puike kick, leuk topic al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je gevoelens moet je niet SMS-en, maar je moet hem gewoon langzaam peilen. Toevallig niet veel kleren aan hebben als hij bij je langskomt of hem binnen laten en zeggen dat je nog even moet douchen: dat soort dingen.
inddquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
puike kick, leuk topic al zeg ik het zelf
Hahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef Godshand het volgende:
Ik was van plan gister een vrouw te friendzonen, maar alcohol en een stijve lul gaan niet goed samen
Toen wel jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:46 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Haha
Ik ga dit topic volgen, zit potentie in.
Volgens mij was dit een schopje in de verkeerde richting..quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je gevoelens moet je niet SMS-en, maar je moet hem gewoon langzaam peilen. Toevallig niet veel kleren aan hebben als hij bij je langskomt of hem binnen laten en zeggen dat je nog even moet douchen: dat soort dingen.
Nooit verkeerd alsnog advies te krijgen voor de toekomstquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een schopje in de verkeerde richting..
Iets met topic en 2012
Kan me voorstellen dat je het zelf niet ziet, maar als buitenstaander is het altijd zo pijnlijk duidelijk dat die personen meer dan vriendschap willen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:36 schreef snakelady het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat ik blijkbaar een aantal mannen en een vrouw gefriendzoned heb alleen was ik me daar niet bewust van, ik dacht dat het gewoon vrienden waren...
Alleen heb ook niet achteraf iets met ze willen hebben.
Die gast natuurlijk helemaal over de rooie want die had zoiets van, je geeft me een kans in een relatie nadat we fuckbuddies waren, en opeens word ik door je gefriendzoned na je vakantie, wat is dit nou?quote:"Qua levensvisie botsen we te veel"
Oeh, dat heb ik wel een paar keer gehad, ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook ben ik benieuwd of er dames zijn die het niet doorhadden dat die vriend andere intenties had, en het achteraf best wel eens had willen proberen met hem.
Ja, we leven in een geëmancipeerde samenlevingquote:Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef HouseHarkonnen het volgende:
Friendzoning: een gebrek aan polariteit?
Be a man, ga voor wat je wil. Vind een vouw je niet leuk, tough luck maar geef niet te snel op. Een vrouw wil dat jij voor haar vecht (obviously).
Als man doe jij het werk! Verwacht niet dat een vrouw t initiatief neemt, gebeurt wel, maar vaak niet.
De man stelt zich als eerst kwetsbaar op, dan weet de vrouw waar ze mee te maken heeft.
Al dat geouwehoer over friendzone of niet, is irrelevant als duidelijk wat je intenties zijn en je vasthoudt aan die intentie. Dat is wat een vrouw wil voelen.
En afgewezen worden, tis hard maar probeer t eens heel vaak achter elkaar. Je groeit ervan, en je wordt er vrijer van in je hoofd.
Bedank me later maar
Dus jij zegt dat vrouwen even vaak initiatief nemen dan mannen op het gebied van relaties / versieren en zo. Met alle respect, maar daarin zijn vrouwen over het algemeen nog niet zo geemancipeerd als ze denken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:55 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja, we leven in een geëmancipeerde samenleving
Ik ben altijd te gehaast, ik ga dan voor snelle seks (is even leuk) maar dat werkt vaak ook niet.
Hij geeft dus kennelijk wel veel om je als hij al 4 jaar van zijn leven aan je besteed, misschien wat om over na te denken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef triptruffel het volgende:
Yeh, hij zit al 4 jaar achter me aan en blijft tegenover andere mensen aangeven dat hij nog hoop heeft. Ook al sla ik zijn hoop telkens weer tot scherven met een hamer.
Ik ben het juist met je eens.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:05 schreef HouseHarkonnen het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat vrouwen even vaak initiatief nemen dan mannen op het gebied van relaties / versieren en zo. Met alle respect, maar daarin zijn vrouwen over het algemeen nog niet zo geemancipeerd als ze denken.
Dit!!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:41 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik ben het juist met je eens.
Ik ben niet boos op vrouwen o.i.d. , maar ik vind het jammer dat de emancipatie op sommige gebieden maar van 1 kant komt. Wij worden nog altijd geacht 'zelfverzekerd en assertief' te zijn, en altijd initiatief te nemen. Waarom kunnen de dames niet af en toe 'onze' rol overnemen?
Goed bezig, huisje,boompje,beestje al?quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:32 schreef Angst het volgende:
Sinds mijn zeventiende vaste relatie, dus sinds mijn sweet sixteen, geen verhalen meer.
Geen beestje :pquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed bezig, huisje,boompje,beestje al?
Niemand gefriendzoned die hoopte dat je nog single was?
Vervelend ja. Wanneer de man emoties heeft waar rekening mee gehouden moet worden. Daar was je immers geen vrienden voor. De deal was dat hij JOUW emotionele baggage ging dragen niet andersom.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Sorry.
Mja, ik persoonlijk vind dat wel vervelend. Je denkt namelijk gewoon vrienden te zijn en opeens heeft meneer gevoelens voor je. Dat wordt best awkward, vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |