Geef antwoord op zijn vraagquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest voor mezelf dat ik hier lang niet ben geweest en zo word vernederd
Wat moeten we doen om je weg te krijgen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest voor mezelf dat ik hier lang niet ben geweest en zo word vernederd
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:
Als je hier steeds wordt vernederd dan blijf je toch niet terugkomen.. dan zit er echt een steekje los. Doen je vrienden ook zo tegen je?quote:
NIET TEGEN LINDGREN BEGINNE JONGE!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je hier steeds wordt vernederd dan blijf je toch niet terugkomen.. dan zit er echt een steekje los. Doen je vrienden ook zo tegen je?
Negeer die puist gewoon joh, dit soort posts zijn alleen maar meer aanleiding om verder te gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je hier steeds wordt vernederd dan blijf je toch niet terugkomen.. dan zit er echt een steekje los. Doen je vrienden ook zo tegen je?
Moet ik nog eens zeggen dat het m'n broer was?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:18 schreef Rijst het volgende:
Ik wil het hem duidelijk maken dat er echt iets mis is met hem. Het is geeneens trollen wat hij doet maar gewoon jezelf voor lul zetten.
eerste zei je broertjequote:Op woensdag 21 maart 2012 17:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moet ik nog eens zeggen dat het m'n broer was?
BUSTED BIG TIMEquote:
quote:
Wel leuk team verderquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:24 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat die kuttige oranje en rode lijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |