Ik geef ze meer kans dan Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
AZ valt vanzelf af. Die worden nooit kampioen.
AZ heeft een gunstiger programma dan Ajax.quote:
AZ heeft altijd terugvallen.quote:
En een mindere ploeg.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
AZ heeft een gunstiger programma dan Ajax.
In dit geval wel ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Iemand heeft een andere mening, dus meteen geen verstand van voetbal![]()
![]()
Klopt. Maar een beter team dan Ajax.quote:
Fles.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gooide die nou... zag er best groot/lomp uit
Scheelt weinig, plus zij spelen nog Europees.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt. Maar een beter team dan Ajax.
Guidetti kreeg ook geen penalquote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad.. laten we Bossen maar even in beeld brengen, de mongool.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scheelt weinig, plus zij spelen nog Europees.
Maar goed, we zullen het zien.
Niet gezien die wedstrijd.. en daarnaast neem ik jou niet serieus dus geen idee of het wel of niet zo had moeten zijn.quote:
Het had absoluut een penal moeten zijn, werd gewoon neergelegd van achterquote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gezien die wedstrijd.. en daarnaast neem ik jou niet serieus dus geen idee of het wel of niet zo had moeten zijn.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:
Donder is op met die rvc, niemand boeit het ene flikker
Het boeit Arno.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:
Zelfs de Ajacieden niet eens meerquote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gezien die wedstrijd.. en daarnaast neem ik jou niet serieus dus geen idee of het wel of niet zo had moeten zijn.
ach, we hebben gewonnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het had absoluut een penal moeten zijn, werd gewoon neergelegd van achter
Natuurlijk, maar dan was het 0-3 geworden en had Guidetti weer eens gescoordquote:
Oh wacht, klopt.. dat was een penalty.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het had absoluut een penal moeten zijn, werd gewoon neergelegd van achter
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Vinden jullie dit nou echt zoveel minder dan VI?
SV is beter dan tijd terug.. en ik vind VI steeds minder aan.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, nu heb je t ineens wel gezienquote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh wacht, klopt.. dat was een penalty.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat ze bekend zijn met hun succes en dan geforceerd grappig doenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SV is beter dan tijd terug.. en ik vind VI steeds minder aan.
Heb niet de hele wedstrijd gezien maar het zat in de samenvatting die ik heb gezien, even vergeten.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh, nu heb je t ineens wel gezien
Dat je jezelf nog serieus neemt
Jup..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ze bekend zijn met hun succes en dan geforceerd grappig doen
Klopt. Met terugwerkende kracht was die ring zo fantastisch nog nietquote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ze bekend zijn met hun succes en dan geforceerd grappig doen
quote:
Alles wat geen Barcelona is?quote:
Bedankt voor deze mededeling #mijnlevenisnubeterquote:Op zondag 18 maart 2012 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Even PDF'je van Zlatan z'n boek opzoeken.
Ik ben het met hem eens. Die wedstrijden worden ook al in de competitie gespeeld. Doe mij maar Bayern tegen Barca of Real.quote:
Leuk voor je. #ikvindtwitterkut.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling #mijnlevenisnubeter
Liever van 't Hek dan Arno die stoer wil doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:03 schreef danos het volgende:
Wel lekker geen Tom van't Hek, bah zum kotzen die man. Dan nog liever Vermeulen, die houdt tnmindste zijn muil en zegt soms eens wat.
ditquote:
Mooi jongen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is soep met verse chickenpoten uit de oven.²
Niet verkeerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is soep met verse chickenpoten uit de oven.²
Als je veel zegt moet er een keer wat zinnigs uitkomen hèquote:
Als ze terug mochten komen nadat ze iets zinnigs zeggen, zat Sjek volgende week zonder gasten aan tafel.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shit, nu zegt hij iets zinnigs.. mag hij volgende week weer terug komen
Juist nu eindelijk wel, ego tripper Sneijder eruit en VDV erin.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
Waterreus brabbelt maar wat. Komt geen zinnig woord uit die vent.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef Type-R het volgende:
Huntelaar had de goal gemaakt in de finale.
geen verrassing toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Waterreus bereikt een nieuw dieptepunt.
Afellay afaikquote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Affelay........................ (nu wel goed?)
Obvious troll.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Neequote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Kan niet. Dat was toen hij weigerde over Ajax te praten.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Had ik nooit verwachtquote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
muziek uit Duistlandquote:
nieuwe ek nr als het studio sportzomer begintquote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:07 schreef wceend18 het volgende:
Wat hoor ik nou? Clasie? Maher? Het EK komt te vroeg voor hun.
Ik wilde het net vragenquote:
Dat was een hoogtepuntquote:Op zondag 18 maart 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan niet. Dat was toen hij weigerde over Ajax te praten.
Vind je van niet dan? Een invalbeurt kan best, maar ik zie ze niet meekomen op het EK als basisspeler. Zelfs voor Strootman zou dit niet makkelijk zijn, en hij loopt nu al een tijdje mee bij het Nederlands elftal.quote:
Ah, heb ik gemist, dank jequote:
dankequote:
Onzin als Cocu echt zo goed was dan had hij niet bij Barcelona weg gemoeten.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef JamFlava het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom de tafel zo scheef stond vanavond... Dat kwam door Waterkneus, die spontaan een harde krijgt van Psv+Cocu.
Gelukkig zit Arno Vermeulen er naast die een harde krijgt van Ajax RvC.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef JamFlava het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom de tafel zo scheef stond vanavond... Dat kwam door Waterkneus, die spontaan een harde krijgt van Psv+Cocu.
Het compenseert door de harde van jackquote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef JamFlava het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
Gelukkig zat BMI er niet bij. Dan was die tafel niet eens meer.in beeld geweest.
Inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Gelukkig zit Arno Vermeulen er naast die een harde krijgt van Ajax RvC.
Alles en iedereen natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef Pedroso het volgende:
Had Waterkneus nog wat te vertellen ? Wie waren er nu weer fantaaaastisch bij PSV ?
quote:
Hij is meer een subjectieve troll.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:00 schreef tech4u het volgende:
Is Arno Vermeulen een een objectieve analist?
Wat een objectieve constateringquote:Op maandag 19 maart 2012 17:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij is meer een subjectieve troll.
Haha, mooi is dat! Nu kijk ik mooi die .mp4 af hoor...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:38 schreef TheGOAT het volgende:
http://nos.nl/video/353398-studio-voetbal-18-maart.html
nou ja, het is nu gewoon veel rustiger dan "toen" het was gewoon elke dag raak bij Ajax, dus hadden ze het er erg vaak over. Ik vond dat niet vreemd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:15 schreef Tyron het volgende:
Valt me al tijden op dat na het gezeik dat Studio Voetbal, Studio Ajax werd genoemd, dat ze nu zoveel mogelijk proberen om Ajax te vermijden.
Nee, maar zelfs al speelt Ajax een grootte wedstrijd, hoor je Jack na twee minuten zeggen. "Genoeg over Ajax" blabla.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou ja, het is nu gewoon veel rustiger dan "toen" het was gewoon elke dag raak bij Ajax, dus hadden ze het er erg vaak over. Ik vond dat niet vreemd.
ik wel, ajax komt elke week over de desk en bv heracles 2 keer per jaar (als ze van ajax winnen)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou ja, het is nu gewoon veel rustiger dan "toen" het was gewoon elke dag raak bij Ajax, dus hadden ze het er erg vaak over. Ik vond dat niet vreemd.
Hmm. Het lijkt bijna alsof Ajax een grotere club als Heracles is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik wel, ajax komt elke week over de desk en bv heracles 2 keer per jaar (als ze van ajax winnen)
maar heracles voetbalt ook / speelt ook voetbal...en het is studio voetbal toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hmm. Het lijkt bijna alsof Ajax een grotere club als Heracles is.
Tja, het ging ook over JC en dat verdient ook wel aandacht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:27 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
maar heracles voetbalt ook / speelt ook voetbal...en het is studio voetbal toch?
ik vind het prima om naar ajax te kijken bij svb, mooi voetbal is altijd welkom...maar als ze het weer over bestuursgeziek gaan hebben denk ik vaak: ga voetbal uitzenden...en ja, dan zie ik liever everton scoren dan een bestuursvergadeirng in de arena...
Oh noes, youtube heeft 'm alweer geblokt.quote:
Misschien moet je ook eens naar iets anders kijken dan Barbie's bruiloft of SBS Shownieuws.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:29 schreef tech4u het volgende:
Je praat zoveel stront dat ik niet eens weet waar ik mee moet beginnen....
Zegt de man die naar the voice kids kijkt....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens naar iets anders kijken dan Barbie's bruiloft of SBS Shownieuws.
Voice kids? Nee sorry.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:51 schreef tech4u het volgende:
[..]
Zegt de man die naar the voice kids kijkt....
Klopt idd, zeiden ze gister bij Studio Sport ook. Topuitzending, nu alquote:
Nice Dijkshoornquote:Het deskundige commentaar van Wim Kieft bij Sport1 lijkt nog het meest op een zich al jaren voortslepende aankondiging van een zelfmoord. Nog nooit iemand zo somber en traag horen spreken over iets waarvan hij schijnt te houden.
Als Waterreus er dus niet is, kan dus alvast ingezet worden op verlies psv, dat is wel handig om te weten natuurlijkquote:
Opstelling is altijd al dagen ervoor bekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opstelling is altijd al dagen ervoor bekend.Oh bedankt voor deze wijze les man. Wat moet ik toch zonder jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nu.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:18 schreef Eenskijken het volgende:
ben ook benieuwd of het al begonnen is.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh bedankt voor deze wijze les man. Wat moet ik toch zonder jouOké mooi dat je het waardeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ben je blind? Het was Blind.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Belangrijke duw van Vertonghen bij Labyad.
Ik zag het niet goed dus ik ging er vanuit (Vanwege de positie) dat het Vertonghen wasquote:
Mooi, heb ik iig wat minder achterstand dan dat beeld wat ik net hadquote:
Tsjah, dat krijg je met Cocu. Isaksson had hem gehad.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die mag er nooit in, gewoon slecht gekeeptvoor speler is het leuk/ziet het er mooi uit.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, dat krijg je met Cocu. Isaksson had hem gehad.
Hahaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, dat krijg je met Cocu. Isaksson had hem gehad.
Niet echt. Rutten speelde een stuk verder van de eigen goal weg. PSV zette vandaag pas druk op ongeveer 5 meter van de middellijn.quote:
Mooi manquote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef Piebe het volgende:
OMG het was weer een slechte wedstrijd van de tegenstander.
![]()
Zo gaat dat altijd, PSV wint 2x met 5-1 en 3-1 van Heerenveen en dan is Heerenveen slecht.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef Piebe het volgende:
OMG het was weer een slechte wedstrijd van de tegenstander.
![]()
Die coke verslaving begint zijn tol te eisen.quote:
Is één van de wisselende gasten toch? 1x per 3 maanden dus ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wim Kieft, is hij hier weleens eerder geweest?²
En Cocu ontslaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Matavz lekker op de bank zetten, net als Wijnaldum.
Die van tijdens zijn successen of de Boy George de uit een klusjeman aan wou randenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:30 schreef AryaMehr het volgende:
Vind Kieft wat weg hebben van Boy George.
Dit.quote:
Hij maakt de show, zonder hem was er niks aan.quote:
Geen idee.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef Piebe het volgende:
[..]
Die van tijdens zijn successen of de Boy George de uit een klusjeman aan wou randen
Je bent toch Ajacied, of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord of AZ kampioen worden. Die gun ik het het meeste.
Anders Ajax of Heerenveen.
Of twente.²
Nee, een mocro.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent toch Ajacied, of heb ik iets gemist?
De neusquote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij maakt de show, zonder hem was er niks aan.Tom
Dat kan zomaar omslaan, zou jij moeten weten.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan zomaar omslaan, zou jij moeten weten.
Oh snapquote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
oeehhhhquote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet 'm kijken naar de goal.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Assaiti is dom, die kan dat niet verzinnen, mislukte voorzet.
Toen El Hamdaoui er nog speelde.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax 7 wedstrijden op rij gewonnen,dus wat lul jequote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef muzas het volgende:
Beide elftallen zijn zeer wisselvallig. Speel deze wedstrijd nog 5 keer, en je krijgt 5 verschillende wedstrijden.
Tegen PSV?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax 7 wedstrijden op rij gewonnen,dus wat lul je
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |