We gaan voor jou echt de regels niet aanpassen hier. Zodra een aflevering uitgezonden is, kun je spoilers verwachten in dit topic. Meelezen is dan op eigen risico.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, ik heb expres alle posts geprobeerd te vermijden, bevat precies de eerste post na mij een dikke spoiler. Ik snap best dat jullie gewoon over de laatste afleveringen willen praten, maar is het nou zo moeilijk om na het lezen van mijn post even die regel in een spoiler te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben toch wel benieuwd naar seizoen 3, het kan alleen maar beter worden
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Een game? Want er zijn nog niet genoeg zombie shooters ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:04 schreef ems. het volgende:
Die gameplaybeelden van de TWD game zien er ook zeer matig uit.
Otis die dood is...quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:20 schreef Stefan het volgende:
Ik vond die speech van Rick vreselijk trouwens, hij had kunnen zeggen, Shane wilde me vermoorden het was hij of ik, hij doodde Otis ook al.
Klaar
dat suffe gedraai sloeg inderdaad nergens op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:20 schreef Stefan het volgende:
Ik vond die speech van Rick vreselijk trouwens, hij had kunnen zeggen, Shane wilde me vermoorden het was hij of ik, hij doodde Otis ook al.
Klaar
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zat zo eens te denken. Dat virus is airborne en iedereen is reeds besmet, dus dood = zombie. Wat nou als Lori's ongeboren kind sterft in haar baarmoeder... wat dan? Omnomnomnomnom van binnenuit?
Een jaar? Een paar weken zelfs!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef Redah het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
Ik ben erg benieuwd of ze nog iets van de 'voorgeschiedenis' laten zien in seizoen 3. Ik bedoel, zo'n beetje alle kijkers (op internet dan) zijn het over twee dingen eens:
• Rick is best een goeie gast (maakt niet altijd de beste beslissing, maar doet iig iets)
• Lori is een egoistische verwaande troela die binnen een jaar dat d'r man 'dood' is al met n ander ligt te vozen, iedereen overal de schuld van geeft en zichzelf heilig heeft verklaard
Hoe leefden die twee in godsnaam ooit jarenlang samen?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zat zo eens te denken. Dat virus is airborne en iedereen is reeds besmet, dus dood = zombie. Wat nou als Lori's ongeboren kind sterft in haar baarmoeder... wat dan? Omnomnomnomnom van binnenuit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee... Ik dacht dat Shane wel al langer gevoelens had maar heb niets van concrete slippertjes gezien?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef planethugo het volgende:
had Lori niet al stiekem iets met Shane voordat Rick dat auto ongeluk kreeg en in het ziekenhuis belandde?
Klopt inderdaad, ik zat te denken aan hoe lang Rick in het ziekenhuis lag (en dat is uiteraard langer) maar de tijd tussen 'de outbreak' en het gevoos is natuurlijk een stuk korter... Maakt haar imago er niet beter opquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Fyodor het volgende:
Een jaar? Een paar weken zelfs!
Lori is (in mijn ogen) met afstand met meest irritante karakter van de serie.
Dit dus... Anyhoo, nu weer wachten tot eind dit jaar, zucht..quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:30 schreef Mike het volgende:
[..]
We gaan voor jou echt de regels niet aanpassen hier. Zodra een aflevering uitgezonden is, kun je spoilers verwachten in dit topic. Meelezen is dan op eigen risico.
Zowel reacties hierop als op de comic mogen vanaf nu in het Feedbacktopic ([Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR), want het gaat hier nog amper over de serie. Elke reactie over spoilers of de comic in dit topic zal verwijderd worden.
Dat is Merle Dixon (Michael Rooker)quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:24 schreef sbientje het volgende:
wtf was dat met die 2 armloze zombies aan die ketting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:48 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Dat is Merle Dixon (Michael Rooker)
[ afbeelding ]
Seizoen 1 aflevering 4 Vatos
Merle used the hacksaw to sever off his hand, then proceeded to cauterize it with a bunsen burner and killed two walkers as he left the building. It is believed that Merle stole the van Rick, Glenn, T-Dog and Daryl used to return to Atlanta, and fled the city in it.Niet? Waarom zou je dat zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AMC Announces 16 Episode Order for The Walking Dead Season 3 en daarbij hebben ze het gerucht zelf bevestigd dat Merle Dixon terugkomt in S3.quote:
Dat is ook het eerste wat in me opkwam moet ik eerlijk zeggen...agh nog even een ruim half jaar wachten (slik) en we weten het...(zeker).quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:03 schreef sbientje het volgende:
ja maar ik vond dit nou niet echt een merle actie ofzo, ik dacht eigenlijk dat het een vrouw was..
Dat was ook een vrouw...quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat in me opkwam moet ik eerlijk zeggen...agh nog even een ruim half jaar wachten (slik) en we weten het...(zeker).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |