Morn allen!!

quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 23:03 schreef oeke het volgende:[..]
Oi, ik kreeg vandaag ineens een soort angst. Het is zo leuk nu met ons drietjes, wat als ons hele evenwicht weg is? En als we ons hele vrije leventje wat we nu met Ko hebben opgebouwd verdwijnt?
Koudwatervrees dus.
En Ko is zo gelukkig, zou hij een brusje wel leuk vinden?

Ik heb zo nu en dan even hetzelfde... Dan ben ik zo extreem happy met mijn meisje en zie dat zij zo lekker het leven leeft, en dan denk ik: sjee, wat doen we haar eigk aan?
Aan de andere kant gingen we voor nog een kindje omdat zíj zo leuk is, dus het komt vast goed. We krijgen ongetwijfeld nóg zo'n leukerd, en zij gaat het super vinden

Maar het is gewoon even zo'n gevoel wat je af en toe bekruipt..

ik weet zeker dat Ko het geweldig gaat vinden! Wennen zal ie vast moeten, maar dat moeten jullie ook

Fluug!! Ik vind het te stil aan jouw kant nu

niks niet uitslapen BATSEN zul je!! Hoppa! Werk dat kind er maar uit

Hier zijn de slapeloze nachten (door de pijn

) ook begonnen.. ik heb het half 4 zien worden, toen begon dametje te huilen en te huilen.. Dus lekker tussen ons in gelegd, maar dat is niet meer lekker, want ik lig niet meer lekker in mijn favo houdingen.. Dus de co-sleeper die we sowieso gaan aanschaffen voor beeb2 die gaan we nu maar vast halen en neerzetten. Die enkele keer dat ze 's nachts niet rustig te krijgen is, kan ze dan lekker in eigen bed bij ons. Denk dat we dan allemaal iets meer nachtrust krijgen