Ohja? Waarom mag je geen tijgerbalsem gebruiken dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tijgerbalsem wordt ook afgeraden maar vond mijn vk ook geen probleem tegen mijn zere rug.
Idd jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:20 schreef LeNeHe het volgende:
Nou dan zal het wel loslopen.het is niet dat ik de hele tube erop heb gekwakt
![]()
Ga nu mijn mandje in. Slaap lekker allemaal!
wtf...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:58 schreef flugeltje het volgende:
Zet er maar in dat ik vannacht ga bevallen rocka
Samen met Kuuks en Oeke, als een soort van Kumbaja-trio...
Yup, dat heb ik gewoon besloten vandaag....quote:
Whaaa!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:58 schreef flugeltje het volgende:
Zet er maar in dat ik vannacht ga bevallen rocka
Samen met Kuuks en Oeke, als een soort van Kumbaja-trio...
Dank u!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
NiGeLaToR, staat er in hoor
Nog meer aanpassingen voor in de OP?
Dan gaan we daar gewoon voor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Oeke, als het net zo is als hier kun je Ko geen groter kado geven!
(Ja, 80% 94% van de tijd slaan ze elkaar de kop een beetje in maar de resterende 20% 6% zijn ze supergek van elkaar)
Ik heb zo nu en dan even hetzelfde... Dan ben ik zo extreem happy met mijn meisje en zie dat zij zo lekker het leven leeft, en dan denk ik: sjee, wat doen we haar eigk aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:03 schreef oeke het volgende:
[..]
Oi, ik kreeg vandaag ineens een soort angst. Het is zo leuk nu met ons drietjes, wat als ons hele evenwicht weg is? En als we ons hele vrije leventje wat we nu met Ko hebben opgebouwd verdwijnt?
Koudwatervrees dus.
En Ko is zo gelukkig, zou hij een brusje wel leuk vinden?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 06:13 schreef Asyniur het volgende:
En fluugs?![]()
oeke, heb ik ook wel af en toe hoor. Maar goed, we kunnen nu niet meer terug
Ik meld me maar eventjes heel erg vroeg. Peuter en ik zijn al wakker vanaf 5 uur. Hij heeft hetzelfde als ik en moest bijna spugen van het hoesten.
Nu keutelt hij wat rond terwijl ik voor dood op de bank hang. Strakjes maar even terug naar bed
Maarrrr ik ben 37 weken zwanger!
Nice! Ik wacht nog op de vlijtige liesjes voor in de bakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga vandaag gewoon door met nestelen hoor... Ik ga toch maar gewoon blommen in de tuin knallen. Ik durf dat
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:49 schreef Asyniur het volgende:
Zolena, van harte welkom!
Enfermera
Ik móet nu elke dag minstens 1 boterham met pindakaas. Daarvoor heb ik het jaren niet gegeten
Ik kan ook geen pasta meer zien. Echt al het pasta eten is te veel. Komkommer en sla en yoghurt, juist wel lekker. En net wat soesjes heerlijk...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm ik merk dat ik eigenlijk bijna niks door mijn strot krijg. Ben van tijd tot tijd misselijk, maar niet het gevoel dat ik moet braken.
Maar lekkere dingen (zoals Vienetta ijs) gaan er prima in!
En vloeibaar voedsel ook!
Maar gisteren hadlasagne gemaakt en ik kreeg het niet naar binnen.
Ik ben raar![]()
+1quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:07 schreef Sorbootje het volgende:
Warning!
*Mopper klaag zeur*
Ik ben dat spugen zo KOTSbeu!
Nice! Allesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier ook de hele dag in de tuin gescharreld! Ik heb alleen maar wat geveegd en nu kan ik niet meer lopenmaar meneer heeft voor zo'n ¤ 80,- Viooltjes, bollen en nog wat mooie manden gehaald
en de hele tuin is aan kant en vrolijk enzo
word ik ook vrolijk van!
Nu dus bieren chips
Muppet stond net ineens aan mijn blikje te lurken
de boef.. die wil eigk ook niet meer naar binnen.... echt een buitenkind aan het worden
heerlijk!
Tja...en wat zit ik dan ook eigenlijk te zeuren. Zo erg is het bij mij niet. Sterkte meisquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:20 schreef Kersjes het volgende:
[..]
+1
Het gaat hier weer mis. kan niks meer binnenhouden, heb hoofdpijn en merk aan nog wat andere dingen dat ik weer aan het uitdrogen ben. Ik wil echt niet![]()
Morgen bel ik het ziekenhuis als er geen verbetering optreedt.
Ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben benieuwd.
Je vriendje komt misschien wel met een lekker avondmaal thuis fluug?
Tja, zou wel willen hoor... Maar dan moet Pietertje wel meewerkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:01 schreef Kyara het volgende:
anders kruip je toch gewoon lekker voor Fluugs?
je moet ook batsen fluugs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:32 schreef flugeltje het volgende:
Gatverdamme, zo'n ananashart is niet te vreten
Laat maar zitten...
Ik wacht nog wel vier weken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
boks je meneer op zn hoofd met t ananashart en gôan met die banôanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Dat ananashart is het enige waarmee nu te batsen valt helaas. Meneer ligt al te slapen...
Hij heeft een nacht/ochtendhumeur, dat kan ik dus beter niet doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
boks je meneer op zn hoofd met t ananashart en gôan met die banôan
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft een nacht/ochtendhumeur, dat kan ik dus beter niet doen![]()
Ik stel het wel weer een dagje uit... Zo redden we de 42 weken wel
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:47 schreef flugeltje het volgende:
Ach welnee, niks arme ik... Ik wil alleen dat ie nu komt omdat ik me begin te vervelen![]()
Verder helemaal geen noodzaak toe natuurlijk, als ie er straks is verlang ik weer terug naar deze relatieve rust gok ik
Oeh leukquote:Op zondag 18 maart 2012 09:24 schreef Labelloo het volgende:
Kuuk kom op!![]()
![]()
Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik de baby ineens heel duidelijk. Zelfs mijn vriend kon het een paar keer goed voelen toen hij zijn hand op mijn buik legde!
quote:Op zondag 18 maart 2012 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik herinner me wel van vannacht dat ik fantastisch over de zanger van de Heideroosjes heb gedroomd
Je pikt ook wel de meest charmante foto eruit.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:23 schreef Mangostine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je daar wel een kunstje op ja?
Whehe ik schaam me doodquote:Op zondag 18 maart 2012 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Lol Oognip, ik zou het toch eens proberen, dat schreeuwen..
Dan doen we een babymeetquote:Op zondag 18 maart 2012 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Ja de nieuwsgierigheid is ook wel killing haha. Dus ik heb besloten afleiding te zoeken in festivals. Ik zit een mooi festivalschema'tje te maken waar we heen kunnen als we 'm oud genoeg vinden om een dagje bij opa en oma te blijven
. Gewoon om ook voor ons samen iets te plannen.
Ik las trouwens dat Dropkick Murphys op Mundial staat Fluug. Dus dat wordt prolly wel Tilburg voor ons.
Whahahaha!quote:Op zondag 18 maart 2012 11:00 schreef Oognip het volgende:
Whehe ik schaam me dooddie post was niet voor dit topic bedoelt
Klinkt wel als een plan.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:01 schreef flugeltje het volgende:
Dan doen we een babymeetAls het mooi weer is kan ie prima mee...
Het was echt niet interessant voor hierquote:Op zondag 18 maart 2012 11:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierig naar wat er stond!
quote:Op zondag 18 maart 2012 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik herinner me wel van vannacht dat ik fantastisch over de zanger van de Heideroosjes heb gedroomd
Woaaaaaquote:Op zondag 18 maart 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je pikt ook wel de meest charmante foto eruit.
Maar hier kan ik het wel op ja
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat, ik ben alweer in de tuin aan de gang. Heb het zevenblad de oorlog verklaard!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:49 schreef covie het volgende:
Flugel fijn dat je uitgerust bent dan stel ik voor dat je nu gaat bevallen.
Zulk mooi weer is het niet vandaag.
Aangezien ik na 2 drukke dagen en een lege bankrekening een luie bankhangdag heb ingesteld, is er tijd genoeg om te F5'en![]()
Als een andere llm'er zich geroepen voelt is het ook prima![]()
Haha dat wilde.ik net ook typen *lol*quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Te laat, ik ben alweer in de tuin aan de gang. Heb het zevenblad de oorlog verklaard!![]()
Die verhalen moet je maar niet op letten, doen wij hier in het topic ook veel te graag om een bietje te plagen
@Kuuks, wandelen kan wel de weeen opwekken.... Gewoon wat kortere stukjes uitkiezen en onderweg regelmatig effe stoppen. Je blijft er ook soepeler door, ook al lijkt dat niet zo als je even gezeten hebt en vervolgens niet meer op kunt staan
Hehe das altijd mn (waarschijnlijk vertekende) beeld.van zo'n kraamfeest...zo van kado mag je afgeven en dan weer.wegwezen...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Asyniur het volgende:
Nou wij zijn terug van even een kraamfeestje. Pfff, veel te druk en onpersoonlijk
We hebben een stukje taart op en toen scheet onze peuter zijn luier vol en ik had geen schone bij me![]()
Ik hoefde niet eens te rammelen van de baby
Staat genoteerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Asyniur het volgende:
Oja, en ik was van plan om vanavond te bevallen. Dan weten jullie dat alvast
Schiet dan maar eens op... je hebt nog 5 uur en 1 kwartierquote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Asyniur het volgende:
Go for it...quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Asyniur het volgende:
Makkiequote:Op zondag 18 maart 2012 18:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Schiet dan maar eens op... je hebt nog 5 uur en 1 kwartier
En misschien ook wat spanning? Ik zeg maar watquote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb weer een rare vraag.maar herkent iemand weinig eetlust hebben zo op het eind? Dat ik niet veel doe op een dag telt natuurlijk wel mee, maar s avonds krijg ik met moeite nog wat weg. Ik denk eigenlijk niet dat dat komt verdrukking van m'n maag.
Ja en zeker de eerste dagen is eigenlijk niemand welkom. Ik klink wel heel erg hequote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef flugeltje het volgende:
Dat laatste dus Marrije... Ik ga ook veel liever een middagje met m'n gezinnetje wandelen dan dat ik binnen moet blijven zitten omdat er weer iemand op visite komt... Ik ben erg blij dat we het bij Willem zo aangepakt hebben...
Martijn is 4 weken vrij na de bevalling, dan wil ik gewoon lekker genieten van ons gezin en eigenlijk niet steeds bezig zijn met visite... (en natuurlijk komen er wel mensen, maar dan niet continu)
Kun je je collega's na een maand ofzo, niet een keertje in 1 keer laten langskomen? 1 uurtje? Zo doen ze dat op mijn werk in elk geval.. dan gaan ze na een poosje (soms nog wel laten dan een maandquote:Op zondag 18 maart 2012 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Goeie tips lees is hier. Ook wel eea wat wij ons ook hebben voorgenomen. De eerste week alleen ouders en schoonouders. En de broer van JD dan natuurlijk. Verder proberen we een beetje te plannen. Veel vrienden wonen op minimaal een uur rijafstand dus ja, kweenie. Ik zit vooral met m'n collega's in m'n maag. Ik twijfel nog tussen zelf een keer langsgaan op werk of de mensen toch gefaseerd langs laten komen.
jaquote:Op zondag 18 maart 2012 10:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Liza, was jij dat met die enorme puntbuik?
nog 2uur en 33 minuten... dat moet wel een turbo bevalling worden dan hoor...quote:
Jaa! Had ik gepostquote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef Marrije het volgende:
En ik dacht hier iets gelezen te hebben over lekkere paaslolly's van de Lidl. Dus ik me erop verheugd, maar geen paaslolly's bij mijn Lidl hoorOf heb ik het verkeerd onthouden en was het de Aldi?
Mja, mijn peuter werkt niet echt mee. Die ligt zit nu weer in zijn bed met pcm.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
nog 2uur en 33 minuten... dat moet wel een turbo bevalling worden dan hoor...
m'n schoonzus had dat ook, die kon 2 kleine happen eten en dat was het, ze dronk wel voldoende op een dag, en zo kwam zij haar laatste weken van de zwangerschap door.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb weer een rare vraag.maar herkent iemand weinig eetlust hebben zo op het eind? Dat ik niet veel doe op een dag telt natuurlijk wel mee, maar s avonds krijg ik met moeite nog wat weg. Ik denk eigenlijk niet dat dat komt verdrukking van m'n maag.
* Middelvinger opsteektquote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef _Bar_ het volgende:
hehehehe als ik zeg dat ik aan de chips zit werkt ook niet mee zeker Flugel
Weinig honger. Maar we hadden gister ook niet veel in huis waar ik echt zin in had. Helpt misschien ook niet mee.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef Troeta het volgende:
Maar echt weinig eetlust of zit je snel vol Kuukske? Ik zat snel vol namelijk.
lekker toch als het zo snel gaat voor je gevoel?quote:Op maandag 19 maart 2012 07:27 schreef maffemuts het volgende:
Gisteravond realiseerde ik me dat ik alweer op de helft benen vroeg me gelijktijdig af... waar blijft de tijd
nog 16 weekjes werken en dan gewoon verlof whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
/einde egopost.
Ja en nee... voor m'n gevoel nog zooooooooooooooooooooveel te doen enzoquote:Op maandag 19 maart 2012 07:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
lekker toch als het zo snel gaat voor je gevoel?
Ik zat gisteren op nog 100 dagenwelke app heb jij? bizar hoor! komt het toch echt wel een beetje dichtbij nu.. Gisteren nog met iemand gepraat die met 7 maanden bevallen was en nu een zoontje van bijna 3 heeft. Dat is al over een maandquote:Op maandag 19 maart 2012 07:49 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een leuke mijlpaal gemist, ik zag op m'n app dat ik vandaag nog maar 96 dagen te gaan heb. Onder de 100, bizar!
Ik heb 'my pregnancy' van Babycentre, iets Amerikaans (was gratis, lol). Ik gebruik het vooral voor de ontwikkeling, overige info is duidelijk Amerikaans en zo anders dan hier (bijv. dat ze afraden om nog te fietsen vanaf het 2e trimester, of een verhaaltje over het zo ongeveer niet-bestaande zwangerschapsverlof). Soms ook wel vermakelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 08:18 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op nog 100 dagenwelke app heb jij? bizar hoor! komt het toch echt wel een beetje dichtbij nu.. Gisteren nog met iemand gepraat die met 7 maanden bevallen was en nu een zoontje van bijna 3 heeft. Dat is al over een maandOnze kleine blijft lekker zitten tot 9 maanden hoor
![]()
Heel veel sterkte Phaidra, tranen mogen nu hoor!
Ja, bleh, en momenteel is het zelfs zo erg dat ik enorme hormonale driftbuien heb en alleen maar wil huilen. De tranen zitten echt achter mijn ogen.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:32 schreef flugeltje het volgende:
Kuuuuuuks, verveeheeeel jij jezelf ook zo?
Oeke, jij zit in dezelfde periode, maar jij bent pas net vrij en hebt volgens mij nog genoeg te doen
Ik ben net weer wakkerquote:Op maandag 19 maart 2012 08:32 schreef flugeltje het volgende:
Kuuuuuuks, verveeheeeel jij jezelf ook zo?
Oeke, jij zit in dezelfde periode, maar jij bent pas net vrij en hebt volgens mij nog genoeg te doen
Zelfs zo hormonaal dat ik nu denk: Maar ik ben ook een LLM, misschien niet zo'n leuke als die andere 3 maar ik ben er oohook nog!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:32 schreef _Bunny_ het volgende:
En nog steeds geen beebs :-( kuuks, asy, fluug, doe s opschieten...
Gij bent veul leukerder dan wij zijn...quote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef oeke het volgende:
[..]
Zelfs zo hormonaal dat ik nu denk: Maar ik ben ook een LLM, misschien niet zo'n leuke als die andere 3 maar ik ben er oohook nog!
Maar goed, goede echo gewenst, Bunny!
Ge ben haske leuk gijquote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef oeke het volgende:
[..]
Zelfs zo hormonaal dat ik nu denk: Maar ik ben ook een LLM, misschien niet zo'n leuke als die andere 3 maar ik ben er oohook nog!
Maar goed, goede echo gewenst, Bunny!
+1 Maar bij mij is het ook veel eigen schuld met m'n genestel het hele weekend... Wie gaat er dan ook hoogzwanger onkruid uit de tuin lopen trekken?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ge ben haske leuk gij. Geef toe aan je emoties. Die komen niet voor niets naar boven. Plus, dan ben je ze kwijt en zitten ze geen bevalling meer in de weg.
.
En ik ben ook niet elke dag even leuk hoor. Voel me soms zo'n onzekere muts en de laatste paar dagen doet alles zeer, en daar durf ik niet over te mopperen. Nja, behalve tegen manlief dan.
De laatste weken zijn gewoon loeizwaar. Ik zat eergisteren nog naast een zwangere 37 weken vriendin en elke beweging van baby deed gewoon zeer nu.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ge ben haske leuk gij. Geef toe aan je emoties. Die komen niet voor niets naar boven. Plus, dan ben je ze kwijt en zitten ze geen bevalling meer in de weg.
.
En ik ben ook niet elke dag even leuk hoor. Voel me soms zo'n onzekere muts en de laatste paar dagen doet alles zeer, en daar durf ik niet over te mopperen. Nja, behalve tegen manlief dan.
Slaap? wa's da? Ik heb welgeteld 1 keer overdag geslapen in de 1e week....quote:Op maandag 19 maart 2012 09:35 schreef Gerberaatje het volgende:
en je eigk net even zelf zou kunnen slapen in het uurtje dat dat bezoek komt... ik was dan altijd 2 of 3 dagen extra gesloopt..
Mja, maar je moet toch wat doen? Ik word nu al gek van een slapende zitkont en dan zit ik net een klein kwartierquote:Op maandag 19 maart 2012 09:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
+1 Maar bij mij is het ook veel eigen schuld met m'n genestel het hele weekend... Wie gaat er dan ook hoogzwanger onkruid uit de tuin lopen trekken?
Ja, ik begrijp de term 'de laatste loodjes' ineens ontzettend goed en vanuit een compleet ander perspectief ook nog natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De laatste weken zijn gewoon loeizwaar. Ik zat eergisteren nog naast een zwangere 37 weken vriendin en elke beweging van baby deed gewoon zeer nu.
Lekker even uitlaatkleppen hier hoorZie het maar als eerlijk zijn over wat de rest kan verwachten
![]()
quote:Net het zhuis gebeld, donderdag kan ik terecht (dan zou ik 7 weken zijn, volgens de mevrouw aan de telefoon heeft het voor die tijd weinig zin).
De mevrouw dacht dat het ook een late innestelingsbloeding kan zijn. En misschien heb ik me de pijn en krampen ingebeeld toen ik het bloed zag (omdat ik dat onbewust verwachtte, gezien mijn eerdere miskraam). Ze zei ook dat zelfs een echo geen absolute zekerheid zal geven (vandaar even wachten tot donderdag, dan is de kans dat er wel al iets te zien valt groter). Maar zelfs als er niks te zien is, geeft dat geen uitsluitsel.
Ze was overgens wel lief. Realistisch en nuchter, maar wel liefZe snapte ook heel goed dat ik toch graag die echo wil.
Mgoed. Ik durf er nog altijd niet op te hopen. Eerst eens donderdag afwachten.
+1!!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Oh spannend Coco. Ik ga voor je duimen.
Vandaar die uitgeputte fotoquote:Op maandag 19 maart 2012 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!
Ik was lichtelijk in paniek afgelopen weekend. Na een nachtelijke stoeipartij met manlief (ja sorry) had ik behoorlijk bloedverlies. En hoewel ik zeker wist dat het van een wondje moest zijn (het is daar binnen immer allemaal extra doorbloed) trok ik de combinatie bloed en zwanger zijn erg slecht. Gelukkig stopte het snel weer, maar mán wat kan ik daar slecht tegen!
Gelukkig volgende week weer een echo..
Ja, wij hadden er geen tijden en belverzoek op staan en iedereen heeft van tevoren gebeld. Dat mijn vent dan geen nee kon zeggen is een ander verhaalquote:Op maandag 19 maart 2012 09:59 schreef covie het volgende:
Ik maak me vooral zorgen om dat de vrienden het kaartje niet goed lezen dat we rusten tussen die en die tijd. En dan ze dan juist dan elke keer voor de deur staan voor een bak koffie.
Volgens mij is tussen 12.00 en 14.00 rusten en na 19.30/20.00 geen bezoek meer toch vrij normaal?
Volgens mij ook.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:59 schreef covie het volgende:
Ik maak me vooral zorgen om dat de vrienden het kaartje niet goed lezen dat we rusten tussen die en die tijd. En dan ze dan juist dan elke keer voor de deur staan voor een bak koffie.
Volgens mij is tussen 12.00 en 14.00 rusten en na 19.30/20.00 geen bezoek meer toch vrij normaal?
Jep.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:59 schreef covie het volgende:
Oh fijnquote:Op maandag 19 maart 2012 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, wij hadden er geen tijden en belverzoek op staan en iedereen heeft van tevoren gebeld. Dat mijn vent dan geen nee kon zeggen is een ander verhaal
Ehh.. ik volg het nietquote:Op maandag 19 maart 2012 10:01 schreef -Spring het volgende:
Vandaag op de voorpagina de PZC (zit mobiel, kan het artikel online niet vinden):
Landbouwgif schaadt brein
Het zenuwgif imadacloprid, dat veel in de land- en tuinbouw wordt gebruikt, tast de ontwikkeling van de hersenen van het ongeboren kind aan. De intelligentie kan daaronder lijden. Wetenschappers leiden dat af uit recent Japans onderzoek. Het gevaar voor hou menselijk zenuwstelsel wordt volgens het sterk onderschat. De norm voor het maximale gebruik moet een factor duizend scherper worden gesteld.
Ja, euh, da's gewoon voortschrijdend inzicht. Vroeger ging je ook gewoon dood aan roken, alleen wisten ze dat toen nog niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Oh fijn. Hoe lang blijven mensen eigenlijk meestal plakken? Nja, ik zie ook wel. Als het allemaal leuk en gezellig is en ik ben niet doodop dan mag iemand best even blijven plakken. Maar zodra het me niet meer zint ga ik wel mensen buiten zetten als JD het niet doet.
.
[..]
Ehh.. ik volg het niet. Bovendien is tegenwoordig alles slecht voor je schijnbaar. En voor je baby. Dus nu mag je ook geen gewassen fruit en groente meer?
![]()
Vlug zo een plakkerd ding er over heen!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:14 schreef Kuukske het volgende:
NOES. Een koortslip op komst. HALLO TIMING.. Verdorie dat heb ik weer. Kan wel janken.
Nou that's it. Jongetje moet nog een ruime week blijven zitten.
heb hier ook goede ervaringen over gelezen:quote:Op maandag 19 maart 2012 10:14 schreef Kuukske het volgende:
NOES. Een koortslip op komst. HALLO TIMING.. Verdorie dat heb ik weer. Kan wel janken.
Shit, ik was al blij dat die van Tijn inmiddels ingedroogd is... Dat is kut meis...quote:Op maandag 19 maart 2012 10:14 schreef Kuukske het volgende:
Check. De vorige keer hielpen die als een malle trouwens. Ik hoop dat het nu weer zo snel helpt.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vlug zo een plakkerd ding er over heen!
Dit dus, maar dan met mijn Huubke!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:07 schreef flugeltje het volgende:
Pietje ligt trouwens wel echt heel erg zwaar op m'n bekkenbodem hoor. Heb af en toe echt het idee dat ie er elk moment uit kan vallen... (was 't maar waar)
Halleluja, compleet gemist die foto. Tof!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:13 schreef Regenboogjes het volgende:
Vandaag dan mijn NOD en natuurlijk nog een keer getest. 't ziet er goed uit!
[ afbeelding ]
De achterste is van afgelopen woensdag en degene die het meest vooraan ligt is van vandaag.![]()
![]()
![]()
Je kunt het altijd even melden natuurlijk. Voor nu is het niet heel erg, maar als je bevallen bent weer wel. Is wel goed als ze er rekening mee kunnen houden...quote:Op maandag 19 maart 2012 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Is het zinvol om het even te melden bij de vk? Die koortslip?
Ik lees kei enge verhalen over geboortekanalen en infecties. (Google moet geblokkeerd worden voor zwangere vrouwen).
Zet het vooral wél op het kaartje als je het zo wilt, dan weten mensen het tevoren... Je hebt er altijd types bij die blijven 'plakken'quote:Op maandag 19 maart 2012 10:43 schreef covie het volgende:
Zo regenboogjes gefeliciteerd![]()
Leuk zo'n hele rij achter elkaar
![]()
@bijtje, denk niet dat we op het kaartje zetten na half 8 geen bezoek, maar wil het wel proberen zoveel mogelijk aan te houden.
Als het goed is slaapt de kleine dan toch, dus ze zullen er niks aan hebben ook.
Heb je niet nog een leuk projectje ofzo? Iets naaien of maken voor de Pieter?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga in principe ook uit van 42 weken Oeke, maar ik verveel mezelf echt heel erg en alles is klaar... Bij Willem was ik er ook helemaal nog niet klaar voor en nu juist weer wel... Ach ja, hooguit 3,5 week nog zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |