abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109170050
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja ik snap dat wel maar in zo'n situatie kun je beter duidelijk zijn, dat wou ik alleen maar aangeven. In een gemiddeld vrouwenhoofd zal het heus heel makkelijk zijn maar aan verliefd mannenhoofd zijn dat soort nuances niet besteed.
Verliefdheid is een state of mind waarin je dingen niet helder ziet, en onduidelijkheden invult zoals jij het het liefst wil zien.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 15:11:00 #102
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109170084
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef Kluts het volgende:

[..]

Verliefdheid is een state of mind waarin je dingen niet helder ziet, en onduidelijkheden invult zoals jij het het liefst wil zien.
precies dus mochten de vrouwen hier in zo'n situatie zitten gewoon duidelijk zijn en zeggen 'niet leuk' :D en niet 'leuk maar niet leukleuk' :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:11:19 #103
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_109170097
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja ik snap dat wel maar in zo'n situatie kun je beter duidelijk zijn, dat wou ik alleen maar aangeven. In een gemiddeld vrouwenhoofd zal het heus heel makkelijk zijn maar aan verliefd mannenhoofd zijn dat soort nuances niet besteed.
sowieso kunnen veel manenhoofden weinig met nuance. Duidelijk vertellen wat je voelt en wilt en verwacht werkt zoveel beter dan ervan uit gaan dat hij wel aanvoelt wat je wilt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_109170117
Weet je wat veel handiger is. Firendzone van beide kantne en dan toch sex hebben omdat je weet dat er niets aan vast zit. Heerlijk is dat een fuckbuddy. Geen gezeik en geclaim, wel gezelligheid en sex. Waarom dat niet altijd zo kan eh?
Whatever...
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:12:49 #105
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_109170139
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef Spanky78 het volgende:
Weet je wat veel handiger is. Firendzone van beide kantne en dan toch sex hebben omdat je weet dat er niets aan vast zit. Heerlijk is dat een fuckbuddy. Geen gezeik en geclaim, wel gezelligheid en sex. Waarom dat niet altijd zo kan eh?
omdat oxytocine :Y
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 15:13:37 #106
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109170162
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

sowieso kunnen veel manenhoofden weinig met nuance. Duidelijk vertellen wat je voelt en wilt en verwacht werkt zoveel beter dan ervan uit gaan dat hij wel aanvoelt wat je wilt.
Ja duh, we zijn niet telepathisch.
pi_109170185
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee, wij vrouwen zijn telepatisch als het gaat om mannen die ons leuk vinden maar het niet zeggen.
Jullie gaan er net zo goed vanuit dat wij alles maar doorhebben. :P
pi_109170192
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef Spanky78 het volgende:
Dat gaat ook een keer mis.
El amor todo lo puede.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:15:40 #109
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_109170214
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

t zal je verbazen hoe vaak ik vriendinnen hoor " en ik was helemaal boos, maar ik hield me in. en die klootzak, die ongeinteresseerde klootzak, die zag het niet eens :( "
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:27:55 #110
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_109170552
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

t zal je verbazen hoe vaak ik vriendinnen hoor " en ik was helemaal boos, maar ik hield me in. en die klootzak, die ongeinteresseerde klootzak, die zag het niet eens :( "
Dát ja! _O-
Of:

Zij: }:|
Hij: Wat is er? :*
Zij: Niks. :(

En dan wel verwachten dat hij nog eens doorvraagt en dan alsnog alle gal spuien. :')
pi_109170689
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef Poem het volgende:

[..]

Dát ja! _O-
Of:

Zij: }:|
Hij: Wat is er? :*
Zij: Niks. :(

En dan wel verwachten dat hij nog eens doorvraagt en dan alsnog alle gal spuien. :')
Waarop een man dan met een oplossing voor het probleem komt en de vrouw in kwestie dat wegwuift, want oplossingen kunnen we zelf wel bedenken, we willen gewoon ff zeuren. :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:34:41 #112
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_109170788
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Waarop een man dan met een oplossing voor het probleem komt en de vrouw in kwestie dat wegwuift, want oplossingen kunnen we zelf wel bedenken, we willen gewoon ff zeuren. :P
ja idd : P gewoon ff spuien en dat hij dan luistert en zegt dat t wel goedkomt O+
pi_109170996
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef Izabelle het volgende:

[..]

Dat gaat ook een keer mis.
Jewel, maar zolang het duurt is het ideaal :)
Whatever...
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 15:46:47 #114
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109171149
quote:

[..]

:D
pi_109171795
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef Goliath_82 het volgende:
Ik heb wel een meisje de friendzone ingezonden. Dat was voornamelijk omdat ik het heel irritant vond dat ze om mij heen bleef fladderen en ik haar totaal niet interessant vond / vind om een relatie mee te hebben.
Maar werd je vrienden of liet je het doodbloeden?

Ik denk dat een veelvoorkomende onderscheid tussen friendzoning bij mannen en vrouwen is dat vrouwen echt vrienden willen worden en de vriendschap zo intens laten worden dat het eigenlijk te ver gaat om nog iets romantisch erachter te zoeken, en dat mannen wanneer ze een vrouw niet leuk vinden maar er wel interesse is het dood laten bloeden. Meestal, dan.
pi_109171947
quote:
want oplossingen kunnen we zelf wel bedenken
_O- _O- _O-
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:18:05 #117
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_109172203
Wat ik niet snap is dat mannen denken kans te maken als ze al jaren bevriend zijn met een vrouw. Als ik je zie als een woest aantrekkelijk beest, dan had je dat al wel geweten en was je in eerste instantie nooit in de friendzone terechtgekomen.
En toch maar proberen he :')
My mama didn't raise no fool
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 16:20:44 #118
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109172307
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:18 schreef La_Vita het volgende:
Wat ik niet snap is dat mannen denken kans te maken als ze al jaren bevriend zijn met een vrouw. Als ik je zie als een woest aantrekkelijk beest, dan had je dat al wel geweten en was je in eerste instantie nooit in de friendzone terechtgekomen.
En toch maar proberen he :')
Friendzone vind ik niet iets waar je al jaren inzit, maar meer iets waar je inkomt... M.a.w. Je ontmoet een meisje papt met haar aan en wordt vrienden ipv dat het iets serieus wordt. (dat kan wel in de jaren lopen uiteindelijk) maar opeens verliefd worden op iemand die je al jaren kent vind ik wat anders. Al gebeurt dat ook wel ja :P
pi_109172483
Ik heb een vriendin die in de friendzone zit. Fantastisch als vriendin maar geen relatiemateriaal en ik zou haar ook niet een beurt geven. Mijn vrienden kunnen dat laatste niet voorstellen want zouden haar stuk voor stuk doen.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:34:24 #120
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109172810
Een vrouw die friendzonet hoef ik niet als 'goede vriendin'. Ik heb al genoeg vrienden en daar hoeft dus geen vrouw bij die me in m'n mannelijkheid aantast door te friendzonen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109172855
Ik friendzone niet. Heb geen behoefte aan vriendschappen met vrouwen. Dus de vrouwen waar ik mee omga zijn of neukbaar en die wil ik dus neuken of ik ga er niet mee om. Sim-pel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109177575
De friendzone is iets waar ik misschien nog wel het meest bang voor ben als het gaat om vriendschap. Het is wel eens voorgekomen dat een vriend meer voor mij voelde dan ik voor hem en dus ook vervolgens het contact had verbroken. Niet omdat ik zo gemeen ben, maar om hem geen pijn te doen en dat hij zich kan richten op andere vrouwen. Het liefst zou ik me dan ook willen afsluiten van de wereld zodat dit soort dingen niet kunnen ontstaan, maar rationeel gezien niet een goede oplossing.

Na jarenlang op dit forum blijf ik het ook een lastig onderwerp vinden, omdat ik de emotie liefde gewoon niet zo goed begrijp en niet inzie wat de meerwaarde van een relatie is voor een man. Als ik een leuke gozer ken, is dat omdat we gewoon gezellig kunnen kletsen of toevallig de zelfde interesses hebben. Voor mij is er geen reden om een stap verder te gaan, omdat ik daar zelf de meerwaarde niet van inzie. Als ik dus een relatie met die gozer zou aangaan, blijft het bij mij nog steeds vriendschappelijk.

Het stomme is ook dat ik na al die jaren nog steeds helemaal niks begrijp van mannen. Wat willen ze en waarom willen ze dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
signatuurloos
pi_109178375
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik begrijp andere mensen niet.
Je hebt autisme? Of iets dergelijks?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:16:25 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109178614
quote:
Na jarenlang op dit forum blijf ik het ook een lastig onderwerp vinden, omdat ik de emotie liefde gewoon niet zo goed begrijp en niet inzie wat de meerwaarde van een relatie is voor een man. Als ik een leuke gozer ken, is dat omdat we gewoon gezellig kunnen kletsen of toevallig de zelfde interesses hebben. Voor mij is er geen reden om een stap verder te gaan, omdat ik daar zelf de meerwaarde niet van inzie. Als ik dus een relatie met die gozer zou aangaan, blijft het bij mij nog steeds vriendschappelijk.

dagelijkse keiharde neuksex niet genoeg?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:19:40 #125
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109178726
quote:
De friendzone is iets waar ik misschien nog wel het meest bang voor ben als het gaat om vriendschap. Het is wel eens voorgekomen dat een vriend meer voor mij voelde dan ik voor hem en dus ook vervolgens het contact had verbroken. Niet omdat ik zo gemeen ben, maar om hem geen pijn te doen en dat hij zich kan richten op andere vrouwen. Het liefst zou ik me dan ook willen afsluiten van de wereld zodat dit soort dingen niet kunnen ontstaan, maar rationeel gezien niet een goede oplossing.

Het stomme is ook dat ik na al die jaren nog steeds helemaal niks begrijp van mannen. Wat willen ze en waarom willen ze dat.

SPOILER
SPOILER
.
Over het algemeen willen vrouwen in een relatie leuke dingen doen met hun geliefde, romantische etentjes, zonsondergang kijken, whatevah. Vervolgens geven ze wat terug aan de man: sex.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_109178979
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dagelijkse keiharde neuksex niet genoeg?
Ik snap wel dat mannen behoefte hebben aan seks (alleen zal ik als vrouw nooit begrijpen wat ze er lekker aan vinden), maar ik zie relatie en seks als twee aparte dingen.
signatuurloos
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:28:57 #127
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109179047
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik snap wel dat mannen behoefte hebben aan seks (alleen zal ik als vrouw nooit begrijpen wat ze er lekker aan vinden), maar ik zie relatie en seks als twee aparte dingen.
Ik vind het niet gek dat jij de mannen van je af moet slaan :P
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_109179990
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik vind het niet gek dat jij de mannen van je af moet slaan :P
Watch out, de FoK!-player is in actie!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:59:40 #129
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109180133
Ik hossel niet op fok, deze vrouwen zijn mijn type niet.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:17:45 #130
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109180816
quote:
Ik snap wel dat mannen behoefte hebben aan seks (alleen zal ik als vrouw nooit begrijpen wat ze er lekker aan vinden)
Niet alle vrouwen zijn aseksueel hoor ;)
pi_109181289
quote:

[..]

Wij beleven het anders als een man, maar ''wij'' vrouwen hebben er net zoveel behoefte aan als mannen.
El amor todo lo puede.
pi_109181810
Ik heb wel veel gehad aan mijn periode in de friendzone, al met al een nuttige en leerzame ervaring.

Ben veel minder naïef nu en een stuk zelfverzekerder geworden
٩๏̯͡๏)۶
pi_109184436
quote:

[..]

Lijkt me oprecht kut voor je als je nooit kan genieten van sex.
Whatever...
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:06:49 #134
369523 Governo
You made my day!
pi_109185779
Ik ben zelf een keer gefriendzoned, die jongen is nu overigens wel mijn beste vriend. Maar ik heb ook zeker jongens gefriendzoned. Veel van hen zijn nu nog goede vrienden.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 22:52:59 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109187870
quote:

SPOILER
SPOILER
.
Ben jezelf nooit verliefd geweest, gehoopt op iets meer dan vriendschap?
pi_109207740
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik hossel niet op fok, deze vrouwen zijn mijn type niet.
Want alle vrouwen op fok zijn hetzelfde, en je hebt ze allemaal ontmoet? :?
pi_109207762
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:29 schreef Izabelle het volgende:

[..]

Wij beleven het anders als een man, maar ''wij'' vrouwen hebben er net zoveel behoefte aan als mannen.
Hoe beleven mannen het?
  zondag 18 maart 2012 @ 03:46:15 #138
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109223027
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Want alle vrouwen op fok zijn hetzelfde, en je hebt ze allemaal ontmoet? :?
Het spijt me zeer dat je dit persoonlijk opvatte. Ben je altijd zo gevoelig?
pi_109223061
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 03:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het spijt me zeer dat je dit persoonlijk opvatte. Ben je altijd zo gevoelig?
Hoe was odessa?
Rustig aan.
pi_109223069
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Hoe beleven mannen het?
Als een genot denk ik.
Rustig aan.
  zondag 18 maart 2012 @ 03:57:50 #141
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109223101
Het is meer vervelend als iemand iets opeens met jou blijkt te willen en jij niet echt per se met hem. Het is dan heel moeilijk want van nature vind je iemand al heel aardig en om dan niet enthousiast tegen zo iemand te doen. Tja..
pi_109223118
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 03:57 schreef Mishu het volgende:
Het is meer vervelend als iemand iets opeens met jou blijkt te willen en jij niet echt per se met hem. Het is dan heel moeilijk want van nature vind je iemand al heel aardig en om dan niet enthousiast tegen zo iemand te doen. Tja..
Je bedoelt gewoon dat je het kut vind om iemand af te wijzen?
Tjah... Ik word ook liever afgewezen dan dat ik iemand anders afwijs.
Rustig aan.
pi_109241763
Ik dacht dat ik het ergens gelezen had maar kan desbetreffende post niet meer vinden.
Het was iets met "Als je in de friendszone zit, waarom dan alsnog proberen?" of iets van die strekking.

Zelf vind ik het prettig een vrouw eerst wat beter te leren kennen alvorens een relatie met haar aan te gaan.
Tuurlijk, daaar zijn dates voor, maar ik vind dates zo onnatuurlijk en doen geforceerd aan.

Wat het voordeel van friendzoned is, is dat je elkaar leert kennen zoals je echt bent, en dat is voor mij nou juist de prettigste manier om iemand beter te leren kennen:Door gewoon met elkaar om te gaan zonder dat geforceerde er doorheen.
Wat dat betreft zou ik na een tijdje in de friendzone gezeten te hebben, die sprong wel wagen. Omdat ik dan echt weet dat ik de ander de moeite waard vind, zonder dat daarbij uiterlijk zo'n doorslaggevende rol speelt (ik let meer op persoonlijkheid dan op sexappeal).
pi_109249224
Ik heb het een aantal keer meegemaakt en ik vond het heel erg. Ik vond het verschrikkelijk om hun te kwetsen en dat ik er niet voor ze kon zijn. Ik vond het ook erg dat ik niet verliefd op hun was terwijl ze super lieve en leuke vriendjes zouden zijn.. Het is wel iedere keer het eind van de vriendschap geweest omdat zij niet over mij heen kwamen als we elkaar steeds bleven zien. Al met al voor beide partijen geen leuke ervaring.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_109270253
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik dacht dat ik het ergens gelezen had maar kan desbetreffende post niet meer vinden.
Het was iets met "Als je in de friendszone zit, waarom dan alsnog proberen?" of iets van die strekking.

Zelf vind ik het prettig een vrouw eerst wat beter te leren kennen alvorens een relatie met haar aan te gaan.
Tuurlijk, daaar zijn dates voor, maar ik vind dates zo onnatuurlijk en doen geforceerd aan.

Wat het voordeel van friendzoned is, is dat je elkaar leert kennen zoals je echt bent, en dat is voor mij nou juist de prettigste manier om iemand beter te leren kennen:Door gewoon met elkaar om te gaan zonder dat geforceerde er doorheen.
Wat dat betreft zou ik na een tijdje in de friendzone gezeten te hebben, die sprong wel wagen. Omdat ik dan echt weet dat ik de ander de moeite waard vind, zonder dat daarbij uiterlijk zo'n doorslaggevende rol speelt (ik let meer op persoonlijkheid dan op sexappeal).
Leuke lap tekst, maar heeft het dan gewerkt bij je?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 19 maart 2012 @ 13:22:01 #146
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_109270866
Friendzone bestaat in principe niet. Of je vindt iemand aantrekkelijk of niet. Vrouwen komen net zo vaak in de friendzone als mannen, maar vrouwen klagen er niet zo veel erover.

De reden waarom ik denk dat mannen meer problemen hebben met de friendszone is omdat mannen gemiddeld zichzelf vaker bloot moeten stellen en dus ook afwijzing moeten meemaken. Het is ook een stukje gezichtsverlies, het is niet goed voor een man's eigenwaarde om regelmatig afgewezen worden. Het soort mannen dat regelmatig in de friendzone komen zijn ook het soort dat niet regelmatig uitgaat en vrouwen versiert.

Ze zijn niet perse achterbaks, maar wel verlegen of onzeker. De reden waarom vrouwen er minder over klagen is omdat vrouwen niet het initiatief hoeven te nemen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 13:28:46 #147
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109271067
:@ mijn vriendin wees me erop dat ik ooit eens iemand in de friendzone gehad heb :P Ik was het al weer vergeten... het was ook nogal kortstondig, was een ex van een vriend daar heb ik een keer mee gesurft (Ik dacht de ze gewoon een keer wou surfen :P ) en later een keer een kroegje mee gepakt, toen kwam van haar kant de aap uit de mouw. Dat heb ik toen afgeketst en nooit meer wat van gehoord :P
  maandag 19 maart 2012 @ 13:32:30 #148
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_109271178
Ik zit bij al mn 'vriendinnen' in de friendzone. Waarom zou ik een vrouw willen leren kennen als ik haar NIET wil neuken? Ik heb al genoeg gezeik van degene die ik wel neuk :D
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 13:33:44 #149
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109271205
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:32 schreef SebasM het volgende:
Ik zit bij al mn 'vriendinnen' in de friendzone. Waarom zou ik een vrouw willen leren kennen als ik haar NIET wil neuken? Ik heb al genoeg gezeik van degene die ik wel neuk :D
Maar jij bent dan ook ontzettend stoer!
  maandag 19 maart 2012 @ 13:40:21 #150
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_109271410
Dat heb ik ook wel enige keren gehad (en zelf in de friendzone terecht komen/blijven logischerwijs ook) en ik vind het ook ronduit ongemakkelijk.
Ik heb vooral dat ik nogal flirterig en makkelijk kan overkomen waardoor de signalen totaal verkeerd opgevat worden.

Heb het een keer gehad dat ik een leuke meid trof op een festival, paar keer wat mee gedronken, uitgenodigd bij een BBQ en een week of wat later had ik op Facebook staan dat we een bepaalde film-marathon gingen kijken en ze wilde ook graag komen, nou prima.
Totdat m'n vriendin thuis kwam vanuit het werk, awkward momentje inderdaad want nog geen half uur later was ze pleite terwijl de films nog niet afgelopen waren. :')

Heb d'r ook niet meer gesproken later, zo is het uiteindelijk op éen uitzondering van beiden kanten structureel gebleken, amper contact en na verloop van tijd totaal geen contact meer.
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 13:41:38 #151
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109271450
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:40 schreef Lastpost het volgende:

Heb het een keer gehad dat ik een leuke meid trof op een festival, paar keer wat mee gedronken, uitgenodigd bij een BBQ en een week of wat later had ik op Facebook staan dat we een bepaalde film-marathon gingen kijken en ze wilde ook graag komen, nou prima.
Totdat m'n vriendin thuis kwam vanuit het werk, awkward momentje inderdaad want nog geen half uur later was ze pleite terwijl de films nog niet afgelopen waren. :')

:X _O-
pi_109286200
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Leuke lap tekst, maar heeft het dan gewerkt bij je?
Nee, ik heb altijd de snelle route genomen. Het heeft tot nu toe alleen nooit geresulteerd in een langdurige stabiele relatie.

De enige vrouwelijke vriend die ik op dit moment heb, is een ex van me.
En verder ben ik nooit echt op zoek geweest naar een vrouwelijke vriendin, heb aan m'n 2 zussen genoeg
pi_109286284
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, ik heb altijd de snelle route genomen. Het heeft tot nu toe alleen nooit geresulteerd in een langdurige stabiele relatie.
Hoe bedoel je de snelle route? Vanaf date 1 neuken?
pi_109286322
quote:
5s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe bedoel je de snelle route? Vanaf date 1 neuken?
ehm...dat is wel eens voorgekomen ja.
pi_109295330
Ik ben een keer gefriendzoned door een ex-collega/vriend. Dus dan hoor je het eens andersom.
Ik was gewoon niet zijn typ of zoiets. Ben niet lelijk hoor, dat niet ;)
Het is gewoon kut om een keer zelf mee te maken. Heb genoeg jongensvrienden die me een beetje proberen te versieren etc, maar ik doe dan meestal alsof ik het niet merk.
Zal hij dan ook wel hebben gehad totdat ik smste dat ik m leuk vond. Lesje geleerd: bij twijfel van zijn gevoelens niks zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2012 22:49:45 ]
pi_109304824
quote:
4s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ben niet lelijk hoor, dat niet ;)
Dat bepalen wij FOK!kers wel! :(
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 10:04:16 #157
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109304849
quote:
Lesje geleerd: bij twijfel van zijn gevoelens niks zeggen.
Is dat nou wel de les die je daaruit moet trekken :o
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:32:35 #158
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109373863
Vrouwen die denken dat ze vrienden kunnen blijven met mannen zijn zo naïef. :') De meeste mannen gaan alleen veel met je om en luisteren naar je geklets als er wat te halen valt. Anders blijft het bij oppervlakkig contact. Dat laatste is tenminste wat de meeste mannen onder 'vriendschap met het andere geslacht' verstaan. :Y
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 08:28:31 #159
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109376596
quote:
99s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:32 schreef Gary_Oak het volgende:
Vrouwen die denken dat ze vrienden kunnen blijven met mannen zijn zo naïef. :') De meeste mannen gaan alleen veel met je om en luisteren naar je geklets als er wat te halen valt. Anders blijft het bij oppervlakkig contact. Dat laatste is tenminste wat de meeste mannen onder 'vriendschap met het andere geslacht' verstaan. :Y
als je 16 bent inderdaad.
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:47:39 #160
363683 Persepolis
vliegtuiglief
pi_109392440
Notificatie, heb hier wel wat over te zeggen. Van de week tijdens kantooruren. :s)
I feel so bad today
that I want to write a poem.
I don't care, any poem, this
poem.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 16:48:12 #161
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109392454
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:47 schreef Persepolis het volgende:
Notificatie, heb hier wel wat over te zeggen. Van de week tijdens kantooruren. :s)
Jij friendzoned iemand op je werk?
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:50:54 #162
363683 Persepolis
vliegtuiglief
pi_109392530
Ik zit op Fok tijdens kantooruren..
I feel so bad today
poem.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 16:53:31 #163
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109392609
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:50 schreef Persepolis het volgende:
Ik zit op Fok tijdens kantooruren..
Ah zoooo :D
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:56:33 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109392709
Ik heb wonderbaarlijk genoeg vaker meisjes gefriendzoned dan andersom. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:14:18 #165
363683 Persepolis
vliegtuiglief
pi_109417588
Ok mensen, weet je wat pas erg is? Als je als meisje iemand hebt gefriendzoned en dan een jaar later verliefd op hem word. En hij niet meer wil. ^O^

*O* The Revenge of the Friendzone *O*
I feel so bad today
poem.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:15:28 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109417604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:14 schreef Persepolis het volgende:

*O* The Refenge of the Friendzone *O*
Hou het maar gewoon bij wraak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:16:29 #167
363683 Persepolis
vliegtuiglief
pi_109417614
LOL, was niet helemaal alert. Inmiddels aangepast.
I feel so bad today
poem.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:23:47 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109417705
Maar hoe werd je een jaar later alsnog verliefd op hem? Zag je plots kanten van hem die onvermoed waren?
pi_109417725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:06 schreef Gamesua het volgende:

[..]

(..)

Ik denk dat een veelvoorkomende onderscheid tussen friendzoning bij mannen en vrouwen is dat vrouwen echt vrienden willen worden en de vriendschap zo intens laten worden dat het eigenlijk te ver gaat om nog iets romantisch erachter te zoeken, en dat mannen wanneer ze een vrouw niet leuk vinden maar er wel interesse is het dood laten bloeden. Meestal, dan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:34 schreef Maanvis het volgende:
Een vrouw die friendzonet hoef ik niet als 'goede vriendin'. Ik heb al genoeg vrienden en daar hoeft dus geen vrouw bij die me in m'n mannelijkheid aantast door te friendzonen.
dit dus.

ik ben gefriendzoned, en ik heb gefriendzoned. als t door haar kwam wilde ze altijd goede vrienden blijven (1e keer 'ingetrapt', daarna nooit meer), als t door mij kwam groeiden we altijd uit elkaar / bloedde het dood.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:33:09 #170
363683 Persepolis
vliegtuiglief
pi_109417828
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:23 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe werd je een jaar later alsnog verliefd op hem? Zag je plots kanten van hem die onvermoed waren?
Aan het begin toonde hij heel veel interesse en begon ik de indruk te krijgen dat hij me leuk vond. Ik had het niet eens door en vond het heel eng, vooral toen hij bekende. Was een paar jaar terug. Ik schrok gewoon, want had het nooit eerder meegemaakt dat een jongen heel direct was over zijn gevoelens. (Daarom zag ik de signalen daarvoor überhaupt niet en dacht ik dat hij me gewoon uitprobeerde.) Weet je, als iemand zegt dat hij me leuk vindt ga ik er altijd vanuit dat hij me dan wel heel goed moet kennen. Ik had niet het idee dat hij me zo goed kende, en omdat ik vanuit mijn eigen referentiekader kijk, denk ik dan: hij lult maar wat.

Ik was altijd om die reden vriendelijk. En aardig. En dat is nooit goed als een jongen je leuk vindt, dan moet je niet de lieve buurvouw/klasgenoot gaan uithangen. Nu ken ik hem veel beter. Ik heb zoveel kanten van hem gezien, dus ben ik verliefd. Bij mij kost het gewoon heel veel tijd eer ik verliefd wordt en me aan iemand kan hechten. Zoals ze zeggen: mannen hechten zich sneller, vrouwen hechten zich langer. Alleen denk ik dat het nu te laat is, dus ik ben niet van plan een bekentenis te doen. Beetje last van faalangst. :Y
I feel so bad today
poem.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:36:11 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109417879
Maar je weet dus helemaal niet of zijn gevoelens voor jou inmiddels zijn veranderd?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:37:07 #172
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_109419093
Ik heb ook wel eens meisjes gehad die ik wel aardig vond om mee te praten en contact mee te hebben maar waar ik absoluut geen aantrekkingskracht voelde voor een relatie.

Ik denk dat het bij vrouwen eender werkt
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:02:19 #173
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109429884
Ik heb recent nog een meisje gefriendzoned. Zij wilde graag na date 2, ik niet meer. Daarna kreeg ik met mijn huidige vriendin, maar wel contact gehad. Nu is echter gebleken dat ze (ondanks haar verhaal over gewoon vriendschappelijk) toch eigenlijk meer wil. :W

Dat gebeurt mij regelmatig, ik ben niet zo makkelijk en als je eenmaal als vriendin gezien wordt...ga je niet geneukt worden :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 15:11:33 #174
5428 crew  miss_sly
pi_109430194
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Maar vrouwen doorzien altijd alle subtiele hints toch?
Echt niet :')

Ik heb tot twee keer toe na een leuke ontmoeting met een jongen gedacht: ik vind hem leuk, er zal wel niet meer in zitten dan dat, maar als ik hem als een leuke vriend kan hebben, is dat ook erg gezellig. Bleek in beide gevallen wel degelijk meer dan gewone interesse te zijn. Met de tweede ben ik inmiddels bijna 7 jaar samen en we hebben samen een dochter :D

Ik heb ook een keer een jongen gefriendzoned. Dat was ook erg nodig, want hij begon aan me te plukken en te vertellen dat hij me zo leuk vond. Dat was zeker niet wederzijds. Ik vond het wel erg ongemakkelijk later, zeker omdat hij vakantiewerk deed waar ik werkte en ik hem nog veel zag. Ik voelde me nogal ongemakkelijk door de trouwe-hondenogen-blikken die me telkens werden toegeworpen :{w
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109433456
Yeh, hij zit al 4 jaar achter me aan en blijft tegenover andere mensen aangeven dat hij nog hoop heeft. Ook al sla ik zijn hoop telkens weer tot scherven met een hamer.
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 16:43:21 #176
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109433481
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef triptruffel het volgende:
Yeh, hij zit al 4 jaar achter me aan en blijft tegenover andere mensen aangeven dat hij nog hoop heeft. Ook al sla ik zijn hoop telkens weer tot scherven met een hamer.
:D een volhouder :D
  vrijdag 23 maart 2012 @ 17:11:16 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109434489
4 jaar, tering zeg. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_144815153
quote:
Ik ben een keer gefriendzoned door een ex-collega/vriend. Dus dan hoor je het eens andersom.
Ik was gewoon niet zijn typ of zoiets. Ben niet lelijk hoor, dat niet ;)
Het is gewoon kut om een keer zelf mee te maken. Heb genoeg jongensvrienden die me een beetje proberen te versieren etc, maar ik doe dan meestal alsof ik het niet merk.
Zal hij dan ook wel hebben gehad totdat ik smste dat ik m leuk vond. Lesje geleerd: bij twijfel van zijn gevoelens niks zeggen.
Je gevoelens moet je niet SMS-en, maar je moet hem gewoon langzaam peilen. Toevallig niet veel kleren aan hebben als hij bij je langskomt of hem binnen laten en zeggen dat je nog even moet douchen: dat soort dingen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_144819610
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:28 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Och, ik heb in het verleden drie keer zelf meegemaakt dat ik in de friendzone terecht kwam. In het één van de gevallen is ze een paar maanden later omgedraaid en hebben we een jaar lang een relatie gehad. In een ander geval is ze een paar maanden later omgedraaid en zijn we ondertussen 8 jaar gelukkig getrouwd.

Vrouwen weten gewoon niet wat ze willen. De friendzone is maar een tijdelijke opslagplaats van "reserves".
Je hebt me zojuist gemotiveerd om door te zetten, bedankt!
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:56:58 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144819710
Ik heb wel eens iemand gefriendzoned ja. Volgens mij heeft zowat iedereen dat wel eens gedaan, bewust of onbewust.
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 13:02:34 #181
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_144819871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Je gevoelens moet je niet SMS-en, maar je moet hem gewoon langzaam peilen. Toevallig niet veel kleren aan hebben als hij bij je langskomt of hem binnen laten en zeggen dat je nog even moet douchen: dat soort dingen.
puike kick, leuk topic al zeg ik het zelf
pi_144820304
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

puike kick, leuk topic al zeg ik het zelf
indd
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:46:41 #183
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144821270
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef Godshand het volgende:
Ik was van plan gister een vrouw te friendzonen, maar alcohol en een stijve lul gaan niet goed samen :')
Haha :')

Ik ga dit topic volgen, zit potentie in.
pi_144822147
Zowiezo elk man die befriend was met mij, had potentie. Als ze het hadden gedurfd, hadden ze wel meer kunnen krijgen. Ik kijk standaard of diegene en ik vrienden kunnen worden voordat relatie gestart wordt. Met andere mannen waar het ook klikt, maar geen romantisch interesse. Daar ga ik om als kennis en geen 1 op 1 contact, tenzij werk gerelateerd. Daar zit het verschil bij mij.
pi_144822855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:46 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Haha :')

Ik ga dit topic volgen, zit potentie in.
Toen wel ja :')

2012 quoten :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:36:46 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144822868
Ik ben er wel achter gekomen dat ik blijkbaar een aantal mannen en een vrouw gefriendzoned heb alleen was ik me daar niet bewust van, ik dacht dat het gewoon vrienden waren...
Alleen heb ook niet achteraf iets met ze willen hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144823039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Volgens mij was dit een schopje in de verkeerde richting..
Iets met topic en 2012
pi_144824893
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Volgens mij was dit een schopje in de verkeerde richting..
Iets met topic en 2012
Nooit verkeerd alsnog advies te krijgen voor de toekomst :)
pi_144849240
In een dronken bui wel eens per ongeluk seks gehad met een van m'n beste vrienden. Was absoluut niet de bedoeling en is daarna nooit weer voorgekomen, hoewel hij er nog wel eens over is begonnen en avances probeerde te maken. Meteen de kop ingedrukt door hem heel raar aan te kijken en te zeggen dat ik dat nooit van m'n leven meer wil doen :') vanaf dat moment was het geen enkel probleem meer en we zijn nog steeds hele goede vrienden.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_144853262
Ik heb wel eens gefriendzoned. In principe als ik merk dat een vriend gevoelens voor me heeft doe ik daar iets mee. Ik wil meteen duidelijkheid scheppen zodat hij geen valse hoop heeft, ik geef om mijn vrienden en zou het lullig vinden als ze jarenlang ergens op hopen en ik dat niet te bieden heb.

Het is altijd een beetje ongemakkelijk, toch een kwetsbaar dingetje wat je dan aanraakt. En daar probeer ik respectvol in te zijn en de persoon in kwestie gewoon in zn waarde te laten. Als t blijkt dat iemand gevoelens heeft zeg ik dat ik niet anders dan vriendschap te bieden heb, en ook niet in de toekomst. Maar het als een compliment zie.

Het is altijd even afwachten of iemand zich er daarna overheen kan zetten en de vriendschap door kan vinden. Soms lukt dat, soms niet. Ik laat het er in elk geval bij, ga iemand niet zitten herinneren aan zoiets en probeer ook gewoon daarna iemand hetzelfde te behandelen al is het soms even awkward.

Ik heb een keer meegemaakt dat een goeie vriend en ik elkaar tegelijk friendzoneden. Er was al een tijd spanning tussen ons, uiteindelijk gezoend. Daarna hadden we allebei zoiets van 'eh nee, gaat m m niet worden.' maar dat moesten we nog uitspreken. Dus allebei voelden we ons een beetje ongemakkelijk toen we t gesprek aangingen. Maar wel een opluchting dat we t eens waren dat we vrienden moesten zijn.
pi_144886300
Friendzoning: een gebrek aan polariteit?

Be a man, ga voor wat je wil. Vind een vouw je niet leuk, tough luck maar geef niet te snel op. Een vrouw wil dat jij voor haar vecht (obviously).

Als man doe jij het werk! Verwacht niet dat een vrouw t initiatief neemt, gebeurt wel, maar vaak niet.
De man stelt zich als eerst kwetsbaar op, dan weet de vrouw waar ze mee te maken heeft.

Al dat geouwehoer over friendzone of niet, is irrelevant als duidelijk wat je intenties zijn en je vasthoudt aan die intentie. Dat is wat een vrouw wil voelen.

En afgewezen worden, tis hard maar probeer t eens heel vaak achter elkaar. Je groeit ervan, en je wordt er vrijer van in je hoofd.

Bedank me later maar ;)
  donderdag 25 september 2014 @ 12:23:58 #192
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_144888081
Yep, 4 jaar. "stiefzus" (officeel eigenlijk dat niet eens, gewoon de dochter van de vriendin van m'n vader). 2risky4me
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_144895028
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:36 schreef snakelady het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat ik blijkbaar een aantal mannen en een vrouw gefriendzoned heb alleen was ik me daar niet bewust van, ik dacht dat het gewoon vrienden waren...
Alleen heb ook niet achteraf iets met ze willen hebben.
Kan me voorstellen dat je het zelf niet ziet, maar als buitenstaander is het altijd zo pijnlijk duidelijk dat die personen meer dan vriendschap willen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_144895632
Hele poos geleden had een vriend van mij wat met een meisje, waren fuckbuddies en opeens besloot die meid dat er toch een relatie in zat voor ze, dus die gast helemaal blij (ben je begin 20 en nog nooit een vriendin gehad) en naja, het was nooit wat officieels maar ze hadden "wel wat" volgens hun beide, en die meid ging een paar weken op vakantie en ze kwam terug en die maat van me had al door dat er wat anders was (Ze ontweek hem opeens toen hij haar probeerde te zoenen) dus hij vragen wat er was want hij vond dat er wat "Anders" was, maar dat was niet zo (vrouwen :') ) Nouja, achteraf is het er dus toch uitgekomen dat ze hem in de friendzone gestopt heeft want het zou niks worden want
quote:
"Qua levensvisie botsen we te veel"
Die gast natuurlijk helemaal over de rooie want die had zoiets van, je geeft me een kans in een relatie nadat we fuckbuddies waren, en opeens word ik door je gefriendzoned na je vakantie, wat is dit nou?

Dus die gast heeft haar nog een tijdje te vriend gehouden en wat met haar gepraat en nog 1x afgesproken, maar heeft daarna toch zoiets gehad van ja... Dit word hem niet meer, het was voor hem te ongemakkelijk om nog met haar af te spreken omdat hij gevoelens had ontwikkeld voor haar, en ze deed opeens heel ongeïnteresseerd, zelfs qua vriendschap was het totaal veranderd. Wat dat betreft zijn vrouwen vaak echt bitches, tuurlijk zijn mannen vaak ook klootzakken maar die maat van mij is echt zo`n kerel van hart op de goede plaats, nooit ruzie maken met mensen, altijd het beste in mensen zien, en dan gebeurd er op eens zoiets.
  PR en moderator vrijdag 26 september 2014 @ 01:55:41 #195
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_144914290
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook ben ik benieuwd of er dames zijn die het niet doorhadden dat die vriend andere intenties had, en het achteraf best wel eens had willen proberen met hem.
Oeh, dat heb ik wel een paar keer gehad, ja.
Niet echt dat we elkaar bewust 'friendzonede', maar gewoon vrienden bleven en er achteraf achter kwamen dat we allebei wel eens hebben gedacht 'meer' te willen. Maar daar kom je dan achter op een moment dat die gevoelens al lang weer voorbij zijn en je verder bent gegaan met je liefdesleven.

Volgens mij 'friendzone' je als vrouw regelmatig. Als je gewoon bevriend wilt zijn met jongens/mannen weet je gewoon dat een aantal daarvan je op een bepaald punt wel 'zullen zien zitten' (of iig denken er meer uit te kunnen halen), dan ben ik gewoon duidelijk dat dat er niet in zit en ze er niets meer van moeten verwachten.
Ik zou dat niet echt friendzonen willen noemen (je bent bij beginsel gewoon al vrienden, dat een ander daar in zijn hoofd meer van maakt dan het is verandert daar niks aan), maar sommige jongens/mannen wel.

Edit: Oh het was een oud topic, ik zie nu pas de matige kick :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Moira op 26-09-2014 02:06:51 ]
Fuck the EBU.
pi_144926799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef HouseHarkonnen het volgende:
Friendzoning: een gebrek aan polariteit?

Be a man, ga voor wat je wil. Vind een vouw je niet leuk, tough luck maar geef niet te snel op. Een vrouw wil dat jij voor haar vecht (obviously).

Als man doe jij het werk! Verwacht niet dat een vrouw t initiatief neemt, gebeurt wel, maar vaak niet.
De man stelt zich als eerst kwetsbaar op, dan weet de vrouw waar ze mee te maken heeft.

Al dat geouwehoer over friendzone of niet, is irrelevant als duidelijk wat je intenties zijn en je vasthoudt aan die intentie. Dat is wat een vrouw wil voelen.

En afgewezen worden, tis hard maar probeer t eens heel vaak achter elkaar. Je groeit ervan, en je wordt er vrijer van in je hoofd.

Bedank me later maar ;)
Ja, we leven in een geëmancipeerde samenleving :')

Ik ben altijd te gehaast, ik ga dan voor snelle seks (is even leuk) maar dat werkt vaak ook niet.
pi_144936707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:55 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ja, we leven in een geëmancipeerde samenleving :')

Ik ben altijd te gehaast, ik ga dan voor snelle seks (is even leuk) maar dat werkt vaak ook niet.
Dus jij zegt dat vrouwen even vaak initiatief nemen dan mannen op het gebied van relaties / versieren en zo. Met alle respect, maar daarin zijn vrouwen over het algemeen nog niet zo geemancipeerd als ze denken.

[ Bericht 1% gewijzigd door HouseHarkonnen op 26-09-2014 21:06:33 (Toevoeging) ]
pi_144936730

[ Bericht 100% gewijzigd door HouseHarkonnen op 26-09-2014 21:06:01 ]
pi_144939078
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef triptruffel het volgende:
Hij geeft dus kennelijk wel veel om je als hij al 4 jaar van zijn leven aan je besteed, misschien wat om over na te denken?
pi_144944096
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:05 schreef HouseHarkonnen het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat vrouwen even vaak initiatief nemen dan mannen op het gebied van relaties / versieren en zo. Met alle respect, maar daarin zijn vrouwen over het algemeen nog niet zo geemancipeerd als ze denken.
Ik ben het juist met je eens.

Ik ben niet boos op vrouwen o.i.d. , maar ik vind het jammer dat de emancipatie op sommige gebieden maar van 1 kant komt. Wij worden nog altijd geacht 'zelfverzekerd en assertief' te zijn, en altijd initiatief te nemen. Waarom kunnen de dames niet af en toe 'onze' rol overnemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')