Ohquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als jij mijn abbonnement betaald waardoor ik drie dagen later nog de OP kan editten.
Meerdere is denk wel leuker ipv één nutteloos groot mega plein.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar remlof, huib; wat doen we met het plein/de pleinen? Dat plein bij de uni sowieso w.m.b., maar dan meerdere kleinere pleintjes of één groot plein maken?
kan je een paar screens posten? ik ben zelf ook een soort van muur aan het maken voor een complex en alleen cobble lijkt me zo saaiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ehm eh, cobble-, smooth- en brickstonecombinatie, hoezo?
Wij gebruiken geen smooth stone alleen, maar dit is niet de enige bug heb ook wat onderzoek gedaan en de lijst is eindeloos :/quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Het is dus een MC bug helaas:
Smooth stone kan licht doorlaten.
thanks!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik klaar met werken ben post ik wel, anders wil één van de anderen dat wel doen als je geluk hebt.
Als ik iemand betrap op x-ray krijgt diegene gewoon een ban. Van vbownswow heb ik geen bewijs dat hij x-ray heeft gebruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer genoeg hebben de admins en mods er geen problemen mee
Mwoah, om onze stad heen. Paar honderd blocks lang en breed, op de render van mender kun je hem schuin ten noorden van de spawn vindenquote:
Hij geeft 't net toe?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Als ik iemand betrap op x-ray krijgt diegene gewoon een ban. Van vbownswow heb ik geen bewijs dat hij x-ray heeft gebruikt.
voor de zoveelste keer, ik heb GEEN ik herhaal GEEN xray gebruiktquote:
Maar hebt wel gecheat om diamonds te vinden. En dat geef je toe. Dat is net zo erg/erger. Dus waarom jij geen ultimate ban hebt overal snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer, ik heb GEEN ik herhaal GEEN xray gebruikt
dat is voor noobs
Ik heb optifine geinstalled met MCpatcher. Werkt prima. Optifine neemt een aantal dingen van modloader over, dus die heb ik niet nodig nu.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig ervaring met het volgende: Kan ik Optifine installeren bovenop m'n huidige MC met MCPatcherHD+ModLoader en nog een aantal UI mods?
Optifine moet sowieso na Modloader mag er niet voor, maar Optifine heeft veel van MCPatcherHD's functionaliteiten ingebouwd, ik zou wat dat betreft ff het Optifine topic doorlezen. Of het conflicteert weet ik niet precies, volgens mij moet je dan handmatige wat classes eruit mikken geloof ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig ervaring met het volgende: Kan ik Optifine installeren bovenop m'n huidige MC met MCPatcherHD+ModLoader en nog een aantal UI mods?
Haha, ik heb al een idee voor nieuwe TTquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vb is gewoon een baas omdat hij slimmer is dan het systeem.
Het is niet zijn fout. Die bugs/glitches moeten gefixt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |