of het was vb op dodgey z'n account.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Dit dus.. Ik ben ook zo'n onsamenhangende miner. Dicht die gangen ook vaak weer afquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef maurisioo het volgende:
ah toch weer een leuk topic geworden
btw @exentric, een verdachte gang hoeft niet altijd xray te zijn geweest, ik maak ook wel eens totaal onlogische gangen, gewoon omdat het mij niet uitmaakt hoe slordig ze worden, aangezien ik er nooit meer terugkom, toch heb ik nog nooit xray gebruikt.
Quoten is erg handig inderdaad.quote:
quote:
quote:
dit dus,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Echt flauw heur sting... Beetje zelfspot siert een mens. Maar is aan jou duidelijk niet besteedt.
Tot zover altijd een slippery slope naar een en al bagger.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit dus,
als je mij al langer kent had je geweten dat ik dat soms gewoon post om t ijs te breken en een paar leuke reacties te krijgen, werkt altijd, kijk maar naar het filmpje van sos
mods!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef STING het volgende:
[..]
Tot zover altijd een slippery slope naar een en al bagger.
Een beetje SC zul je mij niet over horen, wel als het in een ONZ topic verandert.
Nu weer ontopic, alvast bedankt.
Nee hoor, fuck it toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat was een laf editje.
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe krijgen we nu ooit een lapo als onze posts steeds worden verwijderd.
singleplayer of multiplayer?quote:Op zondag 18 maart 2012 09:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb vannacht ff een cobblestone weg gemaakt naar het volgende dorp + dat dorp gecobblestoneerd.Nieuw woord ja. Net bedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |