Wat een niveautje weer du_kequote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het standaard zure huilpraatje van 3-voud komt er ook al weer voorbij
Hij moet eerst Wilders van zich af zien te slaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Samsom is ook niet mijn man, maar ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen. Jullie rechtsen vinden hem te links. Dat zal, maar jullie zijn ook niet de doelgroep die hij moet bereiken. Nee, ik denk dat hij wel een en ander kan klaarspelen.
En ik zie hem dat eerder doen dan een Plasterk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:43 schreef waht het volgende:
[..]
Hij moet eerst Wilders van zich af zien te slaan.
Voor een deel van de bezuinigingen klopt dat ook gewoon. Dat zal volgens mij ook niemand ontkennen. Een deel van de motivatie was gewoon om de linkse hobby's aan te pakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een niveautje weer du_ke![]()
Gelukkig hebben we je quote nog om te zien hoeveel verstand van zaken je hebt qua economie. Zie mijn onderschrift.
Hij is wat meer een straatvechter.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik zie hem dat eerder doen dan een Plasterk.
Gelukkig compenseer jij dat weer met je verbluffende verstand. Effe zien, een tijdje terug riep je nog dat bezuinigen slecht is voor de economie (Keynes, zeg maar), terwijl je de laatste plots zegt dat hard bezuinigen nou eenmaal noodzakelijk is (Friedman, zeg maar).quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een niveautje weer du_ke![]()
Gelukkig hebben we je quote nog om te zien hoeveel verstand van zaken je hebt qua economie. Zie mijn onderschrift.
Ja, pesten inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor een deel van de bezuinigingen klopt dat ook gewoon. Dat zal volgens mij ook niemand ontkennen. Een deel van de motivatie was gewoon om de linkse hobby's aan te pakken.
Bijna een jaar geleden en eindelijk lijkt men een heel klein beetje wakker te worden omdat blijtk dat je bepaalde onderwerpen toch maar niet voor je uit kan blijven schuiven.quote:Overigens kan een goede crisis juist het argument zijn om de boel eens goed op te schudden en flink te gaan hervormen. Die kans heeft men helaas laten lopen.
Yo, Koos is back met verdraaien en selectief geheugen. We gaan weer lachen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig compenseer jij dat weer met je verbluffende verstand. Effe zien, een tijdje terug riep je nog dat bezuinigen slecht is voor de economie (Keynes, zeg maar), terwijl je de laatste plots zegt dat hard bezuinigen nou eenmaal noodzakelijk is (Friedman, zeg maar).
Rara politiepetje.
Erg hoogstaand is een groot deel van het kabinetsbeleid inderdaad niet, dat heb je goed geobserveerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, pesten inderdaad.![]()
![]()
![]()
Mijn god wat een niveau.
Gevat zijn wil je niet zo lukken lees ik. Moet ik je ff helpen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Erg hoogstaand is een groot deel van het kabinetsbeleid inderdaad niet, dat heb je goed geobserveerd.
Ja, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yo, Koos is back met verdraaien en selectief geheugen. We gaan weer lachen.
Zegt het knulletje dat een halve quote gebruikt als argument voor, tja voor wat eigenlijk? een persoonlijk aanvalletje omdat hij inhoudelijk niets te melden heeft?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yo, Koos is back met verdraaien en selectief geheugen. We gaan weer lachen.
Ze staan je vast beeldig.quote:
Knul, doe je best zou ik zeggen. Produceer je nog eens wat nuttigs voor deze wereldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gevat zijn wil je niet zo lukken lees ik. Moet ik je ff helpen?
Hihi... hij haalt "persoonlijke aanval" in zijn mond terwijl die mij hier moest qouten omdat ie het daar niet kon winnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zegt het knulletje dat een halve quote gebruikt als argument voor, tja voor wat eigenlijk? een persoonlijk aanvalletje omdat hij inhoudelijk niets te melden heeft?
Hij weet dat ik de waarheid spreek. Ja, wat moet je dan? Dan roep je maar dat ik lieg en de boel verdraai. Aanval is de beste verdediging immers.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zegt het knulletje dat een halve quote gebruikt als argument voor, tja voor wat eigenlijk? een persoonlijk aanvalletje omdat hij inhoudelijk niets te melden heeft?
uit het topic waar je naar verwijst nog even het enige inhoudelijke argument waar je toen een poging tot gewaagd hebtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hihi... hij haalt "persoonlijke aanval" in zijn mond terwijl die mij hier moest qouten omdat ie het daar niet kon winnen.
Hoe oud ben je?
quote:Lul toch niet zo dom man.
Lol... al 10tallen keer ermee op zijn bek gegaan en nog hopen dat niemand het door heeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij weet dat ik de waarheid spreek. Ja, wat moet je dan? Dan roep je maar dat ik lieg en de boel verdraai. Aanval is de beste verdediging immers.
Tsja, dan ben je 40.
Gast, hoe oud ben jij? Je bent 40, zit op een forum dat voornamelijk wordt gebruikt door twintigers en meent te moeten opscheppen over je leven terwijl je probeert iedereen de maat te nemen. Volgens heb je ergens een verkeerde afslag genomen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hihi... hij haalt "persoonlijke aanval" in zijn mond terwijl die mij hier moest qouten omdat ie het daar niet kon winnen.
Hoe oud ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |