Dat kan ie toch zelf beslissen, of hij dat ook wil?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je vind het naar voor diegene maar wil dan vervolgens wel vrienden blijven, dat maakt het voor hem dan alleen nog maar erger?
Vrouwen staan zelf misschien open voor hun vriendschap met een man, maar zodra hun boyfriend vrienden is met een andere chick, dan vinden ze dat doorgaans toch wel vervelend hoor, volgens mij.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:20 schreef STING het volgende:
Ik denk dat vrouwen ook veel eerder openstaan voor een vriendschap met een man, dan andersom. Daar ligt denk ik voornamelijk de oorsprong van de 'friendzone'
Haha hommo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vind dit wel een beetje sekse discriminatie, ik heb ook wel vrouwen gefriendzoned.
Nee dat heb ik haar niet verteld, want zij had ook niet officieel laten weten dat ze me leuk vond. Dus het was niet nodig het haar te vertellen. Hoewel ik denk dat het niet moeilijk zal zijn haar weer uit de friendzone te halen als ik dat zou willen (wat ik absoluut niet wil)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik![]()
Heb je haar dat verteld?
Maar dan heb je het over onzekerheid / jaloezie, dat is toch weer een heel ander onderwerp.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vrouwen staan zelf misschien open voor hun vriendschap met een man, maar zodra hun boyfriend vrienden is met een andere chick, dan vinden ze dat doorgaans toch wel vervelend hoor, volgens mij.
Niet dat ze dat zullen toegeven.
En dit ja. Zolang een jongen mij niet verteld dat ie me leuk vindt weet ik van niksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:22 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik haar niet verteld, want zij had ook niet officieel laten weten dat ze me leuk vond. Dus het was niet nodig het haar te vertellen. Hoewel ik denk dat het niet moeilijk zal zijn haar weer uit de friendzone te halen als ik dat zou willen (wat ik absoluut niet wil)
Ja is ook zo, maar hij zit waarschijnlijk met zn hoofd in de wolken... hoop doet leven enzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat kan ie toch zelf beslissen, of hij dat ook wil?
Denk dat je daar een punt hebt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:20 schreef STING het volgende:
Ik denk dat vrouwen ook veel eerder openstaan voor een vriendschap met een man, dan andersom. Daar ligt denk ik voornamelijk de oorsprong van de 'friendzone'
Maar vrouwen doorzien altijd alle subtiele hints toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dit ja. Zolang een jongen mij niet verteld dat ie me leuk vindt weet ik van niks
Nee dus!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar vrouwen doorzien altijd alle subtiele hints toch?
Soms is je van de domme houden makkelijker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar vrouwen doorzien altijd alle subtiele hints toch?
Onduidelijke intenties of gewoon verlegenheid, of angst om een blauwtje te lopen. Ik denk in veel gevallen dat eerste.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef Kluts het volgende:
Het lijkt (althans hier op fok) er wel op dat het vooral mannen zijn die dat overkomt en dat heeft alles te maken met onduidelijke intenties aan het begin van het contact. Dat ligt niet aan de tegenpartij, maar aan de persoon zelf.
Goed punt... het blijft een lastige materie van beide kantenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Soms is je van de domme houden makkelijker.
Wat moet ik dan doen? 'Oh eh, ik heb het gevoel dat je me leuk vindt maar dat is niet wederzijds' Naaah
Mwah, als jij als man zijnde een vrouw meteen leuk vind maar er toch voor kiest om middels vriendschap nader tot elkaar te komen vind ik dat ergens nog een beetje achterbaks ook. Achterbaks is niet het goede woord, maar helemaal eerlijk is het niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Onduidelijke intenties of gewoon verlegenheid, of angst om een blauwtje te lopen. Ik denk in veel gevallen dat eerste.
Och, ik heb in het verleden drie keer zelf meegemaakt dat ik in de friendzone terecht kwam. In het één van de gevallen is ze een paar maanden later omgedraaid en hebben we een jaar lang een relatie gehad. In een ander geval is ze een paar maanden later omgedraaid en zijn we ondertussen 8 jaar gelukkig getrouwd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef Kluts het volgende:
Sterker nog, ik heb zelf ook wel eens in de friendzone gezeten bij een man, dat ik hem leuk vond, maar hij mij niet en dat je dan toch nog even vrienden blijft in de hoop dat het anders wordt. En dat wordt het niet.
Of stiekem de hoop hebben dat ze toch wel gevoelens gaat ontwikkelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Onduidelijke intenties of gewoon verlegenheid, of angst om een blauwtje te lopen. Ik denk in veel gevallen dat eerste.
Nouja achterbaks niet iedereen is gelijk van hoppa here we go, ik denk dat veel mannen een vrouw proberen te vleien door heel aardig tegen haar te zijn, dat die vrouw dat vervolgens opvangt als een poging tot het smeden van een vriendschap hoeft niet alleen maar aan de man te liggen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, als jij als man zijnde een vrouw meteen leuk vind maar er toch voor kiest om middels vriendschap nader tot elkaar te komen vind ik dat ergens nog een beetje achterbaks ook. Achterbaks is niet het goede woord, maar helemaal eerlijk is het niet.
Maar verlegenheid zal hierin ongetwijfeld een rol spelen.
Mwah, jij bent naar mijn idee een uitzondering. Ik heb nog nooit een relatie gekregen met een man waarmee ik bevriend was.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:28 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Och, ik heb in het verleden drie keer zelf meegemaakt dat ik in de friendzone terecht kwam. In het één van de gevallen is ze een paar maanden later omgedraaid en hebben we een jaar lang een relatie gehad. In een ander geval is ze een paar maanden later omgedraaid en zijn we ondertussen 8 jaar gelukkig getrouwd.
Vrouwen weten gewoon niet wat ze willen. De friendzone is maar een tijdelijke opslagplaats van "reserves".
De aanhouder wint!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Of stiekem de hoop hebben dat ze toch wel gevoelens gaat ontwikkelen.
Nee, daarom zei ik ook dat achterbaks het verkeerde woord was, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja achterbaks niet iedereen is gelijk van hoppa here we go, ik denk dat veel mannen een vrouw proberen te vleien door heel aardig tegen haar te zijn, dat die vrouw dat vervolgens opvangt als een poging tot het smeden van een vriendschap hoeft niet alleen maar aan de man te liggen.
En dat is dan weer een kriem voor ons onzelfverzekerde mannen....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik ook dat achterbaks het verkeerde woord was, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Als je een vrouw aardig vindt, dan doe je aardig. Als je een vrouw leuk vindt kun je heel moeilijk gaan doen en hopen dat ze signalen opvangt, maar vrouwen hebben dat ten eerste niet altijd door en ten tweede kan je beter gewoon duidelijk zijn.
Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen, en dat toon je door het initiatief te nemen.
Als je op zoek bent naar een one-night-stand mischien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef Kluts het volgende:
Nee, daarom zei ik ook dat achterbaks het verkeerde woord was, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Als je een vrouw aardig vindt, dan doe je aardig. Als je een vrouw leuk vindt kun je heel moeilijk gaan doen en hopen dat ze signalen opvangt, maar vrouwen hebben dat ten eerste niet altijd door en ten tweede kan je beter gewoon duidelijk zijn.
Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen, en dat toon je door het initiatief te nemen.
Je hoeft niet zelfverzekerd te zijn, je moet alleen zo overkomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat is dan weer een kriem voor ons onzelfverzekerde mannen....
(als je een vrouw aardig vind dan doe je normaal, als je een vrouw leuk vind dan doe je aardig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |