HTC Desire heeft een 1ghz processor en de 4 een 800mhz, HTCD heeft een super-amoled wat (voor zover m'n kennis reikt ook beter is). Verder is het werkgeheugen gelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
De iPhone 4 had betere specs. Beter scherm, betere CPU, meer RAM, betere camera.
Leuk, maar de iPhone4 loopt 1000x soepeler dan de Desire. En ja, ik heb al jaren een Desire.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:28 schreef Xetran het volgende:
[..]
HTC Desire heeft een 1ghz processor en de 4 een 800mhz, HTCD heeft een super-amoled wat (voor zover m'n kennis reikt ook beter is). Verder is het werkgeheugen gelijk.
Dus ja, als je de meerwaarde van een retina lcd scherm de dubbele abbonementsprijs waard vind, be my guest.
We hebben het nu even niet over de prijs (waarvan jouw bewering trouwens ook incorrect is), maar over de specs. Qua specs was de iPhone 4 gewoon top-of-the-bill. Dat deze op 800 MHz geklokt is wil niet zeggen dat hij dan meteen langzamer is dan de HTC Desire. Tevens had de HTC Desire een normaal AMOLED-scherm en geen super-AMOLED, daardoor is de HTC Desire een stuk minder scherp. De iPhone 4 is zodoende zowel qua scherpte als kleurechtheid als kijkhoek beter dan de HTC Desire.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:28 schreef Xetran het volgende:
[..]
HTC Desire heeft een 1ghz processor en de 4 een 800mhz, HTCD heeft een super-amoled wat (voor zover m'n kennis reikt ook beter is). Verder is het werkgeheugen gelijk.
Dus ja, als je de meerwaarde van een retina lcd scherm de dubbele abbonementsprijs waard vind, be my guest.
Ik heb mijn telefoon nog niet proberen te buigen. Maar we hadden het hier over specs dacht ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leuk, maar de iPhone4 loopt 1000x soepeler dan de Desire. En ja, ik heb al jaren een Desire.
Ik moet je inderdaad wel gelijk geven hierin ja, maar voor de prijs zal je je wel snel achter de oren moeten krabben. Dat van amoled klopt ook, door die kut Samsung reclames zijn mijn oren volgewassen met de super amoled term.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over de prijs (waarvan jouw bewering trouwens ook incorrect is), maar over de specs. Qua specs was de iPhone 4 gewoon top-of-the-bill. Dat deze op 800 MHz geklokt is wil niet zeggen dat hij dan meteen langzamer is dan de HTC Desire. Tevens had de HTC Desire een normaal AMOLED-scherm en geen super-AMOLED, daardoor is de HTC Desire een stuk minder scherp. De iPhone 4 is zodoende zowel qua scherpte als kleurechtheid als kijkhoek beter dan de HTC Desire.
Hoe dan ook, de iPhone 4 was ten tijde van de launch gewoon de nummer #1, ook qua specs.
De prijs viel toen best mee, je was misschien tussen de ¤50-¤100 meer kwijt voor een iPhone 4. Valt echt mee hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon nog niet proberen te buigen. Maar we hadden het hier over specs dacht ik.
[..]
Ik moet je inderdaad wel gelijk geven hierin ja, maar voor de prijs zal je je wel snel achter de oren moeten krabben. Dat van amoled klopt ook, door die kut Samsung reclames zijn mijn oren volgewassen met de super amoled term.
Goede grap man.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon nog niet proberen te buigen. Maar we hadden het hier over specs dacht ik.
En dat is precies de reden waarom de rijen wegblijven. De doorlooptijd is gewoon te kort. Je gaat toch ook niet elk jaar een nieuwe televisie kopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:51 schreef Re het volgende:
iPad2 hier, prima ding dus ik heb nog geen vervanging nodig
daarom, maar dat maakt het nog geen faal natuurlijk, ze willen voorblijven qua technologie dus als je iets nieuws wil aanschaffen dan heb je ook het bestequote:Op zondag 18 maart 2012 10:57 schreef Devv het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom de rijen wegblijven. De doorlooptijd is gewoon te kort. Je gaat toch ook niet elk jaar een nieuwe televisie kopen.
Wat een onzin, het totaal verkochte aantallen ipad's versie 1 en 2 lijkt misschien groot, maar afgezet tegenover het totaal aantal potentieel beschikbare klanten is het nog steeds een schijntje.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:57 schreef Devv het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom de rijen wegblijven. De doorlooptijd is gewoon te kort. Je gaat toch ook niet elk jaar een nieuwe televisie kopen.
Ik denk dat ik er niet ver naast zit met mijn hypothese.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:19 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat een onzin, het totaal verkochte aantallen ipad's versie 1 en 2 lijkt misschien groot, maar afgezet tegenover het totaal aantal potentieel beschikbare klanten is het nog steeds een schijntje.
Windows 8 tablets gaan ook nog beter worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:07 schreef Revolution-NL het volgende:
Overpriced Apple meuk
Ik koop pas een tablet als Windows 8 uit is.
Dat kan ik niet, ik ben een man.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Windows 8 tablets gaan ook nog beter worden.
Je kan gewoon twee dingen tegelijk doen, filmpje kijken aan de rechterkant en je mailtjes doorlezen op rechts.
quote:
wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:58 schreef Mylene het volgende:
In Engeland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Ik zou gaan slaan. Wat een kutvolk.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:19 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat is dit voor onzin![]()
als ik zo onthaald werd bij een winkel door het personeel dan draaide ik me al weer om voordat ik überhaupt nog binnen was
En hoeveel moeten ze er verkopen in komende kwartaal of lopend boekjaar voordat jij je ongelijk erkent?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet ver naast zit met mijn hypothese.
Waarom zou hij dat doen als jij niet zegt wat de voorwaarden zijn voor jou om jouw ongelijk te erkennen? Ik heb net al de onzin van jouw positie uitgelegdquote:Op zondag 18 maart 2012 12:33 schreef klipper het volgende:
[..]
En hoeveel moeten ze er verkopen in komende kwartaal of lopend boekjaar voordat jij je ongelijk erkent?
waar koop jij voor 500 Euro en tablet met zo extreme hoge resolutie danquote:Op zondag 18 maart 2012 12:07 schreef Revolution-NL het volgende:
Overpriced Apple meuk
Ik koop pas een tablet als Windows 8 uit is.
Als die al bestaat.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:57 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
waar koop jij voor 500 Euro en tablet met zo extreme hoge resolutie dan
Dit gaat toch helemaal niet over hoeveel ze over de komende maanden nog gaan verkopenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:33 schreef klipper het volgende:
[..]
En hoeveel moeten ze er verkopen in komende kwartaal of lopend boekjaar voordat jij je ongelijk erkent?
Dat was dan ook het punt niet. Hij vroeg simpelweg hoeveel iPad er nog verkocht moeten worden voor jij erkent dat de markt niet verzadigd is. Van de iPad en iPad 2 zijn zo'n 55 miljoen exemplaren verkocht. Als Apple tijdens de lancering van de nieuwe iPad volgend jaar bekend maakt dat er 100+ miljoen iPads verkocht zijn, geef jij dan toe dat de markt anno 2012 niet verzadigd was?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit gaat toch helemaal niet over hoeveel ze over de komende maanden nog gaan verkopen? Het gaat over het feit dat de lange wachtrijen tijdens de lancering zijn uitgebleven. Ik geef daar een verklaring voor zonder het falen te noemen. Niets meer en niets minder. Je hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten.
Nee, er worden nu woorden in mijn mond gelegd. Ik heb nergens gezegd dat de markt verzadigd is, dus valt er ook niets te erkennen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het punt niet. Hij vroeg simpelweg hoeveel iPad er nog verkocht moeten worden voor jij erkent dat de markt niet verzadigd is. Van de iPad en iPad 2 zijn zo'n 55 miljoen exemplaren verkocht. Als Apple tijdens de lancering van de nieuwe iPad volgend jaar bekend maakt dat er 100+ miljoen iPads verkocht zijn, geef jij dan toe dat de markt anno 2012 niet verzadigd was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |