Dit is voor het eerst dat ik een melding van je krijg waarbij het om een griefer/cheater gaat. [b]Meld[/b] dit dan via [b]PM[/b] en zeg me waar het is!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:51 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
1 hele dunnen gang vanuit een cave, zonder verlichting + overal hompen uit en opeens naar boven of beneden. nee sorry dat is geen brench mining
Ga aub niet lopen doen alsof je neus bloed en mij hier nu belachelijk lopen maken. Je bent een Admin van een goeie en populaire server. Heb dan ook de ballen om toe te geven dat je je een foutje gemaakt hebtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:14 schreef Mender het volgende:
[..]
3x op een dag? Wanneer? Moet ik dan ruiken dat er iets aan de hand is als je me niks meld?
Ja en nu jouw huis er heeft gestaan groeien er geen plantjes meer ook, dus laat dat lelijke golfplaten hokje van je maar staan.quote:
Lieve mender. ik heb je vaak zat in game een PM gestuurd met de melding dat ik ergens een verdachte mijngang zag. Dat jij daar niet op reageert is niet mijn zaak. Nee je was niet afk want je chatte wel gewoon vrolijk doorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik een melding van je krijg waarbij het om een griefer/cheater gaat. [b]Meld[/b] dit dan via [b]PM[/b] en zeg me waar het is!
Ga jij maar eerst is ballen verzamelen Mister def rhymz.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ga aub niet lopen doen alsof je neus bloed en mij hier nu belachelijk lopen maken. Je bent een Admin van een goeie en populaire server. Heb dan ook de ballen om toe te geven dat je je een foutje gemaakt hebt
dan doe je even //regen en daarna //undoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja en nu jouw huis er heeft gestaan groeien er geen plantjes meer ook, dus laat dat lelijke golfplaten hokje van je maar staan.
Geen dan concrete dingen! Als ik moet af gaan op het topic wordt ik niks wijzer. "me schapen zijn dood"... ja waar precies? "Er is ge x-rayt"... ja waar? Ik heb verder geen pm's van je gehad. Wat moet ik dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ga aub niet lopen doen alsof je neus bloed en mij hier nu belachelijk lopen maken. Je bent een Admin van een goeie en populaire server. Heb dan ook de ballen om toe te geven dat je je een foutje gemaakt hebt
Je weet verdomde goed waar mn schapen waren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Geen dan concrete dingen! Als ik moet af gaan op het topic wordt ik niks wijzer. "me schapen zijn dood"... ja waar? "Er is ge x-rayt"... ja waar? Ik heb verder geen pm's van je gehad. Wat moet ik dan?
Berichten via de chat ingame kan ik niet altijd bijhouden. Daarom zeg ik ook altijd. Als je iets wilt melden en ik ben niet online of reageer niet, stuur me een pm!
gelukkig niet neequote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Je weet verdomde goed waar mn schapen waren.
Daarnaast als ik zeg dat er ergens gexrayt is dan kom ik dat tegen onder het verkennen. Hoe moet ik nog weten waar dat was? Het is niet dat ik nu overal een screen van maak als ik iets tegen kom hoor. Ben verdomme geen mod..
Cheatende ook nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gelukkig niet nee
jankende mods hebben we niets aan
kaboem tss
Ik ben 1 x bij je schapen geweest. Maar hoe moet ik onthouden waar dat was terwijl ik bij zoveel mensen langs kom op de server? Voor hetzelfde geld heb je ergens anders nog schapen of heb je ze verplaatst. Jij gaat alleen maar moord en brand in het topic roepen. Daar kan ik niks mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Je weet verdomde goed waar mn schapen waren.
Daarnaast als ik zeg dat er ergens gexrayt is dan kom ik dat tegen onder het verkennen. Hoe moet ik nog weten waar dat was? Het is niet dat ik nu overal een screen van maak als ik iets tegen kom hoor. Ben verdomme geen mod..
IMO niet als je cheat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb toch al die tijd goed werk afgeleverd
het is survival man, wat denk jij nouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:17 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
dan doe je even //regen en daarna //undo
Done
Ja omdat dat al de zoveelste keer was en ik er klaar mee ben.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik ben 1 x bij je schapen geweest. Maar hoe moet ik onthouden waar dat was terwijl ik bij zoveel mensen langs kom op de server? Voor hetzelfde geld heb je ergens anders nog schapen of heb je ze verplaatst. Jij gaat alleen maar moord en brand in het topic roepen. Daar kan ik niks mee.
maar niemand had iets door dat ie cheatte. alsnog wel jammer en triest maar niemand had t doorquote:
jij wilt toch dat er plantjes groeien?quote:
ik welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar niemand had iets door dat ie cheatte. alsnog wel jammer en triest maar niemand had t door
Ja en die ga jij planten, als taakstraf.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
jij wilt toch dat er plantjes groeien?
Exploiting is a form of cheatingquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik vind het eerder exploiten wat gogo heeft gedaan dan cheaten.
uhm even denken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja en die ga jij planten, als taakstraf.
je kan zeggen wat je wil, maar stiekum ben ik toch wel een baas dat ik het zolang ongemerkt heb kunnen doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar niemand had iets door dat ie cheatte. alsnog wel jammer en triest maar niemand had t door
haha ik zeg toch ook niemand had het doorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, maar stiekum ben ik toch wel een baas dat ik het zolang ongemerkt heb kunnen doen
ik had het nog steeds kunnen doen als ik het niet gezegt had overigens
Nja, ik bedoel dan gewoon een ouwe PC ofzo, die ergens achter op de zolder, serversoftware van de games erop pleuren, firewall en IP configureren, en dan zorgen dat mensen kunnen joinen vanaf extern IP zonder Hamachiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeeeeebben die niet al eigen servers? Zo niet is er blijkbaar geen animo voor en dus niet echt nodig.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik vind het eerder exploiten wat gogo heeft gedaan dan cheaten.
Je hebt geen keuze.quote:
quote:
Neem aub even contact met mij op via pm/dm/skypequote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:14 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik je al zoveel vaker verteld dat er mensen cheaten en griefen.
Dat jij daar niet naar wilt kijken/luisteren is niet mijn zorg.
Snap ik wel mau.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef maurisioo het volgende:
ah toch weer een leuk topic geworden
btw @exentric, een verdachte gang hoeft niet altijd xray te zijn geweest, ik maak ook wel eens totaal onlogische gangen, gewoon omdat het mij niet uitmaakt hoe slordig ze worden, aangezien ik er nooit meer terugkom, toch heb ik nog nooit xray gebruikt.
Als je bij een incident 5 sec had gecommuniceerd met mij via FOK! PM zou het nooit nodig zijn geweest zo te reageren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Snap ik wel mau.
Maar ik heb het niet over 1 incident
Edit: Als het maar 1 keer voor gekomen was, of zelfs 2 keer. Zou ik echt niet zo reageren
Primaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:18 schreef STING het volgende:
Goed, heren, kunnen we weer overgaan op de orde van de dag?
ah bedanktquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die linkjes kan je weghalen in je accountinstellingen he
Ik zit me echt te verbazen dat je ondanks deze reeks tóch aan MC durfde te beginnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:18 schreef STING het volgende:
Goed, heren, kunnen we weer overgaan op de orde van de dag?
En ik voelde me al schuldig met 3 stacks ofzoquote:
Singleplayer héquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zit me echt te verbazen dat je ondanks deze reeks tóch aan MC durfde te beginnen.
of het was vb op dodgey z'n account.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Dit dus.. Ik ben ook zo'n onsamenhangende miner. Dicht die gangen ook vaak weer afquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef maurisioo het volgende:
ah toch weer een leuk topic geworden
btw @exentric, een verdachte gang hoeft niet altijd xray te zijn geweest, ik maak ook wel eens totaal onlogische gangen, gewoon omdat het mij niet uitmaakt hoe slordig ze worden, aangezien ik er nooit meer terugkom, toch heb ik nog nooit xray gebruikt.
Quoten is erg handig inderdaad.quote:
quote:
quote:
dit dus,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Echt flauw heur sting... Beetje zelfspot siert een mens. Maar is aan jou duidelijk niet besteedt.
Tot zover altijd een slippery slope naar een en al bagger.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit dus,
als je mij al langer kent had je geweten dat ik dat soms gewoon post om t ijs te breken en een paar leuke reacties te krijgen, werkt altijd, kijk maar naar het filmpje van sos
mods!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef STING het volgende:
[..]
Tot zover altijd een slippery slope naar een en al bagger.
Een beetje SC zul je mij niet over horen, wel als het in een ONZ topic verandert.
Nu weer ontopic, alvast bedankt.
Nee hoor, fuck it toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat was een laf editje.
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe krijgen we nu ooit een lapo als onze posts steeds worden verwijderd.
singleplayer of multiplayer?quote:Op zondag 18 maart 2012 09:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb vannacht ff een cobblestone weg gemaakt naar het volgende dorp + dat dorp gecobblestoneerd.Nieuw woord ja. Net bedacht.
zeg ook helemaal niet dat ik het er niet leuk had. Vindt t alleen gewoon jammer dat als ik 3x melding doe van cheaten / griefen mensen t raar vinden dat ik het na de 4de keer toch echt zat ben.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:56 schreef McWurth het volgende:
snap niet helemaal waarom er zo gezeken moet worden over wat er wel of niet gebeurt op een servermender ik vind je server wel fijn. lekker bouwen daar xD
Geftrustreerd much? Het is nu onderhand toch wel duidelijk wat er is, en je speelt zelfs al ergensquote:Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
zeg ook helemaal niet dat ik het er niet leuk had. Vindt t alleen gewoon jammer dat als ik 3x melding doe van cheaten / griefen mensen t raar vinden dat ik het na de 4de keer toch echt zat ben.
En tja dat drumpie zo reageert zegt eigenlijk al genoeg over wie het gedaan zou kunnen hebben
beetje algemene post maakte ik en tevensquote:Op zondag 18 maart 2012 11:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Geftrustreerd much? Het is nu onderhand toch wel duidelijk wat er is, en je speelt zelfs al ergens
anders dus waarom blijf je erover doorgaan. Volgens mij was mcwurths post niet eens tegen jou.
Neuh speel ssp. En excuus dan want zo kwam zijn post wel overquote:Op zondag 18 maart 2012 11:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Geftrustreerd much? Het is nu onderhand toch wel duidelijk wat er is, en je speelt zelfs al ergens
anders dus waarom blijf je erover doorgaan. Volgens mij was mcwurths post niet eens tegen jou.
Het punt is dat jij het niet melde maar het in de chat zei. Groot verschil.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
zeg ook helemaal niet dat ik het er niet leuk had. Vindt t alleen gewoon jammer dat als ik 3x melding doe van cheaten / griefen mensen t raar vinden dat ik het na de 4de keer toch echt zat ben.
En tja dat drumpie zo reageert zegt eigenlijk al genoeg over wie het gedaan zou kunnen hebben
Ik heb hem ingame /msg gedaan. Terwijl hij wel actief aanwezig was. Ik ga niet voor elk wissewasje FOK! open gooien om te pm'en. Nogmaals ik ben geen mod. En dus niet mijn taak punt.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het punt is dat jij het niet melde maar het in de chat zei. Groot verschil.
Jij hebt toch ook niet mender ge-pmed of wel? Hou dan gewoon op met zeuren.
Storm in een glas water weer dit.
Maar Mender moet dat wel doen ? Hij moet wel elk bericht wat er per dag langs komt registreren?quote:
Hahhaha. Ik reageer zo omdat jij echt een ezel bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahhaha. Ik reageer zo omdat jij echt een ezel bent.
kan je samen met excentric gaan spelen bedoel je?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:26 schreef gogosweden het volgende:
hebben jullie al gehoord over die co-op functie die (misschien) in minecraft komt?
lijkt mij een geniaale functie,
iemand nog wat meer nieuws ofzo daarover?
jonge, je bent nou zelf net zo kk hard bezig als die apen hierboven,quote:Op zondag 18 maart 2012 13:30 schreef McWurth het volgende:
[..]
kan je samen met excentric gaan spelen bedoel je?
volgensmij was het meer dat je je ssp wereld "tijdelijk" een server kan maken zodat er vrienden kunnen joinenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef bobbernaut het volgende:
owh ja dat co-op dat je een wereld aanmaakt en mensen kunnen joinen? zoiets als MC PE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |