abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:51:37 #61
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_109165281
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:48 schreef STING het volgende:

[..]

Als je verder geen problemen hebt met het feit dat je je anders voordoet en niet jezelf bent. Vroeger of later komt ze er toch wel achter dat je anders bent dan ze dacht.
True, maar als de onzekerheid vooral is omdat je haar niet kent... gaat die vanzelf over, doordat je haar beter leert kennen.

Let wel: Ik bedoelde dus niet dat je je heel anders voor moet doen dan je bent
XBox gamertag:NLGoliath
pi_109165403
Eigenlijk friendzone ik een vrouw niet zo snel als ik haar afgekeurd heb zijn er 2 keuzes.
1. De hump and dump en nooit meer wat van me laten horen.
2. Sorry maar ik ben niet op zoek naar vrienden!

Frienzone is cruw. :7
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:58:09 #63
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_109165465
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:? is de OP zo onduidelijk :?

Met friendzoning bedoel ik een ongelijke vriendschap waar iemand eenzijdig de hoop heeft dat het het niveau van vriendschap kan ontstijgen. En dan bedoel ik de kant van diegene die niet die hoop heeft.
Ik snap er nog geen hol van, dus als ik het gedaan heb, dan volledig onbewust O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_109165471
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:51 schreef Goliath_82 het volgende:

[..]

True, maar als de onzekerheid vooral is omdat je haar niet kent... gaat die vanzelf over, doordat je haar beter leert kennen.

Let wel: Ik bedoelde dus niet dat je je heel anders voor moet doen dan je bent
Dat is ook weer zo. Op een date zijn de meeste mensen toch vaak niet zichzelf. Maar als ik lees hoe sommige mensen voorgeprogrammeerd en geplanned een spelletje ervan maken om zich als een of andere Don Juan voor te doen, terwijl ze dat totaal niet zijn, denk ik bij mezelf: :')
pi_109165525
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:58 schreef STING het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Op een date zijn de meeste mensen toch vaak niet zichzelf. Maar als ik lees hoe sommige mensen voorgeprogrammeerd en geplanned een spelletje ervan maken om zich als een of andere Don Juan voor te doen, terwijl ze dat totaal niet zijn, denk ik bij mezelf: :')
Je probeert je wellicht iets beter voor te doen dan anders, maar de kern blijft hetzelfde.
Tenzij je echt uit je nek gaat zitten lullen.

De slechtste dates zijn idd de dates met de zogenaamde "womanizers". :')
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:01:13 #66
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_109165543
quote:

[..]

Lol, dat is wel triest ja.
Ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik besloten heb dat ik gewoon ik ben en dat maar goed genoeg moet zijn, het leven een stuk makkelijker geworden is.
pi_109165906
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dit topic wordt echt zo verkeerd begrepen, het gaat niet om mannen die vrouwen friendzonen. Het ging over de mensen die iemand friendzonen wat voor iedeeën hebben zij daarbij.

Dus je denkt een normale vriendschap met iemand te hebben (of niet) maar diegene blijkt ineens romantisch geintreseerd. Vinden jullie dat vervelend, leuk, probeer je dan de vriendschap te verbreken of juist niet vind je de aandacht wel fijn of vind je het zielig voor diegene...

etc etc.
Vervelend, ik zie snel iemand als een vriend, ook alleen als vriend.
Maar heb al een paar keer meegemaakt dat de jongen alleen met je omgaat om misschien op een dag kans te maken.
Zodra je dan hem duidelijk maakt dat je alleen vrienden wilt zijn wil hij je niet meer zien, vind ik wel jammer.
El amor todo lo puede.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:23:42 #68
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_109166241
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:13 schreef Izabelle het volgende:

[..]

Vervelend, ik zie snel iemand als een vriend, ook alleen als vriend.
Maar heb al een paar keer meegemaakt dat de jongen alleen met je omgaat om misschien op een dag kans te maken.
Zodra je dan hem duidelijk maakt dat je alleen vrienden wilt zijn wil hij je niet meer zien, vind ik wel jammer.
Dat klinkt wel logisch, als het iemand bevriend met je raakt om er 'meer uit te halen dan vriendschap alleen'. Het kan dan vervelend zijn om je vaak te zien en lol te trappen terwijl je verliefd bent (ik spreek overigens niet uit ervaring)
pi_109166312
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef Goliath_82 het volgende:

[..]

Dat klinkt wel logisch, als het iemand bevriend met je raakt om er 'meer uit te halen dan vriendschap alleen'. Het kan dan vervelend zijn om je vaak te zien en lol te trappen terwijl je verliefd bent (ik spreek overigens niet uit ervaring)
Nee hoor, dat is dan gewoon een gevalletje "eens kijken hoe mijn kansen liggen en anders op naar de volgende". Heb het zelf ook wel zo meegemaakt.
pi_109166377
ik word gefriendzoned
i'm just a figment of your imagination
pi_109166381
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is dan gewoon een gevalletje "eens kijken hoe mijn kansen liggen en anders op naar de volgende". Heb het zelf ook wel zo meegemaakt.
Ik denk dat ook. In geval dat je eerst goed met iemand op kan schieten en vrienden wordt en daarna gevoelens krijgt, waar niks mee wordt gedaan door de vrouw, dan kan je daarna toch wel vrienden blijven. De basis is er dan toch wel verder...
pi_109166383
Ik heb wel eens iemand gefriendzoned, dat was niet tof om te doen. Het is wel gewoon goed gekomen met de vriendschap.
#TeamMiley
pi_109166396
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef arachide. het volgende:
Ik heb wel eens iemand gefriendzoned, dat was niet tof om te doen. Het is wel gewoon goed gekomen met de vriendschap.
heloefje.... De arme drommel :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:33:07 #74
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_109166528
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat ook. In geval dat je eerst goed met iemand op kan schieten en vrienden wordt en daarna gevoelens krijgt, waar niks mee wordt gedaan door de vrouw, dan kan je daarna toch wel vrienden blijven. De basis is er dan toch wel verder...
Ik weet 't niet, als je echt verliefd bent lijkt het me erg moeilijk om 'alleen maar' bevriend te zijn. Dan blijf je hopen, denk ik. Maar he, gelukkig heb ik er geen ervaring mee
pi_109166695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Precies terwijl ik gewoon vrienden wil zijn.
Maar hij heeft er dan een intentie achter, alleen dat laat hij in eerste instantie dan niet merken.
El amor todo lo puede.
pi_109166731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef Izabelle het volgende:

[..]

Precies terwijl ik gewoon vrienden wil zijn.
Maar hij heeft er dan een intentie achter, alleen dat laat hij in eerste instantie dan niet merken.
Ja, en dát is wat ik eerder bedoelde met achterbaks.
En dan zijn wij vrouwen degenen die zo'n persoon aan het lijntje houden. :P
pi_109166914
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, en dát is wat ik eerder bedoelde met achterbaks.
En dan zijn wij vrouwen degenen die zo'n persoon aan het lijntje houden. :P
Haha inderdaad. :P
Ik denk dat dat wel een groot verschil is tussen mannen en vrouwen.
El amor todo lo puede.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:06:47 #78
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_109167827
Ja, ik heb wel eens iemand gefriendzoned.. Met de meeste meisjes in mijn klas had ik niet echt een klik of zo, vind omgaan met jongens/mannen sowieso een stuk minder gecompliceerd.
Op een vrije middag was ik alleen thuis. Lekker voorjaar, dus alle ramen open en romantische liedjes draaien.
Zit ik midden in Nights In White Satin, gaat ineens de bel. Dus ik doe open, staat mijn klasgenoot voor m'n neus met een roos. Schrok me eerst dood en smeet de deur meteen weer dicht. :')
Maar ja, zo'n jongen kan je ook niet op de gang laten staan, dus hem toch maar binnen gelaten om hem uit te leggen dat ik een relatie met hem niet zag zitten. "Toepasselijk nummer," zei hij nog. :X

Had deze rozenactie nóóit aan zien komen! Dat nummer van The Moody Blues kan ik sindsdien niet meer aanhoren, trouwens.. :r
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:09:01 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109167918
Ik ben al twee vriendschappen verloren doordat die vrienden 'ineens' meer dan gewoon vrienden wilden zijn en ik ben bang dat de derde niet lang op zich laat wachten.
Krijg mixed signals en moet binnenkort toch echt even duidelijkheid vragen en/of scheppen.

Verder ben ik ook wel eens gefriendzoned. Door iemand met wie ik een fling had. Ik zag een relatie wel zitten, hij niet. Met mij.
We zijn nu, alweer 25 jaar na dato, nog steeds erg goede vrienden. Slapen in één bed als het zo uitkomt, zonder dat er nog maar een seksuele gedachte opkomt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:10:30 #80
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109167983
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:00 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je probeert je wellicht iets beter voor te doen dan anders, maar de kern blijft hetzelfde.
Tenzij je echt uit je nek gaat zitten lullen.

De slechtste dates zijn idd de dates met de zogenaamde "womanizers". :')
Sommige mensen hebben hun karakter/uiterlijk gewoon niet mee. Ze proberen dit te compenseren door extra aardig te zijn en veel aandacht aan die persoon te besteden. Als zij dus zichzelf zijn zien vrouwen hen alleen maar als ''vriend''. Iedereen die zegt 'je moet gewoon jezelf zijn' zijn mensen voor wie dit ook daadwerkelijk werkt. Maar dit is in veel gevallen niet zo.

Oh, en kluts, het is sowieso een waardeloze womanizer als jij dat kan merken van hem.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_109169206
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het naar, vooral voor de jongens in kwestie. Maar zolang ze geen pogingen tot fysiek contact doen heb ik er ook geen problemen mee om gewoon vrienden te blijven
precies, dat iemand n crush op me heeft vind ik niet zon ramp, zolang ie idd maar gewoon zn handen thuis houdt en niet ineens romantische shizzle uit de kast trekt :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 14:45:05 #82
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109169259
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:43 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

precies, dat iemand n crush op me heeft vind ik niet zon ramp, zolang ie idd maar gewoon zn handen thuis houdt en niet ineens romantische shizzle uit de kast trekt :)
En dus lekker thuis alleen in zijn problemen zwelgt zolang jij er maar geen last van hebt :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_109169263
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:43 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ja, maar eerst een hele tijd doen alsof er geen achterliggende gevoelens zijn, dat vind ik persoonlijk het ergst. :P
El amor todo lo puede.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 14:49:52 #84
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109169415
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef Izabelle het volgende:

[..]

Ja, maar eerst een hele tijd doen alsof er geen achterliggende gevoelens zijn, dat vind ik persoonlijk het ergst. :P
Tja of gewoon te voorzichtig zijn, het is een vak apart hoor met vrouwen omgaan... ik kan het iig niet :P Gelukkig heeft mijn vriendin daar niet zo'n problemen mee :D
pi_109169592
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En dus lekker thuis alleen in zijn problemen zwelgt zolang jij er maar geen last van hebt :D
precies :) hij weet dat ik geen interesse heb maar dat ik m wel gewoon n gezellige gozer vind. als hij daarna gewoon weer normaal doet is er wmb niks aan de hand :)
pi_109169652
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef Izabelle het volgende:

[..]

ik ben juist echt n open boek als t op gevoel aankomt... als ik iemand leuk vind zeg ik dat gewoon zodra ik dat denk :) hele theorieën over het juiste moment enzo vind ik n beetje bs
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 14:57:18 #87
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109169684
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

precies :) hij weet dat ik geen interesse heb maar dat ik m wel gewoon n gezellige gozer vind. als hij daarna gewoon weer normaal doet is er wmb niks aan de hand :)
Hij weet dat waarschijnlijk niet zeker, bij ons mannen moet je dat zwart op wit zetten met driedubbele onderbouwing. Dus niet zeggen "ik vind je wel leuk maar als vriend" want wij mannen verstaan dan " O+ ik vind je leuk O+ "
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:57:25 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109169690
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:55 schreef littledrummergirl het volgende:

Maar het verandert wel iets essentieels aan de vriendschap als de een met warmere gevoelens zit.
Ik merk in mijn huidige situatie dat ik wat geremder ben dan normaal. Ik ben nogal touchy feely in een vriendschap en wil geen dubbele signalen verzenden, dus doe ik afstandelijker. En daar baal ik van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 14:58:59 #89
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109169739
Ik heb ook al een keer van iemand gehoord "ik vind je wel leuk, maar niet leuk leuk" :? ja dat soort zooi daar kun je niets mee zeg dan gewoon "ik vind je niet leuk"
pi_109169773
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook al een keer van iemand gehoord "ik vind je wel leuk, maar niet leuk leuk" :? ja dat soort zooi daar kun je niets mee zeg dan gewoon "ik vind je niet leuk"
Wat is daar erg dan aan? :o Iemand leukleuk vinden is anders dan iemand leuk vinden. :@
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')