Tja, zou wel willen hoor... Maar dan moet Pietertje wel meewerkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:01 schreef Kyara het volgende:
anders kruip je toch gewoon lekker voor Fluugs?
je moet ook batsen fluugs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:32 schreef flugeltje het volgende:
Gatverdamme, zo'n ananashart is niet te vreten
Laat maar zitten...
Ik wacht nog wel vier weken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
boks je meneer op zn hoofd met t ananashart en gôan met die banôanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Dat ananashart is het enige waarmee nu te batsen valt helaas. Meneer ligt al te slapen...
Hij heeft een nacht/ochtendhumeur, dat kan ik dus beter niet doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
boks je meneer op zn hoofd met t ananashart en gôan met die banôan
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft een nacht/ochtendhumeur, dat kan ik dus beter niet doen![]()
Ik stel het wel weer een dagje uit... Zo redden we de 42 weken wel
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:47 schreef flugeltje het volgende:
Ach welnee, niks arme ik... Ik wil alleen dat ie nu komt omdat ik me begin te vervelen![]()
Verder helemaal geen noodzaak toe natuurlijk, als ie er straks is verlang ik weer terug naar deze relatieve rust gok ik
Oeh leukquote:Op zondag 18 maart 2012 09:24 schreef Labelloo het volgende:
Kuuk kom op!![]()
![]()
Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik de baby ineens heel duidelijk. Zelfs mijn vriend kon het een paar keer goed voelen toen hij zijn hand op mijn buik legde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |