Mag doordeweeks niet meer op de computer of PS3 na 20:00quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag doordeweeks niet meer op de computer of PS3 na 20:00
ohja je bent 10 tochquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom het hier zo rustig wasquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen moeite mee. Ik pleur toch liever m'n bed in om half 9 en dan een beetje internetten op m'n telefoon dan dat ik tot 's avonds laat achter de computer ga zittenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:46 schreef poker4lifee het volgende:
Dat werkt lekker dan als je op je mobiel verder gaat totdat je gaat slapen.
Zo worden die school prestaties wel beter!
Ik FOK! mobiel verder altijd, maar soms is die rust hier wel eens fijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom het hier zo rustig was
Het dringt niet tot je door dat jouw afwezigheid als reden daarvan wordt genoemd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik FOK! mobiel verder altijd, maar soms is die rust hier wel eens fijn
Tuurlijk wel, ik houd het levend tochquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het dringt niet tot je door dat jouw afwezigheid als reden daarvan wordt genoemd?
Pak anders nog even je Nederlands boeken erbij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik houd het levend toch
Nee maar als het rustig is ga ik lang niet zoveel posten dan normaal
Ik vind het ook zo dom dat je de positie van rw bijvoorbeeld naar rm kan maken, maar dat het ingame dan nog steeds een rw isquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
0-3 met rust
Eindstand
4-3.
1x Gourcuff, 1x IF Pitroipa () en twee keer Rémy.
Best raar trouwens: Op het kaartje van Pitroipa staat dat hij een LW is, maar ingame (toen ik 'm erin wilde zetten) stond er RB.
Het staat nog 0-0, kan alle kanten opquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pak anders nog even je Nederlands boeken erbij.
Man C de betere
City al paar goede kansen en net Nasri op de lat. Chelsea net een kansje met Mata.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het staat nog 0-0, kan alle kanten op
Thanks voor het verslagjequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
City al paar goede kansen en net Nasri op de lat. Chelsea net een kansje met Mata.
En City heeft de tank achterin gezet.
RB is volgens mij rechter aanvaller (spelmaker), wat vorig jaar dus RF was en nu allemaal onder 'winger' valt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
0-3 met rust
Eindstand
4-3.
1x Gourcuff, 1x IF Pitroipa () en twee keer Rémy.
Best raar trouwens: Op het kaartje van Pitroipa staat dat hij een LW is, maar ingame (toen ik 'm erin wilde zetten) stond er RB.
Die lijkt me wel baas dat team, wou ook zoiets maken dus dit kan ik mooi gebruikenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje laat maar hiero
[ afbeelding ]
IF Howard? Je team is nu toch al niet meer NL door Verthongen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje laat maar hiero
[ afbeelding ]
Ja, ik bedoelde dus RW.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef laucas het volgende:
[..]
RB is volgens mij rechter aanvaller (spelmaker), wat vorig jaar dus RF was en nu allemaal onder 'winger' valt.
Kan je beter IF Krul nemen..bij beide heeft Tong 7chemquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF Howard? Je team is nu toch al niet meer NL door Verthongen.
Maar dan heeft IF Krul toch 7.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je beter IF Krul nemen..bij beide heeft Tong 7chem
74 Mignolet is ook beter dan Vermeer al denk ik
Ribery?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/246158
nog tips?
Links CAM heeft hij een dubbele link met Gustavo, League en Club. Is toch 9?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geoden idee [ afbeelding ]
5 chemistry kan best voor een speler van 40k [ afbeelding ]
ja en een rode positiequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Links CAM heeft hij een dubbele link met Gustavo, League en Club. Is toch 9?
Zijn vast wel CAM Ribery's toch?quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn vast wel CAM Ribery's toch?
Hij is geen CAM.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Links CAM heeft hij een dubbele link met Gustavo, League en Club. Is toch 9?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er LM > CAM kaarten waren, maar blijkbaar niet want iedereen lacht me uitquote:
ga maar slapen, je bent niet helemaal helder geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
huh? Krul+Heit is double link..quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar dan heeft IF Krul toch 7.
Sorryquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga maar slapen, je bent niet helemaal helder geloof ik
En een verliespartij levert 1 punt op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry
Ik dacht dat je van een LM een CAM kon maken d.m.v kaartje
was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry
Ik dacht dat je van een LM een CAM kon maken d.m.v kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |