abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 08:30:34 #76
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_109376624
quote:
13s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:27 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ach kom op zeg, ik heb expres alle posts geprobeerd te vermijden, bevat precies de eerste post na mij een dikke spoiler. Ik snap best dat jullie gewoon over de laatste afleveringen willen praten, maar is het nou zo moeilijk om na het lezen van mijn post even die regel in een spoiler te zetten.
We gaan voor jou echt de regels niet aanpassen hier. Zodra een aflevering uitgezonden is, kun je spoilers verwachten in dit topic. Meelezen is dan op eigen risico.

Zowel reacties hierop als op de comic mogen vanaf nu in het Feedbacktopic ([Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR), want het gaat hier nog amper over de serie. Elke reactie over spoilers of de comic in dit topic zal verwijderd worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_109376771
Wat een kut TT :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben toch wel benieuwd naar seizoen 3, het kan alleen maar beter worden :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 22 maart 2012 @ 08:43:23 #78
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_109376819
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:04 schreef ems. het volgende:
Die gameplaybeelden van de TWD game zien er ook zeer matig uit.
Een game? Want er zijn nog niet genoeg zombie shooters ofzo?
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:20:31 #79
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_109377547
Ik vond die speech van Rick vreselijk trouwens, hij had kunnen zeggen, Shane wilde me vermoorden het was hij of ik, hij doodde Otis ook al.
Klaar
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Redactie Frontpage donderdag 22 maart 2012 @ 09:29:47 #80
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_109377731
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:20 schreef Stefan het volgende:
Ik vond die speech van Rick vreselijk trouwens, hij had kunnen zeggen, Shane wilde me vermoorden het was hij of ik, hij doodde Otis ook al.
Klaar
Otis die dood is... :')

Ach, die speech zit erin omdat hij dan de spanning in de groep escaleert en we dus hunkeren naar s3!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:57:26 #81
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_109378357
Ik zat zo eens te denken. Dat virus is airborne en iedereen is reeds besmet, dus dood = zombie. Wat nou als Lori's ongeboren kind sterft in haar baarmoeder... wat dan? Omnomnomnomnom van binnenuit?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:58:41 #82
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_109378398
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:20 schreef Stefan het volgende:
Klaar
dat suffe gedraai sloeg inderdaad nergens op.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_109378703
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zat zo eens te denken. Dat virus is airborne en iedereen is reeds besmet, dus dood = zombie. Wat nou als Lori's ongeboren kind sterft in haar baarmoeder... wat dan? Omnomnomnomnom van binnenuit?
Laten we het hopen!

Ik ben erg benieuwd of ze nog iets van de 'voorgeschiedenis' laten zien in seizoen 3. Ik bedoel, zo'n beetje alle kijkers (op internet dan) zijn het over twee dingen eens:

• Rick is best een goeie gast (maakt niet altijd de beste beslissing, maar doet iig iets)
• Lori is een egoistische verwaande troela die binnen een jaar dat d'r man 'dood' is al met n ander ligt te vozen, iedereen overal de schuld van geeft en zichzelf heilig heeft verklaard

Hoe leefden die twee in godsnaam ooit jarenlang samen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 10:10:40 ]
pi_109379055
had Lori niet al stiekem iets met Shane voordat Rick dat auto ongeluk kreeg en in het ziekenhuis belandde?
pi_109379065
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef Redah het volgende:

[..]

Laten we het hopen!

Ik ben erg benieuwd of ze nog iets van de 'voorgeschiedenis' laten zien in seizoen 3. Ik bedoel, zo'n beetje alle kijkers (op internet dan) zijn het over twee dingen eens:

• Rick is best een goeie gast (maakt niet altijd de beste beslissing, maar doet iig iets)
• Lori is een egoistische verwaande troela die binnen een jaar dat d'r man 'dood' is al met n ander ligt te vozen, iedereen overal de schuld van geeft en zichzelf heilig heeft verklaard

Hoe leefden die twee in godsnaam ooit jarenlang samen?
Een jaar? Een paar weken zelfs!
Lori is (in mijn ogen) met afstand met meest irritante karakter van de serie.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:27:41 #86
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109379170
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:35:06 #87
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_109379375
Ja dat zou killerrr zijn. Hoe meer Lori lijdt voor dr dood hoe beter. Die actrice kan daar bovenop ook niet acteren en neukbaar is ze ook al niet. Weg ermee dus!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_109379405
Haha, die foetus heeft natuurlijk geen tanden (helaas).
pi_109380234
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef planethugo het volgende:
had Lori niet al stiekem iets met Shane voordat Rick dat auto ongeluk kreeg en in het ziekenhuis belandde?
Geen idee... Ik dacht dat Shane wel al langer gevoelens had maar heb niets van concrete slippertjes gezien?

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Fyodor het volgende:

Een jaar? Een paar weken zelfs!
Lori is (in mijn ogen) met afstand met meest irritante karakter van de serie.
Klopt inderdaad, ik zat te denken aan hoe lang Rick in het ziekenhuis lag (en dat is uiteraard langer) maar de tijd tussen 'de outbreak' en het gevoos is natuurlijk een stuk korter... Maakt haar imago er niet beter op :r
pi_109380751
Was die relatie niet sowieso slecht? Dat was toch de eerste scene van de serie? Waar Rick met Shane in die politie-auto zit :)

En toen gingen ze elkaar missen met de zombies, en hielden ze weer van elkaar....pff... :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:32:13 #91
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109381019
Hoe dan ook, Shane was wel de grootste baas van de serie, meest pragmatisch voor in zo'n hel van een wereld. Jammer van de coup d'etat actie, maargoed.

Ik irriteerde me mateloos aan Dale daarentegen. Dat zo'n moraalridder als hij het zo lang heeft overleeft.. alle wapens in een zak doen en verstoppen.. you crazy brah??
pi_109382405
quote:
4s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:30 schreef Mike het volgende:

[..]

We gaan voor jou echt de regels niet aanpassen hier. Zodra een aflevering uitgezonden is, kun je spoilers verwachten in dit topic. Meelezen is dan op eigen risico.

Zowel reacties hierop als op de comic mogen vanaf nu in het Feedbacktopic ([Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR), want het gaat hier nog amper over de serie. Elke reactie over spoilers of de comic in dit topic zal verwijderd worden.
Dit dus... Anyhoo, nu weer wachten tot eind dit jaar, zucht..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_109383082
wtf was dat met die 2 armloze zombies aan die ketting? Deed me een beetje denken aan die clip van Beyoncé met die 2 ontzettende CGI-Hyena's :') geen gezicht
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_109384024
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:24 schreef sbientje het volgende:
wtf was dat met die 2 armloze zombies aan die ketting?
Dat is Merle Dixon (Michael Rooker)

Seizoen 1 aflevering 4 Vatos
Merle used the hacksaw to sever off his hand, then proceeded to cauterize it with a bunsen burner and killed two walkers as he left the building. It is believed that Merle stole the van Rick, Glenn, T-Dog and Daryl used to return to Atlanta, and fled the city in it.

SPOILER
pi_109384195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:48 schreef RedAlert het volgende:

[..]

Dat is Merle Dixon (Michael Rooker)

[ afbeelding ]

Seizoen 1 aflevering 4 Vatos
Merle used the hacksaw to sever off his hand, then proceeded to cauterize it with a bunsen burner and killed two walkers as he left the building. It is believed that Merle stole the van Rick, Glenn, T-Dog and Daryl used to return to Atlanta, and fled the city in it.

SPOILER
Niet? Waarom zou je dat zeggen. :{
pi_109384336
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:53 schreef Rijst het volgende:

[..]

Niet? Waarom zou je dat zeggen. :{
AMC Announces 16 Episode Order for The Walking Dead Season 3 en daarbij hebben ze het gerucht zelf bevestigd dat Merle Dixon terugkomt in S3.
pi_109384565
ja maar ik vond dit nou niet echt een merle actie ofzo, ik dacht eigenlijk dat het een vrouw was..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_109384712
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:03 schreef sbientje het volgende:
ja maar ik vond dit nou niet echt een merle actie ofzo, ik dacht eigenlijk dat het een vrouw was..
Dat is ook het eerste wat in me opkwam moet ik eerlijk zeggen...agh nog even een ruim half jaar wachten (slik) en we weten het...(zeker).
pi_109384821
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef RedAlert het volgende:

[..]

Dat is ook het eerste wat in me opkwam moet ik eerlijk zeggen...agh nog even een ruim half jaar wachten (slik) en we weten het...(zeker).
Dat was ook een vrouw...

What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_109384874
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:10 schreef WatskeZegt het volgende:

[..]

Dat was ook een vrouw...
Die met een zwaard overweg kan nog wel. De serie wordt steeds onrealistischer .
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')