Draadloos opladen bestaat al lang.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:32 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Draadloos altijd beter? Onzin.... draadloos is veel gevoeliger voor interferentie en daarnaast is de kanaalcapaciteit beperkt. Het is hooguit beter vanuit mobiliteitsoogpunt, maar dat is maar 1 aspect. Als de batterij van je Ipad leeg is moet er toch echt een draadje aangehangen worden om het weer op te laden.... dat het machtige Apple daar nog geen oplossing voor heeft![]()
![]()
Klopt, hoewel het voor de gebruiker niet veel uitmaakt qua gebruiksgemak.quote:Daarnaast is wifi helemaal geen goede oplossing voor het streamen van media content, daarvoor is wireless HDMI de betere standaard. HTC komt daarmee binnenkort op de markt.... kan Apple nog wat van leren als copycat
En welke wireless hdmi "standaard" bedoel je dan precies? WHDMI? WHDI? WiGi? WiDi? en op 5Ghz of op 60Ghz? En bedoel je met "beter" dan bandbreedte of range? En bedoel je point-to-point of point-to-multipoint?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:32 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Draadloos altijd beter? Onzin.... draadloos is veel gevoeliger voor interferentie en daarnaast is de kanaalcapaciteit beperkt. Het is hooguit beter vanuit mobiliteitsoogpunt, maar dat is maar 1 aspect. Als de batterij van je Ipad leeg is moet er toch echt een draadje aangehangen worden om het weer op te laden.... dat het machtige Apple daar nog geen oplossing voor heeft![]()
![]()
Daarnaast is wifi helemaal geen goede oplossing voor het streamen van media content, daarvoor is wireless HDMI de betere standaard. HTC komt daarmee binnenkort op de markt.... kan Apple nog wat van leren als copycat
[..]
Persoonlijk vind ik een peer veel smakelijker
Jij hebt in jouw posting al meer informatie staan dan dat hele nieuwsartikel bezit.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS weet dit nieuwsfeitje vast en zeker om te buigen naar iets negatiefs voor Apple. Nadat ie een half uurtje huilend en wiegend in een hoekje zat.
Dat ligt er maar net aan hoeveel je over hebt. Er een te grote voorraad op na houden gaat je weer geld kosten op de lange termijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef FredVleespet het volgende:
Om nog maar even wat olie op het vuur te gooien. Tim Cook heeft zojuist gezegd tijdens de financial conference call dat er een recordweekend gedraaid is. De sales vallen blijkbaar dus niet tegen, maar er is gewoon meer voorraad dit keer. Alles behalve een faal dus
Sja, dat vind ik ook van de Toppers, of van Justin Bieber, Lady Gaga, Jay Z, LMFAO, ook allemaal mateloos populaire rotzooi, maar kan er niet echt van schuimbekkenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:25 schreef DustPuppy het volgende:
Aan de andere kant vind ik de hype ook nogal sneu.
Volgens mij heb ik jou met regelmaat los zien gaan over alles behalve jouw eigen muzieksmaak.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat vind ik ook van de Toppers, of van Justin Bieber, Lady Gaga, Jay Z, LMFAO, ook allemaal mateloos populaire rotzooi, maar kan er niet echt van schuimbekken.
iPad 2 verkocht volgens de bron ergens tussen de 500.000 en 1.000.000 in het eerste weekend. Dus het zal meer dan dat zijn. Een te grote voorraad hebben ze niet zoveel last van, dingen vliegen toch wel over de toonbank en als straks de iPad4 uit is word de iPad3 nog verkocht. Lijkt er op dat er juist geen planningsfail is, afgelopen jaren waren ze moeilijk te krijgen en levertijden waren lang. Dat lijkt nu te zijn aangepakt alleen word het afgedaan als 'hype is over'.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoeveel je over hebt. Er een te grote voorraad op na houden gaat je weer geld kosten op de lange termijn.
Je moet altijd een beperkt aantal producten op voorraad houden, maar teveel is niet goed.
Dus dit kan wellicht wel een 'plannings' fail zijn.
Das andersquote:Op maandag 19 maart 2012 15:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou met regelmaat los zien gaan over alles behalve jouw eigen muzieksmaak.
Inderdaad. Apple heeft altijd de vraag onderschat waardoor ze met leveringsproblemen komen te zitten. Nu lijken ze het wel goed aangepakt te hebben. Ik verwacht dit kwartaal gewoon weer een record aantal iPad verkopenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:49 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
iPad 2 verkocht volgens de bron ergens tussen de 500.000 en 1.000.000 in het eerste weekend. Dus het zal meer dan dat zijn. Een te grote voorraad hebben ze niet zoveel last van, dingen vliegen toch wel over de toonbank en als straks de iPad4 uit is word de iPad3 nog verkocht. Lijkt er op dat er juist geen planningsfail is, afgelopen jaren waren ze moeilijk te krijgen en levertijden waren lang. Dat lijkt nu te zijn aangepakt alleen word het afgedaan als 'hype is over'.
Apple is gewoon evil. Jullie komen er nog wel achter als de schellen van de ogen zijn gevallen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso laat TS een echt enge haat jegens een merk zien.
Ik heb het (bijv) totaal niet op Uggs, of Crocs, maar om me er nou zo druk om te maken....
10 jaar geleden riep de hele wereld dat over Microsoft.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apple is gewoon evil. Jullie komen er nog wel achter als de schellen van de ogen zijn gevallen.
Ja en sindsdien zijn er miljoenen mensen verdwenen die Microsoft adorerenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
10 jaar geleden riep de hele wereld dat over Microsoft.
Klopt. En nu is apple dat.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, nu is apple het ook nietquote:Op maandag 19 maart 2012 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. En nu is apple dat.
Als het maar specifiek voor Apple gemaakt is.... dan is het beterquote:Op maandag 19 maart 2012 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
En welke wireless hdmi "standaard" bedoel je dan precies? WHDMI? WHDI? WiGi? WiDi? en op 5Ghz of op 60Ghz? En bedoel je met "beter" dan bandbreedte of range? En bedoel je point-to-point of point-to-multipoint?
Welnee.... want WiFi is een standaard oplossing en dus ongeschikt voor Applequote:Wifi is prima geschikt als drager voor media streaming. Er zijn zat 'zero packetloss' mogelijkheden.
grote verschil is wel dat apple op veel gebieden mega innoveert en prachtige spullen maakt, daar is iedereen nu helemaal gek van incluis opgebaarde en daar was toen met microsoft geen spraken van. Microsoft had toen wel bijna een monopoly en dat lijkt nu met apple maar dat komt omdat apple zo'n gigantische fanbase heeft en terechtquote:Op maandag 19 maart 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie dat het lastig wordt als het inhoudelijk wordquote:Op maandag 19 maart 2012 16:39 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Als het maar specifiek voor Apple gemaakt is.... dan is het beter
Welnee.... want WiFi is een standaard oplossing en dus ongeschikt voor Apple
Dat is altijd zo als je praat over een religieus onderwerpquote:Op maandag 19 maart 2012 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie dat het lastig wordt als het inhoudelijk word
Ja het onaardse van Wireless HDMI is inderdaad het struikelblok.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als je praat over een religieus onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |