Nee hoor, fuck it toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat was een laf editje.
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe krijgen we nu ooit een lapo als onze posts steeds worden verwijderd.
singleplayer of multiplayer?quote:Op zondag 18 maart 2012 09:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb vannacht ff een cobblestone weg gemaakt naar het volgende dorp + dat dorp gecobblestoneerd.Nieuw woord ja. Net bedacht.
zeg ook helemaal niet dat ik het er niet leuk had. Vindt t alleen gewoon jammer dat als ik 3x melding doe van cheaten / griefen mensen t raar vinden dat ik het na de 4de keer toch echt zat ben.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:56 schreef McWurth het volgende:
snap niet helemaal waarom er zo gezeken moet worden over wat er wel of niet gebeurt op een servermender ik vind je server wel fijn. lekker bouwen daar xD
Geftrustreerd much? Het is nu onderhand toch wel duidelijk wat er is, en je speelt zelfs al ergensquote:Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
zeg ook helemaal niet dat ik het er niet leuk had. Vindt t alleen gewoon jammer dat als ik 3x melding doe van cheaten / griefen mensen t raar vinden dat ik het na de 4de keer toch echt zat ben.
En tja dat drumpie zo reageert zegt eigenlijk al genoeg over wie het gedaan zou kunnen hebben
beetje algemene post maakte ik en tevensquote:Op zondag 18 maart 2012 11:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Geftrustreerd much? Het is nu onderhand toch wel duidelijk wat er is, en je speelt zelfs al ergens
anders dus waarom blijf je erover doorgaan. Volgens mij was mcwurths post niet eens tegen jou.
Neuh speel ssp. En excuus dan want zo kwam zijn post wel overquote:Op zondag 18 maart 2012 11:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Geftrustreerd much? Het is nu onderhand toch wel duidelijk wat er is, en je speelt zelfs al ergens
anders dus waarom blijf je erover doorgaan. Volgens mij was mcwurths post niet eens tegen jou.
Het punt is dat jij het niet melde maar het in de chat zei. Groot verschil.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
zeg ook helemaal niet dat ik het er niet leuk had. Vindt t alleen gewoon jammer dat als ik 3x melding doe van cheaten / griefen mensen t raar vinden dat ik het na de 4de keer toch echt zat ben.
En tja dat drumpie zo reageert zegt eigenlijk al genoeg over wie het gedaan zou kunnen hebben
Ik heb hem ingame /msg gedaan. Terwijl hij wel actief aanwezig was. Ik ga niet voor elk wissewasje FOK! open gooien om te pm'en. Nogmaals ik ben geen mod. En dus niet mijn taak punt.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het punt is dat jij het niet melde maar het in de chat zei. Groot verschil.
Jij hebt toch ook niet mender ge-pmed of wel? Hou dan gewoon op met zeuren.
Storm in een glas water weer dit.
Maar Mender moet dat wel doen ? Hij moet wel elk bericht wat er per dag langs komt registreren?quote:
Hahhaha. Ik reageer zo omdat jij echt een ezel bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahhaha. Ik reageer zo omdat jij echt een ezel bent.
kan je samen met excentric gaan spelen bedoel je?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:26 schreef gogosweden het volgende:
hebben jullie al gehoord over die co-op functie die (misschien) in minecraft komt?
lijkt mij een geniaale functie,
iemand nog wat meer nieuws ofzo daarover?
jonge, je bent nou zelf net zo kk hard bezig als die apen hierboven,quote:Op zondag 18 maart 2012 13:30 schreef McWurth het volgende:
[..]
kan je samen met excentric gaan spelen bedoel je?
volgensmij was het meer dat je je ssp wereld "tijdelijk" een server kan maken zodat er vrienden kunnen joinenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef bobbernaut het volgende:
owh ja dat co-op dat je een wereld aanmaakt en mensen kunnen joinen? zoiets als MC PE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |