abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 13:02:34 #181
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_144819871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Je gevoelens moet je niet SMS-en, maar je moet hem gewoon langzaam peilen. Toevallig niet veel kleren aan hebben als hij bij je langskomt of hem binnen laten en zeggen dat je nog even moet douchen: dat soort dingen.
puike kick, leuk topic al zeg ik het zelf
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_144820304
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

puike kick, leuk topic al zeg ik het zelf
indd
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:46:41 #183
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144821270
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef Godshand het volgende:
Ik was van plan gister een vrouw te friendzonen, maar alcohol en een stijve lul gaan niet goed samen :')
Haha :')

Ik ga dit topic volgen, zit potentie in.
pi_144822147
Zowiezo elk man die befriend was met mij, had potentie. Als ze het hadden gedurfd, hadden ze wel meer kunnen krijgen. Ik kijk standaard of diegene en ik vrienden kunnen worden voordat relatie gestart wordt. Met andere mannen waar het ook klikt, maar geen romantisch interesse. Daar ga ik om als kennis en geen 1 op 1 contact, tenzij werk gerelateerd. Daar zit het verschil bij mij.
pi_144822855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:46 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Haha :')

Ik ga dit topic volgen, zit potentie in.
Toen wel ja :')

2012 quoten :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:36:46 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144822868
Ik ben er wel achter gekomen dat ik blijkbaar een aantal mannen en een vrouw gefriendzoned heb alleen was ik me daar niet bewust van, ik dacht dat het gewoon vrienden waren...
Alleen heb ook niet achteraf iets met ze willen hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144823039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Je gevoelens moet je niet SMS-en, maar je moet hem gewoon langzaam peilen. Toevallig niet veel kleren aan hebben als hij bij je langskomt of hem binnen laten en zeggen dat je nog even moet douchen: dat soort dingen.
Volgens mij was dit een schopje in de verkeerde richting..
Iets met topic en 2012
pi_144824893
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Volgens mij was dit een schopje in de verkeerde richting..
Iets met topic en 2012
Nooit verkeerd alsnog advies te krijgen voor de toekomst :)
pi_144849240
In een dronken bui wel eens per ongeluk seks gehad met een van m'n beste vrienden. Was absoluut niet de bedoeling en is daarna nooit weer voorgekomen, hoewel hij er nog wel eens over is begonnen en avances probeerde te maken. Meteen de kop ingedrukt door hem heel raar aan te kijken en te zeggen dat ik dat nooit van m'n leven meer wil doen :') vanaf dat moment was het geen enkel probleem meer en we zijn nog steeds hele goede vrienden.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_144853262
Ik heb wel eens gefriendzoned. In principe als ik merk dat een vriend gevoelens voor me heeft doe ik daar iets mee. Ik wil meteen duidelijkheid scheppen zodat hij geen valse hoop heeft, ik geef om mijn vrienden en zou het lullig vinden als ze jarenlang ergens op hopen en ik dat niet te bieden heb.

Het is altijd een beetje ongemakkelijk, toch een kwetsbaar dingetje wat je dan aanraakt. En daar probeer ik respectvol in te zijn en de persoon in kwestie gewoon in zn waarde te laten. Als t blijkt dat iemand gevoelens heeft zeg ik dat ik niet anders dan vriendschap te bieden heb, en ook niet in de toekomst. Maar het als een compliment zie.

Het is altijd even afwachten of iemand zich er daarna overheen kan zetten en de vriendschap door kan vinden. Soms lukt dat, soms niet. Ik laat het er in elk geval bij, ga iemand niet zitten herinneren aan zoiets en probeer ook gewoon daarna iemand hetzelfde te behandelen al is het soms even awkward.

Ik heb een keer meegemaakt dat een goeie vriend en ik elkaar tegelijk friendzoneden. Er was al een tijd spanning tussen ons, uiteindelijk gezoend. Daarna hadden we allebei zoiets van 'eh nee, gaat m m niet worden.' maar dat moesten we nog uitspreken. Dus allebei voelden we ons een beetje ongemakkelijk toen we t gesprek aangingen. Maar wel een opluchting dat we t eens waren dat we vrienden moesten zijn.
pi_144886300
Friendzoning: een gebrek aan polariteit?

Be a man, ga voor wat je wil. Vind een vouw je niet leuk, tough luck maar geef niet te snel op. Een vrouw wil dat jij voor haar vecht (obviously).

Als man doe jij het werk! Verwacht niet dat een vrouw t initiatief neemt, gebeurt wel, maar vaak niet.
De man stelt zich als eerst kwetsbaar op, dan weet de vrouw waar ze mee te maken heeft.

Al dat geouwehoer over friendzone of niet, is irrelevant als duidelijk wat je intenties zijn en je vasthoudt aan die intentie. Dat is wat een vrouw wil voelen.

En afgewezen worden, tis hard maar probeer t eens heel vaak achter elkaar. Je groeit ervan, en je wordt er vrijer van in je hoofd.

Bedank me later maar ;)
  donderdag 25 september 2014 @ 12:23:58 #192
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_144888081
Yep, 4 jaar. "stiefzus" (officeel eigenlijk dat niet eens, gewoon de dochter van de vriendin van m'n vader). 2risky4me
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_144895028
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:36 schreef snakelady het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat ik blijkbaar een aantal mannen en een vrouw gefriendzoned heb alleen was ik me daar niet bewust van, ik dacht dat het gewoon vrienden waren...
Alleen heb ook niet achteraf iets met ze willen hebben.
Kan me voorstellen dat je het zelf niet ziet, maar als buitenstaander is het altijd zo pijnlijk duidelijk dat die personen meer dan vriendschap willen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_144895632
Hele poos geleden had een vriend van mij wat met een meisje, waren fuckbuddies en opeens besloot die meid dat er toch een relatie in zat voor ze, dus die gast helemaal blij (ben je begin 20 en nog nooit een vriendin gehad) en naja, het was nooit wat officieels maar ze hadden "wel wat" volgens hun beide, en die meid ging een paar weken op vakantie en ze kwam terug en die maat van me had al door dat er wat anders was (Ze ontweek hem opeens toen hij haar probeerde te zoenen) dus hij vragen wat er was want hij vond dat er wat "Anders" was, maar dat was niet zo (vrouwen :') ) Nouja, achteraf is het er dus toch uitgekomen dat ze hem in de friendzone gestopt heeft want het zou niks worden want
quote:
"Qua levensvisie botsen we te veel"
Die gast natuurlijk helemaal over de rooie want die had zoiets van, je geeft me een kans in een relatie nadat we fuckbuddies waren, en opeens word ik door je gefriendzoned na je vakantie, wat is dit nou?

Dus die gast heeft haar nog een tijdje te vriend gehouden en wat met haar gepraat en nog 1x afgesproken, maar heeft daarna toch zoiets gehad van ja... Dit word hem niet meer, het was voor hem te ongemakkelijk om nog met haar af te spreken omdat hij gevoelens had ontwikkeld voor haar, en ze deed opeens heel ongeïnteresseerd, zelfs qua vriendschap was het totaal veranderd. Wat dat betreft zijn vrouwen vaak echt bitches, tuurlijk zijn mannen vaak ook klootzakken maar die maat van mij is echt zo`n kerel van hart op de goede plaats, nooit ruzie maken met mensen, altijd het beste in mensen zien, en dan gebeurd er op eens zoiets.
  PR en moderator vrijdag 26 september 2014 @ 01:55:41 #195
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_144914290
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook ben ik benieuwd of er dames zijn die het niet doorhadden dat die vriend andere intenties had, en het achteraf best wel eens had willen proberen met hem.
Oeh, dat heb ik wel een paar keer gehad, ja.
Niet echt dat we elkaar bewust 'friendzonede', maar gewoon vrienden bleven en er achteraf achter kwamen dat we allebei wel eens hebben gedacht 'meer' te willen. Maar daar kom je dan achter op een moment dat die gevoelens al lang weer voorbij zijn en je verder bent gegaan met je liefdesleven.

Volgens mij 'friendzone' je als vrouw regelmatig. Als je gewoon bevriend wilt zijn met jongens/mannen weet je gewoon dat een aantal daarvan je op een bepaald punt wel 'zullen zien zitten' (of iig denken er meer uit te kunnen halen), dan ben ik gewoon duidelijk dat dat er niet in zit en ze er niets meer van moeten verwachten.
Ik zou dat niet echt friendzonen willen noemen (je bent bij beginsel gewoon al vrienden, dat een ander daar in zijn hoofd meer van maakt dan het is verandert daar niks aan), maar sommige jongens/mannen wel.

Edit: Oh het was een oud topic, ik zie nu pas de matige kick :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Moira op 26-09-2014 02:06:51 ]
Fuck the EBU.
pi_144926799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef HouseHarkonnen het volgende:
Friendzoning: een gebrek aan polariteit?

Be a man, ga voor wat je wil. Vind een vouw je niet leuk, tough luck maar geef niet te snel op. Een vrouw wil dat jij voor haar vecht (obviously).

Als man doe jij het werk! Verwacht niet dat een vrouw t initiatief neemt, gebeurt wel, maar vaak niet.
De man stelt zich als eerst kwetsbaar op, dan weet de vrouw waar ze mee te maken heeft.

Al dat geouwehoer over friendzone of niet, is irrelevant als duidelijk wat je intenties zijn en je vasthoudt aan die intentie. Dat is wat een vrouw wil voelen.

En afgewezen worden, tis hard maar probeer t eens heel vaak achter elkaar. Je groeit ervan, en je wordt er vrijer van in je hoofd.

Bedank me later maar ;)
Ja, we leven in een geëmancipeerde samenleving :')

Ik ben altijd te gehaast, ik ga dan voor snelle seks (is even leuk) maar dat werkt vaak ook niet.
pi_144936707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:55 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ja, we leven in een geëmancipeerde samenleving :')

Ik ben altijd te gehaast, ik ga dan voor snelle seks (is even leuk) maar dat werkt vaak ook niet.
Dus jij zegt dat vrouwen even vaak initiatief nemen dan mannen op het gebied van relaties / versieren en zo. Met alle respect, maar daarin zijn vrouwen over het algemeen nog niet zo geemancipeerd als ze denken.

[ Bericht 1% gewijzigd door HouseHarkonnen op 26-09-2014 21:06:33 (Toevoeging) ]
pi_144936730

[ Bericht 100% gewijzigd door HouseHarkonnen op 26-09-2014 21:06:01 ]
pi_144939078
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef triptruffel het volgende:
Yeh, hij zit al 4 jaar achter me aan en blijft tegenover andere mensen aangeven dat hij nog hoop heeft. Ook al sla ik zijn hoop telkens weer tot scherven met een hamer.
Hij geeft dus kennelijk wel veel om je als hij al 4 jaar van zijn leven aan je besteed, misschien wat om over na te denken?
pi_144944096
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:05 schreef HouseHarkonnen het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat vrouwen even vaak initiatief nemen dan mannen op het gebied van relaties / versieren en zo. Met alle respect, maar daarin zijn vrouwen over het algemeen nog niet zo geemancipeerd als ze denken.
Ik ben het juist met je eens.

Ik ben niet boos op vrouwen o.i.d. , maar ik vind het jammer dat de emancipatie op sommige gebieden maar van 1 kant komt. Wij worden nog altijd geacht 'zelfverzekerd en assertief' te zijn, en altijd initiatief te nemen. Waarom kunnen de dames niet af en toe 'onze' rol overnemen?
pi_144947981
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:41 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ik ben het juist met je eens.

Ik ben niet boos op vrouwen o.i.d. , maar ik vind het jammer dat de emancipatie op sommige gebieden maar van 1 kant komt. Wij worden nog altijd geacht 'zelfverzekerd en assertief' te zijn, en altijd initiatief te nemen. Waarom kunnen de dames niet af en toe 'onze' rol overnemen?
Dit!!!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 27 september 2014 @ 09:25:48 #202
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_144949018
Ik ben juist gefriendzoned :(
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
  zaterdag 27 september 2014 @ 09:32:11 #203
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_144949108
Vroeger toen ik nog jong en aantrekkelijk was.. Waren er meerdere jongens verliefd op mij.
Mooie tijd was dat.
Ja dan kan je er maar met een iets doen. De rest zal zich dan wel gefriendzoned voelen. Je blijft immers wel aardig tegen iedereen.

Daarbij heb ik ook twee keer gehad, dat ik me achteraf pas realiseerde dat jongens verliefd op mij waren. Dat vond ik wel lullig van mijzelf. Ik was toen zestien en had dat niet door.
Die heb ik dus behoorlijk gefriendzoned...

Sinds mijn zeventiende vaste relatie, dus sinds mijn sweet sixteen, geen verhalen meer.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_144950324
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:32 schreef Angst het volgende:

Sinds mijn zeventiende vaste relatie, dus sinds mijn sweet sixteen, geen verhalen meer.
Goed bezig, huisje,boompje,beestje al?

Niemand gefriendzoned die hoopte dat je nog single was?
  zaterdag 27 september 2014 @ 11:19:10 #205
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_144950478
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goed bezig, huisje,boompje,beestje al?

Niemand gefriendzoned die hoopte dat je nog single was?
Geen beestje :p
Nee, zodra iemand geïnteresseerd lijkt zeg ik gewoon terloops in het gesprek, oh mijn vriend had dat ook ofzoiets.
Dan is het gelijk duidelijk.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_144950574
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik ben juist gefriendzoned :(
Friendzone jij nooit anderen dan?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_144950803
Vroeger heb ik dat heel veel gedaan. Ik ken ook een paar jongens die een paar jaar achter mij bleven lopen, soms vroeg ik waarom ze dat deden. Ze bleven zo lief voor mij en stonden steeds voor mij klaar als ik ze voor advies nodig had. (wat van mijn kant dan weer niet gezegd kon worden) Heb dan alle contacten verbroken omdat ik ze toch altijd zou kwetsen en ze verdienden het eigenlijk niet.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zaterdag 27 september 2014 @ 11:43:08 #208
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_144950861
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Oh. Sorry. :@
Mja, ik persoonlijk vind dat wel vervelend. Je denkt namelijk gewoon vrienden te zijn en opeens heeft meneer gevoelens voor je. Dat wordt best awkward, vind ik. :')
Vervelend ja. Wanneer de man emoties heeft waar rekening mee gehouden moet worden. Daar was je immers geen vrienden voor. De deal was dat hij JOUW emotionele baggage ging dragen niet andersom.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_144951172
Ik blijf het een vreemde aanname vinden dat degene die iemand 'friend-zoned' de aanbedene zou zijn...

imho is het juist andersom.. Friendzoning doet iemand die verliefd op een ander is en in plaats van gewoon terzake te komen en direkt voor een ja of nee te gaan, dan eromheen gaat draaien, zichzelf voorhoud dat hij 'enkel vriendschap' zou willen en dus contact blijft houden en erg lief doen, maar stiekem op meer hoopt.
En na een tijdje dan boos gaan doen 'omdat zij niet wil'.

Tja, juist degene die verliefd is manoeuvreert zich dan in een onhandige positie. Maar hij (of evt. zij) heeft dat vooral aan zichzelf te denken door aan iemand te blijven plakken die niet terug-verliefd is, terwijl degene dat zelf wel is...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_144951543
Zelf gefriendzoned..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')