Wat een niveautje weer du_kequote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het standaard zure huilpraatje van 3-voud komt er ook al weer voorbij
Hij moet eerst Wilders van zich af zien te slaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Samsom is ook niet mijn man, maar ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen. Jullie rechtsen vinden hem te links. Dat zal, maar jullie zijn ook niet de doelgroep die hij moet bereiken. Nee, ik denk dat hij wel een en ander kan klaarspelen.
En ik zie hem dat eerder doen dan een Plasterk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:43 schreef waht het volgende:
[..]
Hij moet eerst Wilders van zich af zien te slaan.
Voor een deel van de bezuinigingen klopt dat ook gewoon. Dat zal volgens mij ook niemand ontkennen. Een deel van de motivatie was gewoon om de linkse hobby's aan te pakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een niveautje weer du_ke![]()
Gelukkig hebben we je quote nog om te zien hoeveel verstand van zaken je hebt qua economie. Zie mijn onderschrift.
Hij is wat meer een straatvechter.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik zie hem dat eerder doen dan een Plasterk.
Gelukkig compenseer jij dat weer met je verbluffende verstand. Effe zien, een tijdje terug riep je nog dat bezuinigen slecht is voor de economie (Keynes, zeg maar), terwijl je de laatste plots zegt dat hard bezuinigen nou eenmaal noodzakelijk is (Friedman, zeg maar).quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een niveautje weer du_ke![]()
Gelukkig hebben we je quote nog om te zien hoeveel verstand van zaken je hebt qua economie. Zie mijn onderschrift.
Ja, pesten inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor een deel van de bezuinigingen klopt dat ook gewoon. Dat zal volgens mij ook niemand ontkennen. Een deel van de motivatie was gewoon om de linkse hobby's aan te pakken.
Bijna een jaar geleden en eindelijk lijkt men een heel klein beetje wakker te worden omdat blijtk dat je bepaalde onderwerpen toch maar niet voor je uit kan blijven schuiven.quote:Overigens kan een goede crisis juist het argument zijn om de boel eens goed op te schudden en flink te gaan hervormen. Die kans heeft men helaas laten lopen.
Yo, Koos is back met verdraaien en selectief geheugen. We gaan weer lachen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig compenseer jij dat weer met je verbluffende verstand. Effe zien, een tijdje terug riep je nog dat bezuinigen slecht is voor de economie (Keynes, zeg maar), terwijl je de laatste plots zegt dat hard bezuinigen nou eenmaal noodzakelijk is (Friedman, zeg maar).
Rara politiepetje.
Erg hoogstaand is een groot deel van het kabinetsbeleid inderdaad niet, dat heb je goed geobserveerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, pesten inderdaad.![]()
![]()
![]()
Mijn god wat een niveau.
Gevat zijn wil je niet zo lukken lees ik. Moet ik je ff helpen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Erg hoogstaand is een groot deel van het kabinetsbeleid inderdaad niet, dat heb je goed geobserveerd.
Ja, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yo, Koos is back met verdraaien en selectief geheugen. We gaan weer lachen.
Zegt het knulletje dat een halve quote gebruikt als argument voor, tja voor wat eigenlijk? een persoonlijk aanvalletje omdat hij inhoudelijk niets te melden heeft?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yo, Koos is back met verdraaien en selectief geheugen. We gaan weer lachen.
Ze staan je vast beeldig.quote:
Knul, doe je best zou ik zeggen. Produceer je nog eens wat nuttigs voor deze wereldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gevat zijn wil je niet zo lukken lees ik. Moet ik je ff helpen?
Hihi... hij haalt "persoonlijke aanval" in zijn mond terwijl die mij hier moest qouten omdat ie het daar niet kon winnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zegt het knulletje dat een halve quote gebruikt als argument voor, tja voor wat eigenlijk? een persoonlijk aanvalletje omdat hij inhoudelijk niets te melden heeft?
Hij weet dat ik de waarheid spreek. Ja, wat moet je dan? Dan roep je maar dat ik lieg en de boel verdraai. Aanval is de beste verdediging immers.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zegt het knulletje dat een halve quote gebruikt als argument voor, tja voor wat eigenlijk? een persoonlijk aanvalletje omdat hij inhoudelijk niets te melden heeft?
uit het topic waar je naar verwijst nog even het enige inhoudelijke argument waar je toen een poging tot gewaagd hebtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hihi... hij haalt "persoonlijke aanval" in zijn mond terwijl die mij hier moest qouten omdat ie het daar niet kon winnen.
Hoe oud ben je?
quote:Lul toch niet zo dom man.
Lol... al 10tallen keer ermee op zijn bek gegaan en nog hopen dat niemand het door heeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij weet dat ik de waarheid spreek. Ja, wat moet je dan? Dan roep je maar dat ik lieg en de boel verdraai. Aanval is de beste verdediging immers.
Tsja, dan ben je 40.
Gast, hoe oud ben jij? Je bent 40, zit op een forum dat voornamelijk wordt gebruikt door twintigers en meent te moeten opscheppen over je leven terwijl je probeert iedereen de maat te nemen. Volgens heb je ergens een verkeerde afslag genomen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hihi... hij haalt "persoonlijke aanval" in zijn mond terwijl die mij hier moest qouten omdat ie het daar niet kon winnen.
Hoe oud ben je?
Je hebt het nu over wanneer je in de spiegel kijktquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol... al 10tallen keer ermee op zijn bek gegaan en nog hopen dat niemand het door heeft.
Achgut, het standaard riedeltje van koos de beperkte journalist.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, hoe oud ben jij? Je bent 40, zit op een forum dat voornamelijk wordt gebruikt door twintigers en meent te moeten opscheppen over je leven terwijl je probeert iedereen de maat te nemen. Volgens heb je ergens een verkeerde afslag genomen.
Maakt verder niet uit hoor, 3-voud. We weten allemaal dat je een windvaan bent op economisch gebied.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol... al 10tallen keer ermee op zijn bek gegaan en nog hopen dat niemand het door heeft.
Zon rang om mij aan te vallen dat je Koos bij moet springen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt het nu over wanneer je in de spiegel kijkt?
Ach gossie, hij vindt het niet leuk meerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achgut, het standaard riedeltje van koos de beperkte journalist.
Gast, ga een leven zoeken manquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zon rang om mij aan te vallen dat je Koos bij moet springen?
Grow up.
*hihi*quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach gossie, hij vindt het niet leuk meer
Knul tochquote:
Ik krijg ook zin in een hartige snack.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:56 schreef Reya het volgende:
Het verloop van dit topic geeft me de drang, pistachenoten te eten.
Opmerkelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:56 schreef Reya het volgende:
Het verloop van dit topic geeft me de drang, pistachenoten te eten.
We houden je niet tegen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ik krijg ook zin in een hartige snack.
Ga ik ook maar eens doen. Lunchtime. Tosti's worden het.quote:
Ben gister tot de conclusie gekomen dat Nederlandse lekkernijen ook nog bestaan.quote:
Hartige Huntelaar beviel jou anders slecht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben gister tot de conclusie gekomen dat Nederlandse lekkernijen ook nog bestaan.
Hoe zeldzaam dan ook.
Heb je het nou tegen Remlof??quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, hoe oud ben jij? Je bent 40, zit op een forum dat voornamelijk wordt gebruikt door twintigers en meent te moeten opscheppen over je leven terwijl je probeert iedereen de maat te nemen. Volgens heb je ergens een verkeerde afslag genomen.
Toevallig leek hij er wel wat op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hartige Huntelaar beviel jou anders slecht.
Och, ik vis in een andere vijver. Daar zwemmen genoeg lekkernijen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben gister tot de conclusie gekomen dat Nederlandse lekkernijen ook nog bestaan.
Hoe zeldzaam dan ook.
In die vijver zwemt genoeg vis rond inderdaad, baaaah.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:48 schreef waht het volgende:
[..]
Och, ik vis in een andere vijver. Daar zwemmen genoeg lekkernijen.
Inderdaad, in zo'n kroeg word je gelyncht als je prosecco bestelt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In die vijver zwemt genoeg vis rond inderdaad, baaaah.
Overigens! St. Patrick's day! We hadden vandaag die meet moeten doen in een Ierse zuiptent.
Hoewel het wel een dilemma is, ik vind Guinness zo'n beetje het meest ranzige "bier" dat de mensheid ooit gebrouwen heeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Inderdaad, in zo'n kroeg word je gelyncht als je prosecco bestelt.
Guinness is inderdaad hels bocht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoewel het wel een dilemma is, ik vind Guinness zo'n beetje het meest ranzige "bier" dat de mensheid ooit gebrouwen heeft.
http://bartjanspruyt.blog(...)bouw-deel-1.html?m=1quote:Dat is vervelend omdat een machtige SP Nederland in een rode hel zal veranderen, en omdat de PVV de belichaming van een paniekerig soort van conservatisme is dat een middenpositie tussen prudent conservatisme en fascisme inneemt met een natuurlijke neiging tot de laatste stroming.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:02 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ga vanavond naar een concert ter gelegenheid van St. Patrick's Day. Ik hoop dat er geen Dropkick Murphysachtige herrie zal zijn, maar Ierse meezingers.
Die heb ik ook nog vaak meegezongen in de eerste jaren van m'n studentenleven.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
"Its no, nay, never! Pom pom pom"
Heerlijk.
Precies!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef waht het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog vaak meegezongen in de eerste jaren van m'n studentenleven.
Daar zat ik nu juist aan te denken toen ik dat schreef.quote:
Ik vier zelfs de stichting van Rome.quote:
The Dubliners zijn dan ook geweldig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daar zat ik nu juist aan te denken toen ik dat schreef.
En maar blijven lachen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:13 schreef Friek_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-meldpunt-PVV.dhtml
Zelfs onze Wientjes vindt Rutte een slappe zak. Hallee met de VVD!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daar zat ik nu juist aan te denken toen ik dat schreef.
Aldus de quote uit 1999?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:47 schreef Friek_ het volgende:
„Gelijkstelling van andere levenswijzen en samenlevingsvormen met het traditionele gezin, zoals bijvoorbeeld het homohuwelijk, is daarom niet juist. Zoiets miskent en verhult de speciale positie en taak van het traditionele gezin in de samenleving.” ( Reformatorisch Dagblad 16-10- 1999)
Eindelijk dat neoconservatieve geluid uit de Leidse filosofie-afdeling!
Uiteraard. Al is het maar alleen om links cq progressief te pesten.quote:
Echte mannen geven hun vrouw de vlakke hand als ze iets verkeerd doen. Opmerkelijk vond ik het derhalve dat de vrouw van Kinneging bij P&W geen littekens toonde.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:47 schreef Friek_ het volgende:
„Gelijkstelling van andere levenswijzen en samenlevingsvormen met het traditionele gezin, zoals bijvoorbeeld het homohuwelijk, is daarom niet juist. Zoiets miskent en verhult de speciale positie en taak van het traditionele gezin in de samenleving.” - Andreas Kinneging ( Reformatorisch Dagblad 16-10- 1999)
Eindelijk dat neoconservatieve geluid uit de Leidse filosofie-afdeling! Leest u mee? Dit was Andreas Kinneging, die filosoof die anderen graag naar de keel grijpt.
Dag nachtbraker.quote:
Jij niet, ik wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:31 schreef remlof het volgende:
Ik zat niet in de trein vannacht voor zover ik me kan herinneren
Zeker, ik was dronken dus dan is 't altijd leuk.quote:
Eindelijk, de VK komt in opstand tegen die cryptofascist.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:34 schreef remlof het volgende:
Omg, columnistenfittie in de Volkskrant: 'De PvdA heeft met Von der Dunk geen vijanden meer nodig'
Nee, niet het VK maar een studentje dat zich geschoffeerd voelt door Von der Dunk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk, de VK komt in opstand tegen die cryptofascist.
Nogal wiedes, het is een VK column.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een heel zielig geschreven stukje.
Nee, het is een prutschrijver die meteen vervalt in jij-bakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal wiedes, het is een VK column.
Ik lees nog steeds "VK column" in jouw woorden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is een prutschrijver die meteen vervalt in jij-bakken.
Dat ligt dan toch echt aan jouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds "VK column" in jouw woorden.
Jij bent net zo'n type als Von der Dunk. Je progressieve idealen combineren met drogredenen omtrent anciënniteit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, niet het VK maar een studentje dat zich geschoffeerd voelt door Von der Dunk.
Ik vind het een heel zielig geschreven stukje.
Ja. Ooit word jij ook zoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:46 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n type als Von der Dunk. Je progressieve idealen combineren met drogredenen omtrent anciënniteit.
Wellicht, maar dan niet vanuit het 'we kopen wat we willen en onze kleinkinderen kunnen de tering krijgen'-idee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Ooit word jij ook zo
Als je wijsheid is gekomen met de jaren.
Uiteraard, ik ben dan ook wijs, verstandig, intelligent, rechts, etc. etc.quote:
Heb jij ooit wel eens iets van Von der Dunk gelezen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:48 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan niet vanuit het 'we kopen wat we willen en onze kleinkinderen kunnen de tering krijgen'-idee.
Want het zijn zulke intellectueel hoogstaande stukken bedoel je? Natuurlijk heb ik een aantal columns van hem gelezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens iets van Von der Dunk gelezen?
If so, heb je er niets van begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |