Ik geef ze meer kans dan Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
AZ valt vanzelf af. Die worden nooit kampioen.
AZ heeft een gunstiger programma dan Ajax.quote:
AZ heeft altijd terugvallen.quote:
En een mindere ploeg.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
AZ heeft een gunstiger programma dan Ajax.
In dit geval wel ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Iemand heeft een andere mening, dus meteen geen verstand van voetbal![]()
![]()
Klopt. Maar een beter team dan Ajax.quote:
Fles.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gooide die nou... zag er best groot/lomp uit
Scheelt weinig, plus zij spelen nog Europees.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt. Maar een beter team dan Ajax.
Guidetti kreeg ook geen penalquote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad.. laten we Bossen maar even in beeld brengen, de mongool.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scheelt weinig, plus zij spelen nog Europees.
Maar goed, we zullen het zien.
Niet gezien die wedstrijd.. en daarnaast neem ik jou niet serieus dus geen idee of het wel of niet zo had moeten zijn.quote:
Het had absoluut een penal moeten zijn, werd gewoon neergelegd van achterquote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gezien die wedstrijd.. en daarnaast neem ik jou niet serieus dus geen idee of het wel of niet zo had moeten zijn.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:
Donder is op met die rvc, niemand boeit het ene flikker
Het boeit Arno.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:
Zelfs de Ajacieden niet eens meerquote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gezien die wedstrijd.. en daarnaast neem ik jou niet serieus dus geen idee of het wel of niet zo had moeten zijn.
ach, we hebben gewonnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het had absoluut een penal moeten zijn, werd gewoon neergelegd van achter
Natuurlijk, maar dan was het 0-3 geworden en had Guidetti weer eens gescoordquote:
Oh wacht, klopt.. dat was een penalty.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het had absoluut een penal moeten zijn, werd gewoon neergelegd van achter
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Vinden jullie dit nou echt zoveel minder dan VI?
SV is beter dan tijd terug.. en ik vind VI steeds minder aan.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, nu heb je t ineens wel gezienquote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh wacht, klopt.. dat was een penalty.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |