Tja, zou wel willen hoor... Maar dan moet Pietertje wel meewerkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:01 schreef Kyara het volgende:
anders kruip je toch gewoon lekker voor Fluugs?
je moet ook batsen fluugs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:32 schreef flugeltje het volgende:
Gatverdamme, zo'n ananashart is niet te vreten
Laat maar zitten...
Ik wacht nog wel vier weken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
boks je meneer op zn hoofd met t ananashart en gôan met die banôanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Dat ananashart is het enige waarmee nu te batsen valt helaas. Meneer ligt al te slapen...
Hij heeft een nacht/ochtendhumeur, dat kan ik dus beter niet doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
boks je meneer op zn hoofd met t ananashart en gôan met die banôan
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft een nacht/ochtendhumeur, dat kan ik dus beter niet doen![]()
Ik stel het wel weer een dagje uit... Zo redden we de 42 weken wel
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:47 schreef flugeltje het volgende:
Ach welnee, niks arme ik... Ik wil alleen dat ie nu komt omdat ik me begin te vervelen![]()
Verder helemaal geen noodzaak toe natuurlijk, als ie er straks is verlang ik weer terug naar deze relatieve rust gok ik
Oeh leukquote:Op zondag 18 maart 2012 09:24 schreef Labelloo het volgende:
Kuuk kom op!![]()
![]()
Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik de baby ineens heel duidelijk. Zelfs mijn vriend kon het een paar keer goed voelen toen hij zijn hand op mijn buik legde!
quote:Op zondag 18 maart 2012 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik herinner me wel van vannacht dat ik fantastisch over de zanger van de Heideroosjes heb gedroomd
Je pikt ook wel de meest charmante foto eruit.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:23 schreef Mangostine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je daar wel een kunstje op ja?
Whehe ik schaam me doodquote:Op zondag 18 maart 2012 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Lol Oognip, ik zou het toch eens proberen, dat schreeuwen..
Dan doen we een babymeetquote:Op zondag 18 maart 2012 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Ja de nieuwsgierigheid is ook wel killing haha. Dus ik heb besloten afleiding te zoeken in festivals. Ik zit een mooi festivalschema'tje te maken waar we heen kunnen als we 'm oud genoeg vinden om een dagje bij opa en oma te blijven
. Gewoon om ook voor ons samen iets te plannen.
Ik las trouwens dat Dropkick Murphys op Mundial staat Fluug. Dus dat wordt prolly wel Tilburg voor ons.
Whahahaha!quote:Op zondag 18 maart 2012 11:00 schreef Oognip het volgende:
Whehe ik schaam me dooddie post was niet voor dit topic bedoelt
Klinkt wel als een plan.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:01 schreef flugeltje het volgende:
Dan doen we een babymeetAls het mooi weer is kan ie prima mee...
Het was echt niet interessant voor hierquote:Op zondag 18 maart 2012 11:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierig naar wat er stond!
quote:Op zondag 18 maart 2012 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik herinner me wel van vannacht dat ik fantastisch over de zanger van de Heideroosjes heb gedroomd
Woaaaaaquote:Op zondag 18 maart 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je pikt ook wel de meest charmante foto eruit.
Maar hier kan ik het wel op ja
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat, ik ben alweer in de tuin aan de gang. Heb het zevenblad de oorlog verklaard!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:49 schreef covie het volgende:
Flugel fijn dat je uitgerust bent dan stel ik voor dat je nu gaat bevallen.
Zulk mooi weer is het niet vandaag.
Aangezien ik na 2 drukke dagen en een lege bankrekening een luie bankhangdag heb ingesteld, is er tijd genoeg om te F5'en![]()
Als een andere llm'er zich geroepen voelt is het ook prima![]()
Haha dat wilde.ik net ook typen *lol*quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Te laat, ik ben alweer in de tuin aan de gang. Heb het zevenblad de oorlog verklaard!![]()
Die verhalen moet je maar niet op letten, doen wij hier in het topic ook veel te graag om een bietje te plagen
@Kuuks, wandelen kan wel de weeen opwekken.... Gewoon wat kortere stukjes uitkiezen en onderweg regelmatig effe stoppen. Je blijft er ook soepeler door, ook al lijkt dat niet zo als je even gezeten hebt en vervolgens niet meer op kunt staan
Hehe das altijd mn (waarschijnlijk vertekende) beeld.van zo'n kraamfeest...zo van kado mag je afgeven en dan weer.wegwezen...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Asyniur het volgende:
Nou wij zijn terug van even een kraamfeestje. Pfff, veel te druk en onpersoonlijk
We hebben een stukje taart op en toen scheet onze peuter zijn luier vol en ik had geen schone bij me![]()
Ik hoefde niet eens te rammelen van de baby
Staat genoteerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Asyniur het volgende:
Oja, en ik was van plan om vanavond te bevallen. Dan weten jullie dat alvast
Schiet dan maar eens op... je hebt nog 5 uur en 1 kwartierquote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Asyniur het volgende:
Go for it...quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Asyniur het volgende:
Makkiequote:Op zondag 18 maart 2012 18:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Schiet dan maar eens op... je hebt nog 5 uur en 1 kwartier
En misschien ook wat spanning? Ik zeg maar watquote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb weer een rare vraag.maar herkent iemand weinig eetlust hebben zo op het eind? Dat ik niet veel doe op een dag telt natuurlijk wel mee, maar s avonds krijg ik met moeite nog wat weg. Ik denk eigenlijk niet dat dat komt verdrukking van m'n maag.
Ja en zeker de eerste dagen is eigenlijk niemand welkom. Ik klink wel heel erg hequote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef flugeltje het volgende:
Dat laatste dus Marrije... Ik ga ook veel liever een middagje met m'n gezinnetje wandelen dan dat ik binnen moet blijven zitten omdat er weer iemand op visite komt... Ik ben erg blij dat we het bij Willem zo aangepakt hebben...
Martijn is 4 weken vrij na de bevalling, dan wil ik gewoon lekker genieten van ons gezin en eigenlijk niet steeds bezig zijn met visite... (en natuurlijk komen er wel mensen, maar dan niet continu)
Kun je je collega's na een maand ofzo, niet een keertje in 1 keer laten langskomen? 1 uurtje? Zo doen ze dat op mijn werk in elk geval.. dan gaan ze na een poosje (soms nog wel laten dan een maandquote:Op zondag 18 maart 2012 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Goeie tips lees is hier. Ook wel eea wat wij ons ook hebben voorgenomen. De eerste week alleen ouders en schoonouders. En de broer van JD dan natuurlijk. Verder proberen we een beetje te plannen. Veel vrienden wonen op minimaal een uur rijafstand dus ja, kweenie. Ik zit vooral met m'n collega's in m'n maag. Ik twijfel nog tussen zelf een keer langsgaan op werk of de mensen toch gefaseerd langs laten komen.
jaquote:Op zondag 18 maart 2012 10:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Liza, was jij dat met die enorme puntbuik?
nog 2uur en 33 minuten... dat moet wel een turbo bevalling worden dan hoor...quote:
Jaa! Had ik gepostquote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef Marrije het volgende:
En ik dacht hier iets gelezen te hebben over lekkere paaslolly's van de Lidl. Dus ik me erop verheugd, maar geen paaslolly's bij mijn Lidl hoorOf heb ik het verkeerd onthouden en was het de Aldi?
Mja, mijn peuter werkt niet echt mee. Die ligt zit nu weer in zijn bed met pcm.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
nog 2uur en 33 minuten... dat moet wel een turbo bevalling worden dan hoor...
m'n schoonzus had dat ook, die kon 2 kleine happen eten en dat was het, ze dronk wel voldoende op een dag, en zo kwam zij haar laatste weken van de zwangerschap door.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb weer een rare vraag.maar herkent iemand weinig eetlust hebben zo op het eind? Dat ik niet veel doe op een dag telt natuurlijk wel mee, maar s avonds krijg ik met moeite nog wat weg. Ik denk eigenlijk niet dat dat komt verdrukking van m'n maag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |