quote:Op zondag 18 maart 2012 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik herinner me wel van vannacht dat ik fantastisch over de zanger van de Heideroosjes heb gedroomd
Je pikt ook wel de meest charmante foto eruit.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:23 schreef Mangostine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je daar wel een kunstje op ja?
Whehe ik schaam me doodquote:Op zondag 18 maart 2012 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Lol Oognip, ik zou het toch eens proberen, dat schreeuwen..
Dan doen we een babymeetquote:Op zondag 18 maart 2012 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Ja de nieuwsgierigheid is ook wel killing haha. Dus ik heb besloten afleiding te zoeken in festivals. Ik zit een mooi festivalschema'tje te maken waar we heen kunnen als we 'm oud genoeg vinden om een dagje bij opa en oma te blijven
. Gewoon om ook voor ons samen iets te plannen.
Ik las trouwens dat Dropkick Murphys op Mundial staat Fluug. Dus dat wordt prolly wel Tilburg voor ons.
Whahahaha!quote:Op zondag 18 maart 2012 11:00 schreef Oognip het volgende:
Whehe ik schaam me dooddie post was niet voor dit topic bedoelt
Klinkt wel als een plan.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:01 schreef flugeltje het volgende:
Dan doen we een babymeetAls het mooi weer is kan ie prima mee...
Het was echt niet interessant voor hierquote:Op zondag 18 maart 2012 11:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierig naar wat er stond!
quote:Op zondag 18 maart 2012 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik herinner me wel van vannacht dat ik fantastisch over de zanger van de Heideroosjes heb gedroomd
Woaaaaaquote:Op zondag 18 maart 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je pikt ook wel de meest charmante foto eruit.
Maar hier kan ik het wel op ja
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |