abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109358544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Boh, als die Andrea wat minder chagrijnig keek... En Maggie is geen supermodel, maar op zich best te doen.
Dit, ik kan er goed naar kijken :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:51:23 #52
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109358606
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lauren Cohan was een paar jaar geleden veel lekkerder ;(
Lauren toen in Supernatural met haar accent :9
I love my mispoken words.
pi_109358682
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Boh, als die Andrea wat minder chagrijnig keek... En Maggie is geen supermodel, maar op zich best te doen.
Die blonde jongste dochter is toch wel te doen :7
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109358811
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:24 schreef splendor het volgende:

[..]

Misschien hoort die bij die groep van Randal of nog een andere groep die ze dalijk ongetwijfeld in de gevangenis tegen gaan komen.

Volgens mij zijn er minimaal een aantal maanden verstreken sinds aflevering 1, in ieder geval in de comics is dat zo, dus lijkt me niet dat die horde nog altijd loopt. Ik denk dat het ook meer symbolisch was, om in beelden uit te leggen dat de zombies dus als zombies :P achter een geluid aanlopen en er steeds meer bijkomen, zonder te herinneren waar ze ook alweer naartoe lopen, en dat zo die hordes ontstaan.
Die groep van Randal zit in ieder geval niet in de gevangenis.

In de comics wordt uitgelegd dat de hordes als ze eenmaal lopen blijven lopen tot ze iets vinden, zelfs als ze al lang vergeten zijn waarom ze een richting uit lopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef Armageddon het volgende:
Ok, dan hoop ik maar dat het in die gevangenis er goed hard aan toe gaat. We kunnen geen tweede farm gebruiken. Dan gaat de serie kapot.
In de comic is het de gevangenis waar ze te lang blijven hangen, maar gezien de kosten van zo'n set denk ik niet dat ze langer dan die 16 afleveringen van het volgende seizoen daar blijven. Waarvan de eerste afleveringen zullen gaan over het walker vrij maken van de gevangenis gok ik zo.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 00:48 schreef NoBody122 het volgende:
Briljante aflevering. Benieuwd naar seizoen 3 :)

[..]

Men wil graag over de strips praten maar is dan weer wel te lui en te aso om even een eigen reeks aan te maken en daarmee de serievolgers met rust te laten.

Gevolg: je opent als seriekijker het topic en meteen nadat de seizoensfinale is uitgezonden worden er hier doodleuk enorme, spoilende, pics, voorzien van tekst en uitleg, buiten spoiler-tags geplaatst onder het mom 'er is nu toch een tijd niets om over te praten' :') :|W

Dan doe je het er dus gewoon om.

Hoe dan ook, het gaat dus niet veranderen; kennelijk is er maar een paar personen, dat zich er daadwerkelijk aan stoort, aangezien er maar mondjesmaat iemand over begint. Mods gaan er daarbij ook niets aan doen, want Stefan. Slikken of het topic ontvolgen dus; zo simpel is het.
De comic is gewoon een richtlijn van wat je kan verwachten, maar de serie wijkt erg af van de comic, dus er valt weinig te spoileren, alleen speculeren. Een topic over de comic heeft weinig zin, over de comic zelf zal weinig gediscussieerd worden. Er wordt hier alleen over welke dingen die misschien in de serie komen gepraat, welke er komen dat weet niemand.
pi_109359149
Die gameplaybeelden van de TWD game zien er ook zeer matig uit.
Conscience do cost.
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:22:36 #56
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_109359838
Rick heeft het op eens ook wel hoog in de bol.
The Outside Agency
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:31:54 #57
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_109360207
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:22 schreef haakon het volgende:
Rick heeft het op eens ook wel hoog in de bol.
rick is er gewoon klaar mee
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_109360645
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:04 schreef ems. het volgende:
Die gameplaybeelden van de TWD game zien er ook zeer matig uit.

Hoezo wil je daar een game van maken?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  Spellchecker woensdag 21 maart 2012 @ 20:38:00 #59
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_109363424
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:56 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

In de comics wordt uitgelegd dat de hordes als ze eenmaal lopen blijven lopen tot ze iets vinden, zelfs als ze al lang vergeten zijn waarom ze een richting uit lopen.

[..]

In de comic is het de gevangenis waar ze te lang blijven hangen, maar gezien de kosten van zo'n set denk ik niet dat ze langer dan die 16 afleveringen van het volgende seizoen daar blijven. Waarvan de eerste afleveringen zullen gaan over het walker vrij maken van de gevangenis gok ik zo.

[..]

De comic is gewoon een richtlijn van wat je kan verwachten
Laat dat nou exact zijn wat ik als seriekijker dus niet wil weten..
quote:
maar de serie wijkt erg af van de comic, dus er valt weinig te spoileren, alleen speculeren.
En tenzij jij een glazen bol hebt, die precies aangeeft wat er wel of niet conform strips gaat gebeuren: Graag voor je houden, aub.
quote:
Een topic over de comic heeft weinig zin, over de comic zelf zal weinig gediscussieerd worden. Er wordt hier alleen over welke dingen die misschien in de serie komen gepraat, welke er komen dat weet niemand.
Maak er dan een serie/strip-vergelijk-topic van. Verschillende striplezers hebben gaandeweg aangegeven dat er in grotere lijnen best wel veel met elkaar overéénkomt.
Tevens -purist.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:21:04 #60
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_109365696
Omg we moeten nu tot oktober wachten op nieuwe aflevering? Da fuck is this shit? :( :{w
pi_109366044
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:56 schreef 1shot1kill het volgende:

De comic is gewoon een richtlijn van wat je kan verwachten, maar de serie wijkt erg af van de comic, dus er valt weinig te spoileren, alleen speculeren. Een topic over de comic heeft weinig zin, over de comic zelf zal weinig gediscussieerd worden. Er wordt hier alleen over welke dingen die misschien in de serie komen gepraat, welke er komen dat weet niemand.
Kap nou gewoon met dat hele comic gebeuren... Het is nu al door meerdere mensen vaak genoeg aangegeven, langzaam ook door modjes. Nu worden er hier in jouw ene post weer allemaal dingen verteld die wellicht zouden kunnen gebeuren.

Speculeren, oke, maar dan aan de hand van dingen die in de serie gebeuren, en niet wat je al in comics hebt gelezen. Voor mij was het best nog een optie dat de groep van Randall in de gevangenis zat. We hebben ze alleen de omgeving zien scouten. Ik ga er van uit dat de groep die zich in de gevangenis heeft verschanst (redelijk veilige plek imo) ook wel eens scouts uitstuurt.

Het zijn wel degelijk spoilers, en dat is gewoon niet cool. "Een topic over de comic heeft weinig zin, over de comic zelf zal weinig gediscussieerd worden" gaat ook niet op: Blijkbaar is er een groep mensen die érg graag over de comics discussieert (met mensen die dat niet willen). Dus doe dat dan gewoon met mensen die dat wel willen, in een ander topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2012 21:28:20 ]
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:31:35 #62
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_109366244
Speciaal voor dit topic:

pi_109367488
Ben deze serie nu ook aan het kijken, ben nu bij seizoen 2 episode 3. Zitten alleen best veel saaie stukken in en die stem van die hoofdpersoon is ontzettend irritant. Vooral als hij zacht praat. :')

Verder wel leuke serie. :P
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:13:00 #64
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_109371064
Waar kan ik de petitie vinden om carl en lori uit de serie te laten schrijven en shane terug?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_109371498
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:13 schreef dikkedaniel het volgende:
Waar kan ik de petitie vinden om carl en lori uit de serie te laten schrijven en shane terug?
bedankt voor de spoiler ;(
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:37:30 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_109372146
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef maurisioo het volgende:

[..]

bedankt voor de spoiler ;(
USA topic, wat snap je niet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_109373277
Ik begreep dus ook niet echt waarom die armloze zombies niet probeerden aan te vallen. Dat ze het niet konden is nog wel te volgen, maar dat ze het niet eens probeerden is even niet te volgen.

Wat ik ook niet helemaal snap is waar de grens ligt voor de zombies om aan te vallen. Ze vallen kennelijk geen andere doden aan, maar waarom eigenlijk wel besmette mensen?
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:09:59 #68
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_109373326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:07 schreef HiZ het volgende:
Ik begreep dus ook niet echt waarom die armloze zombies niet probeerden aan te vallen. Dat ze het niet konden is nog wel te volgen, maar dat ze het niet eens probeerden is even niet te volgen.

Wat ik ook niet helemaal snap is waar de grens ligt voor de zombies om aan te vallen. Ze vallen kennelijk geen andere doden aan, maar waarom eigenlijk wel besmette mensen?
Vers bloet.
pi_109373352
quote:
8s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:09 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Vers bloet.
Ze eten door ook nadat de persoon dood is gegaan.
pi_109373434
bloet blijft tijdje vers
Conscience do cost.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:18:29 #71
202546 Baszh
The Dude abides
pi_109373541
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:07 schreef HiZ het volgende:

Wie weet heeft ze die zombies al sinds dag 1 en hebben ze het na een tijdje gewoon opgegeven
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_109373862
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef Baszh het volgende:

[..]

Wie weet heeft ze die zombies al sinds dag 1 en hebben ze het na een tijdje gewoon opgegeven
Zombies hebben dus een denkproces? Anders zou ik niet kunnen begrijpen dat ze iets kunnen leren. Had Hershell dan toch gelijk?
pi_109376456
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

USA topic, wat snap je niet
Ik gaf aan bij episode 3 te zijn en de eerst volgende reactie bevat een dikke spoiler. Tuurlijk verwacht ik niet dat iedereen hier spoilers gebruikt, maar om zoiets nou gelijk achter mijn post te zetten... :{
pi_109376495
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:18 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ik gaf aan bij episode 3 te zijn en de eerst volgende reactie bevat een dikke spoiler. Tuurlijk verwacht ik niet dat iedereen hier spoilers gebruikt, maar om zoiets nou achter mijn post te zetten... :{
Loopt lekker dit topic, wordt alleen nog maar gejankt over comics en spoilers, zo moeilijk kan het toch niet zijn?

a) er staat USA voor de TT. Dit houdt in dat er besproken wordt in het tempo dat de afleveringen in USA worden uitgezonden. Kun je dit niet bijhouden dan moet je uit het topic blijven.
b) de comic hoort niet in dit topic thuis. Ik lees hem zelf ook en er is een kans dat je zaken spoilt voor de toekomstige afleveringen.

Is het nu echt zo lastig?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_109376589
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:21 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Loopt lekker dit topic, wordt alleen nog maar gejankt over comics en spoilers, zo moeilijk kan het toch niet zijn?

a) er staat USA voor de TT. Dit houdt in dat er besproken wordt in het tempo dat de afleveringen in USA worden uitgezonden. Kun je dit niet bijhouden dan moet je uit het topic blijven.
b) de comic hoort niet in dit topic thuis. Ik lees hem zelf ook en er is een kans dat je zaken spoilt voor de toekomstige afleveringen.

Is het nu echt zo lastig?
Ach kom op zeg, ik heb expres alle posts geprobeerd te vermijden, bevat precies de eerste post na mij een dikke spoiler. Ik snap best dat jullie gewoon over de laatste afleveringen willen praten, maar is het nou zo moeilijk om na het lezen van mijn post even die regel in een spoiler te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')