Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn postgeschiedenis gaat anders ook gewoon verder.De afgelopen maand niet gepost; echt, hoe verzin je het.
quote:
quote:
Wie heeft er de afgelopen maand op je account gepost dan? Je piemel?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:47 schreef stoereboii het volgende:
Jullie zijn in en in triest. Ik heb fok in een maand niet bezocht, ik had hier een pak maten en nu haten jullie me...
Aan die pukkelpuber moet gewoon geen aandacht meer worden gegeven. Ook niet op zn FUT vragen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:47 schreef stoereboii het volgende:
Jullie zijn in en in triest. Ik heb fok in een maand niet bezocht, ik had hier een pak maten en nu haten jullie me...
Iedereen verzaakt steeds door hem te helpen en antwoord te geven op z'n vragenquote:
Kan zijn dat het m'n broertje was, hij mag op mijn account FIFA spelen en m'n account stond nu blijkbaar nog aangemeld (nooit uitgelogd)quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie heeft er de afgelopen maand op je account gepost dan? Je piemel?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan zijn dat het m'n broertje was, hij mag op mijn account FIFA spelen en m'n account stond nu blijkbaar nog aangemeld (nooit uitgelogd)
Dus jij merkt niets als er compleet andere teams op je account zijn en je iemand een speler verkoopt?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan zijn dat het m'n broertje was, hij mag op mijn account FIFA spelen en m'n account stond nu blijkbaar nog aangemeld (nooit uitgelogd)
Okee hoor ik geloof jequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Weet niet heb lang geen FIFA meer gespeeldquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus jij merkt niets als er compleet andere teams op je account zijn en je iemand een speler verkoopt?
Idd, zat te kijken voor die voor mn Serie A maar 55 is echt te langzaam.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
die Legrottaglie is trouwens wel pure stront, 55 pace
Thibaultvw heeft alleen maar FIFA gespeeldquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Weet niet heb lang geen FIFA meer gespeeld
Ik had niet eens Torres' xpquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
he hallo hier is jacob ik ben de beroertje van lindgren xD hallo ik verkop je en torres
Omdat ik enkel FIFA op dat acc speelquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thibaultvw heeft alleen maar FIFA gespeeld
Maar even alles terzijde, je zei een aantal minuten geleden dat het geen zin had om te posten in dit topic als niemand je mocht. Doeiquote:
rot nou gewoon op want het lukt je weer goed om weer een pagina te verkrachtenquote:
Dat account was elke dag online, dus je kan niet een heletijd geen FUT gespeelt hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Omdat ik enkel FIFA op dat acc speel
Wil eens weten waarom. Maar nu jullie weten dat het m'n broertje is kunnen jullie me toch leuk laten meepostenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar even alles terzijde, je zei een aantal minuten geleden dat het geen zin had om te posten in dit topic als niemand je mocht. Doei
lol neequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wil eens weten waarom. Maar nu jullie weten dat het m'n broertje is kunnen jullie me toch leuk laten meeposten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |