Ooops , sorryquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:24 schreef WatskeZegt het volgende:
Zelfde TT![]()
Als je mij nog eventjes het nieuwe deel had laten openen had ik de OP even een flinke opknapbeurt gegeven!
Maakt niet uitquote:
jwzquote:
Prestatiedruk bij het openen van een nieuw topic.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef Norrage het volgende:
Waarom worden die TTs toch werkelijk altijd gefaald
Vond ik wel een mooi shot. In stijl van de comics.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:16 schreef JeMoeder het volgende:
Einde was veelbelovend, vooral het laatste shot waar uitgezoomd op de omgeving
Yup, ik ben daar nu met de comicsquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:16 schreef JeMoeder het volgende:
Einde was veelbelovend, vooral het laatste shot waar werd uitgezoomd op de omgeving
Waar? Waar? Waar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jullie hebben ook die webisodes gezien? Kwam er nu pas achter dat die bestonden
http://blogs.amctv.com/th(...)-webisodes-video.phpquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar? Waar? Waar?
Ik kan nog wel 'n portie TWD hebben, is dat 'n vervolg op einde seizoen 2 of ...?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:18 schreef ems. het volgende:
Er is hier op fok een prachtig KLB subforum. Misschien dat gezeur over de comics daar naar toe kan?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:58 schreef FL_Freak het volgende:
Wie kreeg er ook echt bij elke aflevering kippenvel bij de theme song?
Dank u!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
Alle discussie over de comics mag inderdaad naar een ander forum, dit topic is voor degenen die de afleveringen volgen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg irritant is als mensen het dan de hele tijd over die comics gaan hebben.
Mikequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
Alle discussie over de comics mag inderdaad naar een ander forum, dit topic is voor degenen die de afleveringen volgen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg irritant is als mensen het dan de hele tijd over die comics gaan hebben.
Huldequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
als er een kudo systeem op Fok was had deze post er nu talloze gehadquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
Dat heb ik ook met de Dexter Blood Theme muziek. Die zit vaak onder de episodes:quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:58 schreef FL_Freak het volgende:
Wie kreeg er ook echt bij elke aflevering kippenvel bij de theme song?
Geen haat, maar het is gewoon inmiddel wel erg irritant aan het worden dat in een topic over een tv-serie het 80% van de tijd gaat over hoe nauwgezet deze de comics volgt en dat dit en dat ons te wachten staan. Dat gaat aan de personen die de comics niet lezen totaal voorbij en die zitten wellicht ook niet te wachten op informatie over mogelijke toekomstige karakters. Voor ons heeft Ninja-persoon nogal wat mystiek en moet ik een paar maanden wachten voordat ik weet wie of wat dat is... nu weet ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had zelf al door dat het een gevangenis was wat getoond werd aan het einde maar ook daar beginnen de comiclezers al de eerste dingen over te noemen.
En gaat het niet over de inhoud van de comics danwel waar de trade paperbacks allemaal te koop zijn.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Geen haat, maar het is gewoon inmiddel wel erg irritant aan het worden dat in een topic over een tv-serie het 80% van de tijd gaat over hoe nauwgezet deze de comics volgt en dat dit en dat ons te wachten staan. Dat gaat aan de personen die de comics niet lezen totaal voorbij en die zitten wellicht ook niet te wachten op informatie over mogelijke toekomstige karakters. Voor ons heeft Ninja-persoon nogal wat mystiek en moet ik een paar maanden wachten voordat ik weet wie of wat dat is... nu weet ik alBen het wel met je eens eigenlijk m.b.t. die mensen die hier constant over comics bezig zijn. Goed, de serie is erop gebaseerd maar velen volgen alleen de serie en willen het allemaal niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had zelf al door dat het een gevangenis was wat getoond werd aan het einde maar ook daar beginnen de comiclezers al de eerste dingen over te noemen.
En gaat het niet over de inhoud van de comics danwel waar de trade paperbacks allemaal te koop zijn.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:54 schreef Redah het volgende:
Ook eens hier, ik wil niets over die comics weten en gewoon een goede serie volgen
Ik stoor me in series en films vaak juist aan het enorme percentage neukbare chicks op hoge hakjes met make-up dat in staat is zoiets te overleven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Er zitten geen neukbare chicks in de serie. En die negerin die komen gaat is ook al niet van dat niveau.
True, maar volgens mij hebben die walkers ook geen onderkaak meer, dus ze kunnen niet bijten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Coole aflevering met een geweldige mistery guest! Ik vond het alleen raar dat die aangelijnde walkers niet naar haar beten.
Hoe zou je dat nou kunnen weten, comic?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:33 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
True, maar volgens mij hebben die walkers ook geen onderkaak meer, dus ze kunnen niet bijten.
Maar dan alsnog, ze vallen niet aan...
Neehoor, ik lees geen comics, wil er niks van weten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe zou je dat nou kunnen weten, comic?
En als je niet de comic gelezen hebt of daar aan gaat relateren dan is het toch niet vreemd ofzo? Mystery personage zal ze vast getemd hebben ofzo, of zelf een zombie zijn, of wat dan ook.
Boh, als die Andrea wat minder chagrijnig keek... En Maggie is geen supermodel, maar op zich best te doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Er zitten geen neukbare chicks in de serie. En die negerin die komen gaat is ook al niet van dat niveau.
Ik zeg verdubbel het budget!quote:Walking Dead scoort historische kijkcijfers in Amerika
De zombieserie The Walking Dead, hier te zien bij de digitale zender FOXlife, heeft zondagavond met de afsluiter van seizoen twee historische kijkcijfers behaald in de Verenigde Staten. Dat heeft kabelzender AMC laten weten. The Walking Dead trok negen miljoen kijkers, waarvan maar liefst zes miljoen in de voor adverteerders belangrijke groep 18 tot 49-jarigen. Nog niet eerder trok een dramaserie op een Amerikaanse kabelzender zo veel kijkers in de commerciële doelgroep.
The Walking Dead doet het zeer goed op het kleine AMC. De negen miljoen kijkers voor de seizoensafsluiter zijn er bijvoorbeeld al aanzienlijk meer dan het kijkerspubliek dat Desperate Housewives weet te boeien op het grote tv-netwerk ABC.
Gemiddeld genomen trok het tweede seizoen van The Walking Dead 6,9 miljoen kijkers, 32 procent hoger dan het seizoen ervoor. Daarvan zaten er 4,6 miljoen in de commerciële doelgroep. “Ik wil de fans bedanken voor het letterlijk creëren van recordbrekende televisie“, zegt AMC-president Charlie Collier.
In de geschiedenis van de Amerikaanse kabeltelevisie was alleen The Sopranos in termen van totaal aantal kijkers een groter succes dan The Walking Dead, meldt The New York Times. “The Sopranos bereikte op het hoogtepunt 13,4 miljoen kijkers.”
AMC (ook bekend van Breaking Bad en Mad Men) behoort net als bijvoorbeeld FX (Nip/Tuck) tot de ‘basic cable’ in Amerika. HBO (True Blood) en ShowTime (Dexter) zijn betaalde zenders en behoren tot de ‘premium cable’.
De zenders bestaan naast de vijf grote tv-netwerken ABC, CBS, FOX, NBC en The CW.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Er zitten geen neukbare chicks in de serie.
Lauren Cohan was een paar jaar geleden veel lekkerderquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boh, als die Andrea wat minder chagrijnig keek... En Maggie is geen supermodel, maar op zich best te doen.
Dit dus!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |