Die bandjes krijgen echt geen subsidie hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Altijd een dieptepunt in de show. De subsidietrekkers van de dag.
Sandra Bullock?quote:
Ze mogen blij zijn met de exposure.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Die bandjes krijgen echt geen subsidie hoor
youtuubje?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef DeeBee het volgende:
Matthijs ging toen legendarisch stuk aan tafel bij dat fragment van R.R. Drenthe, dat hadden ze beter kunnen laten zien...
kutmuziek.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die dit goed vondhouden jullie uberhaupt van muziek vraag ik me af en en toe af??
jawel, keiharde rock, je weet toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die dit goed vondhouden jullie uberhaupt van muziek vraag ik me af en en toe af??
Nee hoor, als Matthijs weer gaat spugen moet ik ook lachen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Als ze pijn hebben moet ik vaak lachen. Ben ik dan een sadist?
Zal z'n stylist fan van zijn, het lijkt alsof Matthijs tegenwoordig bijna uitsluitend streepdassen draagt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Bastiefcg het volgende:
Is er een reden voor matthijs achterlijke stropdas?
Hit me TV.quote:
Ik zie er de combinatie ook niet van in...quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Bastiefcg het volgende:
Is er een reden voor matthijs achterlijke stropdas?
Mijn muziek komt nooit bij DWDD. En ik heb toch een brede smaak, hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn muziek komt nooit bij DWDD. En ik heb toch een brede smaak, hoor.
Ik ken het.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn muziek komt nooit bij DWDD. En ik heb toch een brede smaak, hoor.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:11 schreef Specularium het volgende:
Teio. Was zijn vader dronken bij de aangifte?
Matthijs has Swag and he drippin’ swagoo.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik zie er de combinatie ook niet van in...
Maar dat heb ik wel vaker met de kledingkeuze van Matthijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |