abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 maart 2012 @ 22:12:02 #203
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109254002
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Heb je aandelen Apple ofzo?
Heb jij geen aandelen van Apple dan? Niet op ons haten omdat wij vijf jaar geleden zo verstandig waren een paar aandelen te kopen.
pi_109254042
Eigenlijk heb ik niets met Apple , maar door dit soort zuigtopics heb ik besloten Apple fanboy te worden.
pi_109254308
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef De_Guidance het volgende:
Eigenlijk heb ik niets met Apple , maar door dit soort zuigtopics heb ik besloten Apple fanboy te worden.
Past mooi bij je religie achtergrond.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 18 maart 2012 @ 22:23:28 #206
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_109254741
quote:
15s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk verhaal van Swetsenegger, maar hij "vergeet" in zijn verhaal dat de AppleTV met een compromis als de HDMI kabel moet worden aangesloten op de TV. :{

:{²
Klopt, dat obstakel ziet Apple ook. Daarom is Apple ook bezig met een eigen TV volgens de geruchten. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_109258844
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt, dat obstakel ziet Apple ook. Daarom is Apple ook bezig met een eigen TV volgens de geruchten. :)
Maar als je diezelfde geruchten mag geloven, dan wordt het maar 37 inch, en dat is leuk voor de slaapkamer maar toch niet voor de woonkamer. :'(
pi_109259549
quote:

[..]

Ja, zou dat zijn omdat ze de wereld willen helpen aan een kabelloze toekomst? Of is het omdat ze gewoon bakken geld willen verdienen?

Niets mis mee, geld verdienen, maar maak ze niet heiliger dan dat ze zijn.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  maandag 19 maart 2012 @ 00:15:03 #209
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109260389
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:51 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ja, zou dat zijn omdat ze de wereld willen helpen aan een kabelloze toekomst? Of is het omdat ze gewoon bakken geld willen verdienen?

Niets mis mee, geld verdienen, maar maak ze niet heiliger dan dat ze zijn.
Waarom zou je niet voor innovatie kunnen zorgen terwijl je bakken met geld verdient?
pi_109261353
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 00:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom zou je niet voor innovatie kunnen zorgen terwijl je bakken met geld verdient?
Dan klopt er iets niet volgens de Apple bashers.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_109261429
quote:

[..]

Klopt ze gaan er naar schatting 1,4 miljoen verkopen in 2012.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  maandag 19 maart 2012 @ 09:56:28 #212
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_109265058
Zowel bashers als fanboys zijn intens treurige mensen...
ga je druk maken over iets belangrijks zeg, wat een triest leven moet je hebben als je over iets onbelangrijks als een merk hele discussies gaat houden :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_109266062
quote:

[..]

Ben je niet in de war met de naam van het product? Apple is er toch mee bezig dat tv nog veel interactiever kan worden? Dus dat als jij dwdd wilt kijken maar al om 19:00 uur ipv 19:30, dan kan dat en dus niet met het bouewen van alleen een simpele tv kast. Alleen de meeste omroepen waren tegen
pi_109266269
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Omdat Apple geen bedrade oplossingen promoot. In het ideale geval heb je gewoon een Apple TV waardoor je via wifi gebruik kunt maken van Airplay Mirroring waardoor je helemaal geen kabels nodig hebt.

Nadeel: je kan niet altijd en overal je iPad aansluiten. Voordeel: op de plaats waar je het vaakst bent (thuis) kan je zonder moeite en zonder draad eenvoudig en snel je iPad aansluiten op je TV.

Apple zal altijd gaan voor de elegante oplossing (draadloos en simpel). Dat kost dan soms wat meer, maar het is wel beter. Elegante oplossingen zijn simpel voor de gebruiker en ze maken apparaten niet lelijker of onnodig complex. Elegante oplossingen zijn echter niet per se goedkoop.

Apple streeft er dan ook naar om de beste producten en simpelste producten te maken, niet de goedkoopste of de meest functionele (niet dat dat niet hand in hand kan gaan, de prioriteiten liggen alleen wat anders).

Apple redeneert vanuit een blank canvas, ze kijken niet naar bestaande aansluitingen of apparaten, ze kijken naar hoe het volgens hen zou moeten en proberen vanuit die visie hun apparaten zo goed mogelijk te maken. Apple kijkt op detailniveau naar het gebruik. Stel je dat je op je iPad zit en ineens besluit je dat je je iPad op de TV aan wil sluiten om iets groter te kunnen bekijken. In een utopische situatie druk je dan enkel op een knop en het is geregeld. Eén handeling, that's it.

Hoe kan je die utopie bewerkstelligen? Hmm, zo simpel mogelijk betekent maximaal één handeling, dat betekent dat je geen fysieke dingen moet gaan aansluiten. Draadloos is dus the way to go. Hoe kan je je iPad draadloos aansluiten op de TV? Op dat moment kijken ze naar de wereld zoals hij is en concluderen ze dat TV's dat momenteel niet aan kunnen. Oplossing: een ontvanger voor je TV zodat Apple kan doen wat ze willen (Apple TV). Eindoplossing: via wifi je iPad op de Apple TV aansluiten en je hebt het beste resultaat.

In welke van deze stappen had Apple moeten beslissen om er een HDMI-aansluiting op te gooien? In welke wereld is "je iPad via maximaal één handeling op je TV weergeven" slechter dan "sluit een kabel aan op je iPad zodat je beperkt wordt in je bewegingsruimte en je veel meer inspanning moet doen"? In geen enkele wereld. De oplossing van Apple is gewoon zonder twijfel de beste omdat de gebruiker zich nergens zorgen over hoeft te maken.

Het enige nadeel is dat nog niet iedereen het licht heeft gezien en dat Apple TV's vrij schaars zijn, in tegenstelling tot HDMI-aansluitingen. Gelukkig voor ons is dat voor Apple geen reden om zich in te laten met inferieure technologie.

Draadloos is beter dan bedraad, always, en Apple sluit geen compromissen. Daarom is Apple een innovator i.p.v. volger. B-merken als Asus en Samsung zijn volgers omdat ze enkel kijken naar de hardware zonder te kijken naar het gebruik, terwijl dat laatste echt heel belangrijk is.

Ik snap niet waarom je zo'n hekel hebt aan Apple, ze zoeken gewoon in alles de beste oplossing en sluiten geen compromissen. Dat getuigt van visie en kunde. Daar kan ik persoonlijk alleen maar respect voor hebben. Voor copycats als Samsung, HTC en Asus heb ik geen respect.

HDMI-kabels bestaan er omdat er vanuit de industrie vraag is naar een universele standaard voor digitale media. Dat is een compromis, het is een standaard die voor alles en iedereen werkbaar moet zijn en flawless moet zijn. Zodoende krijg je een bekabelde oplossing die best goed werkt voor heel veel dingen, maar het is een optimum gebaseerd op alle producten die er gebruik van zullen maken. De iPad is echter maar één product, waarom moet de iPad zich conformeren aan HDMI als er voor de iPad als uniek product ook vast een unieke oplossing is die beter is dan HDMI? Draadloos is beter dan bedraad, dus doet Apple zo veel mogelijk draadloos. Lekker boeiend dat er HDMI en USB-sticks bestaan, ze zijn bedraad en dus per definitie inferieur en dus gebruikt Apple ze niet.

Mocht je om wat voor reden dan ook inferieure B-apparatuur gebruiken waardoor je aan de slag moet met SD-kaartjes en HDMI-kabels, dan kan je een adapter kopen. Apple zal echter nooit een heel apparaat gaan aanpassen zodat het ook werkt met inferieure technologie. Die compatibiliteit wordt enkel vereist in uitzonderingen en producten ontwerp je niet a.h.v. uitzonderlijk gebruik.

Apple. _O_
Excuus ik heb niet je hele liefdesbrief gelezen maar tot anderhalve maand geleden kon jij de ios van een van je apple producten niet draadloos updaten. Nu, nu moet je ook nog vaak even je iphone of ipad aan je pc slingeren om te synchroniseren. Foto's is niet meer nodig, hoewel je geen mapjes kan maken maar je itunes bibliotheek kan ook niet draadloos.

Was dat echt omdat de techniek nig niet bestond of omdat jij overdrijft?
pi_109266559
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee kan niet tenzij je apple poep voor teveel geld koopt.

Ipad heeft geen hdmi uitgang en geen mini-jack uitgang.
wel minijack.
Echt waar, wat moet je met HDMI op een ipad?
koop voor 100 euro een apple tv3 en gebruik airplay.
zie je het al voor je.
zit je lekker voor de tv en iemand zegt: "zet eens ff een filmpje op"
moet je met je ipad naar de tv lopen, aansluiten en dan met een lange kabel op de bank zitten.

Ik wil geen kabels, ik wil geen 100 aansluitingen op mijn apparaat die ik bijna niet of nooit gebruik.
die wel plek innemen, stof verzamelen en de constructie verneuken.

Ik heb alles draadloos zo'n beetje.
draadloze printer, een 4 tb nas in raid1, timemachine draadloos, ideaal.
enige wat ik mis is dat apple tv3 nog geen extend desktop ondersteund anders had ik die al gekocht.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 maart 2012 @ 10:57:07 #216
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_109266582
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Excuus ik heb niet je hele liefdesbrief gelezen maar tot anderhalve maand geleden kon jij de ios van een van je apple producten niet draadloos updaten.
zeg, je moet natuurlijk wel even je feiten kennen: ja, het is relatief gezien nog niet zo heel lang dat je draadloos kan updaten, maar het is toch echt al heel wat langer dan anderhalve maand. iOS 5 kwam namelijk half oktober uit, oftewel vijf maanden terug.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_109268272
quote:

[..]

Omdat Apple geen bedrade oplossingen promoot. In het ideale geval heb je gewoon een Apple TV waardoor je via wifi gebruik kunt maken van Airplay Mirroring waardoor je helemaal geen kabels nodig hebt.

Nadeel: je kan niet altijd en overal je iPad aansluiten. Voordeel: op de plaats waar je het vaakst bent (thuis) kan je zonder moeite en zonder draad eenvoudig en snel je iPad aansluiten op je TV.

Apple zal altijd gaan voor de elegante oplossing (draadloos en simpel). Dat kost dan soms wat meer, maar het is wel beter. Elegante oplossingen zijn simpel voor de gebruiker en ze maken apparaten niet lelijker of onnodig complex. Elegante oplossingen zijn echter niet per se goedkoop.

Apple streeft er dan ook naar om de beste producten en simpelste producten te maken, niet de goedkoopste of de meest functionele (niet dat dat niet hand in hand kan gaan, de prioriteiten liggen alleen wat anders).

Apple redeneert vanuit een blank canvas, ze kijken niet naar bestaande aansluitingen of apparaten, ze kijken naar hoe het volgens hen zou moeten en proberen vanuit die visie hun apparaten zo goed mogelijk te maken. Apple kijkt op detailniveau naar het gebruik. Stel je dat je op je iPad zit en ineens besluit je dat je je iPad op de TV aan wil sluiten om iets groter te kunnen bekijken. In een utopische situatie druk je dan enkel op een knop en het is geregeld. Eén handeling, that's it.

Hoe kan je die utopie bewerkstelligen? Hmm, zo simpel mogelijk betekent maximaal één handeling, dat betekent dat je geen fysieke dingen moet gaan aansluiten. Draadloos is dus the way to go. Hoe kan je je iPad draadloos aansluiten op de TV? Op dat moment kijken ze naar de wereld zoals hij is en concluderen ze dat TV's dat momenteel niet aan kunnen. Oplossing: een ontvanger voor je TV zodat Apple kan doen wat ze willen (Apple TV). Eindoplossing: via wifi je iPad op de Apple TV aansluiten en je hebt het beste resultaat.

In welke van deze stappen had Apple moeten beslissen om er een HDMI-aansluiting op te gooien? In welke wereld is "je iPad via maximaal één handeling op je TV weergeven" slechter dan "sluit een kabel aan op je iPad zodat je beperkt wordt in je bewegingsruimte en je veel meer inspanning moet doen"? In geen enkele wereld. De oplossing van Apple is gewoon zonder twijfel de beste omdat de gebruiker zich nergens zorgen over hoeft te maken.

Het enige nadeel is dat nog niet iedereen het licht heeft gezien en dat Apple TV's vrij schaars zijn, in tegenstelling tot HDMI-aansluitingen. Gelukkig voor ons is dat voor Apple geen reden om zich in te laten met inferieure technologie.

Draadloos is beter dan bedraad, always, en Apple sluit geen compromissen. Daarom is Apple een innovator i.p.v. volger. B-merken als Asus en Samsung zijn volgers omdat ze enkel kijken naar de hardware zonder te kijken naar het gebruik, terwijl dat laatste echt heel belangrijk is.

Ik snap niet waarom je zo'n hekel hebt aan Apple, ze zoeken gewoon in alles de beste oplossing en sluiten geen compromissen. Dat getuigt van visie en kunde. Daar kan ik persoonlijk alleen maar respect voor hebben. Voor copycats als Samsung, HTC en Asus heb ik geen respect.

HDMI-kabels bestaan er omdat er vanuit de industrie vraag is naar een universele standaard voor digitale media. Dat is een compromis, het is een standaard die voor alles en iedereen werkbaar moet zijn en flawless moet zijn. Zodoende krijg je een bekabelde oplossing die best goed werkt voor heel veel dingen, maar het is een optimum gebaseerd op alle producten die er gebruik van zullen maken. De iPad is echter maar één product, waarom moet de iPad zich conformeren aan HDMI als er voor de iPad als uniek product ook vast een unieke oplossing is die beter is dan HDMI? Draadloos is beter dan bedraad, dus doet Apple zo veel mogelijk draadloos. Lekker boeiend dat er HDMI en USB-sticks bestaan, ze zijn bedraad en dus per definitie inferieur en dus gebruikt Apple ze niet.

Mocht je om wat voor reden dan ook inferieure B-apparatuur gebruiken waardoor je aan de slag moet met SD-kaartjes en HDMI-kabels, dan kan je een adapter kopen. Apple zal echter nooit een heel apparaat gaan aanpassen zodat het ook werkt met inferieure technologie. Die compatibiliteit wordt enkel vereist in uitzonderingen en producten ontwerp je niet a.h.v. uitzonderlijk gebruik.

Apple. _O_
Ja goed verhaal, klopt precies. Denken vanuit de gebruiker, niet vanuit de technologie.

Maar doe toch niet zoveel moeite voor gekkies als D_H. Die denken toch wat ze denken. Je weet toch waarom jij Apple gebruikt? Laat die gasten lekker met hun kabeltjes en dingetjes.
  maandag 19 maart 2012 @ 11:56:47 #218
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_109268475
quote:

iTunes is niet elegant, onnodig complex en het kan zeer zeker een stuk simpeler.
pi_109268595
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:50 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Ja goed verhaal, klopt precies. Denken vanuit de gebruiker, niet vanuit de technologie.

Maar doe toch niet zoveel moeite voor gekkies als D_H. Die denken toch wat ze denken. Je weet toch waarom jij Apple gebruikt? Laat die gasten lekker met hun kabeltjes en dingetjes.
mijn broertje heeft een mobile workstation van hp. winkelwaarde 2500 euro.
mijn pa een toshiba en ik daarvoor asus en hp.
alleen al voor de touchpad zou ik een apple kopen :')

tot nu toe komt geen enkele laptop in de buurt van de mba qua gebruiksgemakt
pi_109268640
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:56 schreef OEM het volgende:

[..]

iTunes is niet elegant, onnodig complex en het kan zeer zeker een stuk simpeler.
Het kan zeker simpeler en achter de schermen zal Apple daar vast mee bezig zijn.
  maandag 19 maart 2012 @ 14:17:07 #221
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109272630
De Apple hype nadert zijn einde.... werd tijd :7
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  maandag 19 maart 2012 @ 14:25:13 #222
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_109272870
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
TVP voor wanneer blijkt dat de iPad 3 alle voorgaande records verbreekt.
Apple has 'record weekend' of new iPad sales
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_109273071
quote:
TS slaat z'n beeldscherm in.
  maandag 19 maart 2012 @ 14:32:14 #224
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109273084
quote:

Draadloos is beter dan bedraad, dus doet Apple zo veel mogelijk draadloos. Lekker boeiend dat er HDMI en USB-sticks bestaan, ze zijn bedraad en dus per definitie inferieur en dus gebruikt Apple ze niet.

Draadloos altijd beter? Onzin.... draadloos is veel gevoeliger voor interferentie en daarnaast is de kanaalcapaciteit beperkt. Het is hooguit beter vanuit mobiliteitsoogpunt, maar dat is maar 1 aspect. Als de batterij van je Ipad leeg is moet er toch echt een draadje aangehangen worden om het weer op te laden.... dat het machtige Apple daar nog geen oplossing voor heeft :? :')

Daarnaast is wifi helemaal geen goede oplossing voor het streamen van media content, daarvoor is wireless HDMI de betere standaard. HTC komt daarmee binnenkort op de markt.... kan Apple nog wat van leren als copycat :P

quote:
Apple. _O_
Persoonlijk vind ik een peer veel smakelijker :9
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  maandag 19 maart 2012 @ 14:33:26 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109273126
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:31 schreef drbarisart het volgende:

TS slaat z'n beeldscherm in.
TS weet dit nieuwsfeitje vast en zeker om te buigen naar iets negatiefs voor Apple. Nadat ie een half uurtje huilend en wiegend in een hoekje zat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109273347
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:32 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Draadloos altijd beter? Onzin.... draadloos is veel gevoeliger voor interferentie en daarnaast is de kanaalcapaciteit beperkt. Het is hooguit beter vanuit mobiliteitsoogpunt, maar dat is maar 1 aspect. Als de batterij van je Ipad leeg is moet er toch echt een draadje aangehangen worden om het weer op te laden.... dat het machtige Apple daar nog geen oplossing voor heeft :? :')
Draadloos opladen bestaat al lang.
quote:
Daarnaast is wifi helemaal geen goede oplossing voor het streamen van media content, daarvoor is wireless HDMI de betere standaard. HTC komt daarmee binnenkort op de markt.... kan Apple nog wat van leren als copycat :P
Klopt, hoewel het voor de gebruiker niet veel uitmaakt qua gebruiksgemak.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 maart 2012 @ 14:41:12 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_109273414
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:32 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

[..]

Persoonlijk vind ik een peer veel smakelijker :9
En welke wireless hdmi "standaard" bedoel je dan precies? WHDMI? WHDI? WiGi? WiDi? en op 5Ghz of op 60Ghz? En bedoel je met "beter" dan bandbreedte of range? En bedoel je point-to-point of point-to-multipoint?

Wifi is prima geschikt als drager voor media streaming. Er zijn zat 'zero packetloss' mogelijkheden.
pi_109273560
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

TS weet dit nieuwsfeitje vast en zeker om te buigen naar iets negatiefs voor Apple. Nadat ie een half uurtje huilend en wiegend in een hoekje zat.
Jij hebt in jouw posting al meer informatie staan dan dat hele nieuwsartikel bezit.
pi_109274514
Om nog maar even wat olie op het vuur te gooien. Tim Cook heeft zojuist gezegd tijdens de financial conference call dat er een recordweekend gedraaid is. De sales vallen blijkbaar dus niet tegen, maar er is gewoon meer voorraad dit keer c_/ . Alles behalve een faal dus :')
  maandag 19 maart 2012 @ 15:18:58 #230
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_109274663
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef FredVleespet het volgende:
Om nog maar even wat olie op het vuur te gooien. Tim Cook heeft zojuist gezegd tijdens de financial conference call dat er een recordweekend gedraaid is. De sales vallen blijkbaar dus niet tegen, maar er is gewoon meer voorraad dit keer c_/ . Alles behalve een faal dus :')
Dat ligt er maar net aan hoeveel je over hebt. Er een te grote voorraad op na houden gaat je weer geld kosten op de lange termijn.

Je moet altijd een beperkt aantal producten op voorraad houden, maar teveel is niet goed.

Dus dit kan wellicht wel een 'plannings' fail zijn.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_109274672
Worden ze hier nou uitgelachen door het personeel?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 19 maart 2012 @ 15:20:26 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109274702
Sowieso laat TS een echt enge haat jegens een merk zien.

Ik heb het (bijv) totaal niet op Uggs, of Crocs, maar om me er nou zo druk om te maken....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 19 maart 2012 @ 15:25:47 #233
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_109274839
Aan de andere kant vind ik de hype ook nogal sneu.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 19 maart 2012 @ 15:27:48 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109274893
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:25 schreef DustPuppy het volgende:
Aan de andere kant vind ik de hype ook nogal sneu.
Sja, dat vind ik ook van de Toppers, of van Justin Bieber, Lady Gaga, Jay Z, LMFAO, ook allemaal mateloos populaire rotzooi, maar kan er niet echt van schuimbekken :').
Get woke, go broke!
pi_109274932
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, dat vind ik ook van de Toppers, of van Justin Bieber, Lady Gaga, Jay Z, LMFAO, ook allemaal mateloos populaire rotzooi, maar kan er niet echt van schuimbekken :').
Volgens mij heb ik jou met regelmaat los zien gaan over alles behalve jouw eigen muzieksmaak. _O-
pi_109275634
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan hoeveel je over hebt. Er een te grote voorraad op na houden gaat je weer geld kosten op de lange termijn.

Je moet altijd een beperkt aantal producten op voorraad houden, maar teveel is niet goed.

Dus dit kan wellicht wel een 'plannings' fail zijn.
iPad 2 verkocht volgens de bron ergens tussen de 500.000 en 1.000.000 in het eerste weekend. Dus het zal meer dan dat zijn. Een te grote voorraad hebben ze niet zoveel last van, dingen vliegen toch wel over de toonbank en als straks de iPad4 uit is word de iPad3 nog verkocht. Lijkt er op dat er juist geen planningsfail is, afgelopen jaren waren ze moeilijk te krijgen en levertijden waren lang. Dat lijkt nu te zijn aangepakt alleen word het afgedaan als 'hype is over'.
  maandag 19 maart 2012 @ 15:51:13 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109275718
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:29 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik jou met regelmaat los zien gaan over alles behalve jouw eigen muzieksmaak. _O-
Das anders B-).
Get woke, go broke!
pi_109275761
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:49 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

iPad 2 verkocht volgens de bron ergens tussen de 500.000 en 1.000.000 in het eerste weekend. Dus het zal meer dan dat zijn. Een te grote voorraad hebben ze niet zoveel last van, dingen vliegen toch wel over de toonbank en als straks de iPad4 uit is word de iPad3 nog verkocht. Lijkt er op dat er juist geen planningsfail is, afgelopen jaren waren ze moeilijk te krijgen en levertijden waren lang. Dat lijkt nu te zijn aangepakt alleen word het afgedaan als 'hype is over'.
Inderdaad. Apple heeft altijd de vraag onderschat waardoor ze met leveringsproblemen komen te zitten. Nu lijken ze het wel goed aangepakt te hebben. Ik verwacht dit kwartaal gewoon weer een record aantal iPad verkopen :s)
pi_109276622
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso laat TS een echt enge haat jegens een merk zien.

Ik heb het (bijv) totaal niet op Uggs, of Crocs, maar om me er nou zo druk om te maken....
Apple is gewoon evil. Jullie komen er nog wel achter als de schellen van de ogen zijn gevallen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:13:16 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109276641
quote:
8s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Apple is gewoon evil. Jullie komen er nog wel achter als de schellen van de ogen zijn gevallen.
10 jaar geleden riep de hele wereld dat over Microsoft.
Get woke, go broke!
pi_109276676
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja en sindsdien zijn er miljoenen mensen verdwenen die Microsoft adoreren :o
pi_109276763
quote:

[..]

Klopt. En nu is apple dat.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:17:58 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109276836
quote:
6s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Klopt. En nu is apple dat.
Neuh, nu is apple het ook niet :).

Heel veel geld willen verdienen door spullen te verkopen is niet evil.

Wat denk je dat een biertje kost om te maken? Daar betaal je makkelijk 800% kostprijs voor :).
Get woke, go broke!
pi_109276857
-

[ Bericht 92% gewijzigd door sp3c op 19-03-2012 18:34:22 ]
  maandag 19 maart 2012 @ 16:39:23 #245
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109277669
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:

En welke wireless hdmi "standaard" bedoel je dan precies? WHDMI? WHDI? WiGi? WiDi? en op 5Ghz of op 60Ghz? En bedoel je met "beter" dan bandbreedte of range? En bedoel je point-to-point of point-to-multipoint?
Als het maar specifiek voor Apple gemaakt is.... dan is het beter :Y

quote:
Wifi is prima geschikt als drager voor media streaming. Er zijn zat 'zero packetloss' mogelijkheden.
Welnee.... want WiFi is een standaard oplossing en dus ongeschikt voor Apple :N
pi_109277698
quote:

[..]

grote verschil is wel dat apple op veel gebieden mega innoveert en prachtige spullen maakt, daar is iedereen nu helemaal gek van incluis opgebaarde en daar was toen met microsoft geen spraken van. Microsoft had toen wel bijna een monopoly en dat lijkt nu met apple maar dat komt omdat apple zo'n gigantische fanbase heeft en terecht
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 maart 2012 @ 16:49:48 #247
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_109278095
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:39 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Als het maar specifiek voor Apple gemaakt is.... dan is het beter :Y

Welnee.... want WiFi is een standaard oplossing en dus ongeschikt voor Apple :N
Ik zie dat het lastig wordt als het inhoudelijk word :)
  maandag 19 maart 2012 @ 16:53:32 #248
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109278230
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zie dat het lastig wordt als het inhoudelijk word :)
Dat is altijd zo als je praat over een religieus onderwerp :{
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 maart 2012 @ 16:56:55 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_109278351
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:53 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Dat is altijd zo als je praat over een religieus onderwerp :{
Ja het onaardse van Wireless HDMI is inderdaad het struikelblok.
  maandag 19 maart 2012 @ 17:03:18 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109278581
Ankeiler op de voorpagina van NRC Handelsblad:

"Komiek viel Apple aan en ging onderuit."
Treffend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 19 maart 2012 @ 17:13:33 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_109278957
quote:
8s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat is er evil aan apple, kom nu eindelijk eens met argumenten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_109279231
Had Steve Jobs niet een Arabische achtergrond? Ik denk dat ik TS wel snap.
pi_109279873
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is er evil aan apple, kom nu eindelijk eens met argumenten
Dat ze bijvoorbeeld software/content niet alleen checken op basis van techniek/copyright maar op ethische gronden, overigens niet alleen Apple hoor, Facebook is wat dat betreft nog erger.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_109284703
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef raptorix het volgende:

Dat ze bijvoorbeeld software/content niet alleen checken op basis van techniek/copyright maar op ethische gronden, overigens niet alleen Apple hoor, Facebook is wat dat betreft nog erger.
Dan ga je toch niet met ze in zee?

Ik snap zo'n draadje als dit niet. Als iets je niet bevalt, dan koop je het niet. Ik ga toch ook geen topics openen over hoe lelijk een Ikea-interieur is, of dat je voor lul rijdt in een Prius?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:50:29 #256
45206 Pietverdriet
pi_109285070
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik snap zo'n draadje als dit niet. Als iets je niet bevalt, dan koop je het niet. Ik ga toch ook geen topics openen over hoe lelijk een Ikea-interieur is, of dat je voor lul rijdt in een Prius?
Tja, daar heb ik ook nooit een antwoord op gezien
pi_109286513
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, daar heb ik ook nooit een antwoord op gezien
Het antwoord is ook heel simpel: dat is de reden waarom ik het niet koop.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:15:14 #258
45206 Pietverdriet
pi_109286674
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het antwoord is ook heel simpel: dat is de reden waarom ik het niet koop.
Maar waarom zeik je net als TS topic na topicvol?
pi_109286698
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Omdat dat leuk is.
pi_109286733
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar ik mag dus het product niet kopen van jou omdat ik mij niet kan vinden in hun beleid? Raar
pi_109286790
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Posts in dit topique: raptorix: 3, Pietverdriet: 13
  maandag 19 maart 2012 @ 21:12:10 #262
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109289758
Wat ik niet snap he...Is hoe men aan al dat geld komt. Tegenwoordig koopt iedereen maar 2-3 ipads, iphones, mac books etc.

*zucht*
  maandag 19 maart 2012 @ 21:16:24 #263
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109290029
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat ik niet snap he...Is hoe men aan al dat geld komt. Tegenwoordig koopt iedereen maar 2-3 ipads, iphones, mac books etc.

*zucht*
Dat vraag ik me eigenlijk ook al wel af. Want die dingen zijn ook niet zo goedkoop. Elk jaar 1300 euro uitgeven aan een iPad en iPhone. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 19 maart 2012 @ 21:23:59 #264
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109290432
quote:
15s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vraag ik me eigenlijk ook al wel af. Want die dingen zijn ook niet zo goedkoop. Elk jaar 1300 euro uitgeven aan een iPad en iPhone. :{

Dat doen ze dan ook niet. De meesten verkopen hun 'oude' iPhone/iPad en leggen 100-200 euro bij voor het nieuwe model. Dat kun je doen aangezien Apple hardware behoorlijk waardevast is.
  Donald Duck held maandag 19 maart 2012 @ 21:29:09 #265
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_109290763
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:

*zucht*
Werken he. Dan heb je geld voor wat luxe.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 19 maart 2012 @ 21:33:11 #266
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109290986
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Werken he. Dan heb je geld voor wat luxe.
Oh? Maar aan de andere kant loopt iedereen wel te zeiken hoe slecht wel niet gaat? Hoop gebakken lucht dus...
  maandag 19 maart 2012 @ 21:35:28 #267
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109291106
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Oh? Maar aan de andere kant loopt iedereen wel te zeiken hoe slecht wel niet gaat? Hoop gebakken lucht dus...
Gaat het nu wel of niet slecht?
  maandag 19 maart 2012 @ 21:36:09 #268
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109291159
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Gaat het nu wel of niet slecht?
Ja dat vraag ik me dus ook af
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 maart 2012 @ 22:02:11 #269
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_109292949
quote:
Wat ik al zei, ze hebben dit jaar gewoon de voorraad goed op orde. :Y

Apple fail was het he :+
  maandag 19 maart 2012 @ 22:04:42 #271
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_109292955
http://www.theverge.com/2012/3/19/2885455/apple-new-ipad-sales

quote:
Since March 16th (just last Friday) Apple has sold over 3 million new iPads across the globe. As Phonescoop's Eric Zeman aptly points out, that's more than RIM has sold Playbooks and Motorola has sold Xooms in a year... combined.
_O-

TT change aanvragen?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 19 maart 2012 @ 22:12:05 #272
132605 kawotski
Il Dottore
pi_109293397
Ook deze ipad zal weer als een speer verkopen. mn collega zal er een dezer dagen ook 1 gaan halen. Zolang de apple adepten nog uitspraken doen als 'Apple take my money' zal alles verkopen wat apple uitbrengt, ik ga nu de iFloppy snel patenteren als Apple dat niet al gedaan heeft :)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_109293657
quote:
"Die_Hofstadtgruppe faalt met anti-Apple janktopic"?
pi_109294635
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:16 schreef opgebaarde het volgende:

Maar ik mag dus het product niet kopen van jou omdat ik mij niet kan vinden in hun beleid? Raar
Jij mag van mij bepaalde zaken niet kopen? Do tell...
pi_109299479
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:16 schreef drbarisart het volgende:

[..]

"Die_Hofstadtgruppe faalt met anti-Apple janktopic"?
Hij faalt sowieso.

Ik heb ook wel een bepaald beeld bij deze user.
Vraagje ook, wie is de meneer in zijn UI?
pi_109299522

[ Bericht 100% gewijzigd door boekenplank op 20-03-2012 00:59:13 (dubbel) ]
pi_109299591
Die_Hofstadtgruppe je faalt met je anti Apple obsessie ^O^
http://tweakers.net/nieuw(...)-eerste-weekend.html
  dinsdag 20 maart 2012 @ 07:37:40 #278
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_109302639
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
TVP voor wanneer blijkt dat de iPad 3 alle voorgaande records verbreekt.
En jawel!

Voordat Die_Hofstadtgruppe weer met onzin komt ben ik hem alvast even voor: Apple berekent altijd enkel en alleen daadwerkelijke verkoopcijfers omdat Apple-producten alleen via APR's en Apple Stores verkocht worden. Daardoor weet Apple precies hoeveel er producten over de toonbank zijn gegaan en niet enkel hoeveel er aan leveranciers is geleverd.

Er zijn dus wereldwijd op dit moment drie miljoen mensen met een nieuwe iPad en zodoende verkoopt deze nog beter dan de iPad 2. :)

[ Bericht 19% gewijzigd door TC03 op 20-03-2012 07:43:11 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 maart 2012 @ 07:45:59 #279
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_109302707
goh, dat is al meer dan er in totaal van de Samsung Galaxy Note verkocht zijn. Na tig maanden.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_109302727
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 07:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

En jawel!

Voordat Die_Hofstadtgruppe weer met onzin komt ben ik hem alvast even voor: Apple berekent altijd enkel en alleen daadwerkelijke verkoopcijfers omdat Apple-producten alleen via APR's en Apple Stores verkocht worden. Daardoor weet Apple precies hoeveel er producten over de toonbank zijn gegaan en niet enkel hoeveel er aan leveranciers is geleverd.

Er zijn dus wereldwijd op dit moment drie miljoen mensen met een nieuwe iPad en zodoende verkoopt deze nog beter dan de iPad 2. :)
Wel meer landen tegelijk gelanceerd dus wat lastiger de lancering van de new ipad te vergelijken met de ipad 2
pi_109302977
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 07:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wel meer landen tegelijk gelanceerd dus wat lastiger de lancering van de new ipad te vergelijken met de ipad 2
Hoezo? 3mil = 3mil
pi_109303181
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 07:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

En jawel!

En dat geeft tevens de sufheid van Apple users aan, 1 meute die achter elkaar aan rent, zelfs kritische recensenten geven toch wel toe dat dit een upgrade op de iPad 2 is. Eigenlijk alleen het scherm is significant verbetert, maar dat is het wel, ik gun iedereen ze pleziertje, en dat mensen dit willen kopen moeten ze zelf weten, maar het geeft te kennen hoe dit soort types denken. Beetje zelfde als MC Donalds, iedereen is het er over eens dat het niet te vreten is, maar al jaren goede cijfers, en goede verkopen.
pi_109303194
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 07:45 schreef Tokus het volgende:
goh, dat is al meer dan er in totaal van de Samsung Galaxy Note verkocht zijn. Na tig maanden.
Dat is niet zo vreemd, omdat qua iOS tablets geen keuze is, dus de markt is ook gesegmenteerd.
pi_109303206
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 08:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

En dat geeft tevens de sufheid van Apple users aan, 1 meute die achter elkaar aan rent, zelfs kritische recensenten geven toch wel toe dat dit een upgrade op de iPad 2 is. Eigenlijk alleen het scherm is significant verbetert, maar dat is het wel, ik gun iedereen ze pleziertje, en dat mensen dit willen kopen moeten ze zelf weten, maar het geeft te kennen hoe dit soort types denken. Beetje zelfde als MC Donalds, iedereen is het er over eens dat het niet te vreten is, maar al jaren goede cijfers, en goede verkopen.
Ach, als je zo'n 200 per dag verdient maakt het toch geen hol uit, dus koop je de nieuwe
pi_109303462
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 08:29 schreef Estolan het volgende:

[..]

Ach, als je zo'n 200 per dag verdient maakt het toch geen hol uit, dus koop je de nieuwe
Ik zie genoeg collega's die geen 200 per dag verdienen die hem toch kopen.
pi_109303570
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 08:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zie genoeg collega's die geen 200 per dag verdienen die hem toch kopen.
Dat heeft niks met er achteraan lopen te maken

Dat doen de andere merken, zonder succes
pi_109303801
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 08:27 schreef raptorix het volgende:

Apple gebruikers zijn juist zeer tevreden. Recent nog bleek dat iPhone gebruikers het meest tevreden zijn over hun telefoon en dus niet de android nerds... En ik kan dat prima plaatsen, ik ben ook veel meer tevreden over mijn iPhone dan ik was over mijn android telefoon.

Vwb McDonalds... je kan lekkerder eten, maar dat het niet te vreten is volgens de gebruikers is natuurlijk klinkklare nonsense.
pi_109303812
Het punt is gewoon dat mensen die gaan gillen als ze winkels binnenlopen, mensen voor die deur gaan slapen en mensen die virtuele kaarsjes branden voor virtuele fotos gewoon een hoop agressie oproepen. En terecht.
pi_109303821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vwb McDonalds... je kan lekkerder eten, maar dat het niet te vreten is volgens de gebruikers is natuurlijk klinkklare nonsense.
Uitstekende vergelijking. Apple = McDonalds-shit.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:17:50 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109303888
is het niet gewoon schaamte na een tegenstrijdige natte droom? Dan kan ik me de woede wel voorstellen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:19:12 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109303908
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het punt is gewoon dat mensen die gaan gillen als ze winkels binnenlopen, mensen voor die deur gaan slapen en mensen die virtuele kaarsjes branden voor virtuele fotos gewoon een hoop agressie oproepen. En terecht.
Nee, dat is niet terecht.

Of wil je die horden lekkere wijven die hysterisch bij de H&M voor de deur gaan staan als de zoveelste achterlijke josti uit Parijs weer eens stoned een jurkje heeft ontworpen ook in elkaar slaan?
Get woke, go broke!
pi_109303919
//

[ Bericht 99% gewijzigd door opgebaarde op 20-03-2012 09:20:29 ]
pi_109304259
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is lachwekkend. Agressie? Nee.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:40:22 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109304283
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is lachwekkend. Agressie? Nee.
Precies. Ik vind het allemaal ook enorm overtrokken. Maar TS wil vast ook tienermeisjes die gillend en jankend voor de hotelkamer van een artiest staan doodmaken, die zijn ook anders O+.
Get woke, go broke!
pi_109304285
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Uitstekende vergelijking. Apple = McDonalds-shit.
En android is dan de shoarmaboer op de hoek waar je altijd een beetje misselijk van wordt?
pi_109304302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:19 schreef HeatWave het volgende:

Of wil je die horden lekkere wijven die hysterisch bij de H&M voor de deur gaan staan als de zoveelste achterlijke josti uit Parijs weer eens stoned een jurkje heeft ontworpen ook in elkaar slaan?
Een goede tik is daar natuurlijk wel op zijn plaats...
pi_109304337
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:40 schreef HeatWave het volgende:

Maar TS wil vast ook tienermeisjes die gillend en jankend voor de hotelkamer van een artiest staan doodmaken, die zijn ook anders O+.
Snap ik ook als TS de artiest is (of een van de buurtbewoners) en gewoon wil slapen... ;)

TS heeft gewoon een beetje een vervelend leven denk ik.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:44:06 #298
16715 Mylene
*schatje*
pi_109304368
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

pi_109304412
quote:
+1

Dit heb je ook op Black Friday, of als de Walmart iets in de mega korting zet

Meneer de bewakert:
" He Rustig! He! "
pi_109304416
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Apple gebruikers zijn juist zeer tevreden. Recent nog bleek dat iPhone gebruikers het meest tevreden zijn over hun telefoon en dus niet de android nerds... En ik kan dat prima plaatsen, ik ben ook veel meer tevreden over mijn iPhone dan ik was over mijn android telefoon.

Ik ken genoeg iPhone users die terug zijn gegaan naar Android.
pi_109304421
En toen kwam er een grote olifant met een snuit, die dit topic sluit, vervolg lijkt me overbodig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')