met rust
Eindstand
4-3.
1x Gourcuff, 1x IF Pitroipa () en twee keer Rémy.
Best raar trouwens: Op het kaartje van Pitroipa staat dat hij een LW is, maar ingame (toen ik 'm erin wilde zetten) stond er RB.
Het staat nog 0-0, kan alle kanten opquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pak anders nog even je Nederlands boeken erbij.
Man C de betere
City al paar goede kansen en net Nasri op de lat. Chelsea net een kansje met Mata.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het staat nog 0-0, kan alle kanten op
Thanks voor het verslagjequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
City al paar goede kansen en net Nasri op de lat. Chelsea net een kansje met Mata.
En City heeft de tank achterin gezet.
RB is volgens mij rechter aanvaller (spelmaker), wat vorig jaar dus RF was en nu allemaal onder 'winger' valt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
0-3 met rust
Eindstand
4-3.
1x Gourcuff, 1x IF Pitroipa () en twee keer Rémy.
Best raar trouwens: Op het kaartje van Pitroipa staat dat hij een LW is, maar ingame (toen ik 'm erin wilde zetten) stond er RB.
Die lijkt me wel baas dat team, wou ook zoiets maken dus dit kan ik mooi gebruikenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje laat maar hiero
[ afbeelding ]
IF Howard? Je team is nu toch al niet meer NL door Verthongen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje laat maar hiero
[ afbeelding ]
Ja, ik bedoelde dus RW.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef laucas het volgende:
[..]
RB is volgens mij rechter aanvaller (spelmaker), wat vorig jaar dus RF was en nu allemaal onder 'winger' valt.
Kan je beter IF Krul nemen..bij beide heeft Tong 7chemquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF Howard? Je team is nu toch al niet meer NL door Verthongen.
Maar dan heeft IF Krul toch 7.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je beter IF Krul nemen..bij beide heeft Tong 7chem
74 Mignolet is ook beter dan Vermeer al denk ik
Ribery?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/246158
nog tips?
Links CAM heeft hij een dubbele link met Gustavo, League en Club. Is toch 9?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geoden idee [ afbeelding ]
5 chemistry kan best voor een speler van 40k [ afbeelding ]
ja en een rode positiequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Links CAM heeft hij een dubbele link met Gustavo, League en Club. Is toch 9?
Zijn vast wel CAM Ribery's toch?quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn vast wel CAM Ribery's toch?
Hij is geen CAM.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Links CAM heeft hij een dubbele link met Gustavo, League en Club. Is toch 9?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er LM > CAM kaarten waren, maar blijkbaar niet want iedereen lacht me uitquote:
ga maar slapen, je bent niet helemaal helder geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
huh? Krul+Heit is double link..quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar dan heeft IF Krul toch 7.
Sorryquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga maar slapen, je bent niet helemaal helder geloof ik
En een verliespartij levert 1 punt op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry
Ik dacht dat je van een LM een CAM kon maken d.m.v kaartje
was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry
Ik dacht dat je van een LM een CAM kon maken d.m.v kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |