Oh dat mag ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vind dit wel een beetje sekse discriminatie, ik heb ook wel vrouwen gefriendzoned.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef STING het volgende:
Wat bedoel je er precies mee?
Natuurlijk komt het voor dat een man niet into een relatie is, maar wel in voor een vriendschap, terwijl de vrouw wel graag een relatie had gewild.
Andersom komt het denk ik veel meer voor, waardoor het een label heeft gekregen.
Je OP is duidelijk, vind het alleen een rare vraag. Zoals in m'n vorige post 'Natuurlijk..' uitgelegdquote:
Nouja de vraag is er één uit interesse ik heb zelf wel eens aan de verkeerde kant van een friendzone gestaan maar ik heb geen idee hoe de andere kant het beleeft. Daar was ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Je OP is duidelijk, vind het alleen een rare vraag. Zoals in m'n vorige post 'Natuurlijk..' uitgelegd
Tja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Er heeft nog geen vrouw in dit topic gereageerd.
(het is dus gewoon een mannenprobleem )
duidelijkquote:
Dit topic wordt echt zo verkeerd begrepen, het gaat niet om mannen die vrouwen friendzonen. Het ging over de mensen die iemand friendzonen wat voor iedeeën hebben zij daarbij.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kennelijk vinden mannen het erger om gefriendzoned te worden dan vrouwen?
Kijk dit bedoel ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef Goliath_82 het volgende:
Ik heb wel een meisje de friendzone ingezonden. Dat was voornamelijk omdat ik het heel irritant vond dat ze om mij heen bleef fladderen en ik haar totaal niet interessant vond / vind om een relatie mee te hebben.
Oh. Sorry.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit topic wordt echt zo verkeerd begrepen, het gaat niet om mannen die vrouwen friendzonen. Het ging over de mensen die iemand friendzonen wat voor iedeeën hebben zij daarbij.
Dus je denkt een normale vriendschap met iemand te hebben (of niet) maar diegene blijkt ineens romantisch geintreseerd. Vinden jullie dat vervelend, leuk, probeer je dan de vriendschap te verbreken of juist niet vind je de aandacht wel fijn of vind je het zielig voor diegene...
etc etc.
Je vind het naar voor diegene maar wil dan vervolgens wel vrienden blijven, dat maakt het voor hem dan alleen nog maar erger?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het naar, vooral voor de jongens in kwestie. Maar zolang ze geen pogingen tot fysiek contact doen heb ik er ook geen problemen mee om gewoon vrienden te blijven.
Verder heb ik nooit spijt gehad van het feit dat ik iemand gefriendzoned heb, als dat wel zo was lijkt het me overigens ook niet zo moeilijk om het terug te draaien en alsnog met die persoon verder te gaan. Maar dat dus nooit meegemaakt
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Sorry.
Mja, ik persoonlijk vind dat wel vervelend. Je denkt namelijk gewoon vrienden te zijn en opeens heeft meneer gevoelens voor je. Dat wordt best awkward, vind ik.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:17 schreef ex het volgende:
Ik heb het ook wel is moeten doen. Het meisje bleef alle signalen verkeerd op vatten en bleef proberen er een draai aan te geven waar ik absoluut niet achter stond, toen kwam dus de zin er uit:
"Ik vind je heel tof, als een goede vriendin".
Viel niet heel goed, en ze bleef nog wat pogingen doen tot dat ik ging samen wonen.
Dat kan ie toch zelf beslissen, of hij dat ook wil?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je vind het naar voor diegene maar wil dan vervolgens wel vrienden blijven, dat maakt het voor hem dan alleen nog maar erger?
Vrouwen staan zelf misschien open voor hun vriendschap met een man, maar zodra hun boyfriend vrienden is met een andere chick, dan vinden ze dat doorgaans toch wel vervelend hoor, volgens mij.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:20 schreef STING het volgende:
Ik denk dat vrouwen ook veel eerder openstaan voor een vriendschap met een man, dan andersom. Daar ligt denk ik voornamelijk de oorsprong van de 'friendzone'
Haha hommo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vind dit wel een beetje sekse discriminatie, ik heb ook wel vrouwen gefriendzoned.
Nee dat heb ik haar niet verteld, want zij had ook niet officieel laten weten dat ze me leuk vond. Dus het was niet nodig het haar te vertellen. Hoewel ik denk dat het niet moeilijk zal zijn haar weer uit de friendzone te halen als ik dat zou willen (wat ik absoluut niet wil)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik![]()
Heb je haar dat verteld?
Maar dan heb je het over onzekerheid / jaloezie, dat is toch weer een heel ander onderwerp.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vrouwen staan zelf misschien open voor hun vriendschap met een man, maar zodra hun boyfriend vrienden is met een andere chick, dan vinden ze dat doorgaans toch wel vervelend hoor, volgens mij.
Niet dat ze dat zullen toegeven.
En dit ja. Zolang een jongen mij niet verteld dat ie me leuk vindt weet ik van niksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:22 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik haar niet verteld, want zij had ook niet officieel laten weten dat ze me leuk vond. Dus het was niet nodig het haar te vertellen. Hoewel ik denk dat het niet moeilijk zal zijn haar weer uit de friendzone te halen als ik dat zou willen (wat ik absoluut niet wil)
Ja is ook zo, maar hij zit waarschijnlijk met zn hoofd in de wolken... hoop doet leven enzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat kan ie toch zelf beslissen, of hij dat ook wil?
Denk dat je daar een punt hebt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:20 schreef STING het volgende:
Ik denk dat vrouwen ook veel eerder openstaan voor een vriendschap met een man, dan andersom. Daar ligt denk ik voornamelijk de oorsprong van de 'friendzone'
Maar vrouwen doorzien altijd alle subtiele hints toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dit ja. Zolang een jongen mij niet verteld dat ie me leuk vindt weet ik van niks
Nee dus!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar vrouwen doorzien altijd alle subtiele hints toch?
Soms is je van de domme houden makkelijker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar vrouwen doorzien altijd alle subtiele hints toch?
Onduidelijke intenties of gewoon verlegenheid, of angst om een blauwtje te lopen. Ik denk in veel gevallen dat eerste.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef Kluts het volgende:
Het lijkt (althans hier op fok) er wel op dat het vooral mannen zijn die dat overkomt en dat heeft alles te maken met onduidelijke intenties aan het begin van het contact. Dat ligt niet aan de tegenpartij, maar aan de persoon zelf.
Goed punt... het blijft een lastige materie van beide kantenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Soms is je van de domme houden makkelijker.
Wat moet ik dan doen? 'Oh eh, ik heb het gevoel dat je me leuk vindt maar dat is niet wederzijds' Naaah
Mwah, als jij als man zijnde een vrouw meteen leuk vind maar er toch voor kiest om middels vriendschap nader tot elkaar te komen vind ik dat ergens nog een beetje achterbaks ook. Achterbaks is niet het goede woord, maar helemaal eerlijk is het niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Onduidelijke intenties of gewoon verlegenheid, of angst om een blauwtje te lopen. Ik denk in veel gevallen dat eerste.
Och, ik heb in het verleden drie keer zelf meegemaakt dat ik in de friendzone terecht kwam. In het één van de gevallen is ze een paar maanden later omgedraaid en hebben we een jaar lang een relatie gehad. In een ander geval is ze een paar maanden later omgedraaid en zijn we ondertussen 8 jaar gelukkig getrouwd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef Kluts het volgende:
Sterker nog, ik heb zelf ook wel eens in de friendzone gezeten bij een man, dat ik hem leuk vond, maar hij mij niet en dat je dan toch nog even vrienden blijft in de hoop dat het anders wordt. En dat wordt het niet.
Of stiekem de hoop hebben dat ze toch wel gevoelens gaat ontwikkelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Onduidelijke intenties of gewoon verlegenheid, of angst om een blauwtje te lopen. Ik denk in veel gevallen dat eerste.
Nouja achterbaks niet iedereen is gelijk van hoppa here we go, ik denk dat veel mannen een vrouw proberen te vleien door heel aardig tegen haar te zijn, dat die vrouw dat vervolgens opvangt als een poging tot het smeden van een vriendschap hoeft niet alleen maar aan de man te liggen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, als jij als man zijnde een vrouw meteen leuk vind maar er toch voor kiest om middels vriendschap nader tot elkaar te komen vind ik dat ergens nog een beetje achterbaks ook. Achterbaks is niet het goede woord, maar helemaal eerlijk is het niet.
Maar verlegenheid zal hierin ongetwijfeld een rol spelen.
Mwah, jij bent naar mijn idee een uitzondering. Ik heb nog nooit een relatie gekregen met een man waarmee ik bevriend was.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:28 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Och, ik heb in het verleden drie keer zelf meegemaakt dat ik in de friendzone terecht kwam. In het één van de gevallen is ze een paar maanden later omgedraaid en hebben we een jaar lang een relatie gehad. In een ander geval is ze een paar maanden later omgedraaid en zijn we ondertussen 8 jaar gelukkig getrouwd.
Vrouwen weten gewoon niet wat ze willen. De friendzone is maar een tijdelijke opslagplaats van "reserves".
De aanhouder wint!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Of stiekem de hoop hebben dat ze toch wel gevoelens gaat ontwikkelen.
Nee, daarom zei ik ook dat achterbaks het verkeerde woord was, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja achterbaks niet iedereen is gelijk van hoppa here we go, ik denk dat veel mannen een vrouw proberen te vleien door heel aardig tegen haar te zijn, dat die vrouw dat vervolgens opvangt als een poging tot het smeden van een vriendschap hoeft niet alleen maar aan de man te liggen.
En dat is dan weer een kriem voor ons onzelfverzekerde mannen....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik ook dat achterbaks het verkeerde woord was, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Als je een vrouw aardig vindt, dan doe je aardig. Als je een vrouw leuk vindt kun je heel moeilijk gaan doen en hopen dat ze signalen opvangt, maar vrouwen hebben dat ten eerste niet altijd door en ten tweede kan je beter gewoon duidelijk zijn.
Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen, en dat toon je door het initiatief te nemen.
Als je op zoek bent naar een one-night-stand mischien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef Kluts het volgende:
Nee, daarom zei ik ook dat achterbaks het verkeerde woord was, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Als je een vrouw aardig vindt, dan doe je aardig. Als je een vrouw leuk vindt kun je heel moeilijk gaan doen en hopen dat ze signalen opvangt, maar vrouwen hebben dat ten eerste niet altijd door en ten tweede kan je beter gewoon duidelijk zijn.
Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen, en dat toon je door het initiatief te nemen.
Je hoeft niet zelfverzekerd te zijn, je moet alleen zo overkomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat is dan weer een kriem voor ons onzelfverzekerde mannen....
(als je een vrouw aardig vind dan doe je normaal, als je een vrouw leuk vind dan doe je aardig)
don't get me started daar heb ik in 2002 al een topic over volgespamd : bestaat zelfverzekerdheidquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:35 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Je hoeft niet zelfverzekerd te zijn, je moet alleen zo overkomen
En dan zijn wij vrouwen ingewikkeld!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat is dan weer een kriem voor ons onzelfverzekerde mannen....
(als je een vrouw aardig vind dan doe je normaal, als je een vrouw leuk vind dan doe je aardig)
Ik heb het ook totaal niet over one night stands.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:35 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een one-night-stand mischien.
Ik ben persoonlijk groter voorstander van langdurige relaties. En daarvoor is het toch echt beter om elkaar goed te leren kennen. Blijkbaar ben ik daarmee een uitzondering aangezien het hele "friendzone" gebeuren alleen bestaat omdat mensen alleen een relatie willen met iemand die ze niet kennen; degenen die ze wel kennen willen ze niks meer mee.... Rare wereld eigenlijk toch?
Nouja als je aardig doen al intrepeteerd als hij heeft geen interesse vind ik dat idd vrij ingewikkeld.quote:
Nee, dat niet. Ik zeg alleen dat doordat een man aardig doet, je daar als vrouw niet achter zoekt dat hij je leuk vindt, maar dat hij aardig doet. Vind ik niet zo vergezocht hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja als je aardig doen al intrepeteerd als hij heeft geen interesse vind ik dat idd vrij ingewikkeld.
LOL, je hebt goede topics op je naam staanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
don't get me started daar heb ik in 2002 al een topic over volgespamd : bestaat zelfverzekerdheid
Als je verder geen problemen hebt met het feit dat je je anders voordoet en niet jezelf bent. Vroeger of later komt ze er toch wel achter dat je anders bent dan ze dacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:47 schreef Goliath_82 het volgende:
BTW:
als je zelfverzekerd overkomt in de ogen van een ander, ben je dus zelfverzekerd voor die persoon. Of je zelf ook van binnen zelfverzekerd bent is irrelevant dan. Want die andere persoon vindt dat van je...
Is dat enigszins logisch?
Maar hoe dan ook, zij heeft denk ik wel gevoelens, lastigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef Godshand het volgende:
Ik was van plan gister een vrouw te friendzonen, maar alcohol en een stijve lul gaan niet goed samen
True, maar als de onzekerheid vooral is omdat je haar niet kent... gaat die vanzelf over, doordat je haar beter leert kennen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Als je verder geen problemen hebt met het feit dat je je anders voordoet en niet jezelf bent. Vroeger of later komt ze er toch wel achter dat je anders bent dan ze dacht.
Ik snap er nog geen hol van, dus als ik het gedaan heb, dan volledig onbewustquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]is de OP zo onduidelijk
Met friendzoning bedoel ik een ongelijke vriendschap waar iemand eenzijdig de hoop heeft dat het het niveau van vriendschap kan ontstijgen. En dan bedoel ik de kant van diegene die niet die hoop heeft.
Dat is ook weer zo. Op een date zijn de meeste mensen toch vaak niet zichzelf. Maar als ik lees hoe sommige mensen voorgeprogrammeerd en geplanned een spelletje ervan maken om zich als een of andere Don Juan voor te doen, terwijl ze dat totaal niet zijn, denk ik bij mezelf:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:51 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
True, maar als de onzekerheid vooral is omdat je haar niet kent... gaat die vanzelf over, doordat je haar beter leert kennen.
Let wel: Ik bedoelde dus niet dat je je heel anders voor moet doen dan je bent
Je probeert je wellicht iets beter voor te doen dan anders, maar de kern blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Op een date zijn de meeste mensen toch vaak niet zichzelf. Maar als ik lees hoe sommige mensen voorgeprogrammeerd en geplanned een spelletje ervan maken om zich als een of andere Don Juan voor te doen, terwijl ze dat totaal niet zijn, denk ik bij mezelf:
Lol, dat is wel triest ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Op een date zijn de meeste mensen toch vaak niet zichzelf. Maar als ik lees hoe sommige mensen voorgeprogrammeerd en geplanned een spelletje ervan maken om zich als een of andere Don Juan voor te doen, terwijl ze dat totaal niet zijn, denk ik bij mezelf:
Vervelend, ik zie snel iemand als een vriend, ook alleen als vriend.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit topic wordt echt zo verkeerd begrepen, het gaat niet om mannen die vrouwen friendzonen. Het ging over de mensen die iemand friendzonen wat voor iedeeën hebben zij daarbij.
Dus je denkt een normale vriendschap met iemand te hebben (of niet) maar diegene blijkt ineens romantisch geintreseerd. Vinden jullie dat vervelend, leuk, probeer je dan de vriendschap te verbreken of juist niet vind je de aandacht wel fijn of vind je het zielig voor diegene...
etc etc.
Dat klinkt wel logisch, als het iemand bevriend met je raakt om er 'meer uit te halen dan vriendschap alleen'. Het kan dan vervelend zijn om je vaak te zien en lol te trappen terwijl je verliefd bent (ik spreek overigens niet uit ervaring)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:13 schreef Izabelle het volgende:
[..]
Vervelend, ik zie snel iemand als een vriend, ook alleen als vriend.
Maar heb al een paar keer meegemaakt dat de jongen alleen met je omgaat om misschien op een dag kans te maken.
Zodra je dan hem duidelijk maakt dat je alleen vrienden wilt zijn wil hij je niet meer zien, vind ik wel jammer.
Nee hoor, dat is dan gewoon een gevalletje "eens kijken hoe mijn kansen liggen en anders op naar de volgende". Heb het zelf ook wel zo meegemaakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch, als het iemand bevriend met je raakt om er 'meer uit te halen dan vriendschap alleen'. Het kan dan vervelend zijn om je vaak te zien en lol te trappen terwijl je verliefd bent (ik spreek overigens niet uit ervaring)
Ik denk dat ook. In geval dat je eerst goed met iemand op kan schieten en vrienden wordt en daarna gevoelens krijgt, waar niks mee wordt gedaan door de vrouw, dan kan je daarna toch wel vrienden blijven. De basis is er dan toch wel verder...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is dan gewoon een gevalletje "eens kijken hoe mijn kansen liggen en anders op naar de volgende". Heb het zelf ook wel zo meegemaakt.
heloefje.... De arme drommelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef arachide. het volgende:
Ik heb wel eens iemand gefriendzoned, dat was niet tof om te doen. Het is wel gewoon goed gekomen met de vriendschap.
Ik weet 't niet, als je echt verliefd bent lijkt het me erg moeilijk om 'alleen maar' bevriend te zijn. Dan blijf je hopen, denk ik. Maar he, gelukkig heb ik er geen ervaring meequote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ook. In geval dat je eerst goed met iemand op kan schieten en vrienden wordt en daarna gevoelens krijgt, waar niks mee wordt gedaan door de vrouw, dan kan je daarna toch wel vrienden blijven. De basis is er dan toch wel verder...
Precies terwijl ik gewoon vrienden wil zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is dan gewoon een gevalletje "eens kijken hoe mijn kansen liggen en anders op naar de volgende". Heb het zelf ook wel zo meegemaakt.
Ja, en dát is wat ik eerder bedoelde met achterbaks.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef Izabelle het volgende:
[..]
Precies terwijl ik gewoon vrienden wil zijn.
Maar hij heeft er dan een intentie achter, alleen dat laat hij in eerste instantie dan niet merken.
Haha inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dát is wat ik eerder bedoelde met achterbaks.
En dan zijn wij vrouwen degenen die zo'n persoon aan het lijntje houden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben hun karakter/uiterlijk gewoon niet mee. Ze proberen dit te compenseren door extra aardig te zijn en veel aandacht aan die persoon te besteden. Als zij dus zichzelf zijn zien vrouwen hen alleen maar als ''vriend''. Iedereen die zegt 'je moet gewoon jezelf zijn' zijn mensen voor wie dit ook daadwerkelijk werkt. Maar dit is in veel gevallen niet zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je probeert je wellicht iets beter voor te doen dan anders, maar de kern blijft hetzelfde.
Tenzij je echt uit je nek gaat zitten lullen.
De slechtste dates zijn idd de dates met de zogenaamde "womanizers".
precies, dat iemand n crush op me heeft vind ik niet zon ramp, zolang ie idd maar gewoon zn handen thuis houdt en niet ineens romantische shizzle uit de kast trektquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het naar, vooral voor de jongens in kwestie. Maar zolang ze geen pogingen tot fysiek contact doen heb ik er ook geen problemen mee om gewoon vrienden te blijven
En dus lekker thuis alleen in zijn problemen zwelgt zolang jij er maar geen last van hebtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, dat iemand n crush op me heeft vind ik niet zon ramp, zolang ie idd maar gewoon zn handen thuis houdt en niet ineens romantische shizzle uit de kast trekt
Ja, maar eerst een hele tijd doen alsof er geen achterliggende gevoelens zijn, dat vind ik persoonlijk het ergst.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, dat iemand n crush op me heeft vind ik niet zon ramp, zolang ie idd maar gewoon zn handen thuis houdt en niet ineens romantische shizzle uit de kast trekt
Tja of gewoon te voorzichtig zijn, het is een vak apart hoor met vrouwen omgaan... ik kan het iig nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef Izabelle het volgende:
[..]
Ja, maar eerst een hele tijd doen alsof er geen achterliggende gevoelens zijn, dat vind ik persoonlijk het ergst.
preciesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dus lekker thuis alleen in zijn problemen zwelgt zolang jij er maar geen last van hebt
ik ben juist echt n open boek als t op gevoel aankomt... als ik iemand leuk vind zeg ik dat gewoon zodra ik dat denkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef Izabelle het volgende:
[..]
Ja, maar eerst een hele tijd doen alsof er geen achterliggende gevoelens zijn, dat vind ik persoonlijk het ergst.
Hij weet dat waarschijnlijk niet zeker, bij ons mannen moet je dat zwart op wit zetten met driedubbele onderbouwing. Dus niet zeggen "ik vind je wel leuk maar als vriend" want wij mannen verstaan dan "quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precieshij weet dat ik geen interesse heb maar dat ik m wel gewoon n gezellige gozer vind. als hij daarna gewoon weer normaal doet is er wmb niks aan de hand
Maar het verandert wel iets essentieels aan de vriendschap als de een met warmere gevoelens zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:55 schreef littledrummergirl het volgende:
precieshij weet dat ik geen interesse heb maar dat ik m wel gewoon n gezellige gozer vind. als hij daarna gewoon weer normaal doet is er wmb niks aan de hand
Wat is daar erg dan aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook al een keer van iemand gehoord "ik vind je wel leuk, maar niet leuk leuk"ja dat soort zooi daar kun je niets mee zeg dan gewoon "ik vind je niet leuk"
Dat is toch wel duidelijk?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook al een keer van iemand gehoord "ik vind je wel leuk, maar niet leuk leuk"ja dat soort zooi daar kun je niets mee zeg dan gewoon "ik vind je niet leuk"
Nouja ikzelf kan daar niets mee, je vind iemand leuk of niet. Gradaties enzo zijn niet aan mij besteed. Althans in deze situaties dus... ik denk tenminste dat hoor ik hier in deze topics veel dat de vrouwen in ergens in het midden gaan zitten, ik vind dat mixed signals en snap deze niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is daar erg dan aan?Iemand leukleuk vinden is anders dan iemand leuk vinden.
ik ga voor, ik vind het gezellig om biertjes met je te drinken, maar ik ga straks thuis gewoon bij mn vriend in bed slapenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij weet dat waarschijnlijk niet zeker, bij ons mannen moet je dat zwart op wit zetten met driedubbele onderbouwing. Dus niet zeggen "ik vind je wel leuk maar als vriend" want wij mannen verstaan dan "ik vind je leuk
"
Ik vind het best leuk om met je om te gaan en misschien zelfs wel een keer over je heen te gaan, maar niet leuk genoeg om een relatie mee te beginnen, betekend dat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb beide kanten meegemaakt. Alleen ik wilde als man dan wel seks, alleen geen relatie :xquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja de vraag is er één uit interesse ik heb zelf wel eens aan de verkeerde kant van een friendzone gestaan maar ik heb geen idee hoe de andere kant het beleeft. Daar was ik wel benieuwd naar.
das lastig idd, steeds afwegen wat je beter niet of wel moet doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het verandert wel iets essentieels aan de vriendschap als de een met warmere gevoelens zit.
Ik merk in mijn huidige situatie dat ik wat geremder ben dan normaal. Ik ben nogal touchy feely in een vriendschap en wil geen dubbele signalen verzenden, dus doe ik afstandelijker. En daar baal ik van.
Ik snap het wel maar het is niet duidelijk, het is te beschermend. (nogmaals helemaal als iemand een beetje hormonen in zn lijf heeft)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef Izabelle het volgende:
[..]
Dat is toch wel duidelijk?
Gewoon een leuke jongen maar er zijn verder geen gevoelens.
voor eens en voor altijd duidelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk om met je om te gaan en misschien zelfs wel een keer over je heen te gaan, maar niet leuk genoeg om een relatie mee te beginnen, betekend dat.
Maar je wil toch niet met iedereen die je leuk vindt een liefdesrelatie aangaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja ikzelf kan daar niets mee, je vind iemand leuk of niet. Gradaties enzo zijn niet aan mij besteed. Althans in deze situaties dus... ik denk tenminste dat hoor ik hier in deze topics veel dat de vrouwen in ergens in het midden gaan zitten, ik vind dat mixed signals en snap deze niet.(helemaal niet met wat hormonen in mn lijf
)
Tja ik snap dat wel maar in zo'n situatie kun je beter duidelijk zijn, dat wou ik alleen maar aangeven. In een gemiddeld vrouwenhoofd zal het heus heel makkelijk zijn maar aan verliefd mannenhoofd zijn dat soort nuances niet besteed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je wil toch niet met iedereen die je leuk vindt een liefdesrelatie aangaan?
Mijn vrienden zijn mijn vrienden omdat ik ze leuk vind als mens. Puur platonisch leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |