daarom, maar dat maakt het nog geen faal natuurlijk, ze willen voorblijven qua technologie dus als je iets nieuws wil aanschaffen dan heb je ook het bestequote:Op zondag 18 maart 2012 10:57 schreef Devv het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom de rijen wegblijven. De doorlooptijd is gewoon te kort. Je gaat toch ook niet elk jaar een nieuwe televisie kopen.
Wat een onzin, het totaal verkochte aantallen ipad's versie 1 en 2 lijkt misschien groot, maar afgezet tegenover het totaal aantal potentieel beschikbare klanten is het nog steeds een schijntje.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:57 schreef Devv het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom de rijen wegblijven. De doorlooptijd is gewoon te kort. Je gaat toch ook niet elk jaar een nieuwe televisie kopen.
Ik denk dat ik er niet ver naast zit met mijn hypothese.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:19 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat een onzin, het totaal verkochte aantallen ipad's versie 1 en 2 lijkt misschien groot, maar afgezet tegenover het totaal aantal potentieel beschikbare klanten is het nog steeds een schijntje.
Windows 8 tablets gaan ook nog beter worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:07 schreef Revolution-NL het volgende:
Overpriced Apple meuk
Ik koop pas een tablet als Windows 8 uit is.
Dat kan ik niet, ik ben een man.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Windows 8 tablets gaan ook nog beter worden.
Je kan gewoon twee dingen tegelijk doen, filmpje kijken aan de rechterkant en je mailtjes doorlezen op rechts.
quote:
wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:58 schreef Mylene het volgende:
In Engeland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Ik zou gaan slaan. Wat een kutvolk.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:19 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat is dit voor onzin![]()
als ik zo onthaald werd bij een winkel door het personeel dan draaide ik me al weer om voordat ik überhaupt nog binnen was
En hoeveel moeten ze er verkopen in komende kwartaal of lopend boekjaar voordat jij je ongelijk erkent?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet ver naast zit met mijn hypothese.
Waarom zou hij dat doen als jij niet zegt wat de voorwaarden zijn voor jou om jouw ongelijk te erkennen? Ik heb net al de onzin van jouw positie uitgelegdquote:Op zondag 18 maart 2012 12:33 schreef klipper het volgende:
[..]
En hoeveel moeten ze er verkopen in komende kwartaal of lopend boekjaar voordat jij je ongelijk erkent?
waar koop jij voor 500 Euro en tablet met zo extreme hoge resolutie danquote:Op zondag 18 maart 2012 12:07 schreef Revolution-NL het volgende:
Overpriced Apple meuk
Ik koop pas een tablet als Windows 8 uit is.
Als die al bestaat.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:57 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
waar koop jij voor 500 Euro en tablet met zo extreme hoge resolutie dan
Dit gaat toch helemaal niet over hoeveel ze over de komende maanden nog gaan verkopenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:33 schreef klipper het volgende:
[..]
En hoeveel moeten ze er verkopen in komende kwartaal of lopend boekjaar voordat jij je ongelijk erkent?
Dat was dan ook het punt niet. Hij vroeg simpelweg hoeveel iPad er nog verkocht moeten worden voor jij erkent dat de markt niet verzadigd is. Van de iPad en iPad 2 zijn zo'n 55 miljoen exemplaren verkocht. Als Apple tijdens de lancering van de nieuwe iPad volgend jaar bekend maakt dat er 100+ miljoen iPads verkocht zijn, geef jij dan toe dat de markt anno 2012 niet verzadigd was?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit gaat toch helemaal niet over hoeveel ze over de komende maanden nog gaan verkopen? Het gaat over het feit dat de lange wachtrijen tijdens de lancering zijn uitgebleven. Ik geef daar een verklaring voor zonder het falen te noemen. Niets meer en niets minder. Je hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten.
Nee, er worden nu woorden in mijn mond gelegd. Ik heb nergens gezegd dat de markt verzadigd is, dus valt er ook niets te erkennen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het punt niet. Hij vroeg simpelweg hoeveel iPad er nog verkocht moeten worden voor jij erkent dat de markt niet verzadigd is. Van de iPad en iPad 2 zijn zo'n 55 miljoen exemplaren verkocht. Als Apple tijdens de lancering van de nieuwe iPad volgend jaar bekend maakt dat er 100+ miljoen iPads verkocht zijn, geef jij dan toe dat de markt anno 2012 niet verzadigd was?
De economische crisis is dan een beter argument.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit gaat toch helemaal niet over hoeveel ze over de komende maanden nog gaan verkopen? Het gaat over het feit dat de lange wachtrijen tijdens de lancering zijn uitgebleven. Ik geef daar een verklaring voor zonder het falen te noemen. Niets meer en niets minder. Je hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten.
Dat is dan wel hetgeen wat ik en waarschijnlijk velen met mij wel uit jouw beschrijvingen haalde.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, er worden nu woorden in mijn mond gelegd. Ik heb nergens gezegd dat de markt verzadigd is, dus valt er ook niets te erkennen.
Je hebt gelijk, mijn excuses. Het overzicht raakt een beetje zoek met die vele iPad bashtopics die door elkaar heen lopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, er worden nu woorden in mijn mond gelegd. Ik heb nergens gezegd dat de markt verzadigd is, dus valt er ook niets te erkennen.
Waarom excuses, met het vergelijken van de doorlooptijden ga je ervan uit dat er niet meer potentiele klanten zijn en dat he het met de huidige klantengroep moet doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses. Het overzicht raakt een beetje zoek met die vele iPad bashtopics die door elkaar heen lopen.
owja die bestaat niet. ik ben geen Apple fan maar als je ziet wat voor resolitie op ipad 3 zitquote:
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar als de 4 komt is de 5 al weer aan de horizon...
Bij de 2 liep het ook al veel minder storm dan de 1.
Vertel...quote:
De iPad 2 liep wel degelijk beter dan de iPad één. Alleen al op de eerste dag zijn er ongeveer 1miljoen verkocht, dit waren er 300.000 op de eerste dag bij de iPad 1.quote:
Ok.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef jackson het volgende:
De iPad 2 liep wel degelijk beter dan de iPad één. Alleen al op de eerste dag zijn er ongeveer 1miljoen verkocht, dit waren er 300.000 op de eerste dag bij de iPad 1.
Ik kan zo snel de exacte cijfers en data niet vinden in een mooi overzicht maar hierbij een link: http://www.ipadclub.nl/35(...)p-eerste-verkoopdag/
Niet echt interessant, interessanter is de eerste maanden.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ok.
Ik weet alleen dat je die dag op diverse plaatsen nog een iPad 2 kon krijgen en bij de iPad 1 was het snel overal op. Kennelijk was er meer voorraad...
Ben ik wel benieuwd hoeveel iPad 3's verkocht zijn op de eerste dag.
Ik heb de iPad proberen te kopen die vrijdag, dat mislukte overal in de buurt. Een dag later belde ik met een dealer in Middelburg, die had er nog wel liggen maar het ging ook daar hard. Na de zaterdag waren nagenoeg geen iPad 2 modellen meer te krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ok.
Ik weet alleen dat je die dag op diverse plaatsen nog een iPad 2 kon krijgen en bij de iPad 1 was het snel overal op. Kennelijk was er meer voorraad...
Ben ik wel benieuwd hoeveel iPad 3's verkocht zijn op de eerste dag.
Ook die verliepen beterquote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet echt interessant, interessanter is de eerste maanden.
Ontopic volgens TSquote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef sp3c het volgende:
wtf is er met dit topic gebeurt
beter blijft het ontopic vanaf nu
Mee eens maar het maakt me weinig uit. Gebruik nu een aantal jaren verschillende Apple producten en ben er zeer tevreden over. Ik hoef die rotzooi van andere fabrikanten niet, die denken ook een tablet of telefoon te kunnen maken. Zakelijk gebruik ik een MBA waar ik enorm tevreden over ben dus laat al die mafkezen maar lullen achter hun Acerquote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ontopic volgens TS
Apple produceert meer dan ze direct verkopen -> FAAL, Apple zuigt, Lulverhaal
Apple produceert minder dan ze direct verkopen -> FAAL, Apple zuigt, Lulverhaal
Jepquote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens maar het maakt me weinig uit. Gebruik nu een aantal jaren verschillende Apple producten en ben er zeer tevreden over. Ik hoef die rotzooi van andere fabrikanten niet, die denken ook een tablet of telefoon te kunnen maken. Zakelijk gebruik ik een MBA waar ik enorm tevreden over ben dus laat al die mafkezen maar lullen achter hun Acer.
Die discussie is al jaren geleden als onzin afgedaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:01 schreef kawotski het volgende:
Ik gebruik al jaren Dell, nooit gefaald. Maar wel de helft goedkoper.
Dat zal ook wel, maar ik probeer het nut te vinden om een MBP aan te schaffen maar als mijn Dell goed presteert hoe moet ik dan een mbp rechtvaardigen.. puur om het uiterlijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die discussie is al jaren geleden als onzin afgedaan.
Daarnaast kun je met wat geknutsel ook OS X op een gewone pc of laptop draaien.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar ik probeer het nut te vinden om een MBP aan te schaffen maar als mijn Dell goed presteert hoe moet ik dan een mbp rechtvaardigen.. puur om het uiterlijk?
Bij ons is een gemixed beleid, je mag zelf kiezen of je een laptop of desktop wilt, alleen niet alle functies mogen een Mac (alleen creatie en frontenders), opzich word ook alle infrastructuur voor beide platforms ondersteunt (firewall/vpn access en lync communicator bijvoorbeeld).quote:Op zondag 18 maart 2012 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep
Zie ook graag dat wij BYOD zouden invoeren op het werk.
Dan doe je dat toch niet? Als jij er geen nut in ziet blijf lekker bij je delletjesquote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar ik probeer het nut te vinden om een MBP aan te schaffen maar als mijn Dell goed presteert hoe moet ik dan een mbp rechtvaardigen.. puur om het uiterlijk?
Dat zal ook waarschijnlijk zo gaan, neemt niet weg dat ik de mbp's mooie machientjes vind om te zien, de 1000 euro verschil kan ik ook wel beter besteden.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet? Als jij er geen nut in ziet blijf lekker bij je delletjes
Helemaal waar, lekker blijven gebruiken dusquote:Op zondag 18 maart 2012 15:01 schreef kawotski het volgende:
Ik gebruik al jaren Dell, nooit gefaald. Maar wel de helft goedkoper.
Wel mogelijk via Apple. Maar waarom zou je met draadjes werken als het ook draadloos kan?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, even on-topic: gister had ik een feestje en speelde ik dus via de HDMI en mini-jack uitgang via de tablet op m'n TV en de stereo youtube afspeellijsten af. Onmogelijk via appl¤. Want dat mag niet van appl¤.
Nee kan niet tenzij je apple poep voor teveel geld koopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wel mogelijk via Apple. Maar waarom zou je met draadjes werken als het ook draadloos kan?
Het kan dus wel. En geef vooral geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee kan niet tenzij je apple poep voor teveel geld koopt.
Euh jawel... Tuurlijk heeft de iPad wel mini-jack.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ipad heeft geen hdmi uitgang en geen mini-jack uitgang.
quote:3.5-mm stereo headphone mini-jack
HS geeft nooit antwoord op argumenten die zijn onzin onderuit halen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het kan dus wel. En geef vooral geen antwoord op mijn vraag.
Hdmi?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh jawel... Tuurlijk heeft de iPad wel mini-jack.Waarom lul jij altijd zoveel onzin? Even serieus.
http://www.apple.com/uk/ipad/specs/
[..]
het is alleen teveel geld als je spijt hebt achteraf. misschien dat jouw financiën gewoon niet zo goed zijn als die van apple eigenaren. jammer voor je. zoek een goede baan dit dat. kusjequote:Op zondag 18 maart 2012 16:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En je kan geen films kijken zonder te converteren, toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Ik had een keer een collega die bij hoog en laag bleef beweren dat je met de iPhone geen sms'jes kon versturen, want dat had hij op de radio gehoord.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
En je kan geen films kijken zonder te converteren, toch?
Collega of mede-patient?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Ik had een keer een collega die bij hoog en laag bleef beweren dat je met de iPhone geen sms'jes kon versturen, want dat had hij op de radio gehoord.
Haha dikke faal dus.quote:
Ok ik ben blijkbaar ook zo'n mongool maar ik heb geen wmv of mp4 kunnen afspelen hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 18:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
En je kan geen films kijken zonder te converteren, toch?
Schuld van jou en niet van appl¤quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok ik ben blijkbaar ook zo'n mongool maar ik heb geen wmv of mp4 kunnen afspelen hoor
Het enige zinnige dat je in dit hele topic gezegd hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Schuld van jou en niet van appl¤
Geef eens een goed argument voor het ontbreken van een HDMI uitgang.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het enige zinnige dat je in dit hele topic gezegd hebt.
Download één van de vele apps die het wel kunnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok ik ben blijkbaar ook zo'n mongool maar ik heb geen wmv of mp4 kunnen afspelen hoor
Geef eens een zinnig argument waarom je een tablet met beperkte opslag ruimte toch wil gebruiken als mediaserver.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geef eens een goed argument voor het ontbreken van een HDMI uitgang.
Geef eens een goed argument voor het verspreiden van leugens (zoals dat de iPad geen mini-jack heeft)?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)MTc0MjU4NjE#overviewquote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lelijk, koste en ruimtebesparingquote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geef eens een goed argument voor het verspreiden van leugens (zoals dat de iPad geen mini-jack heeft)?
Argument is trouwens simpel: lelijk, kostenbesparing en ruimtebesparing. Daarnaast kan je via een adapter gewoon een iPad via HDMI aansluiten.
Niet dus?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef klipper het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)MTc0MjU4NjE#overview
Neen. Mini-jack gebruik je veel vaker.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lelijk, koste en ruimtebesparing
En dat telt dat miraculeus niet voor de mini-jack?![]()
Dan opeens niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neen. Mini-jack gebruik je veel vaker.
?quote:
Dan is deze beter: http://www.intertoys.nl/g(...)nch-pro3-581520.htmlquote:Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef klipper het volgende:
TS ook voor jouw is er een tablet.
http://www.bartsmit.com/tomtec-game-pro-7-2-3-tablet
het heeft meer dan een jaar geduurd voordat Samsung een tablet had die zich kon meten met de 1e iPad, en toen was de 2e ipad er al (waar Samsung dan wel weer vrij vlot ongeveer gelijk mee kwam). Dus echt snel noem ik dat niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
iphone niet hoor. en ipad alleen omdat het toen een 'hype' begon. Daarna kwamen ook snel de betere specs van andere fabrikanten.
Omdat Apple geen bedrade oplossingen promoot. In het ideale geval heb je gewoon een Apple TV waardoor je via wifi gebruik kunt maken van Airplay Mirroring waardoor je helemaal geen kabels nodig hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wellicht, maar wat is het voordeel van twee formaten ondersteunen als de beste oplossing al ondersteund wordt? Waarom een minderwaardige technologie ook ondersteunen?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, apple HAD natuurlijk gewoon DLNA DMS kunnen implementeren. Dan had je al zonder appleTV mediacontent naar diverse connected TV's kunnen streamen.
Geen mirroring, en afhankelijk van andere merken en hun interpretatie van een DMP en/of DMR (waar inderdaad genoeg aan kan mankeren), maar wel meer compatible met "de wereld". En zeker op software gebied hadden ze natuurlijk gewoon én DLNA én airplay kunnen implementeren.
Maar goed... there is an app for that
DLNA is zeker niet minderwaardig. Alleen jammer dat er veel gebrekkige DLNA implementaties zijn. Het grote voordeel is natuurlijk het ontbreken van vendor lock in.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wellicht, maar wat is het voordeel van twee formaten ondersteunen als de beste oplossing al ondersteund wordt? Waarom een minderwaardige technologie ook ondersteunen?
Maar dat ligt niet aan het protocol of aan het gebruiksgemak, dat net zo simpel werkt als airplay.quote:Desalniettemin was het fijn geweest als DLNA en AirPlay open protocollen waren, maar Apple zal wel hun redenen hebben gehad om daar vanaf te zien. En terecht, want ook al is is DLNA al sinds jaar en dag een standaard, iPhones en iPads hebben intussen al ruim een jaar ondersteuning voor AirPlay terwijl dat op Android-toestellen bij lange niet zo simpel werkt, en zeker niet out-of-the-box.
Ja, maar de appleTV is ook gewoon een mediaplayer.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk verhaal van Swetsenegger, maar hij "vergeet" in zijn verhaal dat de AppleTV met een compromis als de HDMI kabel moet worden aangesloten op de TV.²
Iemand al een iPad 3 in bezit. Of the new iPad zoals (zure) Apple hem ons wil opleggen.quote:
Fo shizzle my niggerquote:
ja jij dus, dat constante gescheld is irritantquote:
Sp3c, je kordate optreden verdient een positief topicreport. Kan ik dit ergens doen? Ik kan dit zeer zeker waarderen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja jij dus, dat constante gescheld is irritant
houd ermee op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |