Verliefdheid is een state of mind waarin je dingen niet helder ziet, en onduidelijkheden invult zoals jij het het liefst wil zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja ik snap dat wel maar in zo'n situatie kun je beter duidelijk zijn, dat wou ik alleen maar aangeven. In een gemiddeld vrouwenhoofd zal het heus heel makkelijk zijn maar aan verliefd mannenhoofd zijn dat soort nuances niet besteed.
precies dus mochten de vrouwen hier in zo'n situatie zitten gewoon duidelijk zijn en zeggen 'niet leuk'quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verliefdheid is een state of mind waarin je dingen niet helder ziet, en onduidelijkheden invult zoals jij het het liefst wil zien.
sowieso kunnen veel manenhoofden weinig met nuance. Duidelijk vertellen wat je voelt en wilt en verwacht werkt zoveel beter dan ervan uit gaan dat hij wel aanvoelt wat je wilt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja ik snap dat wel maar in zo'n situatie kun je beter duidelijk zijn, dat wou ik alleen maar aangeven. In een gemiddeld vrouwenhoofd zal het heus heel makkelijk zijn maar aan verliefd mannenhoofd zijn dat soort nuances niet besteed.
omdat oxytocinequote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef Spanky78 het volgende:
Weet je wat veel handiger is. Firendzone van beide kantne en dan toch sex hebben omdat je weet dat er niets aan vast zit. Heerlijk is dat een fuckbuddy. Geen gezeik en geclaim, wel gezelligheid en sex. Waarom dat niet altijd zo kan eh?
Ja duh, we zijn niet telepathisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso kunnen veel manenhoofden weinig met nuance. Duidelijk vertellen wat je voelt en wilt en verwacht werkt zoveel beter dan ervan uit gaan dat hij wel aanvoelt wat je wilt.
Nee, wij vrouwen zijn telepatisch als het gaat om mannen die ons leuk vinden maar het niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja duh, we zijn niet telepathisch.
Dat gaat ook een keer mis.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef Spanky78 het volgende:
Weet je wat veel handiger is. Firendzone van beide kantne en dan toch sex hebben omdat je weet dat er niets aan vast zit. Heerlijk is dat een fuckbuddy. Geen gezeik en geclaim, wel gezelligheid en sex. Waarom dat niet altijd zo kan eh?
t zal je verbazen hoe vaak ik vriendinnen hoor " en ik was helemaal boos, maar ik hield me in. en die klootzak, die ongeinteresseerde klootzak, die zag het niet eensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja duh, we zijn niet telepathisch.
Dát ja!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t zal je verbazen hoe vaak ik vriendinnen hoor " en ik was helemaal boos, maar ik hield me in. en die klootzak, die ongeinteresseerde klootzak, die zag het niet eens"
Waarop een man dan met een oplossing voor het probleem komt en de vrouw in kwestie dat wegwuift, want oplossingen kunnen we zelf wel bedenken, we willen gewoon ff zeuren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef Poem het volgende:
[..]
Dát ja!
Of:
Zij:![]()
Hij: Wat is er?![]()
Zij: Niks.
En dan wel verwachten dat hij nog eens doorvraagt en dan alsnog alle gal spuien.
ja idd : P gewoon ff spuien en dat hij dan luistert en zegt dat t wel goedkomtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarop een man dan met een oplossing voor het probleem komt en de vrouw in kwestie dat wegwuift, want oplossingen kunnen we zelf wel bedenken, we willen gewoon ff zeuren.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarop een man dan met een oplossing voor het probleem komt en de vrouw in kwestie dat wegwuift, want oplossingen kunnen we zelf wel bedenken, we willen gewoon ff zeuren.
Maar werd je vrienden of liet je het doodbloeden?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef Goliath_82 het volgende:
Ik heb wel een meisje de friendzone ingezonden. Dat was voornamelijk omdat ik het heel irritant vond dat ze om mij heen bleef fladderen en ik haar totaal niet interessant vond / vind om een relatie mee te hebben.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:32 schreef Kluts het volgende:
want oplossingen kunnen we zelf wel bedenken
Friendzone vind ik niet iets waar je al jaren inzit, maar meer iets waar je inkomt... M.a.w. Je ontmoet een meisje papt met haar aan en wordt vrienden ipv dat het iets serieus wordt. (dat kan wel in de jaren lopen uiteindelijk) maar opeens verliefd worden op iemand die je al jaren kent vind ik wat anders. Al gebeurt dat ook wel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:18 schreef La_Vita het volgende:
Wat ik niet snap is dat mannen denken kans te maken als ze al jaren bevriend zijn met een vrouw. Als ik je zie als een woest aantrekkelijk beest, dan had je dat al wel geweten en was je in eerste instantie nooit in de friendzone terechtgekomen.
En toch maar proberen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..signatuurloos
Je hebt autisme? Of iets dergelijks?quote:
dagelijkse keiharde neuksex niet genoeg?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
Na jarenlang op dit forum blijf ik het ook een lastig onderwerp vinden, omdat ik de emotie liefde gewoon niet zo goed begrijp en niet inzie wat de meerwaarde van een relatie is voor een man. Als ik een leuke gozer ken, is dat omdat we gewoon gezellig kunnen kletsen of toevallig de zelfde interesses hebben. Voor mij is er geen reden om een stap verder te gaan, omdat ik daar zelf de meerwaarde niet van inzie. Als ik dus een relatie met die gozer zou aangaan, blijft het bij mij nog steeds vriendschappelijk.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
De friendzone is iets waar ik misschien nog wel het meest bang voor ben als het gaat om vriendschap. Het is wel eens voorgekomen dat een vriend meer voor mij voelde dan ik voor hem en dus ook vervolgens het contact had verbroken. Niet omdat ik zo gemeen ben, maar om hem geen pijn te doen en dat hij zich kan richten op andere vrouwen. Het liefst zou ik me dan ook willen afsluiten van de wereld zodat dit soort dingen niet kunnen ontstaan, maar rationeel gezien niet een goede oplossing.
Na jarenlang op dit forum blijf ik het ook een lastig onderwerp vinden, omdat ik de emotie liefde gewoon niet zo goed begrijp en niet inzie wat de meerwaarde van een relatie is voor een man. Als ik een leuke gozer ken, is dat omdat we gewoon gezellig kunnen kletsen of toevallig de zelfde interesses hebben. Voor mij is er geen reden om een stap verder te gaan, omdat ik daar zelf de meerwaarde niet van inzie. Als ik dus een relatie met die gozer zou aangaan, blijft het bij mij nog steeds vriendschappelijk.
Het stomme is ook dat ik na al die jaren nog steeds helemaal niks begrijp van mannen. Wat willen ze en waarom willen ze dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het algemeen willen vrouwen in een relatie leuke dingen doen met hun geliefde, romantische etentjes, zonsondergang kijken, whatevah. Vervolgens geven ze wat terug aan de man: sex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |