Ze wil vanavond wfilm kijken en ik voetbal.... Maar ik heb er niks over gezegt nog dus het wordt filmquote:
Ben jij uitgehuwelijkt of vind je elke dag een nieuwe chickquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze wil vanavond wfilm kijken en ik voetbal.... Maar ik heb er niks over gezegt nog dus het wordt film
Daarom moet je ook op vrouwen vallen die gezellig potten bier meedrinken tijdens het voetbalquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze wil vanavond wfilm kijken en ik voetbal.... Maar ik heb er niks over gezegt nog dus het wordt film
Die roken dan waarschijnlijk ook zware shag en hebben teveel schaam- en okselhaar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Daarom moet je ook op vrouwen vallen die gezellig potten bier meedrinken tijdens het voetbal
Nee gadverdammequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Daarom moet je ook op vrouwen vallen die gezellig potten bier meedrinken tijdens het voetbal
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die roken dan waarschijnlijk ook zware shag en hebben teveel schaam- en okselhaar.
Ik zie dames. Geen bier.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mythe ontkracht
Inkoppertje natuurlijk. Maar nee, ze bestaan echt (zonder sjek overal)quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die roken dan waarschijnlijk ook zware shag en hebben teveel schaam- en okselhaar.
Mijn ex is een keer meegegaan met mij naar een UEFA cup wedstrijd van AZ in Duitsland. Je mocht 4 bier p.p. meenemen, en zij hoefde niet, dus had ik 8 bier. Dat is pas liefdequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Inkoppertje natuurlijk. Maar nee, ze bestaan echt (zonder sjek overal)
Vucinic hierquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:12 schreef DutchSL het volgende:
Er is een "laatste kans om IF Robben te krijgen" happy hour.
Drie pakjes geopend, Soldado was de beste.. de NIF Soldado dus
Die zin snap ik even niet..quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij single match zit er bij teamrating 69 een 'grens' zitten daarboven ook nog grenzen?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
Als Torres vanavond nou minstens 1 goal scoort tegen City dan mag die IF wel komen.
volgens mij dat dat de grens is naar 3,5 sterren ofzo? en waar de grens van 4, 4,5 en 5 sterren ligt? Iets wat je best makkelijk zelf uit kan vogelen volgens mij.quote:
Ja zoiets verwachtte ik al maar je weet het maar nooit met voetbal. Zo schiet Ebeclio er ook even 3 in met zijn zwakke voet.quote:
Als je een single match speelt tegen een team van 69 dan hebben ze vaak allemaal silvers van rond de 74 in de opstelling (en een bronze bank). Blijkbaar zit er dus een soort 'grens' bij een rating van 69 waardoor je tegen minder rated teams speelt. Ik vraag me af of er meer van dit soort grenzen zijn.quote:
Wat is een tiki taka team?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Op EA forum is zo'n hele hype met tiki taka teams..kneusjes
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiki-takaquote:
Dat topic las ik dus vanochtend he. En nu zit het al bij pagina 102quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Op EA forum is zo'n hele hype met tiki taka teams..kneusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |