Dag nachtbraker.quote:
Jij niet, ik wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:31 schreef remlof het volgende:
Ik zat niet in de trein vannacht voor zover ik me kan herinneren
Zeker, ik was dronken dus dan is 't altijd leuk.quote:
Eindelijk, de VK komt in opstand tegen die cryptofascist.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:34 schreef remlof het volgende:
Omg, columnistenfittie in de Volkskrant: 'De PvdA heeft met Von der Dunk geen vijanden meer nodig'
Nee, niet het VK maar een studentje dat zich geschoffeerd voelt door Von der Dunk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk, de VK komt in opstand tegen die cryptofascist.
Nogal wiedes, het is een VK column.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een heel zielig geschreven stukje.
Nee, het is een prutschrijver die meteen vervalt in jij-bakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal wiedes, het is een VK column.
Ik lees nog steeds "VK column" in jouw woorden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is een prutschrijver die meteen vervalt in jij-bakken.
Dat ligt dan toch echt aan jouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds "VK column" in jouw woorden.
Jij bent net zo'n type als Von der Dunk. Je progressieve idealen combineren met drogredenen omtrent anciënniteit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, niet het VK maar een studentje dat zich geschoffeerd voelt door Von der Dunk.
Ik vind het een heel zielig geschreven stukje.
Ja. Ooit word jij ook zoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:46 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n type als Von der Dunk. Je progressieve idealen combineren met drogredenen omtrent anciënniteit.
Wellicht, maar dan niet vanuit het 'we kopen wat we willen en onze kleinkinderen kunnen de tering krijgen'-idee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Ooit word jij ook zo
Als je wijsheid is gekomen met de jaren.
Uiteraard, ik ben dan ook wijs, verstandig, intelligent, rechts, etc. etc.quote:
Heb jij ooit wel eens iets van Von der Dunk gelezen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:48 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan niet vanuit het 'we kopen wat we willen en onze kleinkinderen kunnen de tering krijgen'-idee.
Want het zijn zulke intellectueel hoogstaande stukken bedoel je? Natuurlijk heb ik een aantal columns van hem gelezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens iets van Von der Dunk gelezen?
If so, heb je er niets van begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |