Het zal eens niet..quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Is EA nou aan het fucken Gerben? Lahm IF ineens wel RB en Vucinic LW?
Hoe duur denk je dat SIF Soldado gaat wordenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil sif soldado. 93 shooting
Lahm is ingame iig een RB. LB IF is niet uitgegeven.
Zie hem best rond de 100k hangen. Volgens mij is het echt een beest.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe duur denk je dat SIF Soldado gaat worden
Heb je een linkje van je team?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou eerste potje met mijn NL team + Vertonghen is en feit. Heb er uiteindelijk toch een 4231 van gemaakt. Ging niet erg lekker maar toch met 2-0 gewonnen van iemand met een 86 Liga BBVA team met Torres en Drogba voorin. Na de 1-0 haalde hij gelijk Iniesta eruit en zette hij Eto'o erin...
Zag Huntelaar vaak loop acties lopen maar het ging allemaal net niet lekker. Wijnaldum was nergens te bekennen maar Emanuelson deed het weer fantastisch. Vermeer is trouwens wel echt een gigantische prutser.... Wat kwam ik daar 2x toch goed weg met een mislukte redding van hem.
Niet normaal, op de ps3 is er ook een bod uitgebracht op SIF Hazard van 403k met nog 20 min. te gaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zie hem best rond de 100k hangen. Volgens mij is het echt een beest.
De IF is 25k.
edit: al is er nu al eentje voor 200k BIN op de ps3
100k laten lopenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef dion_v_k het volgende:
Wordt er net gewoon even IF Lucas voor me neus weggekocht voor 50k BIN terwijl hij voor 150k wordt verkocht
Misschien was de gemiddelde lengte bij de tegenstander wel gewoon wat hoger, visueel bedrogquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
Allereerst: ik heb niks geblowd, gedronken, geen pilletjes, lijntjes, paddo's, truffels of weet ik veel wat op, maar ik zou zweren dat de helft van mijn MLS team niet groter was dan 1 meter 20, de tegenstander had ook een aantal dwergen er tussen zitten, heel raar.
Je zou 433 kunnen gaan spelen. En dan ingame veranderen. Aan de andere kant speel je ook met een 5 chem Mertens. En ik denk dat je je Belgen nog chiller vind?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Dit team speelt zo lekker
[ afbeelding ]
Zou alleen liever met Lukaku of Klaas spelen, maar dan heb ik een 7 chem.
IF Lens is zo sick he
KJH en Robben?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Dit team speelt zo lekker
[ afbeelding ]
Zou alleen liever met Lukaku of Klaas spelen, maar dan heb ik een 7 chem.
IF Lens is zo sick he
is een bekende bug ja, zijn ook grappige filmpjes van op YTquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
Allereerst: ik heb niks geblowd, gedronken, geen pilletjes, lijntjes, paddo's, truffels of weet ik veel wat op, maar ik zou zweren dat de helft van mijn MLS team niet groter was dan 1 meter 20, de tegenstander had ook een aantal dwergen er tussen zitten, heel raar.
haha ja dat is ook waar..misschien Lukaku gewoon op 7 chem erin gooien. Dit team is wel redelijk gelijkwaardig aan mijn Belgen. Vd Wiel is beter dan Odoi, Heitinga is minder dan Kompany, IF Fer is beter dan Naingolan, Lens is veel beter dan IF Mertensquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je zou 433 kunnen gaan spelen. En dan ingame veranderen. Aan de andere kant speel je ook met een 5 chem Mertens. En ik denk dat je je Belgen nog chiller vind?
Robben haal ik in de toekomst nog wel, maar speel zo graag met IF Lens..echt een heldquote:
21/22Kquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Wat is de max om voor SIF vertonghen neer te tellen op de ps3?
moet je slowmotion uitzettenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/117507950
Hazard
Bal lijkt altijd zo traag te gaan in die replays terwijl ik 'm toch best hard poeierde.
Ligue 1?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
Nou, daar gaat ie dan. Eerste potje met FC Baguette.
IF Heitingaquote:
Je kan Kompany er gewoon in doen als je wilt. Wel lelijk omdat de verhouding Belgen/Nederlanders dan niet echt meer gelijk is. Maar denk jij niet dat je beter een andere Formatie voor NederBelgen kan maken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja dat is ook waar..misschien Lukaku gewoon op 7 chem erin gooien. Dit team is wel redelijk gelijkwaardig aan mijn Belgen. Vd Wiel is beter dan Odoi, Heitinga is minder dan Kompany, IF Fer is beter dan Naingolan, Lens is veel beter dan IF Mertens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |