abonnement Unibet Coolblue
pi_109163850




Minecraft is een sandboxgame en is gemaakt in Java, door de Zweden Notch (Markus Persson) en Jeb (Jens Bergensten) van Mojang AB. Een echt doel is er niet. Je begint in een oneindige wereld waar je hele gangenstelsels kunt bouwen, de mooiste kastelen of flatgebouwen. Je kunt er alles maken: blokje voor blokje.

Na vele testversies, is het spel officieel uitgebracht op 18 november tijdens de MineCon in Las Vegas, hoewel er alsnog telkens gratis updates beschikbaar zullen worden.

Naast singleplayer is er ook een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of anderen op het net volledig je gang kunt gaan. Tegenwoordig wordt er ook gewerkt aan een mobiele versie, genaamd Minecraft Pocket Edition en een versie voor de xbox 360.

SPOILER: Youtube
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: MenderV
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mFOK
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.



SPOILER: FOK!KERS IN-GAME
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!


[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 16-03-2012 12:25:45 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:06:54 #2
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109163877
Ik zei toch al dat ik een idee had voor een TT. Als je zelf niks weet, had het dan aan mij overgelaten. :/
pi_109163915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:06 schreef Mender het volgende:
Ik zei toch al dat ik een idee had voor een TT. Als je zelf niks weet, had het dan aan mij overgelaten. :/
Vertel :7
pi_109163923
Ik weet precies wat er moet komen.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:08:55 #5
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109163937
Maar haal dit nu maar weg: "Je kan ook je bed als home instellen door er rechts op te klikken. Je hoeft er dan niet in te slapen."
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:09:34 #6
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109163958
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:08 schreef STING het volgende:

[..]

Vertel :7
Dat zie je wel bij 149 (als ik lapo heb) :)
pi_109164000
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:09 schreef Mender het volgende:

[..]

Dat zie je wel bij 149 als ik lapo heb :)
Dan wachten we in spanning af :7
pi_109164451
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vb is gewoon een baas omdat hij slimmer is dan het systeem.

Het is niet zijn fout. Die bugs/glitches moeten gefixt worden.
Dat is het wél! Exploiten van bugs en glitches is gewoon niet tof en in de extremere gevallen gewoon banwaardig, daar is verder geen discussie over mogelijk.

Dat het 'systeem' problemen kent weten we, daar is mee te leven. Als je daar misbruik van maakt, dan is dat gewoon zwak.

Mender, ik haal de tekst wel even uit de OP. Ik belde even met een klant, vandaar dat het niet direct ging.

Ik ga straks overigens wel weer proberen om weer lapo te krijgen. De titel gaat dan "Iets #3" worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 16-03-2012 12:29:33 ]
pi_109164552
Overigens denk ik gewoon dat hij crearechten kreeg in de testfase en toen een voorraad aanlegde, geen hacks of iets dergelijks.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:37:29 #10
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_109164878
Ik heb en stuk van 30x40 nodig ofzo voor die bastille, denk ik. En gok. Anders maak ik hem wel aan het eind als de rest klaar is.
Fear is the grease of society.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:43:16 #11
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_109165063
Vb was volgens mij in 1.8 al bezig. Overigens was de halve server toen aan het xrayen, glitchen, buggen, en glowstone maken met netherrack...
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_109165706
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:37 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb en stuk van 30x40 nodig ofzo voor die bastille, denk ik. En gok. Anders maak ik hem wel aan het eind als de rest klaar is.
Ja dan plan ik dat er nergens een stuk van 30x40 is O+

Nee hoor, even serieus; we kunnen beter eerst de grote dingen als de bastille, de uni en eventueel een bibliotheek (kan ook aan de uni) of een kerk afbakenen, dan kan daaromheen gebouwd worden.

Als die pas op het laatst komen, krijg je de kans dat ze er zo willekeurig geplaatst uitzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 16-03-2012 13:12:35 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:30:39 #13
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_109166445
Is goed.
Fear is the grease of society.
pi_109166534
Paint hem dan, dan paint ik daarop verder
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:48:07 #15
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_109167134
pm't
Fear is the grease of society.
pi_109167634
terug gepmt om 13:58, nog steeds geen antwoord, wtf is this shit.

Renderrrrmenderrrrrr: je missie voor vandaag is het renderen van je server. prettyplease?
pi_109168078
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vb is gewoon een baas omdat hij slimmer is dan het systeem.

Het is niet zijn fout. Die bugs/glitches moeten gefixt worden.
Dit is echt de domste post in tijden. Elke debiel kan googlen op exploits voor bukkit en/of Minecraft. Dat je er daadwerkelijk gebruik van maakt, maakt je gewoon een vieze cheater.

Als gogo toegeeft dat hij exploits gebruikt om aan stuff te komen, en hij wordt daarvoor niet gebanned, vind ik dat op zijn zachtst nogal treurig te noemen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:34:04 #18
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109168867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Overigens denk ik gewoon dat hij crearechten kreeg in de testfase en toen een voorraad aanlegde, geen hacks of iets dergelijks.
Toen ik met mijn server in de test fase zat had een klein groepje toegang tot mijn server, om het een en ander te testen. Soms kregen ze creative rechten. Vbownswow had me beloofd er geen misbruik van te maken. Helaas ben ik er een tijdje later achter gekomen dat hij dat toch heeft gedaan. En dat valt me ook erg van hem tegen. Maar toen ik er achter was gekomen wilde ik er geen woorden aan vuil maken omdat toen bekend was dat vbownswow naar een eigen server/singleplayer ging. Hij komt alleen heel af en toe nog online voor de gezelligheid/chat.

quote:
3s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dit is echt de domste post in tijden. Elke debiel kan googlen op exploits voor bukkit en/of Minecraft. Dat je er daadwerkelijk gebruik van maakt, maakt je gewoon een vieze cheater.

Als gogo toegeeft dat hij exploits gebruikt om aan stuff te komen, en hij wordt daarvoor niet gebanned, vind ik dat op zijn zachtst nogal treurig te noemen.
Ik wil het probleem niet groter maken dan het is.

Daarom lijkt mij de beste oplossing om in het geval dat hij toch weer gaat spelen hem goed in de gaten te houden. En niet om hem nu te bannen voor iets dat hij in het verleden heeft gedaan waar ik later pas achter ben gekomen terwijl hij nauwelijks nog op mijn server speelt.
pi_109169069
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:34 schreef Mender het volgende:

[..]

Toen ik met mijn server in de test fase zat had een klein groepje toegang tot mijn server, om het een en ander te testen. Soms kregen ze creative rechten. Vbownswow had me beloofd er geen misbruik van te maken. Helaas ben ik er een tijdje later achter gekomen dat hij dat toch heeft gedaan. En dat valt me ook erg van hem tegen. Maar toen ik er achter was gekomen wilde ik er geen woorden aan vuil maken omdat toen bekend was dat vbownswow naar een eigen server/singleplayer ging. Hij komt alleen heel af en toe nog online voor de gezelligheid/chat.

[..]

Ik wil het probleem niet groter maken dan het is.

Daarom lijkt mij de beste oplossing om in het geval dat hij toch weer gaat spelen hem goed in de gaten te houden. En niet om hem nu te bannen voor iets dat hij in het verleden heeft gedaan waar ik later pas achter ben gekomen terwijl hij nauwelijks nog op mijn server speelt.
Moet jij weten, jouw server. Ik heb iig vernomen dat hij alweer diamanten aan 't uitdelen is, zo recent als gisteren.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_109169149
Tsja, ik zou zeggen klier even met zijn player.dat filetje o.i.d. zodat hij niks kan aanraken/verzetten dan, want hij heeft op zich al gedreigd om gewoon uit te delen en heeft dit de afgelopen dagen ook gedaan.
pi_109169202
gofte kut late reactie kutspuitelf kut

Maar goed, het zal verder een prima jongen zijn, daar niet van. Maar dit is gewoon erg irritant.

Ik heb ook reacties gehoord van mensen die aangaven de diamant niet eens aangenomen te hebben als ze hadden geweten dat het niet legit was.

Dus wat dat aangaat zijn naantje en ik zeker niet de enigen die dat zo zien.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:18:35 #22
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109170283
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

Moet jij weten, jouw server. Ik heb iig vernomen dat hij alweer diamanten aan 't uitdelen is, zo recent als gisteren.
Oh dat wist ik niet. Ik denk dat ik toen niet online was toen dat gezegd was. Anders heb ik er overheen gelezen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
gofte kut late reactie kutspuitelf kut

Maar goed, het zal verder een prima jongen zijn, daar niet van. Maar dit is gewoon erg irritant.

Ik heb ook reacties gehoord van mensen die aangaven de diamant niet eens aangenomen te hebben als ze hadden geweten dat het niet legit was.

Dus wat dat aangaat zijn naantje en ik zeker niet de enigen die dat zo zien.
Ok ok, ik ga wel wat maatregelen nemen. Thanks voor alle info.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:27:51 #23
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109170548
Toch jammer dat een cheater wel rechten heeft bij Mender en ik niet :') haha nohate tegen mender hoor :P
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109170591
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vb is gewoon een baas omdat hij slimmer is dan het systeem.

Het is niet zijn fout. Die bugs/glitches moeten gefixt worden.
Dankjewel, dit bedoel ik precies.

ik vind jou ook een baas omdat je me niet bande gr gr

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat is het wél! Exploiten van bugs en glitches is gewoon niet tof en in de extremere gevallen gewoon banwaardig, daar is verder geen discussie over mogelijk.

Dat het 'systeem' problemen kent weten we, daar is mee te leven. Als je daar misbruik van maakt, dan is dat gewoon zwak.
Hoezo niet tof? Ik heb het tot nu toe alleen maar voor mezelf en dodgey gebruikt hoor, het had iets anders geweest als ik mensen diamond cadeau ging geven. Dan was de hele server fucked, nu was het meer een keuze van mij dat ik het spel "saaier" maakte door mezelf een unlimited supply met diamonds te geven. Echter heb ik er niet minder op gespeeld, integendeel, ik was nogal snel uitgekeken op dat lange hakken en steeds nieuwe iron picks maken.

En zwak? Als je de keuze hebt, waarom zou je het dan niet doen? Dat is hetzelfde als als je een briefje van 100 euro op straat vind maar hem maar laat liggen omdat het zwak is om zo geld te verdienen ipv er hard voor te werken.

Ik wil even toevoegen dat drumpie het bijna de hele tijd wist, maar hij heeft me geen ban gegeven juist omdat ik die shit voor mezelf hield.

Oh, en de reden waarom ik jou die diamonds gaf was omdat ik toch ben gestopt op mender en een groot project wou helpen. Dit is dan ook de eerste keer dat ik iets heb weggegeven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:43 schreef Sitethief het volgende:
Vb was volgens mij in 1.8 al bezig. Overigens was de halve server toen aan het xrayen, glitchen, buggen, en glowstone maken met netherrack...
1.7.3 al, (toen ik net 2 weken op de server zat ofzo :') ) Dat was trouwens een fixe buit die ik daar had, 2 double chests vol met diamond blocks, tel daar even mijn enorm grote mobtower bij met unlimited gunpowder en die sandgenerator, en ik was onoverwinnerlijk. 8-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:34 schreef Mender het volgende:

[..]

Toen ik met mijn server in de test fase zat had een klein groepje toegang tot mijn server, om het een en ander te testen. Soms kregen ze creative rechten. Vbownswow had me beloofd er geen misbruik van te maken. Helaas ben ik er een tijdje later achter gekomen dat hij dat toch heeft gedaan. En dat valt me ook erg van hem tegen. Maar toen ik er achter was gekomen wilde ik er geen woorden aan vuil maken omdat toen bekend was dat vbownswow naar een eigen server/singleplayer ging. Hij komt alleen heel af en toe nog online voor de gezelligheid/chat.

ik weet niet van wie je het gehoord hebt, maar ik heb niet misbruik gemaakt van die creative in het begin. Ik heb mijn diamandjes netjes gehakt als iedereen in het begin, en daarna pas "op mijn manier" er een zooitje meer van gemaakt.

wat een ophef trouwens, als ik niets had gezegt had niemand wat gemerkt, ik snap het probleem niet zo.
pi_109170667
Ik betwijfel dat jij goed genoeg kunt hacken om die diamant anders dan via crea te krijgen.

Of het moet xray wezen, that is.
pi_109170680
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:29 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Dankjewel, dit bedoel ik precies.

ik vind jou ook een baas omdat je me niet bande gr gr

[..]

Hoezo niet tof? Ik heb het tot nu toe alleen maar voor mezelf en dodgey gebruikt hoor, het had iets anders geweest als ik mensen diamond cadeau ging geven. Dan was de hele server fucked, nu was het meer een keuze van mij dat ik het spel "saaier" maakte door mezelf een unlimited supply met diamonds te geven. Echter heb ik er niet minder op gespeeld, integendeel, ik was nogal snel uitgekeken op dat lange hakken en steeds nieuwe iron picks maken.

En zwak? Als je de keuze hebt, waarom zou je het dan niet doen? Dat is hetzelfde als als je een briefje van 100 euro op straat vind maar hem maar laat liggen omdat het zwak is om zo geld te verdienen ipv er hard voor te werken.

Ik wil even toevoegen dat drumpie het bijna de hele tijd wist, maar hij heeft me geen ban gegeven juist omdat ik die shit voor mezelf hield.

Oh, en de reden waarom ik jou die diamonds gaf was omdat ik toch ben gestopt op mender en een groot project wou helpen. Dit is dan ook de eerste keer dat ik iets heb weggegeven.

[..]

1.7.3 al, (toen ik net 2 weken op de server zat ofzo :') ) Dat was trouwens een fixe buit die ik daar had, 2 double chests vol met diamond blocks, tel daar even mijn enorm grote mobtower bij met unlimited gunpowder en die sandgenerator, en ik was onoverwinnerlijk. 8-)

[..]

ik weet niet van wie je het gehoord hebt, maar ik heb niet misbruik gemaakt van die creative in het begin. Ik heb mijn diamandjes netjes gehakt als iedereen in het begin, en daarna pas "op mijn manier" er een zooitje meer van gemaakt.

wat een ophef trouwens, als ik niets had gezegt had niemand wat gemerkt, ik snap het probleem niet zo.
En om het hoofdstuk nu af te sluiten.
Alla som inte dansar är våldtäktsmän.
pi_109170710
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik betwijfel dat jij goed genoeg kunt hacken om die diamant anders dan via crea te krijgen.

Of het moet xray wezen, that is.
al vind ik 1 diamond kan ik er enorm veel van maken, het is wat handiger met 9, want dan heb je blocks, gaat alles 9x zo snel jwz
pi_109170728
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:31 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

En om het hoofdstuk nu af te sluiten.
Alla som inte dansar är våldtäktsmän.
:D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:38:17 #29
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109170902
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:31 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

En om het hoofdstuk nu af te sluiten.
Alla som inte dansar är våldtäktsmän.
wie niet dansen zijn verkrachters? :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109170943
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:38 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

wie niet dansen zijn verkrachters? :')
Dat is een liedje ezel.
pi_109170997
Ik zag pas bij een bejaarde de deur open staan. Heb maar even haar portefeuille meegenomen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:41:23 #32
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109171001
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:39 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Dat is een liedje ezel.
#NP Alla som inte dansar är våldtäktsmän

lolol klinkt wel goed
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109171377
Koop gewoon minecraft hacks bij mij!, nooit meer dat minen naar diamonds, ownen in PVP en lekker chatspammen!

Voor maar 10 ¤ euro!!!!!
pi_109171573
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zag pas bij een bejaarde de deur open staan. Heb maar even haar portefeuille meegenomen.
Sterke analogie ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109171700
Zo kan ie wel weer.

[ Bericht 95% gewijzigd door STING op 16-03-2012 16:05:08 ]
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109173087
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:31 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

En om het hoofdstuk nu af te sluiten.
Alla som inte dansar är våldtäktsmän.
:') beste remix vind ik :D
pi_109173142
btw slappe gezeik over oude hacks en cheats gewoon die maf in de gaten houden doet ie t weer bannen klaar.
pi_109173231
oude hacks en cheats zijn het probleem niet, dat was nog op oude servers. Dat het gisteren gebeurde, dat is het punt.
pi_109173441
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
oude hacks en cheats zijn het probleem niet, dat was nog op oude servers. Dat het gisteren gebeurde, dat is het punt.
ik heb zinds ik zo weinig speel op mender niet eens meer geprobeert te cheaten hoor :')

dat wat ik aan jou gaf was een klein geschenkje uit de voorraad die ik nog had.
pi_109173469
En dat wat je die andere gozert(s) gaf? Want daar hebben we gister ook het één en ander over gehoord.
pi_109173518
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dat wat je die andere gozert(s) gaf? Want daar hebben we gister ook het één en ander over gehoord.
dat was coal, blazerods en andere shit. daar zat geen diamond tussen hoor
pi_109173788
Mijn bronnen zeggen anders van wel. Mijn detectivegevoel ook.
pi_109173979
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn bronnen zeggen anders van wel. Mijn detectivegevoel ook.
lekker vertrouwbaar ook die partijdige maatjes van je :')

vond dit vanaf het begin al een nutteloze discussie, en nu nog steeds. Als mender me niet bant is het opgelost toch?

mooi gr gr
pi_109174249
Gr-gr-grappenmaker.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:17:17 #45
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109174414
Ik heb vandaag een blokje gemined!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:54:46 #46
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_109175665
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:29 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Dankjewel, dit bedoel ik precies.

ik vind jou ook een baas omdat je me niet bande gr gr

[..]

Hoezo niet tof? Ik heb het tot nu toe alleen maar voor mezelf en dodgey gebruikt hoor, het had iets anders geweest als ik mensen diamond cadeau ging geven. Dan was de hele server fucked, nu was het meer een keuze van mij dat ik het spel "saaier" maakte door mezelf een unlimited supply met diamonds te geven. Echter heb ik er niet minder op gespeeld, integendeel, ik was nogal snel uitgekeken op dat lange hakken en steeds nieuwe iron picks maken.

En zwak? Als je de keuze hebt, waarom zou je het dan niet doen? Dat is hetzelfde als als je een briefje van 100 euro op straat vind maar hem maar laat liggen omdat het zwak is om zo geld te verdienen ipv er hard voor te werken.

Ik wil even toevoegen dat drumpie het bijna de hele tijd wist, maar hij heeft me geen ban gegeven juist omdat ik die shit voor mezelf hield.

Oh, en de reden waarom ik jou die diamonds gaf was omdat ik toch ben gestopt op mender en een groot project wou helpen. Dit is dan ook de eerste keer dat ik iets heb weggegeven.

[..]

1.7.3 al, (toen ik net 2 weken op de server zat ofzo :') ) Dat was trouwens een fixe buit die ik daar had, 2 double chests vol met diamond blocks, tel daar even mijn enorm grote mobtower bij met unlimited gunpowder en die sandgenerator, en ik was onoverwinnerlijk. 8-)

[..]

ik weet niet van wie je het gehoord hebt, maar ik heb niet misbruik gemaakt van die creative in het begin. Ik heb mijn diamandjes netjes gehakt als iedereen in het begin, en daarna pas "op mijn manier" er een zooitje meer van gemaakt.

wat een ophef trouwens, als ik niets had gezegt had niemand wat gemerkt, ik snap het probleem niet zo.
Er is anders vaak genoeg geklaagd over jouw gecheat. Dat geen van de admins/mods het oppikt is een ander verhaal.

Je hebt trouwens ook 55 diamonds aan Plan gegeven, of niet? Zo verneuk je toch de hele server man, maak er dan gewoon creative van :{
pi_109175685
Remlof, dat was de enige juiste reactie :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:55:51 #48
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_109175717

Ook lente in Brixton.
Fear is the grease of society.
pi_109175807
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Er is anders vaak genoeg geklaagd over jouw gecheat. Dat geen van de admins/mods het oppikt is een ander verhaal.

Je hebt trouwens ook 55 diamonds aan Plan gegeven, of niet? Zo verneuk je toch de hele server man, maak er dan gewoon creative van :{
de enigste gast waarik het aan gegeven heb, alleen omdat jullie een groot project hadden,

zelf zegt die ook dat hij ze in de lava gedondert heeft, problem solved?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:01:10 #50
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_109175950
Voor je uni had ik dit in gedachte, jij ook zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the grease of society.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:01:22 #51
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_109175955
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:58 schreef gogosweden het volgende:

[..]

de enigste gast waarik het aan gegeven heb, alleen omdat jullie een groot project hadden,

zelf zegt die ook dat hij ze in de lava gedondert heeft, problem solved?
Jij wist zeker dat hij ze in de lava ging gooien, dat had je al in je glazen bol gezien? Voor het zelfde geld was je beeld vertroebeld door al het zaad en had plan ze verdeeld over de server...
pi_109176082
Hm, ik zat aan potsdam te denken.

  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:09:50 #53
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_109176236
Die is ook vet is goed. De ronde vorm van die van mij is lastig te maken.
Fear is the grease of society.
pi_109176256
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:01 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Jij wist zeker dat hij ze in de lava ging gooien, dat had je al in je glazen bol gezien? Voor het zelfde geld was je beeld vertroebeld door al het zaad en had plan ze verdeeld over de server...
plan is een egoist, die ze hard nodig had voor zijn project. Plan en ik zijn nou niet bepaald vrienden, dus was het niet voor het project geweest had ik ze zelf gehouden
pi_109177940
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dit is echt de domste post in tijden. Elke debiel kan googlen op exploits voor bukkit en/of Minecraft. Dat je er daadwerkelijk gebruik van maakt, maakt je gewoon een vieze cheater.

Als gogo toegeeft dat hij exploits gebruikt om aan stuff te komen, en hij wordt daarvoor niet gebanned, vind ik dat op zijn zachtst nogal treurig te noemen.
Niet zo happen joh. Tuurlijk is het niet eerlijk tegenover andere users. Maar ik vind mob traps bijvoorbeeld ook niet eerlijk tegenover andere users. Ieder heeft z'n mening right.

quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:29 schreef gogosweden het volgende:

Ik wil even toevoegen dat drumpie het bijna de hele tijd wist, maar hij heeft me geen ban gegeven juist omdat ik die shit voor mezelf hield.
Ehm ik wist nergens vanaf. Ik wist het pas vanaf het moment dat je stopte met MOD zijn. Dus nee ik wist het niet de hele tijd.
If not now, then when.
pi_109178006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Niet zo happen joh. Tuurlijk is het niet eerlijk tegenover andere users. Maar ik vind mob traps bijvoorbeeld ook niet eerlijk tegenover andere users. Ieder heeft z'n mening right.
Mwa, die kunnen ze zelf natuurlijk ook bouwen als ze die willen/nodig hebben.
pi_109178063
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mwa, die kunnen ze zelf natuurlijk ook bouwen als ze die willen/nodig hebben.
Dat klopt maar het is niet eerlijk. Daarbij hebben ze mob traps moeilijker gemaakt om een bepaalde reden.

Ik herinner mij nog wel op 1.7 toen vb die mega mob trap had waarbij de items binnen stroomden als water. Dat is gewoon fucked up.
If not now, then when.
pi_109178069
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mwa, die kunnen ze zelf natuurlijk ook bouwen als ze die willen/nodig hebben.
als ik kan cheaten kan iedereen het toch?
pi_109178100
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat klopt maar het is niet eerlijk. Daarbij hebben ze mob traps moeilijker gemaakt om een bepaalde reden.

Ik herinner mij nog wel op 1.7 toen vb die mega mob trap had waarbij de items binnen stroomden als water. Dat is gewoon fucked up.
jonge, die mobtrap, dat waren pas tijden! _O_

gewoon halfuurtje staan afken en een inv vol met gunpowder strings bones en arrows _O_
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:04:16 #60
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_109178189
Mobtrap is niet cheaten. Maar in welk opzicht zijn die dingen moeilijker gemaakt ... ?
pi_109178228
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Mobtrap is niet cheaten. Maar in welk opzicht zijn die dingen moeilijker gemaakt ... ?
ik had een 25x25 x120 mobtower, daarin spawnden ziek veel mobs,

nu staan mobs stil als ze meer dan 40 blocks van je af staan ofzo
pi_109178244
mobtraps is toch legitiem??? niks mis mee volgens mijn zolang je alles verder zelf regelt natuurlijk. (spullen om het te bouwen)
pi_109178248
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Mobtrap is niet cheaten. Maar in welk opzicht zijn die dingen moeilijker gemaakt ... ?
Ik heb het ook niet specifiek over cheaten he. Mega veel diamond krijgen door een glitch/bug/hack is niet eerlijk tegenover de andere users.

Mega veel items van mobs krijgen door een mob trap is in MIJN ogen niet eerlijk tegenover andere users.
If not now, then when.
pi_109178261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat klopt maar het is niet eerlijk. Daarbij hebben ze mob traps moeilijker gemaakt om een bepaalde reden.

Ik herinner mij nog wel op 1.7 toen vb die mega mob trap had waarbij de items binnen stroomden als water. Dat is gewoon fucked up.
De makers weten zelf ook wel wat er omgaat in het spel dus ja, als die vinden dat mobtraps en xpfarms te overpowered zijn dan nerfen ze die zoals in 1.2. Je kan ze wel oneerlijk vinden, maar het blijft gewoon iets dat ingame zit en waar iedereen dan ook gebruik van kan maken.

quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

als ik kan cheaten kan iedereen het toch?
Er zit een verschil tussen gebruik maken van de ingame functies zoals ze (on)bedoelt zijn (zoals bij een mobtrap of een xpfarm) en cheaten.
pi_109178307
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

De makers weten zelf ook wel wat er omgaat in het spel dus ja, als die vinden dat mobtraps en xpfarms te overpowered zijn dan nerfen ze die zoals in 1.2. Je kan ze wel oneerlijk vinden, maar het blijft gewoon iets dat ingame zit en waar iedereen dan ook gebruik van kan maken.

[..]

Er zit een verschil tussen gebruik maken van de ingame functies zoals ze (on)bedoelt zijn (zoals bij een mobtrap of een xpfarm) en cheaten.
ik maak toch ook alleen maar gebruik van onbedoelde functies in het spel of niet dan? :')
pi_109178313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

De makers weten zelf ook wel wat er omgaat in het spel dus ja, als die vinden dat mobtraps en xpfarms te overpowered zijn dan nerfen ze die zoals in 1.2. Je kan ze wel oneerlijk vinden, maar het blijft gewoon iets dat ingame zit en waar iedereen dan ook gebruik van kan maken.

[..]

Er zit een verschil tussen gebruik maken van de ingame functies zoals ze (on)bedoelt zijn (zoals bij een mobtrap of een xpfarm) en cheaten.
Ehm ik denk dat Mojang/Notch nooit gepland heeft om te zorgen dat er mob traps gemaakt konden worden. Ze fixxen het dan ook niks voor niks. In feite was een mob trap ook een glitch of hoe je het ook wilt noemen.
If not now, then when.
pi_109178328
Wat een drama allemaal hier. Wel leuk om te lezen. ^O^
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109178350
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:09 schreef TJV het volgende:
Wat een drama allemaal hier. Wel leuk om te lezen. ^O^
t is weer als vanouds he _O-
pi_109178390
Je weet dat ik dit leuker vind dan hele topics vol over pleintjes en gebouwtjes. *;
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109178406
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef TJV het volgende:
Je weet dat ik dit leuker vind dan hele topics vol over pleintjes en gebouwtjes. *;
mijn stem heb je
pi_109178416
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:09 schreef TJV het volgende:
Wat een drama allemaal hier. Wel leuk om te lezen. ^O^
If not now, then when.
pi_109178462
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:08 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik maak toch ook alleen maar gebruik van onbedoelde functies in het spel of niet dan? :')
En glitch is iets anders dan een onbedoelde functie. Om het uit te leggen in een taal die jij ook zou snappen. Voortplanting is de bedoelde functie van het geslachtsdeel, masturbatie een onbedoelde functie. Hem kaalscheren zodat die groter lijkt is een glitch.
pi_109178494
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:12 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

En glitch is iets anders dan een onbedoelde functie. Om het uit te leggen in een taal die jij ook zou snappen. Voortplanting is de bedoelde functie van het geslachtsdeel, masturbatie een onbedoelde functie. Hem kaalscheren zodat die groter lijkt is een glitch.
ik zie echt het verschil niet hoor, beide zorgen dat je een enorme stroom van items krijgt
pi_109178519
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:12 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

En glitch is iets anders dan een onbedoelde functie. Om het uit te leggen in een taal die jij ook zou snappen. Voortplanting is de bedoelde functie van het geslachtsdeel, masturbatie een onbedoelde functie. Hem kaalscheren zodat die groter lijkt is een glitch.
Eeej vrind masturberen is niet onbedoeld, me mattie deed het al duizenden jaren terug:

If not now, then when.
pi_109178537
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Eeej vrind masturberen is niet onbedoeld, me mattie deed het al duizenden jaren terug:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O-
pi_109178548
Ik heb eens een keer 0,0 aandeel in een relletje hier, dat mag ook wel eens gezegd worden.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:15:38 #77
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109178587
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:14 schreef TJV het volgende:
Ik heb eens een keer 0,0 aandeel in een relletje hier, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Nee dat mag niet
pi_109178594
Het is nog triester om gogosweden zo krampachtig zich te proberen te verklaren. Triest ventje.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_109178599
best een kuttopic geworden dit
pi_109178626
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef maurisioo het volgende:
best een kuttopic geworden dit
Hey ben jij er ook weer. :D Hoe is ie?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109178678
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef maurisioo het volgende:
best een kuttopic geworden dit
Dat komt omdat jij er niet bent. :@
If not now, then when.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:20:23 #82
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109178746
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik had een 25x25 x120 mobtower, daarin spawnden ziek veel mobs,

nu staan mobs stil als ze meer dan 40 blocks van je af staan ofzo
Toen ik ooit in een nog niet zo duister verleden bij mender zn server zat, Groeiden de farms ook alleen maar (teringlangzaam) als je 5 meter in de buurt bent. Gras zien groeien homie, gras zien groeien.
pi_109178782
Mender waarom ban je vic nou, wat is dat nou weer voor raars. Alsof die jongen iets misdaan heeft.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109178809
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:20 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Toen ik ooit in een nog niet zo duister verleden bij mender zn server zat, Groeiden de farms ook alleen maar (teringlangzaam) als je 5 meter in de buurt bent. Gras zien groeien homie, gras zien groeien.
Dat komt omdat die chunk loaded moet zijn in, anders groeit/spawnt er niets. Als je alleen bent in dat gebied en je logged uit dan groeit het ook niet. Dat is overigens altijd zo geweest.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:22:27 #85
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109178826
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:21 schreef TJV het volgende:
Mender waarom ban je vic nou, wat is dat nou weer voor raars. Alsof die jongen iets misdaan heeft.
Wie zegt dat ik vic ban? Zit de boel nou niet op te naaien
pi_109178844
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef Mender het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik vic ban? Zit de boel nou niet op te naaien
Vic.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109178863
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:14 schreef TJV het volgende:
Ik heb eens een keer 0,0 aandeel in een relletje hier, dat mag ook wel eens gezegd worden.
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:21 schreef TJV het volgende:
Mender waarom ban je vic nou, wat is dat nou weer voor raars. Alsof die jongen iets misdaan heeft.
If not now, then when.
pi_109178879
"YOU ARE NOT ALLOWED TO PLAY ON THIS SERVER!"

in grote letters
pi_109178883
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Ssssst
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109178890
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:23 schreef gogosweden het volgende:
"YOU ARE NOT ALLOWED TO PLAY ON THIS SERVER!"

in grote letters
Dat zijn toch grote letters of niet dan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109178910
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:24 schreef TJV het volgende:

[..]

Dat zijn toch grote letters of niet dan.
no shit :P
pi_109178929
De correcte term is "kapitalen" of "bovenkast"
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:26:27 #93
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109178962
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:23 schreef gogosweden het volgende:
"YOU ARE NOT ALLOWED TO PLAY ON THIS SERVER!"

in grote letters
Dit was helemaal niet de bedoeling, ik wilde wat anders doen.
pi_109178980


Vlag halfstok op deze trieste dag.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109179019
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef Mender het volgende:

[..]

Dit was helemaal niet de bedoeling, ik wilde wat anders doen.
nu ben je offline :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:29:44 #96
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_109179078
Dom van keulen schiet al lekker op :P
pi_109179238
En nu issie weer online. Het kan verkeren.
pi_109179403
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En nu issie weer online. Het kan verkeren.
mooi
pi_109179478
Kuttopic, slotje.
pi_109179519
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]

Vlag halfstok op deze trieste dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109180043
Ons strijdlied.

Hey gogosweden, ze zeggen dat je bent veranderd
Hey gogosweden, je kan geen goed meer doen
Maar wie dat zegt, die is geen echte cheater
Want gogosweden, je bent nog net als toehoeeeeeeeeeeeen

DIAMONDS DIAMONDS DIAMONDS
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109180078
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:57 schreef TJV het volgende:
Ons strijdlied.

Hey gogosweden, ze zeggen dat je bent veranderd
Hey gogosweden, je kan geen goed meer doen
Maar wie dat zegt, die is geen echte cheater
Want gogosweden, je bent nog net als toehoeeeeeeeeeeeen

DIAMONDS DIAMONDS DIAMONDS
_O_
pi_109180303
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:57 schreef TJV het volgende:
Ons strijdlied.

Hey gogosweden, ze zeggen dat je bent veranderd
Hey gogosweden, je kan geen goed meer doen
Maar wie dat zegt, die is geen echte cheater
Want gogosweden, je bent nog net als toehoeeeeeeeeeeeen

DIAMONDS DIAMONDS DIAMONDS
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:58 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

_O_
pi_109180536
mfok is beter dat blijkt numeer weer eens
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:09:58 #105
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109180550
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
mfok is beter dat blijkt numeer weer eens
geen serverwar starten aub.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109180609
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:09 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

geen serverwar starten aub.
Ik begin je steeds meer te mogen
pi_109180647
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
mfok is beter dat blijkt numeer weer eens
numeer?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:14:08 #108
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109180699
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:09 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

geen serverwar starten aub.
Dank je bobber :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:14:09 #109
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109180700
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik begin je steeds meer te mogen
danku

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef Mender het volgende:

[..]

Dank je bobber :)
:D

ps kom op teamspeak van mfok voor bobberradio!!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109181636
Hommos minecraft c'est boring
pi_109182023
Mender vandaag kwam nieuwe render toch?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_109182472
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:03 schreef gogosweden het volgende:

[..]


[..]

achterlijk triest ventje! :r
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109182681
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

achterlijk triest ventje! :r
ga huilen :')
pi_109182683


Wat doen jullie moeilijk zeg. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:18:13 #115
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109186346
Dat plaatje _O-
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109187163
Exentric je reageert hier echt te exentriek hier hoor
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:46:07 #117
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109187607
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:48 schreef delano.888 het volgende:
Mender vandaag kwam nieuwe render toch?
Ik ben net drie kwatier bezig geweest om een bug te fixen. En nu blijkt de render met het nieuwe render programma een kwart slag gedraait te zijn vergeleken met de oude render, en hij is nu groter dan 5GB. Dus ik moet nog ff de tijd nemen om dat programma even uit te pluizen. Maar voor vandaag heb ik er even genoeg van. :)
pi_109188413
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:46 schreef Mender het volgende:

[..]

Ik ben net drie kwatier bezig geweest om een bug te fixen. En nu blijkt de render met het nieuwe render programma een kwart slag gedraait te zijn vergeleken met de oude render, en hij is nu groter dan 5GB. Dus ik moet nog ff de tijd nemen om dat programma even uit te pluizen. Maar voor vandaag heb ik er even genoeg van. :)
komt wel goed joh misschien kan je net iets als wat mfok heeft doen?
pi_109188612
Hey, ik bem bezopååem
pi_109188888
Ga uit man ofzo ipv je avond zo vernwukwn (25+ en -16 daargelaten en ver buiten de bewonde wereld wonend)
pi_109189330
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ga uit man ofzo ipv je avond zo vernwukwn (25+ en -16 daargelaten en ver buiten de bewonde wereld wonend)
il nen op ern fw3s
pi_109189679
Ze komen hard aan, die shændy en ålcøhølvrij?
pi_109191261
jo, ben ik weer

ff lopen in de buitenlucht deed me goed :Y
pi_109191654
Voor wie het nog niet had gelezen:

http://www.mfok.nl/render
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:31:44 #125
107445 Jajong
Hadouken!
pi_109191795
Loller. Beetje klaar met SMP en standaard MC dus heb de Better Than Wolves mod geinstalleerd en die shit is ziekie brah
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_109191942
Sdeleted post
pi_109192308
pi_109192337
die picture staat er maar half op bij mij
pi_109192403
hier ook maar half

Edit: nu ineens niet meer
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
pi_109192429
Omdat jullie halve zolen zijn.

Oh ik ben goed.
pi_109192498
doe is eventjes lief :o het duurde gewoon vetlang voordat die helemaal laadde :o
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
pi_109192563
Ben jij trouwens niet great_hellup?
pi_109192577
klopt als een bus ^^
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
pi_109193145
Er zit een blokhutje met een gangenstelsel, wat diamant enzo naast onze stad. Kan ik het spul in een paar kisten doen en de rest afbreken? Daar gaat de stad namelijk verder groeien.
pi_109193290
wanneer ga je daar bezig? kan nu niet onn komen maar van de week wel
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
pi_109193345
Moah, van de week ergens, voorlopig nog niet. Als we maar weten dat het weg gaat, dan heeft het verder geen haast. Niet dat iedereen en zijn moeder er iets maakt o.i.d.

[ Bericht 2% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 17-03-2012 01:46:38 ]
pi_109193556
Hellup, daar kun je een mooi slaatje uit slaan. Ik zou een vergoeding eisen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109193628
Graag verwijs ik je door naar tien topics geleden, toen ik Mender vroeg of er een bouwverbod in een straal van een paar honderd blocks kan komen, zodat we met verderopgelegen abdijen en boerderijen enzo bezig kunnen als de stad af is.

Dit kregen we dan ook. We zijn niet gek hé, als we straks een stad maken er iemand er gele flats naast gaat zetten, zijn we mooi genaaid.

Zijn hutje zit nog geen veertig blocks van de stad af en dus mooi in die radius.

Oftewel, weg gaat hij sowieso.
pi_109193691
Prima, maar je moet alsnog betalen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109193708
Ach, ik heb denk ik wel dirt liggen. Het kan er vanaf.
pi_109193724
Betalen in Diamond natuurlijk. En niet die 55 die je van Vic hebt gehad.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109193758
Die heb ik dezelfde dag nog aangegeven en vernietigd :6

Je bent boos omdat niemand jou spul wil geven.

Eventueel wat steenkool, dan kan hij zelf gaan persen tot dat diamant is geworden.
pi_109193812
Aldiekapern dikke nerd
pi_109193835
Hm?

Ik ben trouwens met gemak twintigmiljard keer zo slim als jij, daar niet van. Maar leg uit?
pi_109193857
Ik vind dit een dusdanig onrechtvaardige gang van zaken dat ik de integriteit van eenieder op de server in twijfel trek. Mocht het zo zijn dat de hogere machten niet ingrijpen in deze situatie resteert mij slechts èèn oplossing. Cato Maior verwoordde het magnifiek: ceterum censeo Epicvillem delendam esse.
In dat geval zal ik een ander thuis zoeken voor mijn burgers.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109193867
Veto.
pi_109193947
Terentius zei het als volgt: Quod licet Iovi non licet bovi.

Ken je plaats, en die is niet naast of boven mij.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109193979
Gewoon, grappig om te zien/lezen hoe jij zo serieus post mbt Minecraft
  zaterdag 17 maart 2012 @ 02:08:06 #149
107445 Jajong
Hadouken!
pi_109193982
Stop es met je Googlewijsheden.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_109193996
Flikker op, neger.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 03:55:51 #151
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_109194786
Mender kan je met mcedit niet en heel stuk weghalen van de render, scheelt weer en hoop gb, al dat water is toch onzin.
Fear is the grease of society.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 04:37:36 #152
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109194944
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 03:55 schreef vogelkooi het volgende:
Mender kan je met mcedit niet en heel stuk weghalen van de render, scheelt weer en hoop gb, al dat water is toch onzin.
Mischien wel. Is het een idee om dan meteen een andere seed in te voeren? Zodat de gebieden die dan opnieuw gegenereerd worden niet meer allemaal water is? Het is maar een idee he, ff kijken wat jullie er van vinden. Alleen moet ik dan wel even kijken dat er in die afgelegen gebieden niemand zit. En dat is moeilijk te zien van ver af.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 04:38:15 #153
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109194947
Edit:

Helaas merk ik nu dat dit atm niet te doen is met mcedit. Zodra ik een te groot gebied bekijk in mcedit crasht hij. Na wat zoekwerk kom ik dit tegen:

quote:
As mentioned in the official thread, this version has known memory issues with Anvil maps. See issue #78 for pymclevel. Not much can be done about it, at the moment.


[ Bericht 63% gewijzigd door Mender op 17-03-2012 04:52:26 ]
pi_109195118
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 02:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gewoon, grappig om te zien/lezen hoe jij zo serieus post mbt Minecraft
zo seriues ja.
pi_109196767
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:38 schreef Mender het volgende:
Edit:

Helaas merk ik nu dat dit atm niet te doen is met mcedit. Zodra ik een te groot gebied bekijk in mcedit crasht hij. Na wat zoekwerk kom ik dit tegen:

[..]

mcedit werkt toch al helemaal niet meer met die nieuwe 'Anvil' worlds?
pi_109196803
Er staat een unprotected chest op de spawn van MenderV met heel wat van mij waardevol spul aangezien ik toch niet meer terug kom.
De gene die t wilt hebben kan het pakken.
Graag wil ik mender ook verzoeken mijn huis + treefarm etc. weg te geven of te deleten.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109196983
Moeten we je ook uit de op halen ofwat? :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109197018
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:06 schreef TJV het volgende:
Moeten we je ook uit de op halen ofwat? :')
_O-
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:11:44 #159
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109197058
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:06 schreef TJV het volgende:
Moeten we je ook uit de op halen ofwat? :')
_O- _O_
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109197237
Je kan zelfs dezelfde seed houden omdat het een seed is van 1.1 in 2.x.x is de worldgenerator toch veranderd
pi_109197412
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:06 schreef TJV het volgende:
Moeten we je ook uit de op halen ofwat? :')
Alweer? :D
pi_109197457
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:06 schreef TJV het volgende:
Moeten we je ook uit de op halen ofwat? :')
Neuh speel toch nog steeds minecraft? Alleen niet meer op een server waar constant gezeikt, gecheat en gegriefd wordt :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:37:00 #163
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109197475
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:35 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Neuh speel toch nog steeds minecraft? Alleen niet meer op een server waar constant gezeikt, gecheat en gegriefd wordt :)
griefers heb je overal :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109197511
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:37 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

griefers heb je overal :')
Zelfs in SP.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109197556
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:37 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

griefers heb je overal :')
Dat klopt. Maar op sommige servers worden ze wel geband als het herhaaldelijk gebeurt.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:42:22 #166
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109197565
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:41 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar op sommige servers worden ze wel geband als het herhaaldelijk gebeurt.
bij mender toch ook? bij mfok iig wel..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109197567
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:39 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Zelfs in SP.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Porbeer niet slim te doen. Want enderman halen geen player placed blocks weg ;)

quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:42 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

bij mender toch ook? bij mfok iig wel..
Lees maar even terug voor dat je begint te zeiken dan ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:42:58 #168
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109197582
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:42 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Porbeer niet slim te doen. Want enderman halen geen player placed blocks weg ;)
in 1.1 nog wel van 1.2 weet ik niet
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109197595
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:42 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

in 1.1 nog wel van 1.2 weet ik niet
in 1.1 ook al niet meer hoor?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:43:55 #170
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109197601
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:42 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Porbeer niet slim te doen. Want enderman halen geen player placed blocks weg ;)

[..]

Lees maar even terug voor dat je begint te zeiken dan ;)
ah zeik ik? ok draai een drol stop m in je mond spring van een flatgebouw onder een auto waar je wordt meegenomen naar een monsterjam waar monstertrucks op je springen en dat je dan stukje voor stukje je vingerkootjes eraf knipt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109197612
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:43 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ah zeik ik? ok draai een drol stop m in je mond spring van een flatgebouw onder een auto waar je wordt meegenomen naar een monsterjam waar monstertrucks op je springen en dat je dan stukje voor stukje je vingerkootjes eraf knipt.
Reminds me why i didn't want to play minecraft with you again...
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109197624
Waaaat

Kinders, doe allebei eens even rustig.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:45:29 #173
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109197630
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:44 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Reminds me why i didn't want to play minecraft with you again...
zo doe ik alleen tegen stomme mensen hoor :D en ik deed toen je bij mfok zat gewoon aardig tegen je..

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waaaat

Kinders, doe allebei eens even rustig.
Ai Ai Captain!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109197646
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:45 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

zo doe ik alleen tegen stomme mensen hoor :D en ik deed toen je bij mfok zat gewoon aardig tegen je..

[..]

Ai Ai Captain!
Klopt maar je was wel kinderachtig :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109197660
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:35 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Neuh speel toch nog steeds minecraft? Alleen niet meer op een server waar constant gezeikt, gecheat en gegriefd wordt :)
Wat dan? Ik heb nog nooit iets gemerkt..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:47:06 #176
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109197663
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:46 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Klopt maar je was wel kinderachtig :Y
owh je wilt met alleen "volwassen" mensen spelen? :')
bok maar lekker op naar http://godcraft.com/
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109197670
Je bent zelf kinderachtig.
Altijd dat gezeur over dat mender dingen fout doet waar hij niets aan kan doen, Ja dit gegriefd dat gegriefd, Je kan nog niet eens tegen een grapje man.
Ga lekker SP spelen en laat jou geblaat lekker thuis ;)
pi_109197699
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wat dan? Ik heb nog nooit iets gemerkt..
zoals ook tegen bobber gezegd: Lees dan maar eens terug.

Heb al 100x een melding van griefen gedaan. Daarnaast al 100x gemeld dat mensen xrayen (tezien aan de soort gangen die ze graven etc.) Dus ja het is gemeldt en nee er wordt niks aan gedaan,
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:50:33 #179
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109197734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:49 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

zoals ook tegen bobber gezegd: Lees dan maar eens terug.

Heb al 100x een melding van griefen gedaan. Daarnaast al 100x gemeld dat mensen xrayen (tezien aan de soort gangen die ze graven etc.) Dus ja het is gemeldt en nee er wordt niks aan gedaan,
Mender doet ook maar zijn best om het te fixen, hij mag toch ook een leven hebben?
En dat "xray" van jou kan ook gewoon brench mining zijn..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109197742
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:47 schreef MineraalWater het volgende:
Je bent zelf kinderachtig.
Altijd dat gezeur over dat mender dingen fout doet waar hij niets aan kan doen, Ja dit gegriefd dat gegriefd, Je kan nog niet eens tegen een grapje man.
Ga lekker SP spelen en laat jou geblaat lekker thuis ;)
Helemaal geen gezeik, en ja kan best tegen een grapje. En het interesseert me niet als er een keer iets gegrieft wordt. Maar 3x op 1 dag zonder dat er iets aan gedaan wordt is gewoon triest. En daar verwijt ik mender mee dat hij op het moment dat het gemeld is er niks aan doet. Punt uit
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109197747
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:49 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

zoals ook tegen bobber gezegd: Lees dan maar eens terug.

Heb al 100x een melding van griefen gedaan. Daarnaast al 100x gemeld dat mensen xrayen (tezien aan de soort gangen die ze graven etc.) Dus ja het is gemeldt en nee er wordt niks aan gedaan,
dat laatste ben ik het mee eens, die krijgen geen shit, terwijl ik nu in eeen soort gevangenis pakje rondloop omdat ik een bug in het spel gebruikt heb
pi_109197759
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Mender doet ook maar zijn best om het te fixen, hij mag toch ook een leven hebben?
En dat "xray" van jou kan ook gewoon brench mining zijn..
1 hele dunnen gang vanuit een cave, zonder verlichting + overal hompen uit en opeens naar boven of beneden. nee sorry dat is geen brench mining
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:58:22 #183
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_109197876
Ik heb in de Teamspeak server van Mfok! nu ook een kanaal aangemaakt voor Terraria, nog meer suggesties?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:58:56 #184
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109197888
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:51 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

1 hele dunnen gang vanuit een cave, zonder verlichting + overal hompen uit en opeens naar boven of beneden. nee sorry dat is geen brench mining
hmm true.. dat moet mender wel checken dmv logblock..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109197904
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:58 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

hmm true.. dat moet mender wel checken dmv logblock..
Heb het al vaker aan gegeven. Wordt geen acht op geslagen.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109197931
Ach ach ach, wat een ellende allemaal. Veel plezier op je server en kap met dat constante gezeik van je, doei.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109197964
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:01 schreef TJV het volgende:
Ach ach ach, wat een ellende allemaal. Veel plezier op je server en kap met dat constante gezeik van je, doei.
Jullie begonnen hoor? :')
Of sterker nog jij.
Ik zei alleen dat ik mijn waardevolle spullen op de spawn had neer geplempt in een kist ;)
Als jij het nu niet kan hebben dat ik gelijk hebt wilt niet zeggen dat ik nu zeik hoor :*
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109197971
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:58 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb in de Teamspeak server van Mfok! nu ook een kanaal aangemaakt voor Terraria, nog meer suggesties?
Ik klaverjas wel eens, kun je daar misschien ook een kanaaltje voor maken?
pi_109197983
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik klaverjas wel eens, kun je daar misschien ook een kanaaltje voor maken?
_O- nice! :P
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:04:29 #190
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_109197997
Uitbreiding mFOK!
Het lijkt mij wel een leuk idee om mFOK! uit te breiden naar andere games, zelf heb ik al een terraria server draaien op verzoek, en Misschien is een CSS/TF2 server ook wel een leuk idee?
pi_109198002
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:02 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Jullie begonnen hoor? :')
Of sterker nog jij.
Ik zei alleen dat ik mijn waardevolle spullen op de spawn had neer geplempt in een kist ;)
Als jij het nu niet kan hebben dat ik gelijk hebt wilt niet zeggen dat ik nu zeik hoor :*
Die kist hadden we vanzelf wel gevonden, nutteloze post dus. Net zoals die andere 900 van je. Azijnzeiker.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109198012
Heeeeeebben die niet al eigen servers? Zo niet is er blijkbaar geen animo voor en dus niet echt nodig.
pi_109198018
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:04 schreef TJV het volgende:

[..]

Die kist hadden we vanzelf wel gevonden, nutteloze post dus. Net zoals die andere 900 van je. Azijnzeiker.
Helemaal niet aangezien er geen sign bij staat. Daarnaast was er ook het verzoek aan mender om mijn huis te deleten. Dus nee nog steeds niet :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198050
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Helemaal niet aangezien er geen sign bij staat. Daarnaast was er ook het verzoek aan mender om mijn huis te deleten. Dus nee nog steeds niet :)
Je weet zelf ook wel dat je huis niet verwijderd gaat worden omdat de map dan een zooitje wordt, het enige wat je wilt is aandacht.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:08:03 #195
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109198059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 09:56 schreef Exentric90 het volgende:
Er staat een unprotected chest op de spawn van MenderV met heel wat van mij waardevol spul aangezien ik toch niet meer terug kom.
De gene die t wilt hebben kan het pakken.
Graag wil ik mender ook verzoeken mijn huis + treefarm etc. weg te geven of te deleten.
Liever heb ik dat je het eerst gewoon bij mij meld voordat je van alles gaat roepen voordat ik de kans krijg om te kijken wat er nu precies aan de hand is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:49 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

zoals ook tegen bobber gezegd: Lees dan maar eens terug.

Heb al 100x 3 een melding van "griefen" gedaan. Daarnaast al 100x (wanneer?) gemeld dat mensen xrayen (tezien aan de soort gangen die ze graven etc.) Dus ja het is gemeldt en nee er wordt niks aan gedaan,
Ok om even heel duidelijk te zijn. Alle meldingen die ik van jou heb gehad:

De eerste melding die ik van jou kreeg was dat er in jou mine/base gregrieft was. Toen ik vroeg "waar?" zei je dat ik er niet meer naar hoefde te kijken omdat je het zelf al had opgevuld.

Edit: Dit was niet eens een melding. Maar hier kwam ik achter door de chat log te lezen. Ik moest contact opnemen met jou om te vragen wat er was.

De tweede melding van jou was dat er iemand tegen jou mine/base bezig was. (maurisioo met zijn grot). Door heel even met maurisioo te overleggen is dit opgelost, er waren afspraken over gemaakt.

De derde melding die ik van je kreeg was dat er schapen ineens dood waren? Maar dit was eigenlijk niet eens een melding. Je riep meteen moord en brand in het topic en zei dat je ging stoppen zonder dat ik eerst kon checken wat het was. Waarschijnlijk was het zelfs een bug omdat later heel veel meer mensen er last van hadden. Zelfs bij Looniar in zijn huis waar de deuren locked waren en waar geen blokken gesloopt waren om binnen te komen.

Wat er nu weer aan de hand is weet ik niet eens. Omdat je het niet hebt gemeld bij mij. Dus ik kan niet eens checken of het wel griefen is, of het oplossen. Maar je gaat meteen weer vanalles hier roepen.
pi_109198061
Dat seintje over die kist was trouwens wel erg handig, nog bedankt.
pi_109198077
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:07 schreef TJV het volgende:

[..]

Je weet zelf ook wel dat je huis niet verwijderd gaat worden omdat de map dan een zooitje wordt, het enige wat je wilt is aandacht.
Hoezo zooitje?

even een cuboid maken op mijn huis een //replace exentric90 dirt (iig als alles goed ingesteld staat zou dat moeten werken ;) )
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198093
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:09 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Hoezo zooitje?

even een cuboid maken op mijn huis een //replace exentric90 dirt (iig als alles goed ingesteld staat zou dat moeten werken ;) )
Leuk, zo'n open vlakte.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109198130
ah heerlijk, zo'n flamewar in de vroege morgen :9
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:14:11 #200
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109198155
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Helemaal geen gezeik, en ja kan best tegen een grapje. En het interesseert me niet als er een keer iets gegrieft wordt. Maar 3x op 1 dag zonder dat er iets aan gedaan wordt is gewoon triest. En daar verwijt ik mender mee dat hij op het moment dat het gemeld is er niks aan doet. Punt uit
3x op een dag? Wanneer? Moet ik dan ruiken dat er iets aan de hand is als je me niks meld?
pi_109198159
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:08 schreef Mender het volgende:

[..]

Liever heb ik dat je het eerst gewoon bij mij meld voordat je van alles gaat roepen voordat ik de kans krijg om te kijken wat er nu precies aan de hand is.

Dit heb ik al zovaak gedaan. Hoevaak heb ik /msg mender gedaan met de melding dat ik ergens een verdachte mijngang zag? te vaak. Bij nummer 1 moet je er met logblock al heen tp'en

[..]

Ok om even heel duidelijk te zijn. Alle meldingen die ik van jou heb gehad:

De eerste melding die ik van jou kreeg was dat er in jou mine/base gregrieft was. Toen ik vroeg "waar?" zei je dat ik er niet meer naar hoefde te kijken omdat je het zelf al had opgevuld.

Zelf opgevuld ja. Wilt toch niet zeggen dat dat voor jou betekend dat je niks meer moet doen?

Edit: Dit was niet eens een melding. Maar hier kwam ik achter door de chat log te lezen. Ik moest contact opnemen met jou om te vragen wat er was.
Bullshit heb het weldegelijk gemeld.

De tweede melding van jou was dat er iemand tegen jou mine/base bezig was. (maurisioo met zijn grot). Door heel even met maurisioo te overleggen is dit opgelost, er waren afspraken over gemaakt.
Dit was over het feit dat ik niet vind kunnen dat natuurlijke grotten zomaar geclaimed moeten kunnen worden

De derde melding die ik van je kreeg was dat er schapen ineens dood waren? Maar dit was eigenlijk niet eens een melding. Je riep meteen moord en brand in het topic en zei dat je ging stoppen zonder dat ik eerst kon checken wat het was. Waarschijnlijk was het zelfs een bug omdat later heel veel meer mensen er last van hadden. Zelfs bij Looniar in zijn huis waar de deuren locked waren en waar geen blokken gesloopt waren om binnen te komen.
Dan had je alsnog kunnen checken wat er was daarnaast als er Woolblocks op de grond liggen zijn ze gedood easy as that. Je hebt zelf gezien hoe moeilijk het is om er bij te komen. Dus ja met opzet.
Wat er nu weer aan de hand is weet ik niet eens. Omdat je het niet hebt gemeld bij mij. Dus ik kan niet eens checken of het wel griefen is, of het oplossen. Maar je gaat meteen weer vanalles hier roepen.

Er is niks aan de hand, ik speel al heel lang niet meer op je server. Ik heb alleen even mijn waardevolle spullen in een chest op de spawn gegooid meer niet.
Daarnaast heb ik je al zoveel vaker verteld dat er mensen cheaten en griefen.
Dat jij daar niet naar wilt kijken/luisteren is niet mijn zorg.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198165
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:10 schreef TJV het volgende:

[..]

Leuk, zo'n open vlakte.
Het was al een openvlakte ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198173
pi_109198178
Exentric is een skkltje en een bitch schreeuwend om aandacht. Met je OS.

Groetjes pappa Yuri.
If not now, then when.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:15:47 #205
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109198185
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:51 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

1 hele dunnen gang vanuit een cave, zonder verlichting + overal hompen uit en opeens naar boven of beneden. nee sorry dat is geen brench mining
Dit is voor het eerst dat ik een melding van je krijg waarbij het om een griefer/cheater gaat. [b]Meld[/b] dit dan via [b]PM[/b] en zeg me waar het is!
pi_109198188
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:14 schreef Mender het volgende:

[..]

3x op een dag? Wanneer? Moet ik dan ruiken dat er iets aan de hand is als je me niks meld?
Ga aub niet lopen doen alsof je neus bloed en mij hier nu belachelijk lopen maken. Je bent een Admin van een goeie en populaire server. Heb dan ook de ballen om toe te geven dat je je een foutje gemaakt hebt
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198206
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:14 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Het was al een openvlakte ;)
Ja en nu jouw huis er heeft gestaan groeien er geen plantjes meer ook, dus laat dat lelijke golfplaten hokje van je maar staan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109198213
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:15 schreef Mender het volgende:

[..]

Dit is voor het eerst dat ik een melding van je krijg waarbij het om een griefer/cheater gaat. [b]Meld[/b] dit dan via [b]PM[/b] en zeg me waar het is!
Lieve mender. ik heb je vaak zat in game een PM gestuurd met de melding dat ik ergens een verdachte mijngang zag. Dat jij daar niet op reageert is niet mijn zaak. Nee je was niet afk want je chatte wel gewoon vrolijk door :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198218
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:15 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ga aub niet lopen doen alsof je neus bloed en mij hier nu belachelijk lopen maken. Je bent een Admin van een goeie en populaire server. Heb dan ook de ballen om toe te geven dat je je een foutje gemaakt hebt
Ga jij maar eerst is ballen verzamelen Mister def rhymz.
If not now, then when.
pi_109198228
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:16 schreef TJV het volgende:

[..]

Ja en nu jouw huis er heeft gestaan groeien er geen plantjes meer ook, dus laat dat lelijke golfplaten hokje van je maar staan.
dan doe je even //regen en daarna //undo

Done :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:21:24 #211
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109198297
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:15 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ga aub niet lopen doen alsof je neus bloed en mij hier nu belachelijk lopen maken. Je bent een Admin van een goeie en populaire server. Heb dan ook de ballen om toe te geven dat je je een foutje gemaakt hebt
Geen dan concrete dingen! Als ik moet af gaan op het topic wordt ik niks wijzer. "me schapen zijn dood"... ja waar precies? "Er is ge x-rayt"... ja waar? Ik heb verder geen pm's van je gehad. Wat moet ik dan?

Berichten via de chat ingame kan ik niet altijd bijhouden. Daarom zeg ik ook altijd. Als je iets wilt melden en ik ben niet online of reageer niet, stuur me een pm! Edit: en dat bedoel ik uiteraard niet ingame PM maar via FOK!
pi_109198330
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:21 schreef Mender het volgende:

[..]

Geen dan concrete dingen! Als ik moet af gaan op het topic wordt ik niks wijzer. "me schapen zijn dood"... ja waar? "Er is ge x-rayt"... ja waar? Ik heb verder geen pm's van je gehad. Wat moet ik dan?

Berichten via de chat ingame kan ik niet altijd bijhouden. Daarom zeg ik ook altijd. Als je iets wilt melden en ik ben niet online of reageer niet, stuur me een pm!
Je weet verdomde goed waar mn schapen waren.
Daarnaast als ik zeg dat er ergens gexrayt is dan kom ik dat tegen onder het verkennen. Hoe moet ik nog weten waar dat was? Het is niet dat ik nu overal een screen van maak als ik iets tegen kom hoor. Ben verdomme geen mod..

Edit:
Nogmaals ben niet pissig op je. Vind alleen dat je laks handelt. Hoeven er verder geen punt van te maken. Ik meld alleen even dat ik mijn spullen op de spawn gezet heb voor de gene die t wilt hebben. Dat er dan weer mensen zijn die het leuk vinden om meteen dingen te gaan roepen waar ze niks van af weten is niet mijn zorg :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198351
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:23 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Je weet verdomde goed waar mn schapen waren.
Daarnaast als ik zeg dat er ergens gexrayt is dan kom ik dat tegen onder het verkennen. Hoe moet ik nog weten waar dat was? Het is niet dat ik nu overal een screen van maak als ik iets tegen kom hoor. Ben verdomme geen mod..
gelukkig niet nee

jankende mods hebben we niets aan

kaboem tss
pi_109198361
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:24 schreef gogosweden het volgende:

[..]

gelukkig niet nee

jankende mods hebben we niets aan

kaboem tss
Cheatende ook niet
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:25:12 #215
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109198368
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:23 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Je weet verdomde goed waar mn schapen waren.
Daarnaast als ik zeg dat er ergens gexrayt is dan kom ik dat tegen onder het verkennen. Hoe moet ik nog weten waar dat was? Het is niet dat ik nu overal een screen van maak als ik iets tegen kom hoor. Ben verdomme geen mod..
Ik ben 1 x bij je schapen geweest. Maar hoe moet ik onthouden waar dat was terwijl ik bij zoveel mensen langs kom op de server? Voor hetzelfde geld heb je ergens anders nog schapen of heb je ze verplaatst. Jij gaat alleen maar moord en brand in het topic roepen. Daar kan ik niks mee.
pi_109198372
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:24 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Cheatende ook niet
ik heb toch al die tijd goed werk afgeleverd
pi_109198387
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:25 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik heb toch al die tijd goed werk afgeleverd
IMO niet als je cheat.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198394
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:17 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

dan doe je even //regen en daarna //undo

Done :)
het is survival man, wat denk jij nou
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109198398
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:25 schreef Mender het volgende:

[..]

Ik ben 1 x bij je schapen geweest. Maar hoe moet ik onthouden waar dat was terwijl ik bij zoveel mensen langs kom op de server? Voor hetzelfde geld heb je ergens anders nog schapen of heb je ze verplaatst. Jij gaat alleen maar moord en brand in het topic roepen. Daar kan ik niks mee.
Ja omdat dat al de zoveelste keer was en ik er klaar mee ben.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:27:03 #220
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109198404
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:26 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

IMO niet als je cheat.
maar niemand had iets door dat ie cheatte. alsnog wel jammer en triest maar niemand had t door :P
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109198409
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:26 schreef TJV het volgende:

[..]

het is survival man, wat denk jij nou
jij wilt toch dat er plantjes groeien? :')
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198411
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:24 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Cheatende ook niet
Ik vind het eerder exploiten wat gogo heeft gedaan dan cheaten.
pi_109198412
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

maar niemand had iets door dat ie cheatte. alsnog wel jammer en triest maar niemand had t door :P
ik wel :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198415
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

jij wilt toch dat er plantjes groeien? :')
Ja en die ga jij planten, als taakstraf.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109198419
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ik vind het eerder exploiten wat gogo heeft gedaan dan cheaten.
Exploiting is a form of cheating
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198422
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef TJV het volgende:

[..]

Ja en die ga jij planten, als taakstraf.
uhm even denken?

Edit: Nee.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109198454
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

maar niemand had iets door dat ie cheatte. alsnog wel jammer en triest maar niemand had t door :P
je kan zeggen wat je wil, maar stiekum ben ik toch wel een baas dat ik het zolang ongemerkt heb kunnen doen :P

ik had het nog steeds kunnen doen als ik het niet gezegt had overigens
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:30:06 #228
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109198475
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:29 schreef gogosweden het volgende:

[..]

je kan zeggen wat je wil, maar stiekum ben ik toch wel een baas dat ik het zolang ongemerkt heb kunnen doen :P

ik had het nog steeds kunnen doen als ik het niet gezegt had overigens
haha ik zeg toch ook niemand had het door :P wel jammer en triest tho :P
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:30:59 #229
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_109198493
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeeeeebben die niet al eigen servers? Zo niet is er blijkbaar geen animo voor en dus niet echt nodig.
Nja, ik bedoel dan gewoon een ouwe PC ofzo, die ergens achter op de zolder, serversoftware van de games erop pleuren, firewall en IP configureren, en dan zorgen dat mensen kunnen joinen vanaf extern IP zonder Hamachi :P
pi_109198502
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ik vind het eerder exploiten wat gogo heeft gedaan dan cheaten.
Inderdaad.
If not now, then when.
pi_109198541
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:28 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

uhm even denken?

Edit: Nee.
Je hebt geen keuze.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109198574
Laten we aub niet meer reageren op die droeftoeter. Mender ban em gewoon hij wilt toch niet meer spelen zegt ie.
If not now, then when.
pi_109198679
ah toch weer een leuk topic geworden

btw @exentric, een verdachte gang hoeft niet altijd xray te zijn geweest, ik maak ook wel eens totaal onlogische gangen, gewoon omdat het mij niet uitmaakt hoe slordig ze worden, aangezien ik er nooit meer terugkom, toch heb ik nog nooit xray gebruikt.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:40:38 #234
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109198700
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef maurisioo het volgende:
ah toch weer een leuk topic geworden
:D en Tom _O_
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:56:28 #235
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109199026
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:14 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Daarnaast heb ik je al zoveel vaker verteld dat er mensen cheaten en griefen.
Dat jij daar niet naar wilt kijken/luisteren is niet mijn zorg.
Neem aub even contact met mij op via pm/dm/skype
pi_109199040
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef maurisioo het volgende:
ah toch weer een leuk topic geworden

btw @exentric, een verdachte gang hoeft niet altijd xray te zijn geweest, ik maak ook wel eens totaal onlogische gangen, gewoon omdat het mij niet uitmaakt hoe slordig ze worden, aangezien ik er nooit meer terugkom, toch heb ik nog nooit xray gebruikt.
Snap ik wel mau.
Maar ik heb het niet over 1 incident ;)

Edit: Als het maar 1 keer voor gekomen was, of zelfs 2 keer. Zou ik echt niet zo reageren ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Exentric90 op 17-03-2012 12:05:25 ]
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:15:34 #237
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109199392
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:57 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Snap ik wel mau.
Maar ik heb het niet over 1 incident ;)

Edit: Als het maar 1 keer voor gekomen was, of zelfs 2 keer. Zou ik echt niet zo reageren ;)
Als je bij een incident 5 sec had gecommuniceerd met mij via FOK! PM zou het nooit nodig zijn geweest zo te reageren.
pi_109199466
Goed, heren, kunnen we weer overgaan op de orde van de dag? :P
pi_109199493
ah schrok al :P
pi_109199514
kut klik ik weer op vind ik leuk :')
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:22:21 #241
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109199524
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:18 schreef STING het volgende:
Goed, heren, kunnen we weer overgaan op de orde van de dag? :P
Prima :)
pi_109199556
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:21 schreef maurisioo het volgende:
kut klik ik weer op vind ik leuk :')
die linkjes kan je weghalen in je accountinstellingen he :P
pi_109199597
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:23 schreef gogosweden het volgende:

[..]

die linkjes kan je weghalen in je accountinstellingen he :P
ah bedankt _O_
pi_109200725
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:18 schreef STING het volgende:
Goed, heren, kunnen we weer overgaan op de orde van de dag? :P
Ik zit me echt te verbazen dat je ondanks deze reeks tóch aan MC durfde te beginnen.
pi_109200739
Ik was net in groningen! (in mc) best vet :D :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_109202675
pi_109202785
DODGEY _O_ _O_ _O_
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109202869
quote:
_O-

tevens dit:

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:45 schreef TJV het volgende:
DODGEY _O_ _O_ _O_
pi_109203453
quote:
En ik voelde me al schuldig met 3 stacks ofzo :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_109203638
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik zit me echt te verbazen dat je ondanks deze reeks tóch aan MC durfde te beginnen.
Singleplayer hé :P
pi_109203825
quote:
of het was vb op dodgey z'n account.

hahaha

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_109204123
quote:
Kiekm logblocken, nepmod. :p
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:48:12 #253
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_109204365
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef maurisioo het volgende:
ah toch weer een leuk topic geworden

btw @exentric, een verdachte gang hoeft niet altijd xray te zijn geweest, ik maak ook wel eens totaal onlogische gangen, gewoon omdat het mij niet uitmaakt hoe slordig ze worden, aangezien ik er nooit meer terugkom, toch heb ik nog nooit xray gebruikt.
Dit dus.. Ik ben ook zo'n onsamenhangende miner. Dicht die gangen ook vaak weer af ;) Om later terug te komen en alle mobs af te slachten.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_109205029
If not now, then when.
pi_109205071
Leuk, is dat op de servert?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_109205085
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:20 schreef drumstickNL het volgende:
Leuk, is dat op de servert?
Op die van Mender? Nee.
If not now, then when.
pi_109205525
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door STING op 17-03-2012 18:16:39 ]
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109205579
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:44 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

leuk he quoten?
Quoten is erg handig inderdaad. :)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:53:14 #259
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_109207380
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door STING op 17-03-2012 18:16:33 ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_109212173
STING tis een disscussie over minecraft. Nergens voor nodig om te deleten hoor?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109212542
Hij wou even kijken of zijn knopjes het nog deden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:47:05 #262
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_109212698
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:45 schreef gogosweden het volgende:
ik ben kk geil


[ Bericht % gewijzigd door STING op 17-03-2012 21:35:39 ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 17 maart 2012 @ 22:09:39 #264
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_109215169
Echt flauw heur sting... Beetje zelfspot siert een mens. Maar is aan jou duidelijk niet besteedt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_109215264
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Echt flauw heur sting... Beetje zelfspot siert een mens. Maar is aan jou duidelijk niet besteedt.
dit dus,

als je mij al langer kent had je geweten dat ik dat soms gewoon post om t ijs te breken en een paar leuke reacties te krijgen, werkt altijd, kijk maar naar het filmpje van sos ^O^
pi_109215631
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:13 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dit dus,

als je mij al langer kent had je geweten dat ik dat soms gewoon post om t ijs te breken en een paar leuke reacties te krijgen, werkt altijd, kijk maar naar het filmpje van sos ^O^
Tot zover altijd een slippery slope naar een en al bagger.
Een beetje SC zul je mij niet over horen, wel als het in een ONZ topic verandert.

Nu weer ontopic, alvast bedankt.
pi_109216322
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef STING het volgende:

[..]

Tot zover altijd een slippery slope naar een en al bagger.
Een beetje SC zul je mij niet over horen, wel als het in een ONZ topic verandert.

Nu weer ontopic, alvast bedankt.
mods! :')
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109216976
fuck it bruh

[ Bericht 48% gewijzigd door Yuri_Boyka op 17-03-2012 23:15:13 ]
If not now, then when.
pi_109217122
YURI BOYKA HEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOO

YURI BOYKA HEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOO
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109217284
Dat was een laf editje.
pi_109217347
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat was een laf editje.
Nee hoor, fuck it toch. :)
If not now, then when.
pi_109220278
Hoe krijgen we nu ooit een lapo als onze posts steeds worden verwijderd.
pi_109224537
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 00:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe krijgen we nu ooit een lapo als onze posts steeds worden verwijderd.
_O- _O_
  zondag 18 maart 2012 @ 09:36:01 #274
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_109224626
Heb vannacht ff een cobblestone weg gemaakt naar het volgende dorp + dat dorp gecobblestoneerd. O-) Nieuw woord ja. Net bedacht. O-)
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_109224635
quote:
99s.gif Op zondag 18 maart 2012 09:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb vannacht ff een cobblestone weg gemaakt naar het volgende dorp + dat dorp gecobblestoneerd. O-) Nieuw woord ja. Net bedacht. O-)
singleplayer of multiplayer? :P
  zondag 18 maart 2012 @ 09:40:50 #276
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_109224671
Mender zn server
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_109224824
snap niet helemaal waarom er zo gezeken moet worden over wat er wel of niet gebeurt op een server :') mender ik vind je server wel fijn. lekker bouwen daar xD
pi_109226091
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 09:56 schreef McWurth het volgende:
snap niet helemaal waarom er zo gezeken moet worden over wat er wel of niet gebeurt op een server :') mender ik vind je server wel fijn. lekker bouwen daar xD
zeg ook helemaal niet dat ik het er niet leuk had. Vindt t alleen gewoon jammer dat als ik 3x melding doe van cheaten / griefen mensen t raar vinden dat ik het na de 4de keer toch echt zat ben.
En tja dat drumpie zo reageert zegt eigenlijk al genoeg over wie het gedaan zou kunnen hebben ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109226242
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

zeg ook helemaal niet dat ik het er niet leuk had. Vindt t alleen gewoon jammer dat als ik 3x melding doe van cheaten / griefen mensen t raar vinden dat ik het na de 4de keer toch echt zat ben.
En tja dat drumpie zo reageert zegt eigenlijk al genoeg over wie het gedaan zou kunnen hebben ;)
Geftrustreerd much? Het is nu onderhand toch wel duidelijk wat er is, en je speelt zelfs al ergens
anders dus waarom blijf je erover doorgaan. Volgens mij was mcwurths post niet eens tegen jou.
pi_109226942
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_109227036
quote:
13s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:29 schreef dnbrainwash het volgende:

[..]

Geftrustreerd much? Het is nu onderhand toch wel duidelijk wat er is, en je speelt zelfs al ergens
anders dus waarom blijf je erover doorgaan. Volgens mij was mcwurths post niet eens tegen jou.
beetje algemene post maakte ik en tevens ^O^ voor mender zijn server.
pi_109228642
quote:
13s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:29 schreef dnbrainwash het volgende:

[..]

Geftrustreerd much? Het is nu onderhand toch wel duidelijk wat er is, en je speelt zelfs al ergens
anders dus waarom blijf je erover doorgaan. Volgens mij was mcwurths post niet eens tegen jou.
Neuh speel ssp. En excuus dan want zo kwam zijn post wel over ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109228644
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

zeg ook helemaal niet dat ik het er niet leuk had. Vindt t alleen gewoon jammer dat als ik 3x melding doe van cheaten / griefen mensen t raar vinden dat ik het na de 4de keer toch echt zat ben.
En tja dat drumpie zo reageert zegt eigenlijk al genoeg over wie het gedaan zou kunnen hebben ;)
Het punt is dat jij het niet melde maar het in de chat zei. Groot verschil.
Jij hebt toch ook niet mender ge-pmed of wel? Hou dan gewoon op met zeuren.

Storm in een glas water weer dit.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_109228717
ik speel ook ssp

waarom?

bespaart me een hoop gezeik, misschien zouden meer mensen dat hier moeten doen
pi_109228792
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:59 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Het punt is dat jij het niet melde maar het in de chat zei. Groot verschil.
Jij hebt toch ook niet mender ge-pmed of wel? Hou dan gewoon op met zeuren.

Storm in een glas water weer dit.
Ik heb hem ingame /msg gedaan. Terwijl hij wel actief aanwezig was. Ik ga niet voor elk wissewasje FOK! open gooien om te pm'en. Nogmaals ik ben geen mod. En dus niet mijn taak punt.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109228796
pi_109228948
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Exentric90 het volgende:

[..]
Ik ga niet voor elk wissewasje
Maar Mender moet dat wel doen ? Hij moet wel elk bericht wat er per dag langs komt registreren?

Waarom kon je niet de moeite nemen om een PM te sturen. Maar je neemt nu wel de moeite om al 2 dagen hier over te posten?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_109229197
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

zeg ook helemaal niet dat ik het er niet leuk had. Vindt t alleen gewoon jammer dat als ik 3x melding doe van cheaten / griefen mensen t raar vinden dat ik het na de 4de keer toch echt zat ben.
En tja dat drumpie zo reageert zegt eigenlijk al genoeg over wie het gedaan zou kunnen hebben ;)
Hahhaha. Ik reageer zo omdat jij echt een ezel bent.
If not now, then when.
  zondag 18 maart 2012 @ 13:20:05 #289
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109229467
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hahhaha. Ik reageer zo omdat jij echt een ezel bent.
:D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109229676
hebben jullie al gehoord over die co-op functie die (misschien) in minecraft komt?

lijkt mij een geniaale functie,

iemand nog wat meer nieuws ofzo daarover? :@
pi_109229808
quote:
4s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:26 schreef gogosweden het volgende:
hebben jullie al gehoord over die co-op functie die (misschien) in minecraft komt?

lijkt mij een geniaale functie,

iemand nog wat meer nieuws ofzo daarover? :@
kan je samen met excentric gaan spelen bedoel je?
pi_109229857
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:30 schreef McWurth het volgende:

[..]

kan je samen met excentric gaan spelen bedoel je?
jonge, je bent nou zelf net zo kk hard bezig als die apen hierboven,
pi_109229938
ik heb een goede TT btw, mocht ik niet de lapo krijgen, zou iemand dan mij een dm kunnen sturen?

bij voorbaat dank
  zondag 18 maart 2012 @ 13:40:22 #294
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109230202
owh ja dat co-op dat je een wereld aanmaakt en mensen kunnen joinen? zoiets als MC PE?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109230307
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef bobbernaut het volgende:
owh ja dat co-op dat je een wereld aanmaakt en mensen kunnen joinen? zoiets als MC PE?
volgensmij was het meer dat je je ssp wereld "tijdelijk" een server kan maken zodat er vrienden kunnen joinen :P
pi_109230441
einz
pi_109230446
zwei
pi_109230459
drei
pi_109230467
polizei!!11!!!11
  zondag 18 maart 2012 @ 13:47:08 #300
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109230506
:)
pi_109230510
där spelet är gjort av vikingar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')