Die bandjes krijgen echt geen subsidie hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Altijd een dieptepunt in de show. De subsidietrekkers van de dag.
Sandra Bullock?quote:
Ze mogen blij zijn met de exposure.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Die bandjes krijgen echt geen subsidie hoor
youtuubje?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef DeeBee het volgende:
Matthijs ging toen legendarisch stuk aan tafel bij dat fragment van R.R. Drenthe, dat hadden ze beter kunnen laten zien...
kutmuziek.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die dit goed vondhouden jullie uberhaupt van muziek vraag ik me af en en toe af??
jawel, keiharde rock, je weet toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die dit goed vondhouden jullie uberhaupt van muziek vraag ik me af en en toe af??
Nee hoor, als Matthijs weer gaat spugen moet ik ook lachen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Als ze pijn hebben moet ik vaak lachen. Ben ik dan een sadist?
Zal z'n stylist fan van zijn, het lijkt alsof Matthijs tegenwoordig bijna uitsluitend streepdassen draagt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Bastiefcg het volgende:
Is er een reden voor matthijs achterlijke stropdas?
Hit me TV.quote:
Ik zie er de combinatie ook niet van in...quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Bastiefcg het volgende:
Is er een reden voor matthijs achterlijke stropdas?
Mijn muziek komt nooit bij DWDD. En ik heb toch een brede smaak, hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn muziek komt nooit bij DWDD. En ik heb toch een brede smaak, hoor.
Ik ken het.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn muziek komt nooit bij DWDD. En ik heb toch een brede smaak, hoor.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:11 schreef Specularium het volgende:
Teio. Was zijn vader dronken bij de aangifte?
Matthijs has Swag and he drippin’ swagoo.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik zie er de combinatie ook niet van in...
Maar dat heb ik wel vaker met de kledingkeuze van Matthijs.
Partyquote:Op maandag 19 maart 2012 20:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Matthijs heeft Swag and he drippin’ swagoo.
quote:
Iets van Aphrodite's Child ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Nee man, dat is al oud, ik kom er ook even niet op.
Van Gogh was helaas verhinderd.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Een schilderij mag je toch nooit rechtzetten?
Uitsluitend de schilder weet hoe het bedoeld was.
Hij had er geen oren naar.quote:
Die had aan een half oor genoeg.quote:
Hij had zijn laatste oortje versnoept.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:16 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
moest hij zonodig iemand een oor aan naaien?
Zolang het maar met verf en een kwast was.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:16 schreef Tem het volgende:
Gewoon een beetje geile plaatjes kwasten die viespeuk.
Als hij zijn puddingbuks had gebruikt was het wel veel meer in waarde.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Zolang het maar met verf en een kwast was.
Die kenner met die ziekenfonds zorgpolisbril.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke? Ik zie er drie nu. Jan en die andere twee.
Vangelis? Yanni?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Nee dacht het niet. Het zit in mijn hoofd nu, maar ik kan er niet opkomen.
Toch een ander type, moeten we ook eigenlijk een teller voor bijhouden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die kenner met die ziekenfonds zorgpolisbril.
De bril van Jan is prima, maar die van de kunstkenner is een beetje simpel... hij zit echt in z'n zwarte periode zo te zien...quote:
Dat is wel een variatie op de kekke Ray Ban bril ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die kenner met die ziekenfonds zorgpolisbril.
Volgens mij, weet het niet zeker, van een tv-serie. Niet Grieks volgens mij.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Vangelis? Yanni?. Of juist iets niet-Grieks?
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Zolang het maar met verf en een kwast was.
quote:
We hadden allebei gelijk, Grieks EN van een tvseriequote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Vangelis? Yanni?. Of juist iets niet-Grieks?
quote:
quote:
Niet belangrijker maar wel belangrijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Reclame is ten slotte belangrijker...
quote:
Dat tijdens die bloopers? Dat was van "Who pays the ferryman"quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij, weet het niet zeker, van een tv-serie. Niet Grieks volgens mij.
Ik was er al achterquote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat tijdens die bloopers? Dat was van "Who pays the ferryman"
Ik zag het nu net ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er al achterZie een stukje hierboven.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
We hadden allebei gelijk, Grieks EN van een tvserie
Duh dat ie een oortje heeft. Er werd inderdaad waarschijnlijk al een paar minuten geroepen dat ie moest afronden. Als dat niet gebeurt dan is het een kwestie van jingle instarten en dichttrekken die microfoonsquote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef Hippos het volgende:
Ik denk dat ie naar de regie 'keek' Hij heeft natuurlijk een oortje, misschien zaten ze al minuten te lang te mutsen dat ie moest stoppen en dacht ie zoiets "ik ben de baas, niemand stopt zomaar de show." Totdat de eindleader werd ingezet...je zag 'm echt kijken van "owkee..."
Dat zou ook nog kunnen, je hoort hem nog wat praten in het shot. Misschien dat het daar aan lag. En had niet verwacht dat meteen de regie er maar een einde aan zou breien. Morgen in de TV draait door?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef Pitom het volgende:
Matthijs z'n microfoontje leek het niet meer te doen. Lastig afkondigen dan iig, vooral met deze mensen aan tafel.
twitter:DieuwkeWDD twitterde op maandag 19-03-2012 om 22:22:38Door kleine communicatie stoornis achter de schermen van #Dwdd kwam er een abrupt einde aan de uitzending. Niks ernstigs. reageer retweet
Jaja niks ernstigs.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:28 schreef Specularium het volgende:
twitter:DieuwkeWDD twitterde op maandag 19-03-2012 om 22:22:38Door kleine communicatie stoornis achter de schermen van #Dwdd kwam er een abrupt einde aan de uitzending. Niks ernstigs. reageer retweet
Deze schijtzooi van Dick Maas is toch om van te huilen. Dit is nog drie keer grotere troep dan de Sint, wat ook al een slechte film was. En het flinterdunne idee is allesbehalve origineelquote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
Die film hoef je ook niet meer te kijken, nu al bijna alles gezien
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jawel, keiharde rock, je weet toch.
quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 20 maart zijn: Jan Marijnissen, Frénk van der Linden, Maurice de Hond, ook The Rolling Stones fans. Tafelheer is Jort Kelder en muziek is er van Guido Belcanto.
alle schandalen rond de PVV zijn door Powned naar buiten gebrachtquote:
En Cohen zn dramatische eerste optreden als lijsttrekker was bij de VARA, Martijn van Dam heeft zich bij DWDD kansloos gemaakt en Vogelaar's 1-na slechtste optreden was bij Pauw en Witteman. Zo verzuild is nederland nou ook weer niet gelukkigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle schandalen rond de PVV zijn door Powned naar buiten gebracht
Die was vroeger altijd anti vrouwen/feministes totdat ie er voor uitkwam travestiet te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:33 schreef -Willempie- het volgende:
Guido Belcanto = Vlaamse rock'n roll chansonnier
Matthijs had gewoon gelijk. Amsterdam wordt een duf dertien in een dozijn Europees kutstadje zo, waar geen toerist meer heenkomt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:25 schreef Tem het volgende:
Matthijskan-ie het weer over hoeren hebben.
Ik dacht dat, dat de naam van het bandje was, The Rolling Stones Fansquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:15 schreef Ritmo het volgende:
Ja leuk, over de Rolling Stones. Moet Theo Blokdinges niet aanschuiven?
Shit was er vandaag een hunt.quote:
Vind ik altijd zo'n gestress.quote:
Komt omdat je een man bent. Geeft niet.quote:
Sjeesus wat een gevatte opmerking.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Komt omdat je een man bent. Geeft niet.
quote:
Ik wacht op de boxquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik keek daar gisternacht even. Wat een troep komt daar voorbij voor veel te hoge prijzen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
De Elizabeth Arden Survival Kit sla ik over.
Hahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat, dat de naam van het bandje was, The Rolling Stones Fans
Erwin Nijhoff![]()
Zolang je er maar een veel hogere doorgestreepte prijs bij zet en er een tijdslimiet aan vasthangt gaat het toch wel weg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik keek daar gisternacht even. Wat een troep komt daar voorbij voor veel te hoge prijzen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sjeesus wat een gevatte opmerking.
Jort is er ook nog.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef Stiggie het volgende:
Met allemaaal linkse mensen over de pvv praten
Wel zorgen dat je je hond hebt uit gelaten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:32 schreef Elusive het volgende:
je hebt tegenwoordig ook van die robotstofzuigers, die zuigen je kamer geheel automatisch wanneer je aan het werk bent![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je je hond hebt uit gelaten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je je hond hebt uit gelaten.
[ afbeelding ]
Hij heeft altijd dezelfde soort overhemdenquote:
james may wannabquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij heeft altijd dezelfde soort overhemden
Daar letten vrouwen dan weer opquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Frenkie heeft wel weer een mooi hemd aan.
langzaam?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
Jan begint langzaam de Wiegel van links te worden.
Ik! Boekie van hem met interviews met miljonairs gelezen en dat was nog leuk geschreven ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef Norrage het volgende:
Wie kende Frenk al vóór DWDD? Wat een ongeloofljk kneus vind ik hem, met zijn verschrikkelijke kledingsmaak, zijn hipsterbril en zijn taalgebruik...
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef Norrage het volgende:
Wie kende Frenk al vóór DWDD? Wat een ongeloofljk kneus vind ik hem, met zijn verschrikkelijke kledingsmaak, zijn hipsterbril en zijn taalgebruik...
Hij is ooit bij VI te gast geweest en deed het daar prima...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef Norrage het volgende:
soort van felix in het kwadraatquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef Norrage het volgende:
Flerix? Die van Vlieg er eens uit?quote:
Hij is wel een goede interviewer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef Norrage het volgende:
Oh, ik las het verkeerd.quote:
Omdat niet iedereen zo slim is als ons.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom leggen ze het ons allemaal uit alsof we amoebes zijn?
Volgens mij heb je die afkeer al eerder gemeld maar het pleit niet echt in je voordeel dat jij de beste man niet kent.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef Norrage het volgende:
Ja, hij was goed, al erger ik me langzamerhand ook wel een beetje aan hem.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zo slim is als ons.
Jammer dat je weer dat plaatje gebruikt.quote:
Ik hou van herhaling, daarom ben ik ook DWDD-fan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Jammer dat je weer dat plaatje gebruikt.
De gedachtepolitie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb het niet zo op mensen die van tevoren al verklaren hoe ik ergens over ga denken.
Dan zit je op Fok! op de verkeerde plaats.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb het niet zo op mensen die van tevoren al verklaren hoe ik ergens over ga denken.
En nou juist dat maakt je zo voorspelbaar...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Jammer dat je weer dat plaatje gebruikt.
Ik dacht al dat je dat ging zeggen.quote:
wat balsem van Leninquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Wat heeft Jan daar op zijn hoofd? Is het.... boter?
Van gehoordquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
Karina ken je Guido Belcanto ?
Ben namelijk benieuwd wat je van zijn uiterlijke zaken zult vinden.
Dan heb jij Dion nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Gadver... je kunt 'r zelfs geen leuke woordspelingen mee maken...
Imago-technisch een ramp zonder overtuiging en passie.quote:
We moeten verkiezingen Hero-verwegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hernoemen we vandaag Hero-dag ipv dinsdag ?
Is dit niet een beetje teveel eer voor die Held...
Ik. De beste journalist van Nederland. Schitterende radioprogramma's geweldige interviewer. Ik heb zijn boek met de z'n beste 100 interviews.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef Norrage het volgende:
Doe 'm nog 'ns parafraseren ? K'heb 'm gemist...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb jij Dion nog niet gehoord.
Maar ze is wel lekker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Imago-technisch een ramp zonder overtuiging en passie.
Hero is dood.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hernoemen we vandaag Hero-dag ipv dinsdag ?
Is dit niet een beetje teveel eer voor die Held...
'Na Hero hebben we nog altijd: Sisi, Pepsi en Fanta'quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef Tem het volgende:
Wat was de Dion uitspraak? die heb ik gemist.
Ahhh... dat vind ik nog steeds erg...quote:
Jezusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Na Hero hebben we nog altijd: Sisi, Pepsi en Fanta'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |