Ooops , sorryquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:24 schreef WatskeZegt het volgende:
Zelfde TT![]()
Als je mij nog eventjes het nieuwe deel had laten openen had ik de OP even een flinke opknapbeurt gegeven!
Maakt niet uitquote:
jwzquote:
Prestatiedruk bij het openen van een nieuw topic.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef Norrage het volgende:
Waarom worden die TTs toch werkelijk altijd gefaald
Vond ik wel een mooi shot. In stijl van de comics.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:16 schreef JeMoeder het volgende:
Einde was veelbelovend, vooral het laatste shot waar uitgezoomd op de omgeving
Yup, ik ben daar nu met de comicsquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:16 schreef JeMoeder het volgende:
Einde was veelbelovend, vooral het laatste shot waar werd uitgezoomd op de omgeving
Waar? Waar? Waar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jullie hebben ook die webisodes gezien? Kwam er nu pas achter dat die bestonden
http://blogs.amctv.com/th(...)-webisodes-video.phpquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar? Waar? Waar?
Ik kan nog wel 'n portie TWD hebben, is dat 'n vervolg op einde seizoen 2 of ...?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:18 schreef ems. het volgende:
Er is hier op fok een prachtig KLB subforum. Misschien dat gezeur over de comics daar naar toe kan?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:58 schreef FL_Freak het volgende:
Wie kreeg er ook echt bij elke aflevering kippenvel bij de theme song?
Dank u!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
Alle discussie over de comics mag inderdaad naar een ander forum, dit topic is voor degenen die de afleveringen volgen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg irritant is als mensen het dan de hele tijd over die comics gaan hebben.
Mikequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
Alle discussie over de comics mag inderdaad naar een ander forum, dit topic is voor degenen die de afleveringen volgen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg irritant is als mensen het dan de hele tijd over die comics gaan hebben.
Huldequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
als er een kudo systeem op Fok was had deze post er nu talloze gehadquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
Dat heb ik ook met de Dexter Blood Theme muziek. Die zit vaak onder de episodes:quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:58 schreef FL_Freak het volgende:
Wie kreeg er ook echt bij elke aflevering kippenvel bij de theme song?
Geen haat, maar het is gewoon inmiddel wel erg irritant aan het worden dat in een topic over een tv-serie het 80% van de tijd gaat over hoe nauwgezet deze de comics volgt en dat dit en dat ons te wachten staan. Dat gaat aan de personen die de comics niet lezen totaal voorbij en die zitten wellicht ook niet te wachten op informatie over mogelijke toekomstige karakters. Voor ons heeft Ninja-persoon nogal wat mystiek en moet ik een paar maanden wachten voordat ik weet wie of wat dat is... nu weet ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had zelf al door dat het een gevangenis was wat getoond werd aan het einde maar ook daar beginnen de comiclezers al de eerste dingen over te noemen.
En gaat het niet over de inhoud van de comics danwel waar de trade paperbacks allemaal te koop zijn.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Geen haat, maar het is gewoon inmiddel wel erg irritant aan het worden dat in een topic over een tv-serie het 80% van de tijd gaat over hoe nauwgezet deze de comics volgt en dat dit en dat ons te wachten staan. Dat gaat aan de personen die de comics niet lezen totaal voorbij en die zitten wellicht ook niet te wachten op informatie over mogelijke toekomstige karakters. Voor ons heeft Ninja-persoon nogal wat mystiek en moet ik een paar maanden wachten voordat ik weet wie of wat dat is... nu weet ik alBen het wel met je eens eigenlijk m.b.t. die mensen die hier constant over comics bezig zijn. Goed, de serie is erop gebaseerd maar velen volgen alleen de serie en willen het allemaal niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had zelf al door dat het een gevangenis was wat getoond werd aan het einde maar ook daar beginnen de comiclezers al de eerste dingen over te noemen.
En gaat het niet over de inhoud van de comics danwel waar de trade paperbacks allemaal te koop zijn.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:54 schreef Redah het volgende:
Ook eens hier, ik wil niets over die comics weten en gewoon een goede serie volgen
Ik stoor me in series en films vaak juist aan het enorme percentage neukbare chicks op hoge hakjes met make-up dat in staat is zoiets te overleven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Er zitten geen neukbare chicks in de serie. En die negerin die komen gaat is ook al niet van dat niveau.
True, maar volgens mij hebben die walkers ook geen onderkaak meer, dus ze kunnen niet bijten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Coole aflevering met een geweldige mistery guest! Ik vond het alleen raar dat die aangelijnde walkers niet naar haar beten.
Hoe zou je dat nou kunnen weten, comic?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:33 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
True, maar volgens mij hebben die walkers ook geen onderkaak meer, dus ze kunnen niet bijten.
Maar dan alsnog, ze vallen niet aan...
Neehoor, ik lees geen comics, wil er niks van weten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe zou je dat nou kunnen weten, comic?
En als je niet de comic gelezen hebt of daar aan gaat relateren dan is het toch niet vreemd ofzo? Mystery personage zal ze vast getemd hebben ofzo, of zelf een zombie zijn, of wat dan ook.
Boh, als die Andrea wat minder chagrijnig keek... En Maggie is geen supermodel, maar op zich best te doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Er zitten geen neukbare chicks in de serie. En die negerin die komen gaat is ook al niet van dat niveau.
Ik zeg verdubbel het budget!quote:Walking Dead scoort historische kijkcijfers in Amerika
De zombieserie The Walking Dead, hier te zien bij de digitale zender FOXlife, heeft zondagavond met de afsluiter van seizoen twee historische kijkcijfers behaald in de Verenigde Staten. Dat heeft kabelzender AMC laten weten. The Walking Dead trok negen miljoen kijkers, waarvan maar liefst zes miljoen in de voor adverteerders belangrijke groep 18 tot 49-jarigen. Nog niet eerder trok een dramaserie op een Amerikaanse kabelzender zo veel kijkers in de commerciële doelgroep.
The Walking Dead doet het zeer goed op het kleine AMC. De negen miljoen kijkers voor de seizoensafsluiter zijn er bijvoorbeeld al aanzienlijk meer dan het kijkerspubliek dat Desperate Housewives weet te boeien op het grote tv-netwerk ABC.
Gemiddeld genomen trok het tweede seizoen van The Walking Dead 6,9 miljoen kijkers, 32 procent hoger dan het seizoen ervoor. Daarvan zaten er 4,6 miljoen in de commerciële doelgroep. “Ik wil de fans bedanken voor het letterlijk creëren van recordbrekende televisie“, zegt AMC-president Charlie Collier.
In de geschiedenis van de Amerikaanse kabeltelevisie was alleen The Sopranos in termen van totaal aantal kijkers een groter succes dan The Walking Dead, meldt The New York Times. “The Sopranos bereikte op het hoogtepunt 13,4 miljoen kijkers.”
AMC (ook bekend van Breaking Bad en Mad Men) behoort net als bijvoorbeeld FX (Nip/Tuck) tot de ‘basic cable’ in Amerika. HBO (True Blood) en ShowTime (Dexter) zijn betaalde zenders en behoren tot de ‘premium cable’.
De zenders bestaan naast de vijf grote tv-netwerken ABC, CBS, FOX, NBC en The CW.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Er zitten geen neukbare chicks in de serie.
Lauren Cohan was een paar jaar geleden veel lekkerderquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boh, als die Andrea wat minder chagrijnig keek... En Maggie is geen supermodel, maar op zich best te doen.
Dit dus!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
Dit, ik kan er goed naar kijkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boh, als die Andrea wat minder chagrijnig keek... En Maggie is geen supermodel, maar op zich best te doen.
Lauren toen in Supernatural met haar accentquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lauren Cohan was een paar jaar geleden veel lekkerder
Die blonde jongste dochter is toch wel te doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die groep van Randal zit in ieder geval niet in de gevangenis.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:24 schreef splendor het volgende:
[..]
Misschien hoort die bij die groep van Randal of nog een andere groep die ze dalijk ongetwijfeld in de gevangenis tegen gaan komen.
Volgens mij zijn er minimaal een aantal maanden verstreken sinds aflevering 1, in ieder geval in de comics is dat zo, dus lijkt me niet dat die horde nog altijd loopt. Ik denk dat het ook meer symbolisch was, om in beelden uit te leggen dat de zombies dus als zombiesachter een geluid aanlopen en er steeds meer bijkomen, zonder te herinneren waar ze ook alweer naartoe lopen, en dat zo die hordes ontstaan.
In de comic is het de gevangenis waar ze te lang blijven hangen, maar gezien de kosten van zo'n set denk ik niet dat ze langer dan die 16 afleveringen van het volgende seizoen daar blijven. Waarvan de eerste afleveringen zullen gaan over het walker vrij maken van de gevangenis gok ik zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef Armageddon het volgende:
Ok, dan hoop ik maar dat het in die gevangenis er goed hard aan toe gaat. We kunnen geen tweede farm gebruiken. Dan gaat de serie kapot.
De comic is gewoon een richtlijn van wat je kan verwachten, maar de serie wijkt erg af van de comic, dus er valt weinig te spoileren, alleen speculeren. Een topic over de comic heeft weinig zin, over de comic zelf zal weinig gediscussieerd worden. Er wordt hier alleen over welke dingen die misschien in de serie komen gepraat, welke er komen dat weet niemand.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:48 schreef NoBody122 het volgende:
Briljante aflevering. Benieuwd naar seizoen 3
[..]
Men wil graag over de strips praten maar is dan weer wel te lui en te aso om even een eigen reeks aan te maken en daarmee de serievolgers met rust te laten.
Gevolg: je opent als seriekijker het topic en meteen nadat de seizoensfinale is uitgezonden worden er hier doodleuk enorme, spoilende, pics, voorzien van tekst en uitleg, buiten spoiler-tags geplaatst onder het mom 'er is nu toch een tijd niets om over te praten'![]()
Dan doe je het er dus gewoon om.
Hoe dan ook, het gaat dus niet veranderen; kennelijk is er maar een paar personen, dat zich er daadwerkelijk aan stoort, aangezien er maar mondjesmaat iemand over begint. Mods gaan er daarbij ook niets aan doen, want Stefan. Slikken of het topic ontvolgen dus; zo simpel is het.
rick is er gewoon klaar meequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:22 schreef haakon het volgende:
Rick heeft het op eens ook wel hoog in de bol.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:04 schreef ems. het volgende:
Die gameplaybeelden van de TWD game zien er ook zeer matig uit.
Laat dat nou exact zijn wat ik als seriekijker dus niet wil weten..quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:56 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Die groep van Randal zit in ieder geval niet in de gevangenis.
In de comics wordt uitgelegd dat de hordes als ze eenmaal lopen blijven lopen tot ze iets vinden, zelfs als ze al lang vergeten zijn waarom ze een richting uit lopen.
[..]
In de comic is het de gevangenis waar ze te lang blijven hangen, maar gezien de kosten van zo'n set denk ik niet dat ze langer dan die 16 afleveringen van het volgende seizoen daar blijven. Waarvan de eerste afleveringen zullen gaan over het walker vrij maken van de gevangenis gok ik zo.
[..]
De comic is gewoon een richtlijn van wat je kan verwachten
En tenzij jij een glazen bol hebt, die precies aangeeft wat er wel of niet conform strips gaat gebeuren: Graag voor je houden, aub.quote:maar de serie wijkt erg af van de comic, dus er valt weinig te spoileren, alleen speculeren.
Maak er dan een serie/strip-vergelijk-topic van. Verschillende striplezers hebben gaandeweg aangegeven dat er in grotere lijnen best wel veel met elkaar overéénkomt.quote:Een topic over de comic heeft weinig zin, over de comic zelf zal weinig gediscussieerd worden. Er wordt hier alleen over welke dingen die misschien in de serie komen gepraat, welke er komen dat weet niemand.
Kap nou gewoon met dat hele comic gebeuren... Het is nu al door meerdere mensen vaak genoeg aangegeven, langzaam ook door modjes. Nu worden er hier in jouw ene post weer allemaal dingen verteld die wellicht zouden kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:56 schreef 1shot1kill het volgende:
Die groep van Randal zit in ieder geval niet in de gevangenis.
In de comics wordt uitgelegd dat de hordes als ze eenmaal lopen blijven lopen tot ze iets vinden, zelfs als ze al lang vergeten zijn waarom ze een richting uit lopen.
In de comic is het de gevangenis waar ze te lang blijven hangen, maar gezien de kosten van zo'n set denk ik niet dat ze langer dan die 16 afleveringen van het volgende seizoen daar blijven. Waarvan de eerste afleveringen zullen gaan over het walker vrij maken van de gevangenis gok ik zo.
De comic is gewoon een richtlijn van wat je kan verwachten, maar de serie wijkt erg af van de comic, dus er valt weinig te spoileren, alleen speculeren. Een topic over de comic heeft weinig zin, over de comic zelf zal weinig gediscussieerd worden. Er wordt hier alleen over welke dingen die misschien in de serie komen gepraat, welke er komen dat weet niemand.
bedankt voor de spoilerquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:13 schreef dikkedaniel het volgende:
Waar kan ik de petitie vinden om carl en lori uit de serie te laten schrijven en shane terug?
USA topic, wat snap je nietquote:
Vers bloet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:07 schreef HiZ het volgende:
Ik begreep dus ook niet echt waarom die armloze zombies niet probeerden aan te vallen. Dat ze het niet konden is nog wel te volgen, maar dat ze het niet eens probeerden is even niet te volgen.
Wat ik ook niet helemaal snap is waar de grens ligt voor de zombies om aan te vallen. Ze vallen kennelijk geen andere doden aan, maar waarom eigenlijk wel besmette mensen?
Wie weet heeft ze die zombies al sinds dag 1 en hebben ze het na een tijdje gewoon opgegevenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:07 schreef HiZ het volgende:
Ik begreep dus ook niet echt waarom die armloze zombies niet probeerden aan te vallen. Dat ze het niet konden is nog wel te volgen, maar dat ze het niet eens probeerden is even niet te volgen.
Wat ik ook niet helemaal snap is waar de grens ligt voor de zombies om aan te vallen. Ze vallen kennelijk geen andere doden aan, maar waarom eigenlijk wel besmette mensen?
Zombies hebben dus een denkproces? Anders zou ik niet kunnen begrijpen dat ze iets kunnen leren. Had Hershell dan toch gelijk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze die zombies al sinds dag 1 en hebben ze het na een tijdje gewoon opgegeven
Ik gaf aan bij episode 3 te zijn en de eerst volgende reactie bevat een dikke spoiler. Tuurlijk verwacht ik niet dat iedereen hier spoilers gebruikt, maar om zoiets nou gelijk achter mijn post te zetten...quote:
Loopt lekker dit topic, wordt alleen nog maar gejankt over comics en spoilers, zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik gaf aan bij episode 3 te zijn en de eerst volgende reactie bevat een dikke spoiler. Tuurlijk verwacht ik niet dat iedereen hier spoilers gebruikt, maar om zoiets nou achter mijn post te zetten...
Ach kom op zeg, ik heb expres alle posts geprobeerd te vermijden, bevat precies de eerste post na mij een dikke spoiler. Ik snap best dat jullie gewoon over de laatste afleveringen willen praten, maar is het nou zo moeilijk om na het lezen van mijn post even die regel in een spoiler te zetten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Loopt lekker dit topic, wordt alleen nog maar gejankt over comics en spoilers, zo moeilijk kan het toch niet zijn?
a) er staat USA voor de TT. Dit houdt in dat er besproken wordt in het tempo dat de afleveringen in USA worden uitgezonden. Kun je dit niet bijhouden dan moet je uit het topic blijven.
b) de comic hoort niet in dit topic thuis. Ik lees hem zelf ook en er is een kans dat je zaken spoilt voor de toekomstige afleveringen.
Is het nu echt zo lastig?
We gaan voor jou echt de regels niet aanpassen hier. Zodra een aflevering uitgezonden is, kun je spoilers verwachten in dit topic. Meelezen is dan op eigen risico.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, ik heb expres alle posts geprobeerd te vermijden, bevat precies de eerste post na mij een dikke spoiler. Ik snap best dat jullie gewoon over de laatste afleveringen willen praten, maar is het nou zo moeilijk om na het lezen van mijn post even die regel in een spoiler te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben toch wel benieuwd naar seizoen 3, het kan alleen maar beter worden
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Een game? Want er zijn nog niet genoeg zombie shooters ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:04 schreef ems. het volgende:
Die gameplaybeelden van de TWD game zien er ook zeer matig uit.
Otis die dood is...quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:20 schreef Stefan het volgende:
Ik vond die speech van Rick vreselijk trouwens, hij had kunnen zeggen, Shane wilde me vermoorden het was hij of ik, hij doodde Otis ook al.
Klaar
dat suffe gedraai sloeg inderdaad nergens op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:20 schreef Stefan het volgende:
Ik vond die speech van Rick vreselijk trouwens, hij had kunnen zeggen, Shane wilde me vermoorden het was hij of ik, hij doodde Otis ook al.
Klaar
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zat zo eens te denken. Dat virus is airborne en iedereen is reeds besmet, dus dood = zombie. Wat nou als Lori's ongeboren kind sterft in haar baarmoeder... wat dan? Omnomnomnomnom van binnenuit?
Een jaar? Een paar weken zelfs!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef Redah het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
Ik ben erg benieuwd of ze nog iets van de 'voorgeschiedenis' laten zien in seizoen 3. Ik bedoel, zo'n beetje alle kijkers (op internet dan) zijn het over twee dingen eens:
• Rick is best een goeie gast (maakt niet altijd de beste beslissing, maar doet iig iets)
• Lori is een egoistische verwaande troela die binnen een jaar dat d'r man 'dood' is al met n ander ligt te vozen, iedereen overal de schuld van geeft en zichzelf heilig heeft verklaard
Hoe leefden die twee in godsnaam ooit jarenlang samen?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zat zo eens te denken. Dat virus is airborne en iedereen is reeds besmet, dus dood = zombie. Wat nou als Lori's ongeboren kind sterft in haar baarmoeder... wat dan? Omnomnomnomnom van binnenuit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee... Ik dacht dat Shane wel al langer gevoelens had maar heb niets van concrete slippertjes gezien?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef planethugo het volgende:
had Lori niet al stiekem iets met Shane voordat Rick dat auto ongeluk kreeg en in het ziekenhuis belandde?
Klopt inderdaad, ik zat te denken aan hoe lang Rick in het ziekenhuis lag (en dat is uiteraard langer) maar de tijd tussen 'de outbreak' en het gevoos is natuurlijk een stuk korter... Maakt haar imago er niet beter opquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Fyodor het volgende:
Een jaar? Een paar weken zelfs!
Lori is (in mijn ogen) met afstand met meest irritante karakter van de serie.
Dit dus... Anyhoo, nu weer wachten tot eind dit jaar, zucht..quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:30 schreef Mike het volgende:
[..]
We gaan voor jou echt de regels niet aanpassen hier. Zodra een aflevering uitgezonden is, kun je spoilers verwachten in dit topic. Meelezen is dan op eigen risico.
Zowel reacties hierop als op de comic mogen vanaf nu in het Feedbacktopic ([Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR), want het gaat hier nog amper over de serie. Elke reactie over spoilers of de comic in dit topic zal verwijderd worden.
Dat is Merle Dixon (Michael Rooker)quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:24 schreef sbientje het volgende:
wtf was dat met die 2 armloze zombies aan die ketting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:48 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Dat is Merle Dixon (Michael Rooker)
[ afbeelding ]
Seizoen 1 aflevering 4 Vatos
Merle used the hacksaw to sever off his hand, then proceeded to cauterize it with a bunsen burner and killed two walkers as he left the building. It is believed that Merle stole the van Rick, Glenn, T-Dog and Daryl used to return to Atlanta, and fled the city in it.Niet? Waarom zou je dat zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AMC Announces 16 Episode Order for The Walking Dead Season 3 en daarbij hebben ze het gerucht zelf bevestigd dat Merle Dixon terugkomt in S3.quote:
Dat is ook het eerste wat in me opkwam moet ik eerlijk zeggen...agh nog even een ruim half jaar wachten (slik) en we weten het...(zeker).quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:03 schreef sbientje het volgende:
ja maar ik vond dit nou niet echt een merle actie ofzo, ik dacht eigenlijk dat het een vrouw was..
Dat was ook een vrouw...quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat in me opkwam moet ik eerlijk zeggen...agh nog even een ruim half jaar wachten (slik) en we weten het...(zeker).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |