Ohja? Waarom mag je geen tijgerbalsem gebruiken dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tijgerbalsem wordt ook afgeraden maar vond mijn vk ook geen probleem tegen mijn zere rug.
Idd jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:20 schreef LeNeHe het volgende:
Nou dan zal het wel loslopen.het is niet dat ik de hele tube erop heb gekwakt
![]()
Ga nu mijn mandje in. Slaap lekker allemaal!
wtf...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:58 schreef flugeltje het volgende:
Zet er maar in dat ik vannacht ga bevallen rocka
Samen met Kuuks en Oeke, als een soort van Kumbaja-trio...
Yup, dat heb ik gewoon besloten vandaag....quote:
Whaaa!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:58 schreef flugeltje het volgende:
Zet er maar in dat ik vannacht ga bevallen rocka
Samen met Kuuks en Oeke, als een soort van Kumbaja-trio...
Dank u!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
NiGeLaToR, staat er in hoor
Nog meer aanpassingen voor in de OP?
Dan gaan we daar gewoon voor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Oeke, als het net zo is als hier kun je Ko geen groter kado geven!
(Ja, 80% 94% van de tijd slaan ze elkaar de kop een beetje in maar de resterende 20% 6% zijn ze supergek van elkaar)
Ik heb zo nu en dan even hetzelfde... Dan ben ik zo extreem happy met mijn meisje en zie dat zij zo lekker het leven leeft, en dan denk ik: sjee, wat doen we haar eigk aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:03 schreef oeke het volgende:
[..]
Oi, ik kreeg vandaag ineens een soort angst. Het is zo leuk nu met ons drietjes, wat als ons hele evenwicht weg is? En als we ons hele vrije leventje wat we nu met Ko hebben opgebouwd verdwijnt?
Koudwatervrees dus.
En Ko is zo gelukkig, zou hij een brusje wel leuk vinden?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 06:13 schreef Asyniur het volgende:
En fluugs?![]()
oeke, heb ik ook wel af en toe hoor. Maar goed, we kunnen nu niet meer terug
Ik meld me maar eventjes heel erg vroeg. Peuter en ik zijn al wakker vanaf 5 uur. Hij heeft hetzelfde als ik en moest bijna spugen van het hoesten.
Nu keutelt hij wat rond terwijl ik voor dood op de bank hang. Strakjes maar even terug naar bed
Maarrrr ik ben 37 weken zwanger!
Nice! Ik wacht nog op de vlijtige liesjes voor in de bakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga vandaag gewoon door met nestelen hoor... Ik ga toch maar gewoon blommen in de tuin knallen. Ik durf dat
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:49 schreef Asyniur het volgende:
Zolena, van harte welkom!
Enfermera
Ik móet nu elke dag minstens 1 boterham met pindakaas. Daarvoor heb ik het jaren niet gegeten
Ik kan ook geen pasta meer zien. Echt al het pasta eten is te veel. Komkommer en sla en yoghurt, juist wel lekker. En net wat soesjes heerlijk...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm ik merk dat ik eigenlijk bijna niks door mijn strot krijg. Ben van tijd tot tijd misselijk, maar niet het gevoel dat ik moet braken.
Maar lekkere dingen (zoals Vienetta ijs) gaan er prima in!
En vloeibaar voedsel ook!
Maar gisteren hadlasagne gemaakt en ik kreeg het niet naar binnen.
Ik ben raar![]()
+1quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:07 schreef Sorbootje het volgende:
Warning!
*Mopper klaag zeur*
Ik ben dat spugen zo KOTSbeu!
Nice! Allesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier ook de hele dag in de tuin gescharreld! Ik heb alleen maar wat geveegd en nu kan ik niet meer lopenmaar meneer heeft voor zo'n ¤ 80,- Viooltjes, bollen en nog wat mooie manden gehaald
en de hele tuin is aan kant en vrolijk enzo
word ik ook vrolijk van!
Nu dus bieren chips
Muppet stond net ineens aan mijn blikje te lurken
de boef.. die wil eigk ook niet meer naar binnen.... echt een buitenkind aan het worden
heerlijk!
Tja...en wat zit ik dan ook eigenlijk te zeuren. Zo erg is het bij mij niet. Sterkte meisquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:20 schreef Kersjes het volgende:
[..]
+1
Het gaat hier weer mis. kan niks meer binnenhouden, heb hoofdpijn en merk aan nog wat andere dingen dat ik weer aan het uitdrogen ben. Ik wil echt niet![]()
Morgen bel ik het ziekenhuis als er geen verbetering optreedt.
Ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben benieuwd.
Je vriendje komt misschien wel met een lekker avondmaal thuis fluug?
Tja, zou wel willen hoor... Maar dan moet Pietertje wel meewerkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:01 schreef Kyara het volgende:
anders kruip je toch gewoon lekker voor Fluugs?
je moet ook batsen fluugs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:32 schreef flugeltje het volgende:
Gatverdamme, zo'n ananashart is niet te vreten
Laat maar zitten...
Ik wacht nog wel vier weken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
boks je meneer op zn hoofd met t ananashart en gôan met die banôanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Dat ananashart is het enige waarmee nu te batsen valt helaas. Meneer ligt al te slapen...
Hij heeft een nacht/ochtendhumeur, dat kan ik dus beter niet doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
boks je meneer op zn hoofd met t ananashart en gôan met die banôan
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft een nacht/ochtendhumeur, dat kan ik dus beter niet doen![]()
Ik stel het wel weer een dagje uit... Zo redden we de 42 weken wel
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:47 schreef flugeltje het volgende:
Ach welnee, niks arme ik... Ik wil alleen dat ie nu komt omdat ik me begin te vervelen![]()
Verder helemaal geen noodzaak toe natuurlijk, als ie er straks is verlang ik weer terug naar deze relatieve rust gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |