Ooops , sorryquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:24 schreef WatskeZegt het volgende:
Zelfde TT![]()
Als je mij nog eventjes het nieuwe deel had laten openen had ik de OP even een flinke opknapbeurt gegeven!
Maakt niet uitquote:
jwzquote:
Prestatiedruk bij het openen van een nieuw topic.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef Norrage het volgende:
Waarom worden die TTs toch werkelijk altijd gefaald
Vond ik wel een mooi shot. In stijl van de comics.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:16 schreef JeMoeder het volgende:
Einde was veelbelovend, vooral het laatste shot waar uitgezoomd op de omgeving
Yup, ik ben daar nu met de comicsquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:16 schreef JeMoeder het volgende:
Einde was veelbelovend, vooral het laatste shot waar werd uitgezoomd op de omgeving
Waar? Waar? Waar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jullie hebben ook die webisodes gezien? Kwam er nu pas achter dat die bestonden
http://blogs.amctv.com/th(...)-webisodes-video.phpquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar? Waar? Waar?
Ik kan nog wel 'n portie TWD hebben, is dat 'n vervolg op einde seizoen 2 of ...?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:18 schreef ems. het volgende:
Er is hier op fok een prachtig KLB subforum. Misschien dat gezeur over de comics daar naar toe kan?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:58 schreef FL_Freak het volgende:
Wie kreeg er ook echt bij elke aflevering kippenvel bij de theme song?
Dank u!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
Alle discussie over de comics mag inderdaad naar een ander forum, dit topic is voor degenen die de afleveringen volgen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg irritant is als mensen het dan de hele tijd over die comics gaan hebben.
Mikequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Mike het volgende:
Alle discussie over de comics mag inderdaad naar een ander forum, dit topic is voor degenen die de afleveringen volgen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg irritant is als mensen het dan de hele tijd over die comics gaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |