Daar zat ik nu juist aan te denken toen ik dat schreef.quote:
Ik vier zelfs de stichting van Rome.quote:
The Dubliners zijn dan ook geweldig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daar zat ik nu juist aan te denken toen ik dat schreef.
En maar blijven lachen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:13 schreef Friek_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-meldpunt-PVV.dhtml
Zelfs onze Wientjes vindt Rutte een slappe zak. Hallee met de VVD!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daar zat ik nu juist aan te denken toen ik dat schreef.
Aldus de quote uit 1999?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:47 schreef Friek_ het volgende:
„Gelijkstelling van andere levenswijzen en samenlevingsvormen met het traditionele gezin, zoals bijvoorbeeld het homohuwelijk, is daarom niet juist. Zoiets miskent en verhult de speciale positie en taak van het traditionele gezin in de samenleving.” ( Reformatorisch Dagblad 16-10- 1999)
Eindelijk dat neoconservatieve geluid uit de Leidse filosofie-afdeling!
Uiteraard. Al is het maar alleen om links cq progressief te pesten.quote:
Echte mannen geven hun vrouw de vlakke hand als ze iets verkeerd doen. Opmerkelijk vond ik het derhalve dat de vrouw van Kinneging bij P&W geen littekens toonde.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:47 schreef Friek_ het volgende:
„Gelijkstelling van andere levenswijzen en samenlevingsvormen met het traditionele gezin, zoals bijvoorbeeld het homohuwelijk, is daarom niet juist. Zoiets miskent en verhult de speciale positie en taak van het traditionele gezin in de samenleving.” - Andreas Kinneging ( Reformatorisch Dagblad 16-10- 1999)
Eindelijk dat neoconservatieve geluid uit de Leidse filosofie-afdeling! Leest u mee? Dit was Andreas Kinneging, die filosoof die anderen graag naar de keel grijpt.
Dag nachtbraker.quote:
Jij niet, ik wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:31 schreef remlof het volgende:
Ik zat niet in de trein vannacht voor zover ik me kan herinneren
Zeker, ik was dronken dus dan is 't altijd leuk.quote:
Eindelijk, de VK komt in opstand tegen die cryptofascist.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:34 schreef remlof het volgende:
Omg, columnistenfittie in de Volkskrant: 'De PvdA heeft met Von der Dunk geen vijanden meer nodig'
Nee, niet het VK maar een studentje dat zich geschoffeerd voelt door Von der Dunk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk, de VK komt in opstand tegen die cryptofascist.
Nogal wiedes, het is een VK column.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een heel zielig geschreven stukje.
Nee, het is een prutschrijver die meteen vervalt in jij-bakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal wiedes, het is een VK column.
Ik lees nog steeds "VK column" in jouw woorden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is een prutschrijver die meteen vervalt in jij-bakken.
Dat ligt dan toch echt aan jouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds "VK column" in jouw woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |