Gast, ga een leven zoeken manquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zon rang om mij aan te vallen dat je Koos bij moet springen?
Grow up.
*hihi*quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach gossie, hij vindt het niet leuk meer
Knul tochquote:
Ik krijg ook zin in een hartige snack.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:56 schreef Reya het volgende:
Het verloop van dit topic geeft me de drang, pistachenoten te eten.
Opmerkelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:56 schreef Reya het volgende:
Het verloop van dit topic geeft me de drang, pistachenoten te eten.
We houden je niet tegen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ik krijg ook zin in een hartige snack.
Ga ik ook maar eens doen. Lunchtime. Tosti's worden het.quote:
Ben gister tot de conclusie gekomen dat Nederlandse lekkernijen ook nog bestaan.quote:
Hartige Huntelaar beviel jou anders slecht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben gister tot de conclusie gekomen dat Nederlandse lekkernijen ook nog bestaan.
Hoe zeldzaam dan ook.
Heb je het nou tegen Remlof??quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, hoe oud ben jij? Je bent 40, zit op een forum dat voornamelijk wordt gebruikt door twintigers en meent te moeten opscheppen over je leven terwijl je probeert iedereen de maat te nemen. Volgens heb je ergens een verkeerde afslag genomen.
Toevallig leek hij er wel wat op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hartige Huntelaar beviel jou anders slecht.
Och, ik vis in een andere vijver. Daar zwemmen genoeg lekkernijen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben gister tot de conclusie gekomen dat Nederlandse lekkernijen ook nog bestaan.
Hoe zeldzaam dan ook.
In die vijver zwemt genoeg vis rond inderdaad, baaaah.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:48 schreef waht het volgende:
[..]
Och, ik vis in een andere vijver. Daar zwemmen genoeg lekkernijen.
Inderdaad, in zo'n kroeg word je gelyncht als je prosecco bestelt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In die vijver zwemt genoeg vis rond inderdaad, baaaah.
Overigens! St. Patrick's day! We hadden vandaag die meet moeten doen in een Ierse zuiptent.
Hoewel het wel een dilemma is, ik vind Guinness zo'n beetje het meest ranzige "bier" dat de mensheid ooit gebrouwen heeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Inderdaad, in zo'n kroeg word je gelyncht als je prosecco bestelt.
Guinness is inderdaad hels bocht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoewel het wel een dilemma is, ik vind Guinness zo'n beetje het meest ranzige "bier" dat de mensheid ooit gebrouwen heeft.
http://bartjanspruyt.blog(...)bouw-deel-1.html?m=1quote:Dat is vervelend omdat een machtige SP Nederland in een rode hel zal veranderen, en omdat de PVV de belichaming van een paniekerig soort van conservatisme is dat een middenpositie tussen prudent conservatisme en fascisme inneemt met een natuurlijke neiging tot de laatste stroming.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:02 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ga vanavond naar een concert ter gelegenheid van St. Patrick's Day. Ik hoop dat er geen Dropkick Murphysachtige herrie zal zijn, maar Ierse meezingers.
Die heb ik ook nog vaak meegezongen in de eerste jaren van m'n studentenleven.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
"Its no, nay, never! Pom pom pom"
Heerlijk.
Precies!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef waht het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog vaak meegezongen in de eerste jaren van m'n studentenleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |