Oh. Hey, die post die je quote is echt van jaren geleden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vervelend ja. Wanneer de man emoties heeft waar rekening mee gehouden moet worden. Daar was je immers geen vrienden voor. De deal was dat hij JOUW emotionele baggage ging dragen niet andersom.
Van wie komt die kutkick dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Hey, die post die je quote is echt van jaren geleden.Ik ga er niet eens meer op in.
Niet van mij, ja.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je gevoelens moet je niet SMS-en, maar je moet hem gewoon langzaam peilen. Toevallig niet veel kleren aan hebben als hij bij je langskomt of hem binnen laten en zeggen dat je nog even moet douchen: dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:24 schreef Purrrp het volgende:
Ik ben gefriendzoned! Hij bleek, toen ik vertelde dat ik hem zag zitten, een relatie met een jongen te hebben. Was op dat moment net alsof iemand me met een hamer sloeg.
Geen ideequote:
Duidelijk zijn over je gevoelens is gewoon eng, helemaal als je verliefd bentquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:59 schreef RM-rf het volgende:
Ik blijf het een vreemde aanname vinden dat degene die iemand 'friend-zoned' de aanbedene zou zijn...
imho is het juist andersom.. Friendzoning doet iemand die verliefd op een ander is en in plaats van gewoon terzake te komen en direkt voor een ja of nee te gaan, dan eromheen gaat draaien, zichzelf voorhoud dat hij 'enkel vriendschap' zou willen en dus contact blijft houden en erg lief doen, maar stiekem op meer hoopt.
En na een tijdje dan boos gaan doen 'omdat zij niet wil'.
Tja, juist degene die verliefd is manoeuvreert zich dan in een onhandige positie. Maar hij (of evt. zij) heeft dat vooral aan zichzelf te denken door aan iemand te blijven plakken die niet terug-verliefd is, terwijl degene dat zelf wel is...
Ik heb dit jaren geleden ook al eens gedaan (was nog van voor mn posts uit 2012, gek dat ik daar toen niet aan dacht), ik vond haar gewoon...tsja...niet boeiend ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vind dit wel een beetje sekse discriminatie, ik heb ook wel vrouwen gefriendzoned.
Maar heb je zelf wel eens iemand gefriendzoned? Dus dat iemand in jouw friendzone kwam terwijl ze eigenlijk meer met je wilde?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:36 schreef gogosweden het volgende:
oude topics kicken
Ik ben zelf nooit uit de friendzone gekomen, wel gezorgd dat ik er bij een chick nooit in kwam. Gewoon vanaf het begin duidelijk zijn met wat je wil en hopen dat ze hetzelfde wil.
Die chick heb ik nog een aantal keren goed volgekwakt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik was altijd degene die iemand in de friendzone zette. Kreeg er altijd een schuldgevoel van. Medelijden. Maar toen werd ik zelf in de friendzone gezet!
Wauw! Wat een ervaring was dat! Verrassing en ongeloof! Pijn. En enorme ego-deuk. Maar gelukkig ben ik er overheen.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]deed je dat bewust? Iemand in de friendzone zetten, en zo ja waarom? Waarom niet gewoon afwijzen?
Het verschil zit hem in de hoop laten bestaan dat het ooit nog wel wat wordt. Kijk als je glashard zegt het wordt niets in die zin en de persoon blijft er toch in geloven dan is het geen friendzone maar gewoon iemand met een bord voor de kop. Maar als er (misschien niet al te duidelijke) advances gemaakt worden en die persoon reageert daarop op een vriendschappelijke manier en houd ook alle banden aan zonder duidelijk aan te geven dat er geen rosmantische mogelijkheden zijn, dan noem ik dat de friendzone. Dat kan bewust maar ook heel makkelijk onbewust gebeuren (dat laatste vooral als de "pogingen" niet duidelijk zijn, wat ze denk in de meeste friendzone gevallen niet zijn).quote:
Ik zou niet zeggen bewust. Ik wilde niet méér en kon ook niet finaal afwijzen. Want ik wilde ze als vrienden ook niet kwijt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]deed je dat bewust? Iemand in de friendzone zetten, en zo ja waarom? Waarom niet gewoon afwijzen?
Dit maakt het vaak nogal lastig jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
Want ik wilde ze als vrienden ook niet kwijt.
Vrouwen die denken dat mannen net zo fijngevoellig/emotioneel slim zijn als vrouwenquote:
Denken dat alle vrouwen hints oppikkenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen net zo fijngevoellig/emotioneel slim zijn als vrouwen
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Denken dat alle vrouwen hints oppikken
Haha, dit.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Denken dat alle vrouwen hints oppikken
1x, dat was zo'n chick die in mijn broek wou, maar ik vond haar er nit zo goed uitzien (ja, ik weet sorryquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar heb je zelf wel eens iemand gefriendzoned? Dus dat iemand in jouw friendzone kwam terwijl ze eigenlijk meer met je wilde?
Hehe je valt op uitgebloeide bloempjesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
1x, dat was zo'n chick die in mijn broek wou, maar ik vond haar er nit zo goed uitzien (ja, ik weet sorry) dus half aan het lijntje gehouden onder het mom van "vrienden"
Jammer wel opzich, nu ziet ze er namelijk wel goed uit en zie ik haar als relatiemateriaal.
misschien kwam het wel omdat ze toen nog niet helemaal uitgebloeit was (3 jaar jonger)
oepsiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hehe je valt op uitgebloeide bloempjesMaar wel grappig dat je dan kiest voor aan het lijntje houden ipv te zeggen sorry maar geen interesse....
Ik denk dat dat een grote friendzone veroorzaker is beide kanten op....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:43 schreef gogosweden het volgende:
had de ballen daar eigenlijk niet voor
dat denk ik ook idd. Dat en een "backup" just in case.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grote friendzone veroorzaker is beide kanten op....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |