Ik kan ook geen pasta meer zien. Echt al het pasta eten is te veel. Komkommer en sla en yoghurt, juist wel lekker. En net wat soesjes heerlijk...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm ik merk dat ik eigenlijk bijna niks door mijn strot krijg. Ben van tijd tot tijd misselijk, maar niet het gevoel dat ik moet braken.
Maar lekkere dingen (zoals Vienetta ijs) gaan er prima in!
En vloeibaar voedsel ook!
Maar gisteren hadlasagne gemaakt en ik kreeg het niet naar binnen.
Ik ben raar![]()
+1quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:07 schreef Sorbootje het volgende:
Warning!
*Mopper klaag zeur*
Ik ben dat spugen zo KOTSbeu!
Nice! Allesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier ook de hele dag in de tuin gescharreld! Ik heb alleen maar wat geveegd en nu kan ik niet meer lopenmaar meneer heeft voor zo'n ¤ 80,- Viooltjes, bollen en nog wat mooie manden gehaald
en de hele tuin is aan kant en vrolijk enzo
word ik ook vrolijk van!
Nu dus bieren chips
Muppet stond net ineens aan mijn blikje te lurken
de boef.. die wil eigk ook niet meer naar binnen.... echt een buitenkind aan het worden
heerlijk!
Tja...en wat zit ik dan ook eigenlijk te zeuren. Zo erg is het bij mij niet. Sterkte meisquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:20 schreef Kersjes het volgende:
[..]
+1
Het gaat hier weer mis. kan niks meer binnenhouden, heb hoofdpijn en merk aan nog wat andere dingen dat ik weer aan het uitdrogen ben. Ik wil echt niet![]()
Morgen bel ik het ziekenhuis als er geen verbetering optreedt.
Ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben benieuwd.
Je vriendje komt misschien wel met een lekker avondmaal thuis fluug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |