abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144951712
Ik vind het vaak irritant. Meestal heb ik het idee een leuke vriendschap te hebben die gewoon gezellig is en dan komen ze met heel gesprek heel serieus van oh ik heb gevoelens voor je.

Ik ben dan wel direct en zeg ook dat ik ze op die manier niet zie. Meestal is het wel einde vriendschap omdat ze dan beetje opdringerig worden.
pi_144951783
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vervelend ja. Wanneer de man emoties heeft waar rekening mee gehouden moet worden. Daar was je immers geen vrienden voor. De deal was dat hij JOUW emotionele baggage ging dragen niet andersom.
Oh. Hey, die post die je quote is echt van jaren geleden. :6 Ik ga er niet eens meer op in.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zaterdag 27 september 2014 @ 12:31:05 #213
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_144951828
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 september 2014 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Oh. Hey, die post die je quote is echt van jaren geleden. :6 Ik ga er niet eens meer op in.
Van wie komt die kutkick dan?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_144951938
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 september 2014 12:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niet van mij, ja. :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Je gevoelens moet je niet SMS-en, maar je moet hem gewoon langzaam peilen. Toevallig niet veel kleren aan hebben als hij bij je langskomt of hem binnen laten en zeggen dat je nog even moet douchen: dat soort dingen.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zaterdag 27 september 2014 @ 12:37:24 #215
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_144951980
Welgodverredomme... Elieko... HIER KOMEN. NU.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_144960160
Hele goede vriendschap opgegeven/dood laten bloeden omdat hij jarenlang gewoon meer wilde, en al zijn dingen en keuzes gebaseerd waren op mijn geluk terwijl ik hem gewoon niet zo zag en dat ook nooit zou gebeuren. Hij had wel vriendinnetjes, maar die zou hij per direct dumpen als ik groen licht zou geven en vergeleek ze continu met mij.

Daar kwam hij geen steek mee vooruit en voor mij gewoon steeds pijnlijk om mee te maken (want ik gaf wel echt heel veel om hem en als hij dan steeds gekwetst is, schiet dat niet op), dus heb ik het dood laten bloeden nadat ik al 1000 keer duidelijkheid heb gegeven in dat het niets ging worden maar hij wel bffs wilde blijven.

Niet eerlijk naar hem toe, naar mij toe belemmerend en ook niet leuk voor zijn vriendinnetjes (waar ik het wel altijd heel goed mee kon vinden overigens).

Verder ook wel een hele goede vriendschap gehad die gevoelens kreeg voor mij, wat ik zelf pas laat doorhad (hij had ook gewoon een vriendin de hele tijd en we waren een hecht groepje dat ieder weekend ging stappen). Qua persoonlijkheid viel ik eigenlijk als een blok voor hem, hij is nog steeds de leukste persoon die ik in heel mijn leven heb leren kennen. Enthousiast, altijd vrolijk, impulsief en ieder weekend weer een avontuur die je ook echt alleen met hem mee kan maken. Ik heb hem ook leuk gevonden, ondanks dat ik hem totaal niet aantrekkelijk vindt. Ik heb er niets mee gedaan omdat hij te veel drugs gebruikte naar mijn smaak. Als vrienden heb ik daar niets over te zeggen, in een relatie zou ik daar ontzettend over kunnen zeiken maar ik wil niet een relatie in stappen met iemand waar ik aan zou moeten/willen sleutelen. Was anders een hele leuke relatie geworden maar nadat ik een vriend kreeg is het ook doodgebloed vanuit zijn kant. Gelukkig wel iemand die niet aan iemand blijft hangen in de hoop dat het wat gaat worden, kan ik helemaal waarderen dus no hard feelings daar over. Wel een hele leuke lieve sms gekregen waarin hij uitlegde dat hij wel voelde dat het heel goed zat tussen mij en mijn vriend, m'n vriend de juiste kerel was voor mij waardoor hij het ook lekker los kon laten maar dat we niet meer gingen stappen omdat hij zelf geen zin had om gevoelens te blijven houden die nergens op uit zouden draaien. Heerlijke eerlijkheid.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2014 18:18:25 ]
  zaterdag 27 september 2014 @ 18:24:16 #217
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144960372
Ik ben gefriendzoned! Hij bleek, toen ik vertelde dat ik hem zag zitten, een relatie met een jongen te hebben. Was op dat moment net alsof iemand me met een hamer sloeg. :')
pi_144961247
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:24 schreef Purrrp het volgende:
Ik ben gefriendzoned! Hij bleek, toen ik vertelde dat ik hem zag zitten, een relatie met een jongen te hebben. Was op dat moment net alsof iemand me met een hamer sloeg. :')
:D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 11:52:27 #219
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153635414
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 september 2014 12:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Geen idee :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 11:54:25 #220
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153635482
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:59 schreef RM-rf het volgende:
Ik blijf het een vreemde aanname vinden dat degene die iemand 'friend-zoned' de aanbedene zou zijn...

imho is het juist andersom.. Friendzoning doet iemand die verliefd op een ander is en in plaats van gewoon terzake te komen en direkt voor een ja of nee te gaan, dan eromheen gaat draaien, zichzelf voorhoud dat hij 'enkel vriendschap' zou willen en dus contact blijft houden en erg lief doen, maar stiekem op meer hoopt.
En na een tijdje dan boos gaan doen 'omdat zij niet wil'.

Tja, juist degene die verliefd is manoeuvreert zich dan in een onhandige positie. Maar hij (of evt. zij) heeft dat vooral aan zichzelf te denken door aan iemand te blijven plakken die niet terug-verliefd is, terwijl degene dat zelf wel is...
Duidelijk zijn over je gevoelens is gewoon eng, helemaal als je verliefd bent :D
pi_153638295
Het is trouwens wel grappig dat ik 3 jaar geleden al in dit topic had gepost, ik ben ondertussen weer wat verder terwijl ik ergens eigenlijk nog bij het begin ben.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vind dit wel een beetje sekse discriminatie, ik heb ook wel vrouwen gefriendzoned.
Ik heb dit jaren geleden ook al eens gedaan (was nog van voor mn posts uit 2012, gek dat ik daar toen niet aan dacht), ik vond haar gewoon...tsja...niet boeiend ofzo?
Ze was verder wel aardig enzo hoor, maar er was verder niks wat ik aantrekkelijk vond aan haar, kon me verder ook niet met haar identificeren ofzo. Ik zei gewoon "nee" tegen gegarandeerde sex _O- maar ik zag haar echt zo totaal niet zitten :') Oke, ik houd er wel over op :P
pi_153655033
oude topics kicken O+

Ik ben zelf nooit uit de friendzone gekomen, wel gezorgd dat ik er bij een chick nooit in kwam. Gewoon vanaf het begin duidelijk zijn met wat je wil en hopen dat ze hetzelfde wil.

Die chick heb ik nog een aantal keren goed volgekwakt.
pi_153662019
Ik was altijd degene die iemand in de friendzone zette. Kreeg er altijd een schuldgevoel van. Medelijden. Maar toen werd ik zelf in de friendzone gezet!
Wauw! Wat een ervaring was dat! Verrassing en ongeloof! Pijn. En enorme ego-deuk. Maar gelukkig ben ik er overheen. :D
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 10:58:25 #224
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153662047
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2015 23:36 schreef gogosweden het volgende:
oude topics kicken O+

Ik ben zelf nooit uit de friendzone gekomen, wel gezorgd dat ik er bij een chick nooit in kwam. Gewoon vanaf het begin duidelijk zijn met wat je wil en hopen dat ze hetzelfde wil.

Die chick heb ik nog een aantal keren goed volgekwakt.
Maar heb je zelf wel eens iemand gefriendzoned? Dus dat iemand in jouw friendzone kwam terwijl ze eigenlijk meer met je wilde?
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 10:59:16 #225
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153662077
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik was altijd degene die iemand in de friendzone zette. Kreeg er altijd een schuldgevoel van. Medelijden. Maar toen werd ik zelf in de friendzone gezet!
Wauw! Wat een ervaring was dat! Verrassing en ongeloof! Pijn. En enorme ego-deuk. Maar gelukkig ben ik er overheen. :D
:o deed je dat bewust? Iemand in de friendzone zetten, en zo ja waarom? Waarom niet gewoon afwijzen?
  vrijdag 19 juni 2015 @ 11:01:03 #226
349633 SiIk
Echt zijde
pi_153662122
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:o deed je dat bewust? Iemand in de friendzone zetten, en zo ja waarom? Waarom niet gewoon afwijzen?
Wat is het verschil?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 11:01:45 #227
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_153662141
Hm, weinig ervaring mee eigenlijk. Het is me wel eens overkomen dat iemand meer wilde en ik niet. Maar dat is geen vriendschap geworden/gebleven :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 11:04:53 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153662201
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:01 schreef SiIk het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
Het verschil zit hem in de hoop laten bestaan dat het ooit nog wel wat wordt. Kijk als je glashard zegt het wordt niets in die zin en de persoon blijft er toch in geloven dan is het geen friendzone maar gewoon iemand met een bord voor de kop. Maar als er (misschien niet al te duidelijke) advances gemaakt worden en die persoon reageert daarop op een vriendschappelijke manier en houd ook alle banden aan zonder duidelijk aan te geven dat er geen rosmantische mogelijkheden zijn, dan noem ik dat de friendzone. Dat kan bewust maar ook heel makkelijk onbewust gebeuren (dat laatste vooral als de "pogingen" niet duidelijk zijn, wat ze denk in de meeste friendzone gevallen niet zijn).
pi_153662231
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik zou niet zeggen bewust. Ik wilde niet méér en kon ook niet finaal afwijzen. Want ik wilde ze als vrienden ook niet kwijt.
pi_153662245
Regelmatig onbewust meisjes gefriendzoned omdat ik signalen/hints niet oppakte, enkele jaren later vertelde ze dat ze al die tijd interesse hadden. _O-
Of saté?
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 11:12:34 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153662345
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
Want ik wilde ze als vrienden ook niet kwijt.
Dit maakt het vaak nogal lastig ja :D Het is dan een klein stukje onzekerheid van beide kanten, van de ene kant niet iets duidelijk willen aangeven met kans op een verloren vriendschap, aan de andere kant iets net duidelijk willen aangeven met de kans dat er nee gezegd wordt.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 11:13:51 #232
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153662369
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:07 schreef De-Hamster het volgende:
signalen/hints niet oppakte
Vrouwen die denken dat mannen net zo fijngevoellig/emotioneel slim zijn als vrouwen :X
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 11:15:09 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_153662395
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Vrouwen die denken dat mannen net zo fijngevoellig/emotioneel slim zijn als vrouwen :X
Denken dat alle vrouwen hints oppikken :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 11:15:38 #234
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153662408
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:15 schreef Karina het volgende:

[..]

:D
  vrijdag 19 juni 2015 @ 12:25:22 #235
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_153663767
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Haha, dit.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_153691554
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Maar heb je zelf wel eens iemand gefriendzoned? Dus dat iemand in jouw friendzone kwam terwijl ze eigenlijk meer met je wilde?
1x, dat was zo'n chick die in mijn broek wou, maar ik vond haar er nit zo goed uitzien (ja, ik weet sorry ;( ) dus half aan het lijntje gehouden onder het mom van "vrienden"

Jammer wel opzich, nu ziet ze er namelijk wel goed uit en zie ik haar als relatiemateriaal.

misschien kwam het wel omdat ze toen nog niet helemaal uitgebloeit was (3 jaar jonger)
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 14:37:47 #237
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153692399
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

1x, dat was zo'n chick die in mijn broek wou, maar ik vond haar er nit zo goed uitzien (ja, ik weet sorry ;( ) dus half aan het lijntje gehouden onder het mom van "vrienden"

Jammer wel opzich, nu ziet ze er namelijk wel goed uit en zie ik haar als relatiemateriaal.

misschien kwam het wel omdat ze toen nog niet helemaal uitgebloeit was (3 jaar jonger)
Hehe je valt op uitgebloeide bloempjes ;) Maar wel grappig dat je dan kiest voor aan het lijntje houden ipv te zeggen sorry maar geen interesse....
pi_153692540
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hehe je valt op uitgebloeide bloempjes ;) Maar wel grappig dat je dan kiest voor aan het lijntje houden ipv te zeggen sorry maar geen interesse....
oepsie :@

tsja, toen was ik nog een maagd, had de ballen daar eigenlijk niet voor. Zal wel iets geweest zijn in de zin van "dan is het mijn eigen keuze dat ik nog maagd ben". Nu heb ik daar toch wel een meer gezonde instelling in.

Nu gaat het toch wat beter. Ik ben wat opgegroeid, ben veel meer zeker in mezelf en kwijl niet meer over vrouwen.

Keren dat vrouwen me nakijken op straat (niet dat het vaak gebeurt, maar soms) voel ik me meestal wat trots maar ik heb niet de neiging om gelijk er op af te gaan omdat ik desperaat ben zegmaar. Ik denk dus ook dat het nu makkelijker zal zijn om het gewoon af te kappen in de toekomst mocht een vrouw meer willen dan vrienden. Ik zoek niet meer naar een relatie of ontmaagding, ik doe gewoon lekker mijn ding.
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 14:46:44 #239
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153692587
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:43 schreef gogosweden het volgende:
had de ballen daar eigenlijk niet voor
Ik denk dat dat een grote friendzone veroorzaker is beide kanten op....
pi_153692615
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een grote friendzone veroorzaker is beide kanten op....
dat denk ik ook idd. Dat en een "backup" just in case.

Opzich snap ik het wel hoor. Maar leuk is het niet voor de andere parte

[ Bericht 28% gewijzigd door gogosweden op 20-06-2015 14:48:34 (dualqoute) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')