Wat is er evil aan apple, kom nu eindelijk eens met argumentenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apple is gewoon evil. Jullie komen er nog wel achter als de schellen van de ogen zijn gevallen.
Dat ze bijvoorbeeld software/content niet alleen checken op basis van techniek/copyright maar op ethische gronden, overigens niet alleen Apple hoor, Facebook is wat dat betreft nog erger.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er evil aan apple, kom nu eindelijk eens met argumenten
Dan ga je toch niet met ze in zee?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef raptorix het volgende:
Dat ze bijvoorbeeld software/content niet alleen checken op basis van techniek/copyright maar op ethische gronden, overigens niet alleen Apple hoor, Facebook is wat dat betreft nog erger.
Tja, daar heb ik ook nooit een antwoord op gezienquote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet met ze in zee?
Ik snap zo'n draadje als dit niet. Als iets je niet bevalt, dan koop je het niet. Ik ga toch ook geen topics openen over hoe lelijk een Ikea-interieur is, of dat je voor lul rijdt in een Prius?
Het antwoord is ook heel simpel: dat is de reden waarom ik het niet koop.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, daar heb ik ook nooit een antwoord op gezien
Maar waarom zeik je net als TS topic na topicvol?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het antwoord is ook heel simpel: dat is de reden waarom ik het niet koop.
Omdat dat leuk is.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar waarom zeik je net als TS topic na topicvol?
Maar ik mag dus het product niet kopen van jou omdat ik mij niet kan vinden in hun beleid? Raarquote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet met ze in zee?
Ik snap zo'n draadje als dit niet. Als iets je niet bevalt, dan koop je het niet. Ik ga toch ook geen topics openen over hoe lelijk een Ikea-interieur is, of dat je voor lul rijdt in een Prius?
Posts in dit topique: raptorix: 3, Pietverdriet: 13quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar waarom zeik je net als TS topic na topicvol?
Dat vraag ik me eigenlijk ook al wel af. Want die dingen zijn ook niet zo goedkoop. Elk jaar 1300 euro uitgeven aan een iPad en iPhone.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat ik niet snap he...Is hoe men aan al dat geld komt. Tegenwoordig koopt iedereen maar 2-3 ipads, iphones, mac books etc.
*zucht*
Dat doen ze dan ook niet. De meesten verkopen hun 'oude' iPhone/iPad en leggen 100-200 euro bij voor het nieuwe model. Dat kun je doen aangezien Apple hardware behoorlijk waardevast is.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk ook al wel af. Want die dingen zijn ook niet zo goedkoop. Elk jaar 1300 euro uitgeven aan een iPad en iPhone.˛
Werken he. Dan heb je geld voor wat luxe.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat ik niet snap he...Is hoe men aan al dat geld komt. Tegenwoordig koopt iedereen maar 2-3 ipads, iphones, mac books etc.
*zucht*
Oh? Maar aan de andere kant loopt iedereen wel te zeiken hoe slecht wel niet gaat? Hoop gebakken lucht dus...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Werken he. Dan heb je geld voor wat luxe.
Gaat het nu wel of niet slecht?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh? Maar aan de andere kant loopt iedereen wel te zeiken hoe slecht wel niet gaat? Hoop gebakken lucht dus...
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gaat het nu wel of niet slecht?
Wat ik al zei, ze hebben dit jaar gewoon de voorraad goed op orde.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
http://news.cnet.com/8301(...)s-sold-since-launch/
quote:Since March 16th (just last Friday) Apple has sold over 3 million new iPads across the globe. As Phonescoop's Eric Zeman aptly points out, that's more than RIM has sold Playbooks and Motorola has sold Xooms in a year... combined.
"Die_Hofstadtgruppe faalt met anti-Apple janktopic"?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://www.theverge.com/2012/3/19/2885455/apple-new-ipad-sales
[..]![]()
TT change aanvragen?
Jij mag van mij bepaalde zaken niet kopen? Do tell...quote:Op maandag 19 maart 2012 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
Maar ik mag dus het product niet kopen van jou omdat ik mij niet kan vinden in hun beleid? Raar
Hij faalt sowieso.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:16 schreef drbarisart het volgende:
[..]
"Die_Hofstadtgruppe faalt met anti-Apple janktopic"?
En jawel!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
TVP voor wanneer blijkt dat de iPad 3 alle voorgaande records verbreekt.
Wel meer landen tegelijk gelanceerd dus wat lastiger de lancering van de new ipad te vergelijken met de ipad 2quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
En jawel!
Voordat Die_Hofstadtgruppe weer met onzin komt ben ik hem alvast even voor: Apple berekent altijd enkel en alleen daadwerkelijke verkoopcijfers omdat Apple-producten alleen via APR's en Apple Stores verkocht worden. Daardoor weet Apple precies hoeveel er producten over de toonbank zijn gegaan en niet enkel hoeveel er aan leveranciers is geleverd.
Er zijn dus wereldwijd op dit moment drie miljoen mensen met een nieuwe iPad en zodoende verkoopt deze nog beter dan de iPad 2.![]()
Hoezo? 3mil = 3milquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wel meer landen tegelijk gelanceerd dus wat lastiger de lancering van de new ipad te vergelijken met de ipad 2
En dat geeft tevens de sufheid van Apple users aan, 1 meute die achter elkaar aan rent, zelfs kritische recensenten geven toch wel toe dat dit een upgrade op de iPad 2 is. Eigenlijk alleen het scherm is significant verbetert, maar dat is het wel, ik gun iedereen ze pleziertje, en dat mensen dit willen kopen moeten ze zelf weten, maar het geeft te kennen hoe dit soort types denken. Beetje zelfde als MC Donalds, iedereen is het er over eens dat het niet te vreten is, maar al jaren goede cijfers, en goede verkopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
En jawel!
Voordat Die_Hofstadtgruppe weer met onzin komt ben ik hem alvast even voor: Apple berekent altijd enkel en alleen daadwerkelijke verkoopcijfers omdat Apple-producten alleen via APR's en Apple Stores verkocht worden. Daardoor weet Apple precies hoeveel er producten over de toonbank zijn gegaan en niet enkel hoeveel er aan leveranciers is geleverd.
Er zijn dus wereldwijd op dit moment drie miljoen mensen met een nieuwe iPad en zodoende verkoopt deze nog beter dan de iPad 2.![]()
Dat is niet zo vreemd, omdat qua iOS tablets geen keuze is, dus de markt is ook gesegmenteerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:45 schreef Tokus het volgende:
goh, dat is al meer dan er in totaal van de Samsung Galaxy Note verkocht zijn. Na tig maanden.
Ach, als je zo'n 200 per dag verdient maakt het toch geen hol uit, dus koop je de nieuwequote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dat geeft tevens de sufheid van Apple users aan, 1 meute die achter elkaar aan rent, zelfs kritische recensenten geven toch wel toe dat dit een upgrade op de iPad 2 is. Eigenlijk alleen het scherm is significant verbetert, maar dat is het wel, ik gun iedereen ze pleziertje, en dat mensen dit willen kopen moeten ze zelf weten, maar het geeft te kennen hoe dit soort types denken. Beetje zelfde als MC Donalds, iedereen is het er over eens dat het niet te vreten is, maar al jaren goede cijfers, en goede verkopen.
Ik zie genoeg collega's die geen 200 per dag verdienen die hem toch kopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:29 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ach, als je zo'n 200 per dag verdient maakt het toch geen hol uit, dus koop je de nieuwe
Dat heeft niks met er achteraan lopen te makenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie genoeg collega's die geen 200 per dag verdienen die hem toch kopen.
Apple gebruikers zijn juist zeer tevreden. Recent nog bleek dat iPhone gebruikers het meest tevreden zijn over hun telefoon en dus niet de android nerds... En ik kan dat prima plaatsen, ik ben ook veel meer tevreden over mijn iPhone dan ik was over mijn android telefoon.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:27 schreef raptorix het volgende:
En dat geeft tevens de sufheid van Apple users aan, 1 meute die achter elkaar aan rent, zelfs kritische recensenten geven toch wel toe dat dit een upgrade op de iPad 2 is. Eigenlijk alleen het scherm is significant verbetert, maar dat is het wel, ik gun iedereen ze pleziertje, en dat mensen dit willen kopen moeten ze zelf weten, maar het geeft te kennen hoe dit soort types denken. Beetje zelfde als MC Donalds, iedereen is het er over eens dat het niet te vreten is, maar al jaren goede cijfers, en goede verkopen.
Uitstekende vergelijking. Apple = McDonalds-shit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vwb McDonalds... je kan lekkerder eten, maar dat het niet te vreten is volgens de gebruikers is natuurlijk klinkklare nonsense.
Nee, dat is niet terecht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het punt is gewoon dat mensen die gaan gillen als ze winkels binnenlopen, mensen voor die deur gaan slapen en mensen die virtuele kaarsjes branden voor virtuele fotos gewoon een hoop agressie oproepen. En terecht.
Het is lachwekkend. Agressie? Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het punt is gewoon dat mensen die gaan gillen als ze winkels binnenlopen, mensen voor die deur gaan slapen en mensen die virtuele kaarsjes branden voor virtuele fotos gewoon een hoop agressie oproepen. En terecht.
Precies. Ik vind het allemaal ook enorm overtrokken. Maar TS wil vast ook tienermeisjes die gillend en jankend voor de hotelkamer van een artiest staan doodmaken, die zijn ook andersquote:
En android is dan de shoarmaboer op de hoek waar je altijd een beetje misselijk van wordt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Uitstekende vergelijking. Apple = McDonalds-shit.
Een goede tik is daar natuurlijk wel op zijn plaats...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Of wil je die horden lekkere wijven die hysterisch bij de H&M voor de deur gaan staan als de zoveelste achterlijke josti uit Parijs weer eens stoned een jurkje heeft ontworpen ook in elkaar slaan?
Snap ik ook als TS de artiest is (of een van de buurtbewoners) en gewoon wil slapen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Maar TS wil vast ook tienermeisjes die gillend en jankend voor de hotelkamer van een artiest staan doodmaken, die zijn ook anders.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of wil je die horden lekkere wijven die hysterisch bij de H&M voor de deur gaan staan als de zoveelste achterlijke josti uit Parijs weer eens stoned een jurkje heeft ontworpen ook in elkaar slaan?
+1quote:
Ik ken genoeg iPhone users die terug zijn gegaan naar Android.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Apple gebruikers zijn juist zeer tevreden. Recent nog bleek dat iPhone gebruikers het meest tevreden zijn over hun telefoon en dus niet de android nerds... En ik kan dat prima plaatsen, ik ben ook veel meer tevreden over mijn iPhone dan ik was over mijn android telefoon.
Vwb McDonalds... je kan lekkerder eten, maar dat het niet te vreten is volgens de gebruikers is natuurlijk klinkklare nonsense.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |