Bullshit, je hebt me lopen DM'en om half 2quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:37 schreef stoereboii het volgende:
Wat is er wel gebeurd met dit acc dat iedereen me ineens haat?
Rot op, mongool.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb in anderhalve maand niet gepost!
rot nou gewoon op, fking triest ben je ook hequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als ik eens wist wat dm'en was...quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bullshit, je hebt me lopen DM'en om half 2
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als jullie me buitenwillen kunnen jullie dat ook gwn zeggen. Wel een beetje jammer want ik weet niet eens waarover het gaatquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is wel triestheid ten top.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als jullie me buitenwillen kunnen jullie dat ook gwn zeggen. Wel een beetje jammer want ik weet niet eens waarover het gaat
ga alsjeblieft weg. Duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als jullie me buitenwillen kunnen jullie dat ook gwn zeggen. Wel een beetje jammer want ik weet niet eens waarover het gaat
Wij willen je buitenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja sorry, toch willen we je buiten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:42 schreef stoereboii het volgende:
Maar waarom? Ik dacht ik ga nog eens op fok en dan krijg je dit... Echt WTF
Dus je bent bereid er naar te luisteren?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als ik eens wist wat dm'en was...
PACE 96quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:43 schreef Rijst het volgende:
Haha ik ben opgelucht . Hele dag al lopen piekeren of er een sif valencia kwam. Best erg :") wat zijjn zn stats?
Tja ik zou niet weten waarom jullie dat willen maar als jullie toch rot gaan doen heeft het voor mij ook geen zin hè...quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja sorry, toch willen we je buiten.
[..]
Dus je bent bereid er naar te luisteren?
Inderdaad, doeiquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Tja ik zou niet weten waarom jullie dat willen maar als jullie toch rot gaan doen heeft het voor mij ook geen zin hè...
BUSTED BIG TIME OHH YEAHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |