quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:57 schreef TJV het volgende:
Ons strijdlied.
Hey gogosweden, ze zeggen dat je bent veranderd
Hey gogosweden, je kan geen goed meer doen
Maar wie dat zegt, die is geen echte cheater
Want gogosweden, je bent nog net als toehoeeeeeeeeeeeen
DIAMONDS DIAMONDS DIAMONDS
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:57 schreef TJV het volgende:
Ons strijdlied.
Hey gogosweden, ze zeggen dat je bent veranderd
Hey gogosweden, je kan geen goed meer doen
Maar wie dat zegt, die is geen echte cheater
Want gogosweden, je bent nog net als toehoeeeeeeeeeeeen
DIAMONDS DIAMONDS DIAMONDS
quote:
geen serverwar starten aub.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
mfok is beter dat blijkt numeer weer eens
numeer?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
mfok is beter dat blijkt numeer weer eens
dankuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer te mogen
quote:
achterlijk triest ventje!quote:
Ik ben net drie kwatier bezig geweest om een bug te fixen. En nu blijkt de render met het nieuwe render programma een kwart slag gedraait te zijn vergeleken met de oude render, en hij is nu groter dan 5GB. Dus ik moet nog ff de tijd nemen om dat programma even uit te pluizen. Maar voor vandaag heb ik er even genoeg van.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:48 schreef delano.888 het volgende:
Mender vandaag kwam nieuwe render toch?
komt wel goed joh misschien kan je net iets als wat mfok heeft doen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:46 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik ben net drie kwatier bezig geweest om een bug te fixen. En nu blijkt de render met het nieuwe render programma een kwart slag gedraait te zijn vergeleken met de oude render, en hij is nu groter dan 5GB. Dus ik moet nog ff de tijd nemen om dat programma even uit te pluizen. Maar voor vandaag heb ik er even genoeg van.
il nen op ern fw3squote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ga uit man ofzo ipv je avond zo vernwukwn (25+ en -16 daargelaten en ver buiten de bewonde wereld wonend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |