Je zou 433 kunnen gaan spelen. En dan ingame veranderen. Aan de andere kant speel je ook met een 5 chem Mertens. En ik denk dat je je Belgen nog chiller vind?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Dit team speelt zo lekker
[ afbeelding ]
Zou alleen liever met Lukaku of Klaas spelen, maar dan heb ik een 7 chem.
IF Lens is zo sick he
KJH en Robben?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Dit team speelt zo lekker
[ afbeelding ]
Zou alleen liever met Lukaku of Klaas spelen, maar dan heb ik een 7 chem.
IF Lens is zo sick he
is een bekende bug ja, zijn ook grappige filmpjes van op YTquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
Allereerst: ik heb niks geblowd, gedronken, geen pilletjes, lijntjes, paddo's, truffels of weet ik veel wat op, maar ik zou zweren dat de helft van mijn MLS team niet groter was dan 1 meter 20, de tegenstander had ook een aantal dwergen er tussen zitten, heel raar.
haha ja dat is ook waar..misschien Lukaku gewoon op 7 chem erin gooien. Dit team is wel redelijk gelijkwaardig aan mijn Belgen. Vd Wiel is beter dan Odoi, Heitinga is minder dan Kompany, IF Fer is beter dan Naingolan, Lens is veel beter dan IF Mertensquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je zou 433 kunnen gaan spelen. En dan ingame veranderen. Aan de andere kant speel je ook met een 5 chem Mertens. En ik denk dat je je Belgen nog chiller vind?
Robben haal ik in de toekomst nog wel, maar speel zo graag met IF Lens..echt een heldquote:
21/22Kquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Wat is de max om voor SIF vertonghen neer te tellen op de ps3?
moet je slowmotion uitzettenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/117507950
Hazard
Bal lijkt altijd zo traag te gaan in die replays terwijl ik 'm toch best hard poeierde.
Ligue 1?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
Nou, daar gaat ie dan. Eerste potje met FC Baguette.
IF Heitingaquote:
Je kan Kompany er gewoon in doen als je wilt. Wel lelijk omdat de verhouding Belgen/Nederlanders dan niet echt meer gelijk is. Maar denk jij niet dat je beter een andere Formatie voor NederBelgen kan maken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja dat is ook waar..misschien Lukaku gewoon op 7 chem erin gooien. Dit team is wel redelijk gelijkwaardig aan mijn Belgen. Vd Wiel is beter dan Odoi, Heitinga is minder dan Kompany, IF Fer is beter dan Naingolan, Lens is veel beter dan IF Mertens
Als ik alleen dit team had zou ik gewoon 4-4-1-1 hebben gemaakt, maar ik ga mijn Belgenteam niet weg doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan Kompany er gewoon in doen als je wilt. Wel lelijk omdat de verhouding Belgen/Nederlanders dan niet echt meer gelijk is. Maar denk jij niet dat je beter een andere Formatie voor NederBelgen kan maken?
Paar potjes met IF Heitinga gespeeld en die beviel stiekem wel.quote:
4231/4222 kan nu ook wel leuk worden met SIF Hazard!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik alleen dit team had zou ik gewoon 4-4-1-1 hebben gemaakt, maar ik ga mijn Belgenteam niet weg doen.
Sport 1 zal de wedstrijd wel hebben hequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt Chelsea nog op de TV uitgezonden of moet ik streams gebruiken?
Ik weet niet hoeveel coins jij hebt maar hij werdt net op de ps3 verkocht voor 540kquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4231/4222 kan nu ook wel leuk worden met SIF Hazard!
genoeg. En het is de eerste dag dat hij uit is. Pas vanaf maandag dinsdag kan je de prijs bepalen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel coins jij hebt maar hij werdt net op de ps3 verkocht voor 540k
Ah dat heb ik niet, dat wordt volgen via FOK!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sport 1 zal de wedstrijd wel hebben he
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet, dat wordt volgen via FOK!
Streampje?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet, dat wordt volgen via FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |