In zijn geval blijkbaar wel. Gisteren gaf hij nog te kennen een pauper buurman te hebben. Dan woon je dus in een achterstandsbuurt.quote:
Dit. Ik kan me nog zo'n hilarisch topic van TS herinneren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
TVP voor wanneer blijkt dat de iPad 3 alle voorgaande records verbreekt.
Hillarisch? er het is nogsteeds een feit dat het tegenvalt/vielquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit. Ik kan me nog zo'n hilarisch topic van TS herinneren.
Begin van het verval? iPhone verliest flink aandeel in Europa.
Paar weken later:
Marktaandeel iPhone verdubbeld in 6 weken
Ik wacht liever op geschatte verkoopcijfers van analisten of cijfers van Apple zelf i.p.v. een paar fototjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:05 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hillarisch? er het is nogsteeds een feit dat het tegenvalt/viel
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Hoezo moet je niet om de specs voor Apple kiezen? Alle iPhones en iPads waren ten tijde van de release qua specs beter dan de concurrentie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:24 schreef Eenskijken het volgende:
iPad 3 is wel een van de eerste met zo'n nieuwe processor en zo'n hoge resolutie, toegegeven. Maar toch is het weinig vernieuwend. En voor de specs moet je nooit apple kiezen, want er zijn (of zullen binnenkort) in de toekomst betere alternatieven zijn wat dat betreft. Het is meer die apple feel en die UI waar mensen het om doen denk ik, en daar ben ik persoonlijk geen fan van.
iphone niet hoor. en ipad alleen omdat het toen een 'hype' begon. Daarna kwamen ook snel de betere specs van andere fabrikanten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo moet je niet om de specs voor Apple kiezen? Alle iPhones en iPads waren ten tijde van de release qua specs beter dan de concurrentie.
Noem ze dan eens. Het klopt namelijk niet, dus het lijkt me knap als je dat voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
iphone niet hoor. en ipad alleen omdat het toen een 'hype' begon. Daarna kwamen ook snel de betere specs van andere fabrikanten.
Dat ding van Asus is volgens mij veel beter.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Noem ze dan eens. Het klopt namelijk niet, dus het lijkt me knap als je dat voor elkaar krijgt.
Volgensmij is die alleen een stuk duurder.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ding van Asus is volgens mij veel beter.²
De iPhone 4 had betere specs. Beter scherm, betere CPU, meer RAM, betere camera.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:22 schreef Xetran het volgende:
Mijn HTC Desire was eerder uit dan de iPhone 4 en zo ver ik weet qua specs nog beter ook. In ieder geval scheelde het mij de helft van de prijs.
Het scherm heeft een veel lagere resolutie en de grafische chip is veel minder, dus nee, qua specs streeft de iPad dit apparaat makkelijk voorbij. Daar bovenop komt dat er ontzettend veel problemen zijn met wifi en GPS-ontvangst.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ding van Asus is volgens mij veel beter.²
HTC Desire heeft een 1ghz processor en de 4 een 800mhz, HTCD heeft een super-amoled wat (voor zover m'n kennis reikt ook beter is). Verder is het werkgeheugen gelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
De iPhone 4 had betere specs. Beter scherm, betere CPU, meer RAM, betere camera.
Leuk, maar de iPhone4 loopt 1000x soepeler dan de Desire. En ja, ik heb al jaren een Desire.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:28 schreef Xetran het volgende:
[..]
HTC Desire heeft een 1ghz processor en de 4 een 800mhz, HTCD heeft een super-amoled wat (voor zover m'n kennis reikt ook beter is). Verder is het werkgeheugen gelijk.
Dus ja, als je de meerwaarde van een retina lcd scherm de dubbele abbonementsprijs waard vind, be my guest.
We hebben het nu even niet over de prijs (waarvan jouw bewering trouwens ook incorrect is), maar over de specs. Qua specs was de iPhone 4 gewoon top-of-the-bill. Dat deze op 800 MHz geklokt is wil niet zeggen dat hij dan meteen langzamer is dan de HTC Desire. Tevens had de HTC Desire een normaal AMOLED-scherm en geen super-AMOLED, daardoor is de HTC Desire een stuk minder scherp. De iPhone 4 is zodoende zowel qua scherpte als kleurechtheid als kijkhoek beter dan de HTC Desire.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:28 schreef Xetran het volgende:
[..]
HTC Desire heeft een 1ghz processor en de 4 een 800mhz, HTCD heeft een super-amoled wat (voor zover m'n kennis reikt ook beter is). Verder is het werkgeheugen gelijk.
Dus ja, als je de meerwaarde van een retina lcd scherm de dubbele abbonementsprijs waard vind, be my guest.
Ik heb mijn telefoon nog niet proberen te buigen. Maar we hadden het hier over specs dacht ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leuk, maar de iPhone4 loopt 1000x soepeler dan de Desire. En ja, ik heb al jaren een Desire.
Ik moet je inderdaad wel gelijk geven hierin ja, maar voor de prijs zal je je wel snel achter de oren moeten krabben. Dat van amoled klopt ook, door die kut Samsung reclames zijn mijn oren volgewassen met de super amoled term.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over de prijs (waarvan jouw bewering trouwens ook incorrect is), maar over de specs. Qua specs was de iPhone 4 gewoon top-of-the-bill. Dat deze op 800 MHz geklokt is wil niet zeggen dat hij dan meteen langzamer is dan de HTC Desire. Tevens had de HTC Desire een normaal AMOLED-scherm en geen super-AMOLED, daardoor is de HTC Desire een stuk minder scherp. De iPhone 4 is zodoende zowel qua scherpte als kleurechtheid als kijkhoek beter dan de HTC Desire.
Hoe dan ook, de iPhone 4 was ten tijde van de launch gewoon de nummer #1, ook qua specs.
De prijs viel toen best mee, je was misschien tussen de ¤50-¤100 meer kwijt voor een iPhone 4. Valt echt mee hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon nog niet proberen te buigen. Maar we hadden het hier over specs dacht ik.
[..]
Ik moet je inderdaad wel gelijk geven hierin ja, maar voor de prijs zal je je wel snel achter de oren moeten krabben. Dat van amoled klopt ook, door die kut Samsung reclames zijn mijn oren volgewassen met de super amoled term.
Goede grap man.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon nog niet proberen te buigen. Maar we hadden het hier over specs dacht ik.
En dat is precies de reden waarom de rijen wegblijven. De doorlooptijd is gewoon te kort. Je gaat toch ook niet elk jaar een nieuwe televisie kopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:51 schreef Re het volgende:
iPad2 hier, prima ding dus ik heb nog geen vervanging nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |