abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109170050
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja ik snap dat wel maar in zo'n situatie kun je beter duidelijk zijn, dat wou ik alleen maar aangeven. In een gemiddeld vrouwenhoofd zal het heus heel makkelijk zijn maar aan verliefd mannenhoofd zijn dat soort nuances niet besteed.
Verliefdheid is een state of mind waarin je dingen niet helder ziet, en onduidelijkheden invult zoals jij het het liefst wil zien.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 15:11:00 #102
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109170084
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef Kluts het volgende:

[..]

Verliefdheid is een state of mind waarin je dingen niet helder ziet, en onduidelijkheden invult zoals jij het het liefst wil zien.
precies dus mochten de vrouwen hier in zo'n situatie zitten gewoon duidelijk zijn en zeggen 'niet leuk' :D en niet 'leuk maar niet leukleuk' :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:11:19 #103
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_109170097
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja ik snap dat wel maar in zo'n situatie kun je beter duidelijk zijn, dat wou ik alleen maar aangeven. In een gemiddeld vrouwenhoofd zal het heus heel makkelijk zijn maar aan verliefd mannenhoofd zijn dat soort nuances niet besteed.
sowieso kunnen veel manenhoofden weinig met nuance. Duidelijk vertellen wat je voelt en wilt en verwacht werkt zoveel beter dan ervan uit gaan dat hij wel aanvoelt wat je wilt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_109170117
Weet je wat veel handiger is. Firendzone van beide kantne en dan toch sex hebben omdat je weet dat er niets aan vast zit. Heerlijk is dat een fuckbuddy. Geen gezeik en geclaim, wel gezelligheid en sex. Waarom dat niet altijd zo kan eh?
Whatever...
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:12:49 #105
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_109170139
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef Spanky78 het volgende:
Weet je wat veel handiger is. Firendzone van beide kantne en dan toch sex hebben omdat je weet dat er niets aan vast zit. Heerlijk is dat een fuckbuddy. Geen gezeik en geclaim, wel gezelligheid en sex. Waarom dat niet altijd zo kan eh?
omdat oxytocine :Y
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 15:13:37 #106
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109170162
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

sowieso kunnen veel manenhoofden weinig met nuance. Duidelijk vertellen wat je voelt en wilt en verwacht werkt zoveel beter dan ervan uit gaan dat hij wel aanvoelt wat je wilt.
Ja duh, we zijn niet telepathisch.
pi_109170185
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee, wij vrouwen zijn telepatisch als het gaat om mannen die ons leuk vinden maar het niet zeggen.
Jullie gaan er net zo goed vanuit dat wij alles maar doorhebben. :P
pi_109170192
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef Spanky78 het volgende:
Dat gaat ook een keer mis.
El amor todo lo puede.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:15:40 #109
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_109170214
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

t zal je verbazen hoe vaak ik vriendinnen hoor " en ik was helemaal boos, maar ik hield me in. en die klootzak, die ongeinteresseerde klootzak, die zag het niet eens :( "
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:27:55 #110
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_109170552
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

t zal je verbazen hoe vaak ik vriendinnen hoor " en ik was helemaal boos, maar ik hield me in. en die klootzak, die ongeinteresseerde klootzak, die zag het niet eens :( "
Dát ja! _O-
Of:

Zij: }:|
Hij: Wat is er? :*
Zij: Niks. :(

En dan wel verwachten dat hij nog eens doorvraagt en dan alsnog alle gal spuien. :')
pi_109170689
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef Poem het volgende:

[..]

Dát ja! _O-
Of:

Zij: }:|
Hij: Wat is er? :*
Zij: Niks. :(

En dan wel verwachten dat hij nog eens doorvraagt en dan alsnog alle gal spuien. :')
Waarop een man dan met een oplossing voor het probleem komt en de vrouw in kwestie dat wegwuift, want oplossingen kunnen we zelf wel bedenken, we willen gewoon ff zeuren. :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:34:41 #112
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_109170788
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Waarop een man dan met een oplossing voor het probleem komt en de vrouw in kwestie dat wegwuift, want oplossingen kunnen we zelf wel bedenken, we willen gewoon ff zeuren. :P
ja idd : P gewoon ff spuien en dat hij dan luistert en zegt dat t wel goedkomt O+
pi_109170996
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef Izabelle het volgende:

[..]

Dat gaat ook een keer mis.
Jewel, maar zolang het duurt is het ideaal :)
Whatever...
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 15:46:47 #114
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109171149
quote:

[..]

:D
pi_109171795
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef Goliath_82 het volgende:
Ik heb wel een meisje de friendzone ingezonden. Dat was voornamelijk omdat ik het heel irritant vond dat ze om mij heen bleef fladderen en ik haar totaal niet interessant vond / vind om een relatie mee te hebben.
Maar werd je vrienden of liet je het doodbloeden?

Ik denk dat een veelvoorkomende onderscheid tussen friendzoning bij mannen en vrouwen is dat vrouwen echt vrienden willen worden en de vriendschap zo intens laten worden dat het eigenlijk te ver gaat om nog iets romantisch erachter te zoeken, en dat mannen wanneer ze een vrouw niet leuk vinden maar er wel interesse is het dood laten bloeden. Meestal, dan.
pi_109171947
quote:
want oplossingen kunnen we zelf wel bedenken
_O- _O- _O-
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:18:05 #117
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_109172203
Wat ik niet snap is dat mannen denken kans te maken als ze al jaren bevriend zijn met een vrouw. Als ik je zie als een woest aantrekkelijk beest, dan had je dat al wel geweten en was je in eerste instantie nooit in de friendzone terechtgekomen.
En toch maar proberen he :')
My mama didn't raise no fool
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 16:20:44 #118
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109172307
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:18 schreef La_Vita het volgende:
Wat ik niet snap is dat mannen denken kans te maken als ze al jaren bevriend zijn met een vrouw. Als ik je zie als een woest aantrekkelijk beest, dan had je dat al wel geweten en was je in eerste instantie nooit in de friendzone terechtgekomen.
En toch maar proberen he :')
Friendzone vind ik niet iets waar je al jaren inzit, maar meer iets waar je inkomt... M.a.w. Je ontmoet een meisje papt met haar aan en wordt vrienden ipv dat het iets serieus wordt. (dat kan wel in de jaren lopen uiteindelijk) maar opeens verliefd worden op iemand die je al jaren kent vind ik wat anders. Al gebeurt dat ook wel ja :P
pi_109172483
Ik heb een vriendin die in de friendzone zit. Fantastisch als vriendin maar geen relatiemateriaal en ik zou haar ook niet een beurt geven. Mijn vrienden kunnen dat laatste niet voorstellen want zouden haar stuk voor stuk doen.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:34:24 #120
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109172810
Een vrouw die friendzonet hoef ik niet als 'goede vriendin'. Ik heb al genoeg vrienden en daar hoeft dus geen vrouw bij die me in m'n mannelijkheid aantast door te friendzonen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109172855
Ik friendzone niet. Heb geen behoefte aan vriendschappen met vrouwen. Dus de vrouwen waar ik mee omga zijn of neukbaar en die wil ik dus neuken of ik ga er niet mee om. Sim-pel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109177575
De friendzone is iets waar ik misschien nog wel het meest bang voor ben als het gaat om vriendschap. Het is wel eens voorgekomen dat een vriend meer voor mij voelde dan ik voor hem en dus ook vervolgens het contact had verbroken. Niet omdat ik zo gemeen ben, maar om hem geen pijn te doen en dat hij zich kan richten op andere vrouwen. Het liefst zou ik me dan ook willen afsluiten van de wereld zodat dit soort dingen niet kunnen ontstaan, maar rationeel gezien niet een goede oplossing.

Na jarenlang op dit forum blijf ik het ook een lastig onderwerp vinden, omdat ik de emotie liefde gewoon niet zo goed begrijp en niet inzie wat de meerwaarde van een relatie is voor een man. Als ik een leuke gozer ken, is dat omdat we gewoon gezellig kunnen kletsen of toevallig de zelfde interesses hebben. Voor mij is er geen reden om een stap verder te gaan, omdat ik daar zelf de meerwaarde niet van inzie. Als ik dus een relatie met die gozer zou aangaan, blijft het bij mij nog steeds vriendschappelijk.

Het stomme is ook dat ik na al die jaren nog steeds helemaal niks begrijp van mannen. Wat willen ze en waarom willen ze dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
signatuurloos
pi_109178375
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik begrijp andere mensen niet.
Je hebt autisme? Of iets dergelijks?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:16:25 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109178614
quote:
Na jarenlang op dit forum blijf ik het ook een lastig onderwerp vinden, omdat ik de emotie liefde gewoon niet zo goed begrijp en niet inzie wat de meerwaarde van een relatie is voor een man. Als ik een leuke gozer ken, is dat omdat we gewoon gezellig kunnen kletsen of toevallig de zelfde interesses hebben. Voor mij is er geen reden om een stap verder te gaan, omdat ik daar zelf de meerwaarde niet van inzie. Als ik dus een relatie met die gozer zou aangaan, blijft het bij mij nog steeds vriendschappelijk.

dagelijkse keiharde neuksex niet genoeg?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:19:40 #125
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109178726
quote:
De friendzone is iets waar ik misschien nog wel het meest bang voor ben als het gaat om vriendschap. Het is wel eens voorgekomen dat een vriend meer voor mij voelde dan ik voor hem en dus ook vervolgens het contact had verbroken. Niet omdat ik zo gemeen ben, maar om hem geen pijn te doen en dat hij zich kan richten op andere vrouwen. Het liefst zou ik me dan ook willen afsluiten van de wereld zodat dit soort dingen niet kunnen ontstaan, maar rationeel gezien niet een goede oplossing.

Het stomme is ook dat ik na al die jaren nog steeds helemaal niks begrijp van mannen. Wat willen ze en waarom willen ze dat.

SPOILER
SPOILER
.
Over het algemeen willen vrouwen in een relatie leuke dingen doen met hun geliefde, romantische etentjes, zonsondergang kijken, whatevah. Vervolgens geven ze wat terug aan de man: sex.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')